Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Má se Kubera bavit aneb přidáme body

Je to nuda, jezdit pomalu. Senátor Kubera, proslulý provokatér, vyslovil mínění značné části řidičů, zejména mužů. Ti považují nový silniční zákon za příliš přísný, a hlavně k ničemu nevedoucí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xmachy

muj nazor

Podle me je pravda nekde uprostreb jako vzdy... Pomala jizda ma sve klady velke pokuty zase zapory. ale schvalne ze podivejte na jeden francouzky klip jak to resi tam

http://webfun.cz/video_det.php?video_id=510 je to jednoduchy dodrzujte devadesat nebo se muze stat ze to neprezijete....

0/0
14.8.2006 11:22

joef

Já jsem spokojený

Najezdím ročně 60.000 km. Nechte zákon být, tak jak je, ať mají slušní řidiči oporu. Uvědomme si, že jedním z těch zachráněných mrtvých, kteří jsou díky novému zákonu živí, jsme třeba my.

0/0
9.8.2006 22:27

demokratic

Jsem volič ODS (či jiných pravicových stran), ale Kuberu (ODS) přímo nesnáším, protože z něho přímo čiší, jak lobuje za kdejaký ksindl...

Jsem sice volič ODS (či jiných pravicových stran), ale Kuberu (ODS) přímo nesnáším, protože z něho přímo čiší, jak lobuje (a navíc rád) za kdejaký ksindl a je mu úplně jedno, zda je ta věc za níž lobuje obecně správná či nikoli...Rv Doufám, že už tam dlouho nebude...

0/0
9.8.2006 20:10

Z-S

Komarek umi pekne zabrnkat na populistickou notecku...

s vedomim se kdyz napise ze si Kubera chce udelal z dalnic zavodni drahu pro svou zabavu, tak mu 411 fans ulibaji nohy...

0/0
9.8.2006 12:37

relax100

Analýza - dobrý názor

1.       stav silni – schází finanční prostředky, jedná se tedy o dlouhodobější řešení  

2.       značení na našich silnicích –

v tom vidím velmi zásadní problém, značení je většinou diletantské a nedovedu si představit, že ti stejní lidé, kteří vytvořili 1000 paskvilních omezení, budou nyní po sobě provádět audity značení. Vytvořit kvalitní rozpis rychlostí a omezení je opravdu velmi složité a vyžaduje to obrovské zkušenosti, bohužel někteří lidé, kteří mají na starosti dopravní značení nejsou schopni odhalit ani základní chyby, natož aby byli schopni vnímat drobné nuance např. použitého povrchu, nerovnosti, směru světla nebo posouzení nebezpečnosti úseku z hlediska okolí a vyhodnocení variant nehod. Je to opravdu velmi složité a pokud vnímám některé naprosto amatérské debaty v médiích, je mi spíš do pláče než do smíchu. Že si ti amatéři nezkusí zrovna operovat, odpovědnost je podobná a výsledek by viděli okamžitě?    

0/0
9.8.2006 9:20

relax100

Re: Analýza - dobrý názor

Doporučení: v naší zemi je mnoho matadorů, kteří jsou experti na rozpisy v rally, tito lidé s dlouholetými a nenahraditelnými zkušenostmi ze závodů v rally jsou obrovským potenciálem a nadějí pro naše silnice. S jejich pomocí by se dalo napravit mnoho nastřádaných chyb ve značení na našich cestách. Žádný teoretik nedokáže napsat rozpis tak dobře, jako člověk, který najezdil tisíce ostrých kilometrů na hranici fyzikálních zákonů a jehož život byl neustále závislý na jeho bezchybném odhadu.   

0/0
9.8.2006 9:21

relax100

Re: Analýza - dobrý názor

3.       většina řidičů nedokáže řídit – je to opravdu otřesné, kdo dnes točí volantem po našich silnicích a domnívá se, že řídí. Bohužel ti nejneschopnější stále opakují, že na silnici jsou špatní a bezohlední ti rychlý řidiči a ti pomalí jsou ti praví. Řidič je dobrý nebo špatný, ne rychlý a pomalý! Rychlost není problém, problém jsou naše autoškoly, zkušební komisaři,  amatérské instruktážní filmy o řidičích a přihlouplé reklamy pojišťoven, propaganda která deformuje pravdu. Opravdový problém je zloba a závist, která z mnohých neschopných řidičů vyvěrá.

 

0/0
9.8.2006 9:21

relax100

Re: Analýza - dobrý názor

4.       další příčinou problémů je atmosféra na silnicích, vytvořená po desetiletí policisty a různými tzv. experty. Jsou země, kde neexistují téměř dopravní předpisy, jezdí tam miliony řidičů a přesto je tam až neuvěřitelně nízká nehodovost. Proč? Protože tamní řidiči spolu spolupracují, nedělají si naschvály, navzájem se respektují a chovají se jako team, který řeší aktuální dopravní situaci. U nás je tomu právě naopak, řidiči především sledují ostatní, aby náhodou nebyli rychlejší, nebo aby nezískali jinou výhodu a pokud tomu tak je, tak se snaží náležitě dané auto omezit, potrestat …

0/0
9.8.2006 9:22

relax100

Re: Analýza - dobrý názor

5.       bodový systém – to se snad nedá ani komentovat, pár zásadních postřehů. Jak může někdo potrestat stejně řidiče za to, že opravdu způsobí dopravní nehodu, zraní nebo usmrtí člověka, jako za to, když překročí rychlost??? To snad ani není možné, že někdo něco takového navrhne a dokonce schválí. Proč přejetí neodůvodněné plné čáry je hodnoceno podobně jako závažné přestupky. Proč se nesmí za volantem telefonovat, ale může se kouřit? Proč není možné si po obědě dát malé pivo, jako tomu je téměř na celém světě. 

 

Malá poznámka na zamyšlení, proč body, když máme vysoké pokuty? Nepotřebujeme náhodou peníze na opravy silnic? Nebylo by rozumnější bodově potrestat jen ty řidiče, kteří plně nebo třeba jen  částečně zaviní dopravní nehodu? Nemohli by nehody řešit pojišťovny výrazným navýšením povinného ručení a to i v případě, že nehodu řidič sám nezaviní, ale je účastníkem /viz.USA/? …

0/0
9.8.2006 9:23

Shalter

Re: Re: Analýza - dobrý názor

Hm docela hezky si to rozepsal z90%pravda ,ale proboha netahej knám do Čech USA snažně tě prosim.Tím si totiž znehodnotil naprosto všechno co si předtim smysluplně vymyslel.Škody kopec:-/

0/0
11.8.2006 12:24

majewski

Re: Analýza - dobrý názor

Moudrá slova na strašně blbém místě !!! Máš pravdu, jen nevím jestli někdo kompetentní zavadí o tvá slova...  :-(

0/0
9.8.2006 12:18

ekronos

Re: Re: Analýza - dobrý názor

Nezavadí ... bohužel ... a kdyby zavadil, stejně je nepochopí.

0/0
10.8.2006 7:58

relax100

ovce

Když tak čtu ten článek a příspěvky, vidím, že jsme národ ovcí. Ten zákon je paskvil od začátku až do konce a optimální změnou by bylo ho zrušit a začít úplně znovu. Ale tentokrát by ho měli tvořit profici a né banda byvalých soudruhů, kteří si vytvořili komunistický skanzen alespoň na silnicích!!     

0/0
9.8.2006 9:14

sam99xx

Nejsem si jist,

... zdali by zvýšení rychlosti na dálnici, o kterém se vposlední době mluví, bylo tím pravým, já jsem denodenně svědkem toho, kterak idioti v jakýchkoliv autech jedou po silnicích 1. a nižší třídy rychlostí i 160 km/h, ale po dálnici jedou jen 100 nebo 110 km/h, přestože ta je poloprázdná. Jedu-li po dálnici podle tachometru svého vozu 130-140 km/h často bývám nejrychlejší a připadám si jako pirát, přestože jedu podle PSP. Takže k čemu zvyšování rychlosti? Aby pár škodo a VW traktoristů mělo lepší pocit?

0/0
9.8.2006 7:05

sam99xx

Re: Nejsem si jist,

ještě k těm řidičům "oči nalepené na tachometru" - nepotřebuji mít oči přilepené na tachometru, abych přibližně věděl, kolik jedu a pokud existuje "řidič", který nezvládá nic víc než brejlit na tachometr, aby proboha nedostal pokutu, tak by neměl  mít řidičák.

0/0
9.8.2006 7:10

Heralik

Re: Re: Nejsem si jist,

To jsou ale blbý kecy, s tou rychlostí plácáte kraviny. A s těma očima? Na jednu stranu chápu, na druhou jde především o přibližnost, trestat za 53 km je debilita hofdná našich policajtů, kteří na druhou stranu nechají prosvištět Yamahu, protože při jejím honění by si rozbili tlamu:-/

0/0
9.8.2006 8:45

proud12

Otázka:

Je trest useknutí ruky za krádež civilizovaný?Odpověď:Není ale tam kde je se většinou nekrade takže se skoro nepraktikuje!!:-PVýborná prevence zločnosti!!;-D

0/0
9.8.2006 4:20

Bloud

Re: Otázka:

Jsou země, kde se např. za korupci popravuje. Přesto tyto země patří k nejzkorumpovanějším na světě (např. Čína). Tak že v té tvrdosti trestů to také zcela není.

0/0
9.8.2006 8:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.