Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Protimaďarské video ze Slovenska rozhněvalo Budapešť

Slovensku hrozí další roztržka s Maďarskem. Jen pár týdnů poté, co ve vládě usedla nacionalistická SNS Jána Sloty, se na internetu začalo šířit protimaďarské video. Zřejmě slovenští nacionalisté na něm pálí maďarskou vlajku a v pozadí jsou slyšet protimaďarská hesla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepe999 from Manchester

Je fakt, ze se tam ta

cikanska hungary pakaz pekne roztahuje. Mel jsem tu "cest" pracovat asi 3 roky se slovenskyma madarama a ejhle, oni neznaji splachovaci zachod, pac jsem jim musel rict, ze po sobe musi splachnout. Hrozna pakaz, nebrat. Slovaci by s nima meli nejak skoncovat...R^

0/0
23.8.2006 2:04

svazak1

...

Mě to připadá úsměvné. Kvůli pár jedincům se na sebe nase-rou dva národy, budou lítat diplomatické nóty a nakonec to bude řešit komise EU pro ta či ona práva.

Rada slovákům: dejte si borovičku a klid

rada maďarům: dejte si guláš a klid

0/0
11.8.2006 12:00

komunisti_sou_svine

Re: ...

nesmysl, rada slovákům: nasedněte do tanků a srovnejte Budapešť se zemí. rada maďarum: zítra ráno v osm hodin začněte plošně bombardovat Bratislavu napalmem.R^>-

0/0
23.8.2006 0:44

pepe999 from Manchester

Re: Re: ...

S prvni vetou souhlas, klidne s Budapesti muzou vzit kobercovym naletem celej stat..R^

0/0
23.8.2006 2:06

prtcakus

Také haló kvôli nejakému videu

;-D Americké vlajky sa pália kade-tade po svete a nikto sa ani nad tým nepozastavuje. Pche...

0/0
10.8.2006 23:53

komunisti_sou_svine

Re: Také haló kvôli nejakému videu

Americký vlajky už dávno nikdo nepáli, američany všichni už dávno rovnou střílej. :-)R^

0/0
23.8.2006 0:48

komunisti_sou_svine

Re: Re: Také haló kvôli nejakému videu

A taky se nad tim nikdo nepozastavuje, protože tak to taky má bejt. :-)R^

0/0
23.8.2006 0:49

Dr.Sigognac

Klidek

Nevim, ale pravdepodobne si tu hodne lidi leci komplexy ze sveho maleho penisu. A) Slovensko je samostatne (stop narku Cehunu), B) Slovaci se nemaji co prudit do Madaru, C) Madari se nemaji co prudit do Slovaku. Kazda takova nesmyslna akce vyvola prekvapeni. To je ale prekvapeni! Poznamka na zaver: Ano, Slovensko bylo kdysi soucasti Madarska. Jako Ceska Republika treba soucasti Velkonemecke Rise a udavacu tu bylo vic nez dost... ;-)

0/0
9.8.2006 11:04

Dr.Sigognac

Re: Klidek

Chtel jsem napsat, ze kazda akce vyvola reakci... ;-D

0/0
9.8.2006 11:05

klv

Re: Klidek

srovnáváš nesrovnatelné ale jinak mohu souhlasit

0/0
9.8.2006 11:10

Dr.Sigognac

Re: Re: Klidek

No jo, souhlas. Ale jak to tady ehm, pochopitelne vysvetlit... :-)

0/0
9.8.2006 11:16

wildge

Madari...

Ze by Madari chteli odvratit pozornost od katastrofalniho stavu svych verejnych financi?

0/0
9.8.2006 10:43

psi-cumak

Bratislavsky hrad s MAGYARSKOU VLAJKOU !!!!

a co takto predvolat madarskeho velvyslanca na MZV SR ! ved si kliknite na link (OFICIALNE PODPOROVANY WEB v MADARSKU ! a nie nejaky free-web v USA s anonymnym videom-podvrhom) kliknite si na atlas:

http://www.magyar-eletter.hu/terkep/index.phtml?nyelv=angol

 zadajte klucove slovo Bratislava a zobrazi sa vam Bratislavsky hrad s MAGYARSKOU VLAJKOU ! no to je sila !!!

 http://www.magyar-eletter.hu/terkep/telepules.phtml?telepules=9894

 s textom: Pozsony (Bratislava) Region: Uplands (currently under Slovakian occupation). LIVING-SPACE-zivotny priestor-Lebensraum je motto citovanej madarskej stranky, to som uz niekde pocul ...

0/0
9.8.2006 0:45

ihosama

Re: Bratislavsky hrad s MAGYARSKOU VLAJKOU !!!!

Oficialne tu nadaci sponzoruji ruzne knihovnictvi a madarske firmy. Mluvit o oficialni podpore je minimalne diskutabilni.

Faktem je ze duvodu na ofenzivni reakci slovaku podobne vaznosti jako ten diskutovany neni problem najit tisice. Jiste by vydali na kamion plny nazlobenych listu madarske vlade. To ovsem znamenalo ze slovenska diplomacie by musela klesnout na uroven jeji madarske analogie.

I kdyz soudic podle reakce evropskych poslancu nekdy by takova prizemni reakce nebyla na skodu. Tento fakt jest na zaplakani jelikoz vypovida o odtrzeni znacne casti evropske politicke sceny od reality.

0/0
9.8.2006 1:14

ihosama

errata:

Mluvit o oficialni podpore _madarskym_statem_ je minimalne diskutabilni.

0/0
9.8.2006 1:15

Rataslaw

Re: errata:

pokial sa Madari stazuju Slovenskej vlade na dajake hlupe video na nete, tak preco nie? toto je o dost hustejsia kava!!

0/0
9.8.2006 9:37

hombre_

Re: Bratislavsky hrad s MAGYARSKOU VLAJKOU !!!!

A zadajte si tam Praha. Lol udajne je tiez okupovana Slovakmi :)))) (no ciastocne aj je :))

0/0
9.8.2006 10:43

wosa

Re: Re: Bratislavsky hrad s MAGYARSKOU VLAJKOU !!!!

zrejme cely svet bude docasne okupovany...ja som si vzdy myslel, ze keby madari mali hitlerovu armadu, to by bolo maso.

0/0
9.8.2006 10:49

wosa

Re: Re: Bratislavsky hrad s MAGYARSKOU VLAJKOU !!!!

to je ina praha. inac cele slovensko je podla nich okupovane. podla nich nemame pravo na svoj stat.

0/0
9.8.2006 10:50

wosa

Re: Bratislavsky hrad s MAGYARSKOU VLAJKOU !!!!

najlepsie je, co je napisane nad fotkou, "UPLANDS - CURRENTLY UNDER SLOVAK OCCUPATION". No nie su ti madari vyborni? Pobavil som sa.

0/0
9.8.2006 10:48

psi-cumak

madarsky nacionalizmus versus hospodarska kriza v Madarsku

Madarske media potrebuju obratit pozornost madarskeho obcana od prave prebiehajucej hlbokej hospodarskej krizy v Madarsku, inym smerom. Ono je lepsie namiesto pisania o krachujucej madarskej ekonomike vypisovat o tom, ako vsetci susedia madarom ublizuju a teraz hlavne slovaci - tak na free-web umiestnili z madarskej propagandistickej dielne pamflet akoze zo slovenska s videom paliacim madarsku vlajku a roztocili kampan v mediach a protesty na vladnej urovni (!) - ozaj a kedy bude o tomto videu rokovat Bezpecnostna Rada, OSN, EU, ...?

Dalsie linky na inspiraciu: www.nemnemsoha.hu

  www.trianon.hu - www.horthy.hu

 www.pazmaneum.com

 www.felvidek.hu

0/0
8.8.2006 23:13

hombre_

Re: madarsky nacionalizmus versus hospodarska kriza v Madarsku

http://www.nemnemsoha.hu/kepnagy.php?kep=135.jpg

0/0
8.8.2006 23:41

psi-cumak

tu je link na video ....

...mierumilovni madarski skinhedi su obetou slovenskych Romov:

 http://www.youtube.com/watch?v=oReKSve9fH4

 coskoro madarske media za podpory SMK prinesu zarucene info  o tom, ako madarska tajna sluzba objavila tajnu nahravku z mestskych WC v Pozsonyi, kde slovensky zakaznik sproste nadava zamestnankyni madarskej narodnosti a antimadarsky-sovinisticko-klerofasisticky charakter Slovenska bude nespochybnitelne odhaleny a zdokladovany pred ocami celosvetovej verejnosti...za kratsi koniec taha v tomto pripade madarska propagandisticka lobby-argumentovat na medzivladnej urovni s podvrhom z free servera - na ktorom mozno takych podvrhov umiestnit stovky - to uz je silna kava

0/0
8.8.2006 22:57

petra2605

trapas, co si o sobe myslej

za valky se pridali k Adovi, udavaci, poserove, a nedaj pokoj, nesnasi se i mezi sebou, at se sezerou navzajem, jen doufam, ze nejsou vsichni stejni

0/0
8.8.2006 21:28

hombre_

Re: trapas, co si o sobe myslej

za to vy ste "povstali" tri dni po vojne a zacali vrazdit sudetakov, "hrinovia" R^

0/0
8.8.2006 23:25

ihosama

Re: Re: trapas, co si o sobe myslej

Kazdej kdo mel odvahu povstat byl a je hrdinou. Opovrhovat je zapotrebi zejmena osobami ktere si toto hrdinstvi neopravnene privlastnuji.

Casto zapominame ze hrdinstvi je cnosti jednotlivcu nikoli narodu ci statu.

0/0
9.8.2006 0:26

ihosama

Re: trapas, co si o sobe myslej

Nevim "co si sobe myslej"(HU?,SK?) spominane narody. Doufam vsak ze jsou spolocenstejsi a tolerantnejsi nez autor tohodle prispevku.

P.S.: Muze si vubec _narod_ neco myslet? Rek bych ze ne.

0/0
9.8.2006 1:21

ihosama

LOL

vole, ty formulace vyse ukazuji ze je cas jit na kute :-)

0/0
9.8.2006 1:24

klv

chceš spáchat sebevraždu,

zajeď do Terchovej a v místní krčmě nahlas řekni že :

Jiří Jánošík byl maďarský žid

:-D

0/0
8.8.2006 21:23

ihosama

Re: chceš spáchat sebevraždu,

No nevim, pri nejhorsim bys dostal do drzky.

No nejpravdepodobneji by ti hostinsky po opakovani provokaci dal najevo ze nejsi vitan a vykazal te z hospody.

0/0
8.8.2006 22:52

klv

Re: Re: chceš spáchat sebevraždu,

i ty naivo,

0/0
8.8.2006 22:57

ihosama

Re: Re: Re: chceš spáchat sebevraždu,

Proc naivo? Kdyz kdekoli prijedes a provokacne urazis domaci legendu riskujes konfrontaci. Ne kazdy to dokaze brat kompletne s nadhledem, tim spise pod vlivem alkoholu.

0/0
8.8.2006 23:01

klv

Re: Re: Re: Re: chceš spáchat sebevraždu,

ty jsi to vzal vážně, ? kruciš to jsem netušil

0/0
8.8.2006 23:23

ihosama

Re: Re: Re: Re: Re: chceš spáchat sebevraždu,

asi tak jako celou tuhle doskuzi ;-D;-D;-D

0/0
8.8.2006 23:24

ihosama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: chceš spáchat sebevraždu,

Taky na idnes v teto sprsce nesmyslu a extremnich nazoru nekdy tezko odlisit ironii ci sakrasmus. Rv

0/0
8.8.2006 23:30

Pavel Sudoplatov

Maďaři

Bugár, Duray a celá ta hunská banda jsou mnohem horší zmetci. Maďaři se nikdy nesmířili s Trianonem!!

0/0
8.8.2006 21:20

ihosama

Re: Maďaři

Ne tak docela, Bugar je zrejme nejkultivonanejsi z politiku strany madarske koalice na slovensku. IMHO jednim z jeho nejvetsich vyzev je kuprikladu zkroceni z reteze utrzeneho Duray-e.

0/0
8.8.2006 23:05

VRAHzWALLSTREETU

nechápu na co si tenhle rádoby národ pořád hraje

a k tomu předchozímu..vznik ČSR byl omylem pro Česko..,ale největší tragédíí byl a je oddělení Česka od německého soustátí a paktování se s tzv. Slovany,takže těm Slovákům,co tady psali níže..jsem štastnej,že tahle země vyrostla na německých základech a vůbec mě to netrápí a nestydím se za to! ..výpady některých slovenských ´národovců´ jsou naprosto směšné a ponižující

0/0
8.8.2006 20:53

ihosama

nechápu na co si tenhle rádoby diskutujici pořád hraje

Vznik CSR omylem nebyl. Kdyby jo, pak sam existence CR je omylem. Nejvic se mi libi jak se tady nekteri radoby diskutujici plivanim na slovaky snazis kritizovat nejaky klip radoby slovaku.

Opravdu hodne pobaveni, stejne jako reakce madarske vlady.

0/0
8.8.2006 22:50

hombre_

Re: nechápu na co si tenhle rádoby národ pořád hraje

tvoje vypady su tiez dost komicke :-D:-D:-D

0/0
8.8.2006 23:23

wolf80

Re: nechápu na co si tenhle rádoby národ pořád hraje

Inu i ten nejhloupejsi cerv ma pravo na zivot :o) Za takovy ubozaky v nasem narodu se stydim. Ale podobnejsi primitivove se najdou vsude a je treba je ignorovat :) Slovakum fandim a doufam, ze jazykove a kulturne vycisti jizni Slovensko. Vzdyt uz si tam vazne pripadam jako v severnich Uhrach. Nedomluvit se Slovensky v zemi, ktera se jmenuje Slovenska republika je hodne smutne. Nemam nic proti tomu, aby umeli jugoslovaci madarsky,a le at taky umi slovensky :o) CSR byl jedinecny projekt majici za cil posilit pozici obou zemi. CR vuci Nemecku a SR vuci Madarsku. Myslim si,ze to uskupeni svoji ulohu splnilo, i kdyz me mrzi, ze nepokracovalo hodne volnou federaci dale. Napr. jedna mena, ale dva prezidenti, dva z 90% nezavisle rozpocty... Do spolecne federalni kasy by slo cca 10% financi.

0/0
9.8.2006 2:16

hombre_

hah

Podla mna to video je praca nejakych Madarov.

0/0
8.8.2006 20:24

Homer1

Re: hah

Až se vrátíš domů, běž říct Slotovi že Slováci jsou Maďaři....:-)

Asi tě nebude mít rád.

0/0
8.8.2006 20:30

Homer1

V Severních Uhrách...

...bude ještě veselo.

:-)

Ten mindrák rádobynároda bez historie se potáhne hádám ještě 200 let, takže to bude chtít trpělivost.

0/0
8.8.2006 20:19

dislektik

TI SLOVÁCI JSOU ALE MADAŘI

;-D

0/0
8.8.2006 18:12

tonicekXXL

Když těm Slovákům pořád někdo ubližuje

donedávna to byli Češi tak se odtrhli.Dneska to jsou Maďaři,zítra Poláci,potom Ukrajinci,jsou to prostě CHUDÁCI.

0/0
8.8.2006 18:09

klv

divíte se Maďarům

dlouhá staletí to byly Horní Uhry , nostalgie je veliká

0/0
8.8.2006 17:59

hovnoval-

@@

vice nez polovina slovaku jsou madari. pro slovensko by bylo lepsi, kdyby doslo ke spojeni s madarskem. ovsem pro madary by to asi tak vyhodne uz nebylo.

0/0
8.8.2006 17:19

devilsman1

Re: @@

pocuvaj sem ,,hovnoval", uz ten tvoj nick hovori za vsetko...chod si vylievat svoje zidovske komplexy niekde inde..jasne??>-Rv

0/0
8.8.2006 17:55

klv

Re: Re: @@

proč židovské ?

0/0
8.8.2006 17:58