Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD zvažuje rekonstrukci vlády, vyřadí unionisty

Pokud se ani naposedmé nepodaří zvolit předsedu Sněmovny, zváží sociální demokraté rekonstrukci dosluhujícího Paroubkova kabinetu. Vláda totiž musí připravit rozpočet na rok 2007. Podle Lubomíra Zaorálka (ČSSD) je pravděpodobné, že by byli vyměněni ministři US-DEU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

itučňák

Nové tipy do vlády

Na ministerstvo spravedlnosti Barková, ministr sportu Kraus,nebo Ploc. Ministr obrany Tvrdík, ministr zahraničí Zaorálek, ministr dopravy mašinfíra Gross a spousta dalších talentů a šibalů.

0/0
8.8.2006 11:50

EDV_Entwickler

Tak to vypadá, že Paroubek se ve Strakovce chce usádlit na věčné časy.....

Věčné časy, to v českých dějinách znamená nějakých 20 let.... no, potěš nás pánbůh....;-P

0/0
7.8.2006 23:42

baronfonlempl

Re: Tak to vypadá, že Paroubek se ve Strakovce chce usádlit na věčné časy.....

Když nemá zdatného soupeře, je to dost přirozené. Ale já mu to přeji. Nechť si zbaští, co nadrobil. Jak mu vyjde státní rozpočet na rok 2006 jsem zvědav, toho sociálna uzákonil tolik, že schodek 140 až 150 miliard je jistý. A pro rok 2008? To bude ještě horší.

0/0
8.8.2006 0:08

gobbler

kdy uz to pochopíte?

že Topolánek je odepsanej, nemá ho rád ani Klaus, až bude jednat za ODS třeba Bém, tak se s Paroubkem domluví a žádné předčasné volby nebudou! A jinak to zázračné vítězství ve volbách o 2%, když v průzkumech ODS vedla o cca 20 %, to je tedy super úspěch! Možná stačilo aby byly volby o týden později a bylo i možná po těch 2%.Nejsem stoupenec Paroubka ani ČSSD, ale líbí se mi jak si s ODS dělá co chce a jde si za svým cílem!  Paroubek, Klaus, Zeman to jsou podle mne osobnosti, Topolánek, Tlustý a ta jejich parta v současném vrcholném vedení ODS na to nemaj. Je to škoda, protože na krajských a okresních úrovních jsou v ODS alespoň u nás schopní lidé /jč/.

0/0
7.8.2006 22:55

EDV_Entwickler

Re: kdy uz to pochopíte?

Kdy už pochopíš ty, že jsi osel, jehož slinty nikoho nezajímají.

0/0
7.8.2006 23:39

Aldrin

Re: kdy uz to pochopíte?

Nevim, co je Paroubek za osobnost. Buran ze 4. cenovy, kteryho nahoda privedla tam, kde je. Bohuzel pro nas. Jinak muze podekovat tvurcum ustavy, ze jaksik zapomneli na pravidlo licheho poctu. Asi jsme svetova rarita se sudym poctem kresel v parlamentu.

0/0
8.8.2006 12:28

no-ki

Komplexní řešení

dle Pablbka,konečně víme jaké je.....budeme dělat že žádné volby NEBYLY a že jsme NEprohráli (KSCSSD) páté volby za sebou.....

0/0
7.8.2006 19:20

Bonelord

To si delaji predel? Prohrali volby a chteji rekonstruovat vladu?

8-o8-o8-o

0/0
7.8.2006 18:37

wormhog

Je to ovšem vynikající politika KSČSSD

Ve svých důsledcích to ale vede k tomu, že i voliči KSČSSD pochopí co jsou zač jimi volení reprezentanti. Paroubku do toho - čím hůře, tím lépe. Vedeš si ještě lépe než Standík Koloťuk.

0/0
7.8.2006 18:00

wormhog

Paroubku, ty nemáš mandát ani k umytí rukou

Tyhle komické figurky, zuby nehty se držící koryta už nemají mandát vůbec k ničemu. Jejich obstrukce, naschvály proti jednoznačnému výsledku voleb mají zabránit jenom řádnému a nestrannému vyšetření jejich šibalských praktik

0/0
7.8.2006 17:56

EasyR

Takhle nějak to bylo

v roce 1948. Výměna demokratických ministrů...

0/0
7.8.2006 15:43

Zmuda

Pokud nebude.....

..Paroubek současně premiérem,prezidentem a předsedou obou komor Parlamentu ....nepovolí ! Musí se upravit Ústava tak,aby toto bylo možné! A i tu Ústavu bude opravovat jen a jen ON....veliký to DUCE,náš mesiáš a spasitel ! Proč vám všem to stále nedochází ?

0/0
7.8.2006 14:04

JarkaFX Salda

jde to tam kam chce Paroubek

Bohužel, půjde to tam kam rozkáže Paroubek, když řekne, že bude velká koalice, tak bude, protože poměr hlasů v parlamentu odpovídá tomu, že lze vítěze voleb vydírat. Když PAroubek řekne, že nebudou předčasné volby, tak nebudou, zvlášť když uvážeíme, že poměr sil levice v opozici je takový, že je výhodné mít patovou situaci. Když Paroubek řekne, že vítěz voleb bude prosazovat program CSSD, tak to tak bude. Ledaže by šla ODS do opozice a nechala Paroubka vládnout a stala se sama vyděračem. ( = dělala totéž co dnes dělá Paroubek) Já osobně bych to poslední ODS doporučila. Lepší než trapně skákat jak Paroubek píská.

0/0
7.8.2006 12:55

baronfonlempl

Re: jde to tam kam chce Paroubek

Správně, milá dámo. Já osobně to ODS doporučuji od 3. června večer. Jako když hrách na stěnu házím.

0/0
7.8.2006 13:00

JarkaFX Salda

Re: Re: jde to tam kam chce Paroubek

A jak jim to radíte ? Jen zde na tomto webu, nebo je přímo oslovujete ( např. přes jejich web ) ? Ono by nebylo od věci je kontaktovat přímo, já osobně to dělám, koneckonců jsem jejich volič ( po dlouhé přestávce ) a doporučuju to všem, aby se v ODS trošku vědělo co si jejich voliči myslí.

0/0
7.8.2006 13:07

baronfonlempl

Re: Re: Re: jde to tam kam chce Paroubek

Jenomže ono to "zdravé" jádro ODS je přesvědčeno, že voliči je milují. Já jsem je volil a nemiluji je. Pouze by se mi hodily do krámu tři věci z jejich programu. Jinak mi může být ODS ukradena, zejména nyní, když je zcela mimo hru a ony tři body nebudou. Stejně tak mi může být ukradena ČSSD, které prosadila do zákonů všechno, co chtěla, podařilo se jí posunout mandatorní výdaje na nějakých 85 - 87 % rozpočtu, jakékoliv potřebné reformě se ubránila. Nyní se blábolí o důležitosti státního rozpočtu, což je dosti úsměvné. Hádají se o to, jak rozdělit 13 až 15% výdajů. I kdyby to úplně zbabrali, nebo to udělali úplně geniálně, je to jedno. Nesmyslné mandatorní výdaje zaručují, že jakýkoliv rozpočet bude nesmyslný.

0/0
7.8.2006 13:18

opportunity

Já jsem je volil a nemiluji je. Pouze by se mi hodily do krámu tři věci z jejich programu. Jinak mi může být ODS ukradena, zejména nyní, když je zcela mimo hru a ony tři body nebudou.

To jsme na tom stejně :-/

0/0
7.8.2006 13:23

JarkaFX Salda

Re: Re: Re: Re: jde to tam kam chce Paroubek

myslim ze vedi ze je volici ani tak moc nemiluji, protoze jak jinak si vysvetlit jejich socialní program ( kdyz se sami definují jako pravicová strana).

To jak se chtějí voličům zavděčit také o něčem svědčí. Já osobně jsem na tom podobně, líbí se mi v jejich programu pár věcí, co si myslím, že by stálo za to, aby je měli možnost uskutečnit. A stále věřím, že politické strany ( to jak se chovají a kam směřují ) jsou schopni občané svým postojem ovlivnit. ( chodit k volbám, či nechodit, volit tam toho, nebo jiného, snažit se jim tzv. ukázat kdo je tady pánem alespoň 1x za 4 roky.)  Asi jsem idealista, ale bez toho bych nebyla schopna dál uvažovat o věcech vezdejších a pozemských.

0/0
7.8.2006 14:33

jekkal

Re: jde to tam kam chce Paroubek

věcně správně, no jenže to by musel Toplánek a spol pochopiti, že vítězství ve volbách samo o sobě neznamená vůbec nic, protože pro poražené z ničeho nevyplývá povinnost podpory či tolerance

0/0
7.8.2006 13:22

opportunity

Re: Re: jde to tam kam chce Paroubek

R^

R^

R^

0/0
7.8.2006 14:47

EasyR

Re: Re: jde to tam kam chce Paroubek

Přesně tak. A proto jsou na místě předčasné volby, protože stejně tak pro koalici z výsledku voleb nevyplývá nutnost podpory komunistického bloku ;-)

0/0
7.8.2006 15:44

Milkman_Dan

A mozna je tohle presne to o co Paroubkovi jde...

Blokovat vznik nove vlady a mezitim si potichu vladnout a delat co se mu hodi... Teoreticky muze on ted udelat v podstate cokoli ale resit to bude muset az nove vznikla vlada... Tak zebychom rychle rozdali nejaka koryta a schvalili par vladnich zakazek?:-)

0/0
7.8.2006 12:07

madqwert

otazka pro bursika

Na výroku Martina Bursíka, že postup prezidenta po volbách je motivován snahou o znovuzvolení, je nejzajímavější reakce Hradu, že se podle prezidenta jedná od Bursíka o "mimořádně urážlivé" vyjádření. Bursík ale určitě není sám, kdo nabyl dojmu, že prezident míní pověřit sestavením vlády toho, kdo za ním přijde s nějakou formou velké koalice ODS a ČSSD. Je to totiž řešení, které se z volební matematiky logicky nabízí. Jedinou jeho vadou je, že naštve občany, kterým se ve vypjaté kampani dvě nejsilnější strany předváděly jako oheň a voda.

Přesvědčit nyní voliče, že existuje i studený oheň a ohnivá voda, čili i šance na nějakou pravolevou dohodu, vyžaduje velice delikátní strategii. Komplikovat to náznaky, že prezidentovi není lhostejné, zda zůstane či nezůstane v úřadu, a upozorňovat, že se o tom rozhoduje právě nyní, je z pohledu Hradu spíše nežádoucí, než urážlivé.

0/0
7.8.2006 12:06

madqwert

otazka pro bursika - pokracovani

Pokud jde o Martina Bursíka, kterému se velká koalice zjevně nezamlouvá, hodí se pro pořádek upozornit, že Zelení mohou jejímu vzniku jednoduše zabránit.

Otázkou pro Martina Bursíka není, zda je velká koalice špatným řešením. To ví každý. Zelení ať řeší, co je menším zlem: zda vzniku velké koalice přihlížet a nést za ni odpovědnost, anebo zda po krachu trojkoalice podpořit levici a nést odpovědnost za to, že nepřímý vliv na politiku budou mít komunisté. Je-li pro Zelené velká koalice menším zlem, nedává smysl kritizovat za její vznik prezidenta. Pokud si ČSSD a ODS rozdělí mezi sebe moc, nebude to pouze kvůli snaze prezidenta udržet se na Hradě, ale také kvůli tomu, že máme Zelené, kteří jsou unikátně alergičtí na levici.

0/0
7.8.2006 12:07

prorok.pravej

Pablb velký škůdce z KSČSSD

Parobradavice může dál škodit,ale to je tak vše.Prohrál své první volby,žádné nevyhrál a přesto sedí ve vládě jako premiér.Dva měsíce opakuje své ne a čeká,až všem kolem dojde,že premiér musí být on.Ještě pár měsíců bude tato zem přešlapovat na místě z rozmaru jedné bolševické nenažrané figurky,zvládli jsme už i 40 let sockomoušské devastace zvládneme i toto,ale otázka proč v ČSSD panují bolševické způsoby umožňující jedné osobě s diktátorskými sklony takto realizovat vlastní mocenské ambice,místo státotvorné moderní soc.dem.západního stylu,která uzná prohru a hledá partnery pouze mezi demokratickými stranami,je a zůstane nezodpovězena.ČSSD je ten kdo odřezává zelené a lidovce a chce spojení pouze s ODS a to je ČSSD(Y) stále v objetí komunistů a mává jejich hlasy!Snad na to levicový volič nezapomene,až se zapár měsíců dopracujeme k předčasným volbám!

0/0
7.8.2006 11:40

habit

Re: Pablb velký škůdce z KSČSSD

... v podstatě souhlas - mám jen výhrady vůči přílišnému používání eufemismů (pablb, Parobradavice)... nic se neboj nazývat věci pravými jmény, klidně použij i ostré a neslušné výrazy (předseda ČSSD, Paroubek apod.), tady to projde...

0/0
7.8.2006 11:44

mayqo

Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

a proto bude prosazovat predcasne volby, jinak je pro nej cistsi reseni nechat Pablba at si vladne s komancema a nekompromitovat se spolupraci s bolsevikem ;-D;-D;-D

0/0
7.8.2006 11:20

jekkal

Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

ODS klidně může prosazovati předčasné volby, má na to celé 4 roky. Loni v dibnu je taky prosazovala, má v tom obstojnou praxi.

0/0
7.8.2006 11:23

ronson

Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

Loni v dubnu bylo také jiné složení sněmovny.

0/0
7.8.2006 11:24

jekkal

Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

a bez socanů a KSČM lze uskutečnit předčasné volby ?

0/0
7.8.2006 11:33

ronson

Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

A jseš si jistý, že komunisti předčasné volby nechtějí?

0/0
7.8.2006 11:34

jekkal

Re: Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

jsem

0/0
7.8.2006 11:37

ronson

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

Jistý si můžeš být akorát tak svou smrtí.

0/0
7.8.2006 11:38

ronson

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

Žádná jiná jistota neexistuje.:-)

0/0
7.8.2006 11:40

jekkal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

tak proč jsi se ptal ?

0/0
7.8.2006 11:44

ronson

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

No. abys odpověděl. Proto se lidi obyčejně ptají. Za to, že tvoje odpověď byla hloupá, skutečně nemůžu :-)

0/0
7.8.2006 11:45

jekkal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

stejně tak bych mohl já tvrdit opak , ale proč bych to dělal ? Rád Ti udělám radost a nechám Tě přitom.

0/0
7.8.2006 12:00

ronson

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

Tvrdit to samozřejmě můžeš, a radost mi skutečně dělat nemusíš. Předvedl ses dostatečně sám.

0/0
7.8.2006 12:06

jekkal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

právě, že nemusím, proto Ti ji dělám

0/0
7.8.2006 12:20

mayqo

Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

samozrejme, proc ne? ;-DR^

0/0
7.8.2006 11:35

jekkal

Re: Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

tak si přečti pár zákonů

0/0
7.8.2006 11:38

mayqo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

napriklad kterej? Staci odblokovat snemovnu a neni v tom problem, to je taky duvod proc se Pablb tak boji tajne volby predsedy snemovny, je to jeho jedine eso, jinak nema absolutne nic, a snazi se pomoci obstrukce ziskat nejake vyhody ;-D

0/0
7.8.2006 11:41

mayqo

Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

Jekale, jses skutecne tak hloupej ze nedokazes pochopit dva radky??? ;-D;-D;-D

0/0
7.8.2006 11:28

jekkal

Re: Re: Re: Jekale, mas pravdu v tom, ze ODS potrebuje 101 hlasu

jsem

0/0
7.8.2006 11:31

jjumbik

jekkale

neměníš své názory nějak často? Minule jsi mne přesvědčoval, že program strany jsou bláboly, které se nedodržují a že je naivní ten, kdo o nich po volbách mluví... teď najednou tady čtu "ODS - prosazení programu", "CSSD zvládne program" co to je prosím tě za slovní spojení to přece neznáš! Kde máš te´d ty své slavné bláboly?

0/0
7.8.2006 11:18

jekkal

Re: jekkale

jak vidno, tápeš a tápeš........

0/0
7.8.2006 11:21

jjumbik

Re: Re: jekkale

děkuji ti za odpověď. Asi máš na rozdíl ode mne  krátkou paměť. Reprodukuji ti rozhovor na toto téma, které jsi nadhodil. Můj příspěvek:

Pokud jedna strana tvrdí, že reformy jsou třeba a druhá že nikoliv, a poté se udělá velká koalice, při níž se reformy neudělají, tak prohrála ta strana, která chtěla reformy...

Tvuj. Jsi naivní. Po volbách je důležité získati moc a ne dodržovat program.Programy stran jsou bláboly pro naivní.

0/0
7.8.2006 11:30

jekkal

Re: Re: Re: jekkale

a ? každá vláda se musí tvářit , že plní program

0/0
7.8.2006 11:36

opportunity

Re: Re: Re: Re: jekkale

;-D

0/0
7.8.2006 11:38

jekkal

ČSSD je jedno, zda bude v opozici, nebo ve vládě...

protože je faktem, že k prosazení programu ODS by bylo zapotřebí 101 hlasů, zatímco ČSSD zvládne svůj program prosadit i s pouhou stovkou mandátů.

0/0
7.8.2006 10:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.