Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael prožil jeden z nejhorších dnů konfliktu

Zatímco členové Rady bezpečnosti OSN dolaďují kompromisní rezoluci o Blízkém východě, na níž se shodla Francie s USA, Izrael čelil nejtvrdším útokům Hizballáhu od začátku konfliktu. Chystanou rezoluci uvítal americý prezident Bush. Libanon je naopak proti, dokument je prý příliš měkký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Richard I. Lví srdce

Více než 40 mrtvých si vyžádalo izraelské bombardování jiholibanonské vesnice Húlá.

"Před hodinou se odehrál děsivý masakr ve vesnici Húlá. Výsledkem úmyslného izraelského bombardování je více než 40 mučedníků," řekl Siniura, kterého cituje agentura Reuters.

;-D R^

0/0
7.8.2006 17:41

Richard I. Lví srdce

Re: Zahynul zřejmě jen 1 člověk

Libanonský premiér Fuád Siniura přiznal, že při dnešním izraelském útoku na libanonskou vesnici Húlá zahynul zřejmě jen jeden člověk. Předtím tvrdil, že obětí bylo více než 40. Informovala o tom agentura Reuters.

;-D R^

0/0
7.8.2006 17:49

dislektik

DRŽÍM JIM PALCE KLUKŮM Z IZRAELE

R^VVR^

0/0
7.8.2006 15:42

Auggiecz

Re: DRŽÍM JIM PALCE KLUKŮM Z IZRAELE

A holkám ne? ;-)

0/0
7.8.2006 15:44

dislektik

Re: Re: DRŽÍM JIM PALCE KLUKŮM Z IZRAELE

omlouvám se,držím palce obyvytelům IZRAELE aby to bylo O.K.R^;-)

0/0
7.8.2006 15:45

Bender2012

Re: DRŽÍM JIM PALCE KLUKŮM Z IZRAELE

Já teda spíš ne, spíš držím palce libanoncům aby se ubránili okupaci.... a nejen proto, že izrael vlastní více než 200 jaderných hlavic, z nichž některé jsou trvale zameřené na hlavní evrospká města, pro případ, že by evropané neskákali tak jak izrael píská, že. Možná bych jim držel palce, ale to by nesměl vrchní generál izraelské armády říct, že (volný překlad) "Není pochyb o tom, že pokud by měl izrael jít ke dnu, má prostředky vzít s sebou celou evropu, a není pochyb o tom, že pokud se tak stane, tak to udělá", takže já v zájmu toho, že nechci aby mi tady vybuchla atomovka, spíš teda držím palce těm klukám a holkám libanonským ;-D;-D

0/0
7.8.2006 16:23

holkazdaleka

Re: Re: DRŽÍM JIM PALCE KLUKŮM Z IZRAELE

Fantasto ;-)

0/0
7.8.2006 22:00

Bender2012

Re: Re: Re: DRŽÍM JIM PALCE KLUKŮM Z IZRAELE

Jo ? a v čem? myslíš si že to sou kecy? stačilo by trochu snahy a google a zjistila bys že to s těma atomovkama je pravda, řekl to izraelský generál. že mluvíš o něčem o čem moc nevíš za to já holt nemůžu......

0/0
8.8.2006 20:17

Nezničitelné Monstrum Reloaded

Strašně krvavý démon Hizballáh

Izraelský Útok zasáhl vesnici Ansar, zemřelo šest civilistů, několik dalších bylo zraněno.

Hizballáhská raketa dopadla na rezidenci v severoizraelské vesnici Kfar Giladi, zabila nejméně deset lidí a zhruba desítku dalších zranila. Byli to vojáci

Samozřejmě šlo o nejkrvavější jednotlivý útok Hizballáhu za necelý měsíc ;-):-D

0/0
7.8.2006 15:30

convict

kde jsou sneci?

;-(

0/0
7.8.2006 11:09

pancho10

Re: kde jsou sneci?

Prší všude.Socky chrápou po vopici a blbci mají dovolenou;-D

0/0
7.8.2006 11:11

convict

Re: Re: kde jsou sneci?

tak ja prijdu pozdejc az se vyspi z opic.!R^

0/0
7.8.2006 11:13

mtis

Re: Re: Re: kde jsou sneci?

Termoš se už probral a zase řádí ... ;-);-);-)

0/0
7.8.2006 11:36

Richard I. Lví srdce

Tank Merkava je považován za vůbec nejlepší na světě.

R^ R^ R^

0/0
7.8.2006 11:03

Bender2012

Re: Tank Merkava je považován za vůbec nejlepší na světě.

A dál????

0/0
7.8.2006 11:06

Bender2012

test cenzury, offtopic

komunisti, stalin, hitler,www.kscm.cz, bolševismus, lenin, komunismus.

projde to cenzurou?

0/0
7.8.2006 11:02

mtis

Re: test cenzury, offtopic

www/osud/cz - opravdu považuješ informace, které se tam provozují za mající cenu média, na kterém jsou uložené? ;-);-);-)

0/0
7.8.2006 11:06

Bender2012

Re: Re: test cenzury, offtopic

to záleží na urovňi daného jedince, rozhodně je ale považuji za lepší než třeba www.ksčm.cz.

0/0
7.8.2006 11:06

mtis

Re: Re: Re: test cenzury, offtopic

Takže články jako třeba "Einstein, plagiátor století", "Zbraňové systémy ovlivňující počasí" a podobné ti přijdou lepší nebo horší než třeba článek o tom, jak izraelské námořní komando zabilo 4 nevinné civilisty přičemž jeden jeho příslušník byl raněn těmi čtyřmi civilisty a druhý při výbuchu uskladněných raket? ;-);-);-)

0/0
7.8.2006 11:15

Bender2012

Re: Re: Re: Re: test cenzury, offtopic

nějak mi uniká pointa. Na co že se to ptáš?

0/0
7.8.2006 11:20

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: test cenzury, offtopic

To jsou titulky, které jsem viděl na serveru www/osud/cz asi před 14 dny a které mi utkvěly v paměti, ale těch vypečených titulků tam bylo mnohem více ... kapišto? ;-);-);-)

0/0
7.8.2006 11:37

Bender2012

Re: Re: test cenzury, offtopic

rozhodně lepší nezkreslená alternativa, než fašistické idnes.cz ;-D;-D;-D;-D

0/0
7.8.2006 11:21

Richard I. Lví srdce

Izraelci disponují jednou z nejmodernějších armád světa

V armádě platí, že nejvíce obětí má na svědomí nedostatek peněz. Kvalitní výzbroj a výstroj snižuje počet ztrát. Izraelská armáda proto vyvinula supermoderní tank Merkava-4, který nasadila i do současných bojů v jižním Libanonu.

A v čem spočívá zázračnost tohoto tanku? Je vybavený systémem aktivní ochrany - pohybuje se ve vlnovém poli, které je schopné rozpoznat protitankové zbraně. Posádka tanku má čas je zneškodnit. Merkava-4 nemá potíž ani s protitankovými minami. Tam, kde její předchůdkyně Merkava-2 vyletěla do vzduchu, čtverka jen lehce nadskočila a pokračovala dál.

0/0
7.8.2006 11:01

Richard I. Lví srdce

Re: Izraelci disponují jednou z nejmodernějších armád světa

Žádný tank ale není nezničitelný - vše závisí na síle střely nebo nastražené nálože. Silnice v jižním Libanonu proto nejprve prohrnuje obrovský obrněný buldozer, kterému výbuchy min neuškodí. Teprve potom nastupují tanky a za nimi pěchota. Ta také používá téměř zázračné prostředky. Vojáci mají k dispozici tablety pod názvem Stopit, podporující hlavní tělesné funkce. Vojáci jsou nasazení někdy až 36 hodin.

:-) R^

0/0
7.8.2006 11:01

briza

Re: Re: Izraelci disponují jednou z nejmodernějších armád světa

Mel bys si Pinku (Y) nejake ty tabletky taky sehnat. :-D

0/0
7.8.2006 13:26

Ventre_Saint_Gris

To je přesně ono

V Londýně demonstruje infiltrovaná musulmanská pakáž (samozřejmě za doprovodu ichtylů jako komunisti) a prezentuje se to jako, že společnost na západě prostestuje........

0/0
7.8.2006 10:59

convict

Re: To je přesně ono

jeste dvaktrat to zkusi a pak je klid jako byly demonstrace za Irak! a dnes si toho krome par radku o dalsich zabitych ani nevsimnes! Izrael by mela pokracovat!R^R^R^:-D

0/0
7.8.2006 11:03

convict

tak jsem se dozvedel ze jedna z raket poislana Izraelem jako odveta, zasahl dum kde byl hlavni stan .....

hizbolah goril, ovsem take tam prebyvali civiliste!!!!!! tak nevim jak to ted vysvetli hizbolah smazka ze nepouziva civilisty jako lidske stity. Rv(Y)postavit ke zdi sebranku.R^

0/0
7.8.2006 10:55

Bender2012

cenzore, nečti to :)

ukázka cenzury: schválně si skuste napsat příspěvek ,obsahující adresy

www(tečka)zvedavec(tečka)org,

nebo

www(tečka)osud(tečka)cz.

a uvidíte cenzuru v akci, hehe :) A pak že idnes.cz nejou fašistické noviny ;-D

0/0
7.8.2006 10:50

Auggiecz

Re: cenzore, nečti to :)

tady máš taky jeden odkaz:

http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/

A mrkni se tam na ten fašismus ;-D

0/0
7.8.2006 10:52

Bender2012

Re: Re: cenzore, nečti to :)

milý Auggie, to , že neznáš plně význam slova fašizmus, mě nepřekvapuje, ale copak ti nepřipadá divné, že diskuze automaticky blokuje dané adresy, přitom propagaci komunistů sem psát můžeš? co je to za svobodu slova?

0/0
7.8.2006 11:00

Ventre_Saint_Gris

Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

Tak třebe ten dementní osud blokuje už asi 3 roky poté, co tu nějaký Aštar zapatlával pravidelně dikuze touhle úchylárnou..

0/0
7.8.2006 11:02

Bender2012

Re: Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

tak to už by mohl být pomalu čas, aby ho opět povolil, ne? aštar už je v důchodě ;-D

0/0
7.8.2006 11:05

ruleta_

Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

Nevim co do toho pletete svobodu slova, idnes neni statni takze si v ramci naseho prava muze urcit sama sve podminky zverejnovani prispevku. A jelikoz fandove techto webu tu delali dosti velky bordel byli tyto adresy zablokovany.

0/0
7.8.2006 11:04

Bender2012

Re: Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

hmm, to by šlo, ale nevzpadá to spíše jako umlčování / potlačování jiných názorů a informací, než se l9b9 majitelům tohoto média?

0/0
7.8.2006 15:06

Auggiecz

Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

A jako už obvykle - toho chlapa ti odpustím.

Link na slovník cizch slov máš nahoře, než je začneš používat, raději si ověř co znamenají. A co se týče té tebou tolik zmiňované cenzury - blokují se tu adresy, kterými se tu hodně tapetovalo.

0/0
7.8.2006 15:40

pancho10

Re: cenzore, nečti to :)

Fakt že jo;-DCo jsi iDNES udělal že nepustí!!!!http://www.zved/avec.org./>>>>

0/0
7.8.2006 10:57

ruleta_

Re: Re: cenzore, nečti to :)

Ten web obsahuje rasisticke clanky a v minulosti tady dost nemocnych lidi spamovalo (clanky, odkazy...na tento web), pokud nekdo pamatuje nick masek a jeho masove prezentace ... velmi podobne jako zvedavec.

0/0
7.8.2006 11:02

pancho10

Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

Stejně je to kýč;-)

0/0
7.8.2006 11:06

Bender2012

Re: Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

pancho, umíš taky něco jineho, než 'stejně je to kýč' ?

0/0
7.8.2006 11:11

pancho10

Re: Re: Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

;-)Je jen jedno slovo:Prakýč..z třetihor

ale opravdu mě téma a zjev těch stránek :http://www.zved///avec.org./ neoslovil.;-P

0/0
7.8.2006 11:14

Bender2012

Re: Re: Re: Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

Prakýč, good R^R^. co to bude příště, praprakýč, nebo prakýčkýč ?;-)

0/0
7.8.2006 15:11

Bender2012

Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

Ano ano, tak je to správné, hlavně hned na patřičně onálepkovat, a tím končí diskuse ;-D, hlavně aby nedejbože někdo nad tamními články nezačal uvažovat a nedejbože používat vlastní hlavu, hrůůza 8-o. Mám pro Vás otázku, pokud zde čtu článek který obhajuje zabíjení civilistů v libanonu, a na zvědavci čtu článek , který ho odsuzuje, a já souhlasím s tím na zvědavci, jsem také rasista?

0/0
7.8.2006 15:09

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

A kde tu nějaký článek obhajuje zabbíjení civilistů? Musíš číst co je psáno a ne si to překládat do řeči zn. zvědavec, případně Stworova rádoby vědecká publikace.

0/0
7.8.2006 15:43

Bender2012

Re: Re: Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

Omlouvám se Vám za toho 'chlapa' :).

je třeba si uvědomit, že tady probíhá dlouhodobě brainwashing čtenářu, ono není třeba překrucovat pravdu či lhát, stačí jen zamlčet, co se mi nehodí a publiikovat jen to co se mi hodí... máte pravdu, konkrétně tady takový článek není, ale v tištěných mf-dnes se to jimi docela hemží (v komentářích).

Ale k věci - idnes referuje o invazi izraele do libanonu jako o normální události, jako by na to měl izrael práco. Skuste si představit, co by zde bylo napsáno, pokud by byla situace opačná a např. sýrie bombardovala takovým způlsobem izrael. Myslím že by to skusila tak den dva a měla by tam pár atomovek od nato. Proč izrael má právo zabíjet civilisty v sousedním státě, o nikdo neřekne půl slova že je to špatně?

Navíc tady z tónu článků vyplývá, že  izrael útočí na teroristy na civilisty neútočí. Nic nemůže být vzdálenější pravdě. Izrael v reakci na 2 zajaté vojáky neváhal zabít 400 civilistů v libanonu. Přijde vám to normální? Navíc Hizbaláh začal ..

0/0
7.8.2006 15:53

Bender2012

Re: Re: Re: Re: Re: cenzore, nečti to :)

ostřelovat izrael až po tomto útoku, ne dříve.

A to nemluvím o tom, že izrael začal plošně bombardovat civilní infrastrukturu, elektrárny nemocnice mosty, továrny, co má tohle společného se zabíjením teroristů?

Podívejte se na to v číslech - izrael zabil dnes už přes 800 civilistů v libanonu a několik desítek vojáků, hizballáh zabil několik desítek civilistů a několik desítek vojáků. Izrael zabil 10x více civilistů. Kdo je větší terorista?

A přesto se zde stále mluví o izraeli jako o tom 'hodném', který hrdinně bojuje s terorismem.

A co jste se zde také nedočetla, je informace, že ti dva izraelští vojáci byli zajati na LIBANONSKéM území, kde neměli co dělat!! Hizballáh měl plné právo je zajmout, stejně jako by měl izrael právo zajmour bojovníky hizbaláhu na svém území.  Tahle informace staví celou tuto válku do mírně jiného světla, nemyslíte? Zdraví Bender ;-)

0/0
7.8.2006 16:00

Bender2012

www tečka osud tečka cz

0/0
7.8.2006 10:48

Ventre_Saint_Gris

Re: www tečka osud tečka cz

debile - tečka

0/0
7.8.2006 10:49

Bender2012

Re: Re: www tečka osud tečka cz

nic ve zlém, jen jsem testoval co projde cenzurou a co ne :). offtopic.

0/0
7.8.2006 11:03

Auggiecz

Re: www tečka osud tečka cz

A ještě jednou totéž, že? Hoši ze Zvědavce, kteří se ve většině stydí i za své jméno našli odbytiště i jinde ;-D;-D

0/0
7.8.2006 10:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.