Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud vyměřil řidiči za smrt školáka podmínku

Pražský soud potrestal osmnáctiměsíční podmínkou šedesátiletého Václava Studenovského. Řidič nákladního vozu loni v Nehvizdech u Prahy srazil na přechodu devítiletého chlapce. Kromě podmínky nesmí Studenovský usednout 50 měsíců za volant.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mosulský machredž

oo

MUZE ZA TO VYROBCE BATOHU ;-O !!

nechapu, jak nekdo dokaze vyrobit batoh, ze ktereho se jen tak nýrnyx týrnyx vykutálí láhev - v Americe by se takový výrobce batohů nedoplatil (Y)

0/0
6.8.2006 3:11

lolek77

Je to smutný a názorný příklad, že

všechna sebepřísnější pravidla jsou k ničemu když chybí zkušenost, odpovědnost a předvídavost. Pokud je někdo přejet na přechodu pro chodce vždy je tam velký podíl viny řidiče. A je úplně jedno jestli přechod přecházel, nebo se "vracel".

0/0
6.8.2006 1:11

dislektik

podle žlánku to byla hnusná souhra náhod

nedokážu si představyt rodiče ani řidiče co prožívají smutná událostVV

0/0
4.8.2006 18:05

pinguinone

.. rozsudek..

.. bude spatnym signalem...:-(

0/0
4.8.2006 16:44

doktor_bota

Re: .. rozsudek..

Proč? Komu?8-o

0/0
4.8.2006 16:46

pinguinone

Re: Re: .. rozsudek..

 Chlapec totiž přechod již téměř přešel, ale naneštěstí mu vypadla z batohu na zem láhev, která se odkutálela zpět a školák se pro ni vracel. Ve chvíli, kdy se k láhvi sehnul, srazil ho nákladní vůz.....   proto Doktore...  :-/

0/0
4.8.2006 16:50

doktor_bota

Re: Re: Re: .. rozsudek..

Jistě, chlapec se otočil a v předklonu se vrátil pro láhev. A jak na sviňu, v momentě, kdy se otáčel se řidič nedíval, jinak by ho nesrazil. On je totiž náklaďák vysoký, tři metry vzdálené skloněné dítě není vidět.

0/0
4.8.2006 16:54

pinguinone

Re: Re: Re: Re: .. rozsudek..

.. a nemel pred tim prechodem zastavit...:-/ , zpozornet ,kdyz videl dite...:-/.. jak jel rychle.. 50 + 20 jak bylo zvykem..:-/  jeste ze mu neselhaly brzdy...:-/..  ja toho ridice nepranyruju..  ale soudce musi myslet dopredu...

0/0
4.8.2006 16:56

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: .. rozsudek..

Já to tam velmi dobře znám, jezdím do Nehvizd za známým. Mohl jet maximálně 30, víc by se z poza té odbočky, odkud vyjížděl, prostě nerozjel.

Ano, jeho chybou bylo, že nezastavil a nevylezl z auta, za to byl potrestán. Pokud z toho chceš ale udělat pravidlo, pak je jednodušší zakázat auta.

0/0
4.8.2006 17:00

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. rozsudek..

Boto, az si udelas ridicak, tak zjistis, ze auta maji predni sklo, kterym je videt kam jedes! Tedy neni nutne v pravidelnych intervalech vystupovat. ;-)

0/0
4.8.2006 17:33

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. rozsudek..

jsem řidič profesionál kategorie N 3 a můžu ti říct že zrcátek mám spousty ale jisté úhly prostě nevykryješ ničím a proto si dokážu představyt že něco tento řidič přehlédl a za to to je myslím adekvátní trest

0/0
4.8.2006 18:07

babacek

Uvědomuje si vůbec někdo z vás oponentů,že

to co se stalo tomuto řidiči se kdykoliv může stát komukoliv z nás i když teď budete tvrdit,že ne.Soudit je asi opravdu pro některé velice lehké.

0/0
4.8.2006 16:25

NERATHRATHA

Re: Uvědomuje si vůbec někdo z vás oponentů,že

R^

0/0
4.8.2006 16:48

pinguinone

Re: Uvědomuje si vůbec někdo z vás oponentů,že

..muze se to stat.. vsem ,i me :-/  jenze bych to videl na tvrdo a v pulce za slusne chovani na svobodu...:-(

0/0
4.8.2006 16:54

Bonelord

Re: Re: Uvědomuje si vůbec někdo z vás oponentů,že

R^

0/0
4.8.2006 17:34

babacek

Re: Re: Uvědomuje si vůbec někdo z vás oponentů,že

Nejsem si jist zda by si to samé říkal z pozice toho řidiče.

0/0
5.8.2006 5:51

VaseJasnost

?

Nechápu tyhle retardovaný rozumbrady, co by toho řidiče chtěli hned pověsit. Asi si pořádně nepřečetli článek. Nechci se tady zastávat ani kluka, ani řidiče. Celé to bylo jedno velké lidské neštěstí pro všechny zúčastněné.Jestli se ten školák ještě vracel pro upadlou lahev, byl by spíš zázrak, kdyby ho ten řidič nepřejel - naprosto neočekávaná reakce. Vy hošíci,co jezdíte sockou tak ani netušíte,co všechno může být denně za volantem dílem něšťastné náhody. Nepřeju Vám,aby se Vám stalo to co tomu řidiči,ale svým vystupováním tady si o to říkáte.Byl bych zvědavej,jestli byste byli o potom k sobě tak přísní.

0/0
4.8.2006 16:04

Pepi_Bouchac

Re: ?

Konecne taky trosku rozumny nazor, kdy nekdo chape, ze neni vse bile nebo cerne...

0/0
4.8.2006 16:06

mpes

Re: ?

a] bylo to v obci - ridic jel predpokladam nejvyse padesat

b] jel pres radne vyznaceny prechod pro chodce

c] prejel malyho kluka u skoly a rekl - nevidel jsem ho...

Nejake dalsi otazky?

0/0
4.8.2006 16:09

Pepi_Bouchac

Re: Re: ?

Ty's tam byl, ze vsechno vidis tak cernobile?

0/0
4.8.2006 16:15

Bonelord

Re: Re: Re: ?

A ty jsi tam byl?;-)

0/0
4.8.2006 17:23

babacek

Re: ?

Vaše jasnosti napsal by jste to stejně kdyby byl Daniel váš syn ? Děkuji.

0/0
4.8.2006 16:16

doktor_bota

Re: Re: ?

Soudit někoho na základě emocí je nesmysl, babáčku.

0/0
4.8.2006 16:21

babacek

Re: Re: Re: ?

To máš rozhodně pravdu,ale nemůžeš se divit názorům těch kteří mají děti a bojí se aby to příště nebyl jejich syn.

0/0
4.8.2006 16:26

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: ?

Divím se. Sám mám dvě děti a i přesto chápu, že tento případ byl klasickou souhrou nešťastných okolností, že se ten řidič prostě v konkrétní desetinu vteřiny, kdy mu vracející se kluk mizel z dohledu, podíval jinam (zrcátko, tachometr...). Tohle nejde srovnávat s nehodami, kdy řidič něco vědomně zanedbá (třeba rychlost), nebo dokonce řídí ožralý.

0/0
4.8.2006 16:34

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: ?

Ty si mě špatně pochopil já vím,že to byla shoda náhod která vyvrcholila v tragédii. Na druhé straně však chápu i emoce lidí kteří to vidí z pohledu kdy ztratí dítě.A proto ho nesoudí oni ,ale soudce.

0/0
4.8.2006 16:38

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

Pochopil jsem tě správně, vím, že máš rozumný postoj. Vyjádřil jsem nesouhlas s těmi, kdo ho nemají - strach o děti není důvodem k lynčování. No, snad si rozumíme.

0/0
4.8.2006 16:43

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

Ve vzteku člověk řekne lecos aby si odlehčil,ale ve skutečnosti velmi málo kdo by byl schopen opravdového násilí.Možná se mýlím.:-/

0/0
5.8.2006 5:54

Pepi_Bouchac

Re: Re: Re: Re: ?

Tady se nikdo nedivi tem, kteri se boji, ze to priste muze byt jejich dite. Je ale rozdil, pokud ti decko rozjezdi nejaky Bulawa a jim podobni, nebo ridic, kteremu se bohuzel "sesly" okolnosti.  Ale hned nekoho veset aniz bych si zjistil podrobnosti... Rv 

0/0
4.8.2006 16:36

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: ?

Já ho také nesoudím ,ale snažím se pochopit i ty co se bojí a ovládají je tedy emoce což jim nemohu mít za zlé.

0/0
4.8.2006 16:39

Pepi_Bouchac

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

Chapu, kdyz nekym lomcuji emoce. Ale u vetsiny "prispevku"  jde podle videt jenom to, jak lidi chteji za kazdou cenu nekoho lyncovat, proste nekoho videt trpet....

0/0
4.8.2006 16:45

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

Ale tak to preci neni, nikoho lyncovat nechceme, ale zabit dite na prechodu pro chodce a odejit domu bez znatelneho trestu neni adekvatni. Proste by to melo byt tak, ze ridici budou vedet, ze kdyz pojedou tak, ze prejedou cloveka na prechodu, tak alespon rok ve vezeni stravi. Tady se omlouva ridic kde cim, ale ja temer kazdy den vidim stejne ridice, kteri na chodce at jiz umyslne, nebo z nepozornosti najizdeji a proc taky ne, stejne se jim nic nestane.:-/

0/0
4.8.2006 17:39

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

To máš pravdu lidé rádi lynčují pokud nejde o ně samotné.:-)

0/0
5.8.2006 5:52

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: ?

nechci nikoho věšet, ale v čem je pro rodiče toho zabitého dítěte rozdíl ? Kdyby ho přejel Bulawa tak by to bolelo víc nebo méně ?

0/0
4.8.2006 18:59

Velkoknize Slovanski

Pokud je vinen . . .

tak nemůže přece za zabití dítěte na přechodu dostat podmínku . . .

To soudci asi dojednoho chlastaj . . .

a spí v těch soudních síních . . . .

Jinak si to neumím vysvěltit . . .

Nezávislá justice  Rv   ;-€ 

0/0
4.8.2006 15:37

Pepi_Bouchac

Vy tady vsichni

co nadavate na toho ridice, tak si laskave uvedomte, ze ten clovek tam nejel jak nejaky pirat a to decko se zachovalo dost necekane....nejedna se o zadneho trestance a to, co se mu stalo, se MUZE stat UPLNE KAZDEMU z VAS!!! Leda ze byste vsude po meste jezdili 10km/h. Ja se toho cloveka nezastavam, ale taky je mi jasne, ze si to bude do smrti vycitat a to bude pro nej ten nejvetsi trest... :-/ Takze vase volani po nejakem lyncovani je fakt ubohe...

0/0
4.8.2006 15:31

Deleter

Re: Vy tady vsichni

"Chlapec totiž přechod již téměř přešel, ale naneštěstí mu vypadla z batohu na zem láhev, která se odkutálela zpět a školák se pro ni vracel. Ve chvíli, kdy se k láhvi sehnul, srazil ho nákladní vůz."

;-(

0/0
4.8.2006 15:54

Bonelord

Re: Re: Vy tady vsichni

Ty tvoje buliky, uz je mame zase na nose.;-)

0/0
4.8.2006 15:55

Bonelord

Re: Re: Vy tady vsichni

"Podle soudu však řidič odpovídal za svou jízdu, navíc nejel místem poprvé, a musel tudíž vědět, že tam je špatný výhled a že jde o přechod v blízkosti školy, po kterém často chodí děti.":-/

0/0
4.8.2006 15:59

Pepi_Bouchac

Re: Re: Re: Vy tady vsichni

A to mel jako vystoupit, podivat se, jestli je vse ok a pak jet dal? Ty jsi urcite pan bezchybny, kteremu se nic takoveho nemuze stat, ze? Ten co to udelal ted urcite nebude mit nejakou dobu "pohodovy" zivot, nevim, co te stve. Asi proste potrebujes videt, jak nekdo dostane kulku do hlavy.... :-/

0/0
4.8.2006 16:04

John.Major

Re: Re: Re: Re: Vy tady vsichni

Nech ho. Vždyť je evidetně duševní omezenec. On to prostě nedokáže pochopit - nemá na to...

0/0
4.8.2006 16:41

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Vy tady vsichni

To vypada jako tvoje zpoved. Mozna az ti bude 18 a jednou si i pres retardaci udelas ridicak tak zjistis, ze z auta je docela dobre videt, protoze ma celni sklo a nebudes si pak myslet stejne jako dalsi pubescenti Pepi a Dementer, ze pri prejizdeni prechodu je nutne z vozidla vystoupit. Az ti podobny pitomec zmasakruje tvoje dite a odejde od soudu s pokaranim mozna to pochopis.:-/

0/0
4.8.2006 17:28

Bonelord

Rozsudek je opet smesny!

Prejet dite na prechodu a dostat za to podminku je zvracene, kdyz za kradez penez jsou tresty klidne okolo 10 let natvrdo. Je videt jak si nas stat a soudy vazi lidskeho zivota. Pokud budou udelavany tak smesne tresty tak budou deti na prechodech nadale "prehlizeny"!!!;-€Rv

Dedek je nevic docela drzej "Studenovský si ponechal lhůtu na rozmyšlenou, zda se odvolá".Asi se mu tozda moc.;-€Rv

0/0
4.8.2006 14:04

Deleter

Re: Rozsudek je opet smesny!

/|\ Takhle to dopadá, když lidi nechápou rozdíl mezi úmyslem a nedbalostí.

0/0
4.8.2006 14:35

Bonelord

Re: Re: Rozsudek je opet smesny!

A ty ho chapes? Chapes napriklad vyznam pojmu spolecenska nebezpecnost? Chapes i rozdil mezi vědomou nedbalosti a nedbalosti nevedomou? ;-P Doporucuji nepoucovat o vecech, ktere jsou mimo tvoji mentalni kapacitu.;-)

0/0
4.8.2006 15:50

Deleter

Re: Re: Re: Rozsudek je opet smesny!

Můj názor na sebe znáš, takže se nemusíme obtěžovat další diskusí.

0/0
4.8.2006 15:54

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Rozsudek je opet smesny!

(Y);-)

0/0
4.8.2006 15:56

ZdendaB

Re: Rozsudek je opet smesny!

Ty jsi totální pako!!!!

0/0
4.8.2006 15:21

Bonelord

Re: Re: Rozsudek je opet smesny!

Co by jsi pak musel byt ty?;-)

0/0
4.8.2006 15:46

aleale

Re: Rozsudek je opet smesny!

nech si vyfouknout mozek z hlavy Rv

0/0
4.8.2006 15:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.