- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jaké vzdělání je třeba, aby mediální osoby (ovlivňující názory řady lidí) po 1 měsíci vyprodukovaly názor, že bodový systém významně pomohl? Jsou dovolené s mnohem menším provozem než min. rok, s kterým je statistika porovnávána, lidé drobné nehody nehlásí, někteří vůbec nevyjíždí a čekají co bude, atd. Nějak pominuli vysvětlení, jak chce policie, která se ze dne na den stala nezkorumpovatelnou, řešit nejčastější příčiny nehod, kterými nejsou jen omamné látky a vysoká rychlost, ale zejména nepozornost a bezohlednost řady střízlivých a rychlost dodržujících řidičů (nedávná nehoda autobusu = 6 mrtvých, pár dní na to hrom. nehoda na D1 = 3 mrtví, pokud vím všichni byli střízliví a dodržovali rychlost). Pro hnidopichy = osobně si myslím, že že řada šoférů patří do skupiny, kterou lze přinutit k bezpečné jízdě jen represí, ale ten kdo připravoval novelu zákona nechal mozek v šatně, protože je tam, jak už všichni víme spousta chyb a hloupostí. Jaké vzdělání je třeba, pro tvorbu zákonů..?
Váš argument ohledně nehlášení nehod mi přijde mimo, smrtelné úrazy se učitě hlásí. A to, jestli nehod ubylo tím, že se snížila hustota provozu (což se mi zdá minimálně nepravděpodobné), tak na tom nevidím nic špatného. Faktem je, že mrtvých je mnohem méně a to je podle mne to podstatné.
Jinak jednoznačně nebezpečně někdy jezdí minimálně 90 % řidičů, takže tvrdá represe na všechny je celkem dobře zacílená (možná měla být ještě tvrdší).
S tím, že jsou v zákoně chyby naprosto souhlasím a bylo by dobré je upravit. Stejnětak bude nutné urpavovat značení, což mají na starosti úřady, takže je třeba na ně tlačit. Taky bude potřeba dát policii důrazně najevo, že dokud nehoukají, tak mají stejná práva, jako kdokoli jiný (cesta do práce není plnění služebních povinností).
Za členství v ČSSD by mělo být automaticky 5 bodů
Jediné, co se změnilo, je snad nižší rychlost a parkování na místě pro invalidy... Jinak prasárny, jako předjíždění na dálnici zprava, jízda v prostředním pruhu na se 3 pruhy atd. se neodstranily... A ta rychlost opět narůstá - 3.7. se jezdilo v levém pruhu na Evropské 70, dneska už 90 a za 14 dní tam každý pojede obvyklé kilo...
Jen co městké policii dodají ty objednané radary. Pak bude každé prase kvičet, že se měří tam, kde se dá jezdit rychle.
A přibylo blbých.
Nejlepší jsou ti, co se dřiv, když jste kolem nich projel rychleji, báli o život, se dnes bojí o o body. Vyklepaní, na 50 jedem 40 ani prd navíc. O kousek dál se z 50 stává 60 u těchto poseroutků to znamená, že pojede 45-50. To by jeden blil.
Ale na druhé straně jak lze měřit a srovnávat srtelné nehody ???? Vždyť je to neměřitelné !!! Každá nehoda je jiná , stačí přece aby měly nehodu třeba dva autobusy ačíslo je někde jinde !!! Nechápu to ??!!
tomu se říká statistika
a k pochopení by měla stačit střední škola (chtěl jsem napsat základní, ale to by asi bylo moc...)
"Každý týden se jedná asi o pět tisíc nehod za které jsou v průměru přiděleny dva tresné body" - když je 11000 nehod měsíčně ? Asi má jít o 5000 řidičů (1 nehoda = v průměru 2 řidiči). Jinak nechápu proč s tím nepřišli až zítra.
zda byl do ČR dovezen Brabus Rocket??? Podle měna 99% ne, ale vyskytl se zde jeden diskutující, který tvrdí ,že je majitelem tohoto sedanu, který umí 360 km/h.
No jenze on ho sice vlastni, ale ma ho nekde v africe........... nepamatuji si kde presne
jinak tento zákon v uvozovkách trestá věci které vůbec nesouvisí s bezpečností provozu a to velice přísně dokonce to srovnal s alkoholem za volantem
Pro všechny, pokud máte zájem o zákony, které můžete použít při řízení o špatném parkování, napište mi krátkou zprávu na e-mail, večer to rozešlu. Je o přímo dopis s vysvětlením a sposty paragrafů, ale je to nenapadnutelné.
Doufám, že to není zase něco ve stylu "já to tam nezaparkoval, to příbuzný..."
Ještě pro ty, kteří špatně zaparkují, pokud má někdo zájem, mohu přeposlat od právníka vypracované, nenapadnutelné vysvětlení. Samozřejmě nesmí ten dotyčný z toho auta zrovna vystupovat.