Diskuze

Být antikomunistou? To je přeci čest

Předseda komunistů Filip byl agentem StB a má soudní rozsudek, že to nevěděl. Obdivuje pohraničníky, kteří stříleli lidi, a odmítá kandidaturu lidovce Kasala na předsedu Sněmovny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rozoooumek

15. 9. 2006 9:14
http://mujweb.cz/www/hubert.rozmanity/

Věra Cibulková, matka Petra Cibulky : http://www.mvcr.cz/vozidla/stb/stb_db.php?Typ=pole5&Hled=Al%9Eb%ECta&B1=Hledej Cibulková Věra Krycí jméno: Alžběta Datum narození: 17.8.1922 Druh svazku: A Registrační protokol StB Registr. číslo: 17911 Útvar: S StB Brno I.odbor 1.oddělení

otec : vysoký funkcionář KSČ v Brně. Pravý Blok v čele se zkušeným tunelářem: VIZ : http://www.vzp.cz/http://u-por1p.op99.vzp.cz/NASApp/xqw/webdav/vzp_rs2/getPathFile/internet/platci/Dluznici/Dlu%25C5%25BEn%25C3%25ADci/vhtml/300000_500000.xls Brno - město 60735732 Nez. a inf.tisk.centr. na podp.demokr.inic.,s.r.o. Brno, Nálepkova 38 , Kč 362 475,- Informace najdete v registru dlužníků. Cibulka zruinoval dvě nadace a dvě společnosti s.r.o. Dnes je v obchodním rejstříku nenajdete. Zůstaly po nich vysoké dluhy. "Nemajetný" Cibulka převedl své zbývající firmy na svoji družku a místopředsedkyni Pravého Bloku PhDr.Miloslavu Jebavou , učitelku angličtiny a francouzštiny Policejní akademie v Praze za 1,- Kč!!!

0 0
možnosti

Lemaxik

15. 9. 2006 9:22
Re: http://mujweb.cz/www/hubert.rozmanity/

no sneku, pekne ho tu diskreditujes, no snad to neni pravda snad jo uvidime co na to Cibule rekne?:-Dnapis mi jak se dostat na seznam spolupracovniku STB,R^

0 0
možnosti

Depek

29. 7. 2006 13:36
Že je někdo zarytý komunista, to mi nevadí.

Stejně tak mi nevadí, že je někdo zarytý antikomunista. On ten antikomunismus je sice takový zjednodušený světonázor, ale má tu výhodu, že se nikdy příliš neplete. Mě spíš vadí někdejší zarytí antikomunisti, kteří dostali funkci a tak se překabátili. Viz například nekulturní ministr kultury Jandák.

0 0
možnosti

captain cook

29. 7. 2006 13:38
Re: Že je někdo zarytý komunista, to mi nevadí.

No, mne zas jo. Mne vadi kazdy zaryty komunista.Rv

0 0
možnosti

captain cook

29. 7. 2006 13:28
jsem antikomunista a hrdej na to!

0 0
možnosti

convict

29. 7. 2006 10:25
co to je antikomunista sneci?

podle nazvu by mel bojovat proti komunistum vsemi dosazenymi prostredky, coz vede k terorismu, ovsem pokud Kasal byl honen komunisty, nemusi byt zato oznacovan jako antikomunista, ale spise opozice. Kdo nebyl v komunisticke strane pred 89  a kdo tam nemel aspon jednoho clena rodiny? to samy kdo byl loayalni s rezimem, nekteri byli i horsi nez clenove dopoctu.;-(

0 0
možnosti

captain cook

29. 7. 2006 13:36
Re: co to je antikomunista sneci?

Bojovat proti komunismu vsemi dosazitelnymi prostredky neznamena automaticky byt teroristou. To je stejne jakobys nazyval vsechny ty, co se postavili proti nackum v Kvetnovem povstani teroristy. Nebo treba ti, co se postavi peklu take nejsou nezbytne teroristi. Nekde proste slusny clovek musi udelat lajnu a rict tak dost.

 A ne, ja jsem v komunisticke strane nikdy nebyl a nikdo z nasi rodiny taky ne. Dela to z nas bile vrany? Ne, znam spoustu takovych jako my a jsme na to vesmes hrdi, ze jsme se k tem swi nim nikdy nesnizili..

0 0
možnosti

demokratic

29. 7. 2006 10:09
Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ?

Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ? >-(Je to stejně NORMÁLNÍ jako být antizlodějem, antivrahem, antinásilníkem, antidemagogem, antipopulistou, atd. atd.) R^

0 0
možnosti

j@ck

29. 7. 2006 11:52
Re: Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ?

normální člověk je krom toho všeho, co jsi vyjmenoval, ještě anti-antikomunistou, antipravičákem, antilevičákem a celá politika a s ní sdružená smradlavá novinářská propaganda a demagogie mu na 100 honů smrdí.

0 0
možnosti

demokratic

29. 7. 2006 9:59
Naprosto s panem Steigerwaldem (jako téměř vždy) SOUHLASÍM !

Naprosto s panem Steigerwaldem (jako téměř vždy) souhlasím, a věřím že se nenechá znechutit (i zde pravidelně exhibující) partičkou těch cca 18 % (ze 100% možných) potrefených hus, totiž všech možných bolševiků, estébáků, milicionářů, členů Svazu Československosovětského přátelství, svazáků apod. Škoda, že lidí typu pana Steigerwalda nemáme víc (resp. máme, ale moc se o nich neví, a když, bývají okřikováni smečkou rudých zmetků...) :-)

0 0
možnosti

demokratic

29. 7. 2006 10:24
Re: Naprosto s panem Steigerwaldem (jako téměř vždy) SOUHLASÍM !

Nevím sice, že by se pan Steigerwald s komoušema nějak umazal (jak tu kdosi naznačuje) (a když se snad umazal, tak jistě ne nijak nadstandartně, to by se totiž určitě zařadil a zapsal mezi jiné tehdejší nechvalně ZNÁMÉ postavy, a bylo by to o něm dostatečně známé, což není),ale pokud se snad přeci jenom trošku tím komunismem tehdy nechal nějak potřísnit a pošpinit (fuj !) (čest těm, kteří jsou zcela čistí, a také tu jsou, ne že ne, a víme to o nich), tak jedno je jisté: na rozdíl od jiných (větších či menších) umazanců DOSTAL (a to dost brzo, též na rozdíl od jiných umazanců) ROZUM, a svojí činností (zaplaťpánbů za ni !)  patří mezi ty lidi, kteří pomáhají DOBRÉ věci...(a před morem komunismu varují) (O správnosti jeho postojů svědčí právě to, uvědomíme-li si, KTEŘÍ lidé mu nemohou přijít na jméno);-) Proč by nemohl i nějaký bývalý pyroman (nebo jen ÚDAJNÝ) pomáhat hasičům hasit zlo?

0 0
možnosti

jack24

28. 7. 2006 16:58
A co vy antichartisté,pane Steigerwalde?

Asi je pro autora "in" být vždy "anti",no...

0 0
možnosti

lynxxx

28. 7. 2006 17:18
Re: A co vy antichartisté,pane Steigerwalde?

Myslíš, že to napsal špatně?

0 0
možnosti

pacers

28. 7. 2006 14:25
Někomu se taky vyplatilo.

Být komunistou.Čalfové,Kočárníci,Soudci atd.se taky nemaj špatně.

0 0
možnosti

baron2

28. 7. 2006 14:03
Už nikdy ČSSD do vlády!

Tady vidíte, že jak se bolševici někam dostanou, už je normálními demokratickými prostředky nikdo neporazí. Odevzdávání lístků před volbou, absolutní moc jednotlivce ve straně, to jsou zbraně, na které demokratické strany nemají. AParoubek je typický předlistopadový aparátčík. 

0 0
možnosti

tonicekXXL

28. 7. 2006 13:37
Zajímavé je to,

že Bohdalová,která Antichartu podepsala také a mimoto se stýkala s STB nikomu nevadí.Ale když někdo napíše,že komunisti jsou lumpi,je hned pozdvižení.

0 0
možnosti

j@ck

28. 7. 2006 13:40
Re: Zajímavé je to,

však tu protivnou babu nemám rád o nic víc než steigerwalda. já jsem v KSČ nikdy nebyl (a nikdy bych z přesvědčení do žádné politické strany nevstoupil) a proto mám právo být antikomunista. steigerwald takové morální právo dle mého nemá

0 0
možnosti