Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Být antikomunistou? To je přeci čest

Předseda komunistů Filip byl agentem StB a má soudní rozsudek, že to nevěděl. Obdivuje pohraničníky, kteří stříleli lidi, a odmítá kandidaturu lidovce Kasala na předsedu Sněmovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rozoooumek

http://mujweb.cz/www/hubert.rozmanity/

Věra Cibulková, matka Petra Cibulky : http://www.mvcr.cz/vozidla/stb/stb_db.php?Typ=pole5&Hled=Al%9Eb%ECta&B1=Hledej Cibulková Věra Krycí jméno: Alžběta Datum narození: 17.8.1922 Druh svazku: A Registrační protokol StB Registr. číslo: 17911 Útvar: S StB Brno I.odbor 1.oddělení

otec : vysoký funkcionář KSČ v Brně. Pravý Blok v čele se zkušeným tunelářem: VIZ : http://www.vzp.cz/http://u-por1p.op99.vzp.cz/NASApp/xqw/webdav/vzp_rs2/getPathFile/internet/platci/Dluznici/Dlu%25C5%25BEn%25C3%25ADci/vhtml/300000_500000.xls Brno - město 60735732 Nez. a inf.tisk.centr. na podp.demokr.inic.,s.r.o. Brno, Nálepkova 38 , Kč 362 475,- Informace najdete v registru dlužníků. Cibulka zruinoval dvě nadace a dvě společnosti s.r.o. Dnes je v obchodním rejstříku nenajdete. Zůstaly po nich vysoké dluhy. "Nemajetný" Cibulka převedl své zbývající firmy na svoji družku a místopředsedkyni Pravého Bloku PhDr.Miloslavu Jebavou , učitelku angličtiny a francouzštiny Policejní akademie v Praze za 1,- Kč!!!

0/0
15.9.2006 9:14

Lemaxik

Re: http://mujweb.cz/www/hubert.rozmanity/

no sneku, pekne ho tu diskreditujes, no snad to neni pravda snad jo uvidime co na to Cibule rekne?:-Dnapis mi jak se dostat na seznam spolupracovniku STB,R^

0/0
15.9.2006 9:22

Depek

Že je někdo zarytý komunista, to mi nevadí.

Stejně tak mi nevadí, že je někdo zarytý antikomunista. On ten antikomunismus je sice takový zjednodušený světonázor, ale má tu výhodu, že se nikdy příliš neplete. Mě spíš vadí někdejší zarytí antikomunisti, kteří dostali funkci a tak se překabátili. Viz například nekulturní ministr kultury Jandák.

0/0
29.7.2006 13:36

captain cook

Re: Že je někdo zarytý komunista, to mi nevadí.

No, mne zas jo. Mne vadi kazdy zaryty komunista.Rv

0/0
29.7.2006 13:38

convict

Re: Re: Že je někdo zarytý komunista, to mi nevadí.

a kldo to byl? znal jsi ho? Vetsinou to byli synove tatu zabitych v koncentraku ci ve valce! a pak i ti samotni coprisli z k0oncentraku ale jak kdo vid? zapotocky byl v concentraku a pozdeji president, a co dela v koncentraku? byl Kapo ktery poslal dost holandanu na smrt!Rv 

0/0
29.7.2006 13:51

captain cook

Re: Re: Re: Že je někdo zarytý komunista, to mi nevadí.

To si teda pis, ze ne vsichni byli v koncentracich nebo zabiti ve valce. Znam pripady lidi, kteri byli v odboji a po 48. byli vyhozeni ze zamestnani protoze nebyli v partaji. A kdyz si mysleli, ze metaly za odboj by je preci jenom mely zachranit, nasel se spinavej zbabelec komunista, kterej si sedel celou valku doma v teplicku a kdyz za nim na 5.kvetna prisli, aby sel pomoct proti mistni nemecke posadce, zalez do spajzky a rval zachrante moli rodinu. Vylezl ven az na 9. kvetna. Tenhle samej zbabelec pak daval o lidech posudky podle toho jak kdo by politicky uvedomely kadr, ne podle toho jak se kdo choval za okupace! Jo a Zapotockyho rodinu nahodou znam. Jedna jeho vnucka chodila do skoly s dcerou tohohle samyho zbabelce a byly velky kamaradky!

0/0
29.7.2006 22:59

demokratic

Re: Že je někdo zarytý komunista, to mi nevadí.

:-/Jde o to, zda považuješ komunismus (fašismus) za LEGITIMNÍ (!) věc (ve smyslu: ten fandí Spartě, ten Bohemce...ten komunismu  atd.) nebo zda jej považuješ už z PRINCIPU za ideologii i praxi (pro ostatní mnohé kolem) ZLOČINNOU, ŠKODLIVOU, OMEZUJÍCÍ, BUZERUJÍCÍ atd., potom je i OBRANNÁ reakce proti komunismu (fašismu) (tedy ten tzv. ANTIkomunismus, fašismus, atd.) spíše typu nikoli "ten je proti Bohemce (antiSparťan, ale on je proti ROWDIES..."- neboli antikomunista, antifašista...(neboť je POTŘEBNÉ a NUTNÉ proti těm ROWDIES něco dělat: ohrožují ostatní mnohé vůkol a vůbec jim nejde o regulérní SOUTĚŽ více klubů, ale jen o NÁSILÍ a jejich trvale "vedoucí úlohu" na všech stadionech a na všech žebříčcích, zakotvenou přímo v (jimi napsaných a ostatním násilím vnucených) "pravidlech"...Rv

0/0
29.7.2006 13:57

Depek

Re: Re: Že je někdo zarytý komunista, to mi nevadí.

Jistěže nejsou legitimní. Jenomže takové spravedlivě rozhněvané protikomunistické výkřiky k ničemu nevedou. Právě tohle ti komunisti (a Paroubek je jeden z nich) potřebují.

0/0
29.7.2006 16:48

chroustík

Re: Že je někdo zarytý komunista, to mi nevadí.

No jo, jenže ten zarytej komunista je Ti schopnej vrazit kudlu do těla a pěkně zezadu, jak ho to učili.

0/0
31.7.2006 17:17

captain cook

jsem antikomunista a hrdej na to!

0/0
29.7.2006 13:28

convict

co to je antikomunista sneci?

podle nazvu by mel bojovat proti komunistum vsemi dosazenymi prostredky, coz vede k terorismu, ovsem pokud Kasal byl honen komunisty, nemusi byt zato oznacovan jako antikomunista, ale spise opozice. Kdo nebyl v komunisticke strane pred 89  a kdo tam nemel aspon jednoho clena rodiny? to samy kdo byl loayalni s rezimem, nekteri byli i horsi nez clenove dopoctu.;-(

0/0
29.7.2006 10:25

captain cook

Re: co to je antikomunista sneci?

Bojovat proti komunismu vsemi dosazitelnymi prostredky neznamena automaticky byt teroristou. To je stejne jakobys nazyval vsechny ty, co se postavili proti nackum v Kvetnovem povstani teroristy. Nebo treba ti, co se postavi peklu take nejsou nezbytne teroristi. Nekde proste slusny clovek musi udelat lajnu a rict tak dost.

 A ne, ja jsem v komunisticke strane nikdy nebyl a nikdo z nasi rodiny taky ne. Dela to z nas bile vrany? Ne, znam spoustu takovych jako my a jsme na to vesmes hrdi, ze jsme se k tem swi nim nikdy nesnizili..

0/0
29.7.2006 13:36

convict

Re: Re: co to je antikomunista sneci?

no ta to te chci videt slusnyho cloveka jak v 50 letech rekl dost ! ty jsi ale trouba! Na komunisty musis jako na cirkev, oba se zaslouzili o smrt mnoha lidi a i kdyz se cirkev omluvila stejne bych je zrusil! poslys jinde jsou zruseni a jde to dal  v pohode i bez nich!Rv(Y)

0/0
29.7.2006 13:48

captain cook

Re: Re: Re: co to je antikomunista sneci?

Co kecas? Spousta lidi do partaje nelezla. V 50.letech ani po nich. Znam taky nejaky, co tam sli ve ctyricatych letech z mladicky blbosti a hned v padesatych byli venku. Prisli za to o zamestnani. Znam jich ale vic, kdo do partaje nelezli a prisli pro to o zamestnani, protoze meli vysokoskolsky vzdelani a jako neclenove partaje museli odejit do vyroby. Jednim z nich byli muj nevlastni otec a jeho kamos.

0/0
29.7.2006 22:50

demokratic

Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ?

Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ? >-(Je to stejně NORMÁLNÍ jako být antizlodějem, antivrahem, antinásilníkem, antidemagogem, antipopulistou, atd. atd.) R^

0/0
29.7.2006 10:09

j@ck

Re: Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ?

normální člověk je krom toho všeho, co jsi vyjmenoval, ještě anti-antikomunistou, antipravičákem, antilevičákem a celá politika a s ní sdružená smradlavá novinářská propaganda a demagogie mu na 100 honů smrdí.

0/0
29.7.2006 11:52

demokratic

Re: Re: Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ?

Asi to máš trochu popletené a nebo nechceš pochopit, co jsem tím chtěl říci: je přece normální, legitimní a ostatním lidem víceméně neškodící (byť s nimi osobně nemusíme souhlasit, maje jiné preference) když je někdo pravičák (myšleno demokratický), levičák (myšleno demokratický), atd., ale NENÍ normální (a naopak JE pro ostatní lidi škodlivé), když je někdo komunista (fašista apod.), protože u nich je to násilí, opovrhování právy jiných lidí, kradení jejich majetků, snaha ovládat většinu pomocí ozbrojené menšiny atd. atd. už v jejich PROGRAMU, tam to není nějaká ODCHYLKA od jinak NORMÁLNÍ věci, a proto je NORMÁLNÍ být proti takovémuto ZLU, ať už jsou takoví lidé nazýváni (ale proč ? - když je to normální) antifašisty, antikomunisty, atd., vždyť také přece neříkáme o jiných normálních lidech, že jsou antizloději, antinásilníci, atd.... ;-D

0/0
29.7.2006 12:29

demokratic

Re: Re: Re: Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ?

A to že ti CELÁ politika (neboli správa věcí veřejných), a "s ní sdružená smradlavá novinářskou propaganda a demagogie na 100 honů smrdí" (jak píšeš), (aniž bys dělal nějaké rozdíly, výjimky, atd. a házíš všechno do jednoho pytle), to je ryze tvá věc, a tvá charakteristika...;-D

0/0
29.7.2006 12:31

j@ck

Re: Re: Re: Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ?

ty očividně nejsi schopen pochopit, že člověk může být pravičákem, levičákem nebo třeba antikomunistou, a přesto všechno může opovrhovat právy jiných, může krást, může mít neukojitelnou touhu po moci atd. A nakonec máš pravdu: inteligentní člověk nemůže být nikdy normální, pokud je normalita definovaná jako chování většiny.

0/0
29.7.2006 12:37

demokratic

Re: Re: Re: Re: Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ?

Tak ještě jednou: ano, KDOKOLI sice může (jako jedinec) chtít lhát, krást cizí majetky, vraždit a mučit nevinné, snažit se ovládat (a omezovat, buzerovat) většinu lidí vůkol násilím, ač je v naprosté MENŠINĚ, to všechno samozřejmě "může" chtít dělat (i dělat) KDOKOLI a bude vždy v rozporu se zákonem. Ale jen fašisté a komunisté (a samozřejmě diktatury obecně) to UZÁKONILI jako tzv. "zákonný" PRINCIP, jen oni na tom založili svoji existenci, a jen oni se takto SDRUŽOVALI, a jen u nich to nebyl (STÍHATELNÝ a STÍHANÝ) TRESTNÝ čin, ale naopak "ZÁKONNÝ", "revoluční "právo"", "revoluční "spravedlnost"", ale ve skutečnosti jen obrovská tragedie pro lidstvo (dokonce i pro některé komouše, které jejich zločinné mlýny nakonec také někdy semlely)... A proto je potřeba KAŽDÉHO (i bývalého umazance), kdo je ochoten a schopen proti jakémukoli podobnému (opakuji: PROGRAMOVÉMU) zlu něco aktivně dělat... Včetně Karla Steigerwalda (i s jeho podpisem Anticharty, chce-li to své morální selhání odčinit...)

0/0
29.7.2006 12:52

modryhovnival

Re: Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ?

Být antikomunistou je přece normální pro každého bývalého komunistu, že?

0/0
29.7.2006 15:05

demokratic

Re: Re: Být antikomunistou (podobně jako antifašistou), je přece NORMÁLNÍ a (u slušných lidí) SAMOZŘEJMÉ, ne ?

Proč by nemohl být antikomunistou (kromě jiných) i bývalý komunista, když (konečně !) dostane rozum a spolu s ostatními bude bojovat proti zlu, které on sám (na rozdíl od většiny společnosti tehdy) kdysi pomáhal instalovat ? Každé ruky je potřeba... Dalo by se říci: z pyromana se stal pomocník hasičů... (proč ne, když jde o likvidaci rudého nebezpečí ?) >-

0/0
29.7.2006 20:17

demokratic

Naprosto s panem Steigerwaldem (jako téměř vždy) SOUHLASÍM !

Naprosto s panem Steigerwaldem (jako téměř vždy) souhlasím, a věřím že se nenechá znechutit (i zde pravidelně exhibující) partičkou těch cca 18 % (ze 100% možných) potrefených hus, totiž všech možných bolševiků, estébáků, milicionářů, členů Svazu Československosovětského přátelství, svazáků apod. Škoda, že lidí typu pana Steigerwalda nemáme víc (resp. máme, ale moc se o nich neví, a když, bývají okřikováni smečkou rudých zmetků...) :-)

0/0
29.7.2006 9:59

demokratic

Re: Naprosto s panem Steigerwaldem (jako téměř vždy) SOUHLASÍM !

Nevím sice, že by se pan Steigerwald s komoušema nějak umazal (jak tu kdosi naznačuje) (a když se snad umazal, tak jistě ne nijak nadstandartně, to by se totiž určitě zařadil a zapsal mezi jiné tehdejší nechvalně ZNÁMÉ postavy, a bylo by to o něm dostatečně známé, což není),ale pokud se snad přeci jenom trošku tím komunismem tehdy nechal nějak potřísnit a pošpinit (fuj !) (čest těm, kteří jsou zcela čistí, a také tu jsou, ne že ne, a víme to o nich), tak jedno je jisté: na rozdíl od jiných (větších či menších) umazanců DOSTAL (a to dost brzo, též na rozdíl od jiných umazanců) ROZUM, a svojí činností (zaplaťpánbů za ni !)  patří mezi ty lidi, kteří pomáhají DOBRÉ věci...(a před morem komunismu varují) (O správnosti jeho postojů svědčí právě to, uvědomíme-li si, KTEŘÍ lidé mu nemohou přijít na jméno);-) Proč by nemohl i nějaký bývalý pyroman (nebo jen ÚDAJNÝ) pomáhat hasičům hasit zlo?

0/0
29.7.2006 10:24

j@ck

Re: Re: Naprosto s panem Steigerwaldem (jako téměř vždy) SOUHLASÍM !

1) to, že steigerwald podepsal antichartu, je dokazatelný fakt (zkus použít google ev. si jej vyhledat v seznamech, které jsou kdesi na netu nascanované). kdyby byl už tehdy tak hrdý na svůj okázalý antikomunismus, tak by podepsal spích chartu, nemyslíš? z tohoto důvodu je to u mne křivý člověk, který si nezaslouží uctu

2) tvé označení rudoch, komunista, bolševik se dle kontextu vztahovalo i na mne. kdybys měl trochu víc v hlavě, tak bys chápal, že slova a nálepky nejsou vůbec důležitá, na čem záleží jsou skutky. křivý a prospěchářský charakter se může odívat do hávu antikomunismu a může donekonečna roztrubovat vznešené ideály o lidské svobodě a demokracii, a přitom v nitru to může být maloměšťácký, prospěchářský a proradný zbabělec.

3) pokud chtěl steigerwald hasit oheň, tak to měl udělat před rokem 1989, teď to dovede každý trouba.

0/0
29.7.2006 11:49

demokratic

Re: Re: Re: Naprosto s panem Steigerwaldem (jako téměř vždy) SOUHLASÍM !

Pokud K.S. podepsal tzv. Antichartu, je to jistě (a nijak to neomlouvám) jeho velké morální SELHÁNÍ Rv (a nijak jej neomlouvá,že podobně selhali mnozí, byť ne všichni a ví se to o nich a čest jim), ale nicméně faktem zůstává, že je nepochybně DOBŘE (a že je nepochybně POTŘEBNÉ, protože komouši a jim podobní jsou stále drzejší), když i člověk, který jim kdysi svým morálním selháním pomohl (resp. nepomohl nám ostatním), konečně dostal rozum, svého selhání lituje (a neokecává a nebagatelizuje to jako jiní, daleko větší umazanci) a konečně se zapojil (a přidal) k těm, kteří s tím komunismem neměli nic společného už DÁVNO (nebo NIKDY), a podobně jako polepšený pyroman, (který už nezapaluje a neničí cizí majetky) nyní pomáhá hasit (odčinit) to,co (jeho dřívější kolegové)  pyromani zapalují dnes a denně... Mohl by, pravda, (jako jiní) jen čvaňhat a nečinně přihlížet, ale je DOBŘE, že pomáhá DOBRU

0/0
29.7.2006 12:41

demokratic

Re: Re: Re: Re: Naprosto s panem Steigerwaldem (jako téměř vždy) SOUHLASÍM !

- pokračování: - což se o JINÝCH lidech (o mnohých umazancích nemluvě, včetně ignorantů a poťouchlíků, někdy i na těchto stránkách) bohužel říci NEDÁ...:-/

0/0
29.7.2006 12:57

jack24

A co vy antichartisté,pane Steigerwalde?

Asi je pro autora "in" být vždy "anti",no...

0/0
28.7.2006 16:58

lynxxx

Re: A co vy antichartisté,pane Steigerwalde?

Myslíš, že to napsal špatně?

0/0
28.7.2006 17:18

jajaja00

Re: A co vy antichartisté,pane Steigerwalde?

A co vy debilové, pane jack24 ?

0/0
28.7.2006 22:45

chroustík

Re: A co vy antichartisté,pane Steigerwalde?

čí chleba jíš, toho píseň zpívej. V roce 1977 to byl ÚV SSM v ČSSR. V roce 2006 je to Passauer Neue Presse v SRN. Každému chlebodárci je třeba se zavděčit. Peníze přece nesmrdí !

0/0
31.7.2006 17:20

pacers

Někomu se taky vyplatilo.

Být komunistou.Čalfové,Kočárníci,Soudci atd.se taky nemaj špatně.

0/0
28.7.2006 14:25

baron2

Už nikdy ČSSD do vlády!

Tady vidíte, že jak se bolševici někam dostanou, už je normálními demokratickými prostředky nikdo neporazí. Odevzdávání lístků před volbou, absolutní moc jednotlivce ve straně, to jsou zbraně, na které demokratické strany nemají. AParoubek je typický předlistopadový aparátčík. 

0/0
28.7.2006 14:03

tonicekXXL

Zajímavé je to,

že Bohdalová,která Antichartu podepsala také a mimoto se stýkala s STB nikomu nevadí.Ale když někdo napíše,že komunisti jsou lumpi,je hned pozdvižení.

0/0
28.7.2006 13:37

j@ck

Re: Zajímavé je to,

však tu protivnou babu nemám rád o nic víc než steigerwalda. já jsem v KSČ nikdy nebyl (a nikdy bych z přesvědčení do žádné politické strany nevstoupil) a proto mám právo být antikomunista. steigerwald takové morální právo dle mého nemá

0/0
28.7.2006 13:40

Cislo 2

Re: Re: Zajímavé je to,

To jsou ty paradoxy. Komunistou jsi nebyl, být nechceš, přesto tvé názory jsou velmi blízko marxistickému vidění světa ...

0/0
28.7.2006 13:47

j@ck

Re: Re: Re: Zajímavé je to,

co ty víš o mých názorech? já jsem hlavně anti-ODS a tak se tady převážně prezentuju, dnešní módní pravicovost prezentovaná spoustou primitivů mi skutečně po chuti není. ovšem k marxismu mám minimálně stejně daleko.

0/0
28.7.2006 14:19

mojo

Re: Re: Re: Re: Zajímavé je to,

Toto je názor velice zajímavý.

I já si myslím, že být "antikomunistou" jde ruku v ruce s být "anti ODS".

Dnešní tak populární "hurápravicovost" a "huráODSáctví" mi smrdí po Seychelech a po Bahamách.

No a hlavně po pubertě a naivitě...

0/0
29.7.2006 1:06

TigerM

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé je to,

No mozna pani (zlocinci) Krejci a Kozeny jsou priznivci ODS, ale rozhodne nejsou jejich cleny a nebyli, jako treba Zgarba, Svoboda, Souckova, atd.

Kdyz uz tak piste o treba o Tlustem. Ten byl clenem KSC, ale to vetsina lidi z CSSD.

0/0
30.7.2006 17:58

TigerM

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé je to,

Samozrejme Zgarba, Souckova, Svoboda cleny CSSD.

0/0
30.7.2006 18:04

tonicekXXL

Re: Re: Zajímavé je to,

Kolik je Ti let 30?

0/0
28.7.2006 14:19

TigerM

Re: Re: Re: Zajímavé je to,

:-D

0/0
30.7.2006 18:00

Júlinek šíšal

no

soudim, ze zapaleny antikomunista je cosi jako sklani komunista ... oba nemysli svou hlavou ... ale podbny jsou si i jinak ...;-)

0/0
28.7.2006 13:36

msudheer

At svet nema dalsi valky

značna čast Komuniste staraji o kazdo denni problemy normalny lidi. Komunaliste nenavidi Komunisy. kdekoli ony přichazeli k moci poprve zabijeli Komunisty.(Iran, Soudska Arebije, Afganistan atd). Ony normalně maji pravicka idologie. Kde koli je silna komunisticka hnuti tam je mině komunalni extremism. Kde koli lide zvoli Komuniste tak dělaji protože existujici system neřešil jejich problemy. Potom komunisticke strany v mnoch castech jsou demokratičnejši než pravice a jsou vice toleraentni. .Aby svět ne měl valky jako prvni a drůcha svetova valka a aby ne vratil ke kolonilismus a komunalni extremismus na světě je třeba silna Komunisticka hnuti.(I kdyz nesouhlasim urcite nazory na ekonomickem fronte) 

0/0
28.7.2006 13:31

ant.

Souhlasím....

....ovšem u nás se více nosí paroubkovská tupost,hulvátství a buranství...:-)

0/0
28.7.2006 13:29

j@ck

Re: Souhlasím....

a co antiparoubkovský primitivismus a hulvátství - to ti nevadí? a že steigerwald je komunista jak řemen, co svého času vychvaloval v mladé frontě komunistický režim ti asi taky nevadí, co?

0/0
28.7.2006 13:32

ant.

Re: Re: Souhlasím....

...proti blbosti a buranství je třeba se postavit-a proti paroubackovi se dá těžko říct něco slušného,navíc platí-na hrubý pytel hrubá záplata-a s konfrontačním stylem politiky přišel právě "führerřízenýnejvyššíbytostí",ovšem to některým j@ckům nikdy nedojde...a ke steigerwaldovi-LŽEŠ jako když PAROUBACK tiskne...v MF Dnes publikuje od r.1998,předtím byl zástupcem šéfredaktora v LN,v r.1979 musel odejít z pol.důvodů z Filmového studia Barrandov,kde byl zaměstnán jako scénárista a dramaturg...ale tebe a tobě podobné levičácké úchyly fakta nezajímají...(Y)(Y):-)

0/0
28.7.2006 13:44

_m-

Re: Re: Re: Souhlasím....

Moje děti se narodily po roce 1979 a na mateřské jsem poslouchala rozhlas od rána do večera - pan Steigerwald rozhodně nebyl žádný chudák politicky odsunutý kotelník!

0/0
28.7.2006 14:04

ant.

Re: Re: Re: Re: Souhlasím....

....já nepsal,že byl chudák kotelník...ale že z pol.důvodů byl vyhozen z Barrandova...rozhlasový seriál "Jak se máte,Vondrovi?"se vám zřejmě líbil,škoda,že špatně chápete psaný text,ale nikdy není pozdě vrátit se do školy a zapracovat na svém vzdělání...hezký den...:-):-)

0/0
28.7.2006 14:10

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasím....

aha, takže parouback, paroblb, paroprase, roko, chorche, sRath, dRath a koneckonců primitivní násilí prezentované mackem jsou vám zřejmě blízké. já nemůžu za to, že patřít do 4. cenové skupiny a nemáte úroveň inteligentního člověka

0/0
28.7.2006 14:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.