Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obyčejní řidiči pochopili, teď jsou na řadě policisté

Zdá se, že vedoucí dopravního inspektorátu ve Frýdku-Místku Michael Čaš je nejen policista, který v opilosti boural a zranil dva lidi. Vypadá to, že je navíc ukrutný lhář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik

HLAVNĚ SE MĚJME RÁDI NEJEN NA CESTÁCH

0/0
27.7.2006 18:25

georgetown1

co to blábolí?

Autor asi projel jinou republiku než já, na D1 se jezdí stejně jako dřív, jenom je víc po*erů v pravym pruhu, na normálních silnicích se musí víc předjíždět kvůli ridičům tacho40/75 a prasata prasí pořád stejně ...

0/0
26.7.2006 10:29

hajzlbába

Re: co to blábolí?

100% souhlasím. Ten článek na mne působí jako by byl na objednávku. Stálé dokazování jak je to teď lepší ale statistiku nehod a její srovnání s loňskem asi ani novináři z iDnes nejsou schopni sehnat !  Já jezdím od 1. striktně podle pravidel ale zažívám pouze klepání na čelo, předjíždění na omezení 30km přes bílou čáru a vůbec se cítím hrozně protože když jedu předpisově tak vyloženě vadím, vznikají kolem mě krizové situace, které by nebyly kdybych jela jako druzí.

0/0
27.7.2006 0:59

goro23

Re: co to blábolí?

Z doslechu - "Jedu po dálnici 200 a vlevo vedle mě se co minutu mihne auto. Nedávno mě nějaká ženská v BMW vyblikala z levého pruhu, cože tam jako dělám, když jedu jen 230?!?"

0/0
27.7.2006 15:43

lolek77

Re: co to blábolí?

Pokud má autor pocit, že - cituji "se chováme jako banda vrahů" doporučuji mu aby odevzdal řidičák, aby bylo o jednoho vraha méně. Já jezdím slušně a takovým debilem se nehodlám nechat urážet.

0/0
27.7.2006 23:33

Michail_Strogov

Pokuty policajtům

Můj známej je policajt a vim od něj, že policajt pokutu ani dostat nemůže, a to i když je normálně v civilu. Ne teda tu klasickou na místě. Musí se prej na to psát nějakej formulář a pak se to řeší někde u nich vnitřně. Takže jen přidělávání práce. Takže si můžou dovolit jezdit jako prasata a bejt v pohodě.

0/0
25.7.2006 23:02

Helena1

Ano pochopil jsem...

Na obyčejné lidi tvrdé postihy a panstvo si bude dělat naprosto co chce bez postihu. (Jen tak na okraj - když zákony nedodržují oni, jsem já povinen se jimi řídit?)

0/0
25.7.2006 21:12

majewski

Plný pytel řidičáků

Plný pytel řidičáků maji ti, kteří taky mimo jine poznáte na silnicích podle spzetky např XYZ 5555 a jinak podobné číselné jednoduchosti skrývají machry s rameny přez celá záda, styky takové, že i ministři jim klovou z dlaně a pokud by jej neměli omotaného kolem pasu, tak jej šouraj po zemi. Jsou nebezpeční ze všech stran a je jich bohužel požehnaně.  :-(

0/0
25.7.2006 14:55

freefly

Re: Plný pytel řidičáků

4 mistne stejne cislo uz chce par kacek, ale proc to tedy proboha nefunguje napr. jako u zlatych cisel u mobil. operatoru. Chces pekny, tak zaplat, ale ne do "vrecka" ourady ale do statni ci mestske kasicky. Podobnych prikladu bychom nasli spoustu :-P

0/0
25.7.2006 17:17

trinit

Tady neni

co resit.Okamzitej vyhazov od policie.Samozrejme bez zlatyho padaku a renty.Rv

0/0
25.7.2006 13:40

bomber man

Největší kravál dělaj ti, kteří mají na pokuty.

Pro obyč. človíčka, který si nemůže dovolit platit pravidelně pokuty a nemá známé na dopravce se přece nic nezměnilo. Těžko ho budou trápit nějaké body, protože ty předpisy si nemůže dovolit porušit vicekrát (neměl by pak ani zaco jezdit). Nejvíc to trápí ty, co prostě vytáhli šrajtofli cálli pokutu a jeli jako prasata dál. Takže proč mít dvojí spravedlnost? Když má někdo love dává mu to právo sestřelit někoho v 80km v obci?

0/0
25.7.2006 12:46

zuza0007

souhlasím s autorem

mám ale jednu otázku, proč se se sledováním dodržování rychlosti u vysokých příslušníků policie ( vyjma toho blbečka, co boural sám ) začalo až teď ??? Vždyť pravidla se téměř nezměnila, změnili se postihy. Protože všichni toreticky mohli jezdit jako prasata tak se to tolerovalo i těm nahoře, pakliže nezpůsobili dopravní nehodu ?? Ale protože teď musíme jezdit podle předpisů, tak si extra posvítíme i na ty vejš, jo ???

0/0
25.7.2006 11:43

zuza0007

Re: souhlasím s autorem

;-D...změnily se postihy ;-P

0/0
25.7.2006 11:44

Horolezec-29

Tak, tak, autor článku MÁ pravdu...

Tak, tak, autor článku MÁ pravdu... BUBLAN, HUSÁK, ČAŠ - VŠICHNI MAJÍ SKONČIT. Dokuď budou u Policie, lidé nebudou mít v Policii důvěru. Nemám jí nyní ani já. Rv >-8-o

0/0
25.7.2006 11:30

milos-KL

bublan bude taky ticho

bublan si to vcera odpoledne valil D1 dvoustovkou (resp. jeho ridic) v neoznacenem aute. Ten uz se k tomu taky radsi vyjadrovat nebude...

Ale radovy policajti ted aby radsi nevystrkovali nosy na ulici, natoz aby nekde jeste merili

0/0
25.7.2006 11:30

inzinierbula

Kurňa, to je trefný komentář.

A všichni už snad pochopili podstatu nepřijatelnosti a nebezpečnosti takového počínání (bez ohledu na další okolnosti). Jen ty dvě husy budou nejspíš pořád dál kejhat v hejnu tu svou jako potrefené...:-/

0/0
25.7.2006 10:55

daro777

Odstoupení

Odstoupení nějakého funkcionáře věc jaksi nevyřeší:-D

0/0
25.7.2006 10:35

namen

Re: Odstoupení

K čemu je policejní prezident,který se ani veřejně nemůže k případu vyjádřit,protože má máslo na hlavě.Bublifuck je na tom stejně.

0/0
25.7.2006 10:59

relax100

7 bodů pro opilce který havaroval a 6 za rychlost?

Je naprosto jasné, že oba panové by měli okamžitě odstoupit. Ale přece jenom bych je neházel do jednoho pytle. Husák jel rychle a v jeho funkci to je nepřípustné, ale ten opilec a lhář z Frýdku Místku opravdu způsobil nehodu, zranil dva lidi, ještě byl opilý a nakonec lže jako když tiskne a teď si představte, že podle našeho „skvělého zákona by byl bodově postižen téměř stejně jako Husák za rychlou jízdu. To mi připadá na tomto paskvilním zákoně úchylné! Nemůže být proboha stejný postih za něco co jsem opravdu způsobil jako za to, co bych podle nějakého amatéra mohl udělat. Tato věc se neustále opomíjí!

0/0
25.7.2006 8:16

komunisti_sou_svine

Re: 7 bodů pro opilce který havaroval a 6 za rychlost?

!!!!!!!!>-

0/0
25.7.2006 8:39

Ruger

Asi Vám to nedochází - ale jde os kutečnou rovnost před zákonem, apropó

Ministr potrestal policejního ředitele důtkou a jeho chování prohlásil za  extrémně neetické, tím z hlediska forenzního plně uznal jeho vinu(služební předpisy..) v tom okamžiku by měla nastoupit zákonná represe. Pokud by Bublan nezůstal v půli cesty, měl jedinou možnost - zcela popřít jakoukoliv vinu svého podřízeného, ale jak opakuji, pokud jí uznal a udělil důtku, je to z hlediska služebního zákona jednoznačné...Pokud nerozumíte právu, nediskutujte o něm.

PS. V USA by slavný policejní ředitel jel jako krysa....(Y)

0/0
25.7.2006 8:59

abc

Re: Asi Vám to nedochází - ale jde os kutečnou rovnost před zákonem, apropó

V Australii by si nestihl posbirat veci v kanclu.

0/0
25.7.2006 10:01

Kleki Petra

Re: Asi Vám to nedochází - ale jde os kutečnou rovnost před zákonem, apropó

Ten konec odstavce jsem nějak nepochopil.

0/0
25.7.2006 10:04

relax100

Re: Asi Vám to nedochází - ale jde os kutečnou rovnost před zákonem, apropó

Vaše myšlenka je logická, ale nechápu jak souvisí s postřehem o nesmyslnosti bodového systému, který byl uveden na aktuálním příkladu dvou policistů? Asi jste omylem kliknul jinam, to se stáváJ        

0/0
25.7.2006 10:05

bomber man

Re: 7 bodů pro opilce který havaroval a 6 za rychlost?

prevence je důležitá - s tím souhlas,jinak kdo by si s tím pak lámal hlavu že? Každý by pak mohl říct, vždyť se nic nestalo ne, tak proč za 190km mám dostat 6 bodů. A zrovna Čaš by asi měl dostat bodů víc ne? chlast+další přestupky. A konečně tu máme soudy, takže ublížení na zdraví ....

0/0
25.7.2006 12:36

QT1

Asi tu máme paralelní dálnice

MFD poněkud přehnaně obhauje zák 411/2005 a furt píše o zpřísnění pravidel. Přitom se zpřísnily jen pokuty, pravidla jsou stejná. Ale k věci - nevím, po které ČR to pan Žižka jezdí, ale já jsem si všiml, že právě 90 % řidičů na dálnicích jezdí jako dřív. Jak zpívá Nohavica, policajti jizdí z dálky situaci od Aralky. Koneckonců i jiný článek MFD potvrzuje, že se jede rychleji. Buď je pan Žižka hloupý, nebo navedený. Obojí ho diskvalifikuje psát podobné články. V 99 % tam má pravdu, ale takto to od něj zní hodně blbě, když v článku nemluví pravdu, jak mu věřit ve zbytku...

0/0
25.7.2006 8:06

Heralik

Re: Asi tu máme paralelní dálnice

Ty taky kecáš, Aral už v ČR není :-)

0/0
25.7.2006 8:37

Deleter

Re: Re: Asi tu máme paralelní dálnice

Což by vysvětlovalo, proč mám na účtu z benzinky, která byla vždy Aral firmu éemfau.

0/0
25.7.2006 9:01

abc

Oba by meli dostat cervenou!

Docela dobry clanek. No chtelo by to trochu prudit politiky. A kdyz Husak nemuze ze sveho pochybeni ted nic prohlasovat a delat poradek, tak muze vyhlasit nulovou toleranci pro poicisty ministr vnitra a oba je propustit.

0/0
25.7.2006 7:13

incisivus

Obyčejní řidiči pochopili, teď jsou na řadě policisté

Jenže to by nesměli mít jen chápavý palec.

0/0
25.7.2006 6:12

babacek

Dotaz.

Od mnoha lidí slyším,že když například policista,poslanac apod. jede ze zapnutým majáčkem nemusí povolenou rychlost akceptovat a má tak zvanou vyjímku. Kdo ví něco konkrétního k této vyjímce?

0/0
25.7.2006 5:44

Nik

Re: Dotaz.

Najděte si zák. 361/2000 Sb., o silničním provozu (www.portal.gov.cz; sekce zákony). V zákoně pak viz § 18 (celý, zejména ale odstavec 9) a § 41 (celý, a to včetně těch ustanovení, která jsou uvedena v prvním odstavci tohoto paragrafu - to abyste věděl, z jakých povinností ta výjimka je).

0/0
25.7.2006 8:06

babacek

Re: Re: Dotaz.

Děkuji.

0/0
25.7.2006 8:12

Nik

Re: Re: Re: Dotaz.

Prosím.

0/0
25.7.2006 8:21

fel_low

Re: Dotaz.

Nejen se zapnutým majáčkem, bohužel.

A výjimka, ne vyjímka.

0/0
27.7.2006 11:17

babacek

Re: Re: Dotaz.

Pokud chceš mohu ti to doložit tiskovým prohlášením ministerstva.:-)

0/0
27.7.2006 18:24

fedorko

REDAKCE! DEJTE NA IDNES HLASOVAT

o odvolání policejního prezidenta a uvidíte těch hlasů... :-D

0/0
25.7.2006 1:15

Oktan

Re: REDAKCE! DEJTE NA IDNES HLASOVAT

Tady není co dodat, bezvadně napsané, taková jsou faktaR^R^....ale kapři si rybník nevypustí....v tomhle Absurdistánu:-/  

0/0
25.7.2006 1:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.