- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dum se zritil diky velmi spatnemu stavu a dobra zprava je, ze investor chce dum zachovat a postavit v puvodni podobe. Spatna zprava je, ze se stale v Praze prestavuji a bouraji objekty, ktere utvareji image mesta jako takoveho. Nelibi se to ani Unesco.
Co se tyce dopravy, tak tramvaje po rekonstruovanych tratich nijak centru nevadi, naopak jsou vyhodnejsi oproti IAD. Mela by se obnovit trat v ulici Na Prikope, 28. rijna, Narodni. Vznikla by objizdna trasa a linky by se mohli rozdelit mezi stavajici a staronovou trat, zbytek pesi zona a zasobovani jen v urcenych nocnich hodinach.
není stavěno na takovou dopravu - ani Nové Město pražské budované od doby Karla IV. Stejně se dojde k řešení - celá oblast použe pěší zóna, zásobování zásadně v noci. Žádná parkovací místa, žádné podzemní garáže.
Super a k čemu ten skanzen jako bude? Ve městě mají žít lidé a ne zakonzervované budovy.
kolik let nešťourali v podloží, tak by se nic nestalo. Už teď tam tramvaje projížděly svižnějším krokem, tak holt pojedou rychlostí babky o berlích. Přitom Vodičková je jedna z hlavních tramvajových tepen v Praze, projíždí tamtudy asi 4 nebo 5 linek, a tak jsem zvědav, jaké zpoždění tam budou tramvaje nabírat a jestli těm tramvajákům taky zbyde čas si na konečné aspoń skočit na WC...