- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v tisku se psalo ze v letadle letelo 42 deti coz neni pravda bylo jich tam tak 140.(tuto informaci napsal Bles a MFD) dale se pssalo ze v letadle se prepravovali rodiny z detmi to rovnez neni pravda. byli tam deti vedouci a posadka letadla. a take se psaloze v letadle sedeli lide z ruznych cestovnich kancelari to rovnez neni pravda ! a tudiz by me zajimalo kolika informacim z tisku muzeme verit::??? a jestli si skutecne overujou informace protoze tohle je podle me skandal co cesky tisk predvedl
No to je nevidana rychlost, s jakou o tom iDnes informuje. Ze by nekdo z managementu novin mel to strasne zpozdeni a jeste nestihl prodat akcie Airbusu?
Naivko. Když ti praskne pneu u auta tak taky rovnou prodáváš akcie GoodYearu???
zajímalo, jak starý ten Airbus byl, podle mně jsou to fungl nové stroje, ne?
Pokud ano, tak by mě tedy zajímalo proč taková závažná porucha.
Nejsem žádný příznivec ameriky, ale žabožroutským letadlem rád nelítám.
běžně se tam porouchají i věci z nových letadel
Nikdo se tu nepodivil nad tím, že o události z noci z úterý na středu se píše až ve čtvrtek v poledne...
letadlo tam pořád ještě stojí, protože na něj nemůžou sehnat nějaký šrouby
To je prd proti zpozdeni, ktere nabral Travel Service pri ceste na Kypr s mezipristanim v Ostrave. Letadlo tam dosedlo v poradku, nabralo zbytek lidi a startovalo se. Jenze pri startu se objevila nejaka zavada, takze let zrusen, lidi museli cekat az letadlo opravi. V Ostrave zjistili, ze onu soucastku nemaji, takze pro ni poslali do Prahy. Po nekolika hodinach dosedlo v ostrave letadlo se soucastkou, jenze ani po jejim opraveni letadlo nefungovalo, takze se shanelo dalsi letadlo, ktere by lidi odvezlo na Kypr. Nakonec sehnali nejake letadlo Travel Service, ktere letelo zrovna z Krety, ale to nejdriv muselo vysadit lidi v Praze a potom do Ostravy pro ty, kteri uz tam cekali vice jak 10 hodin. Dle delegatky melo letadlo priletet v 12:30, do Larnacy nakonec dorazilo nekdy kolem pul ctvrte rano.
a to jako myslíš, že mají v záloze 5 letadel a když je někde porucha, hned se tam letí?
cca. pred pul rokem, jsem letel s CSA, s AirBusem stejneho typu. Frankfurt-Praha. Asi 5 minut po startu letadlu vysadil levy motor. Nasledovala obdobna situace, nouzove pristani zpet ve Frankfurtu.Zablesk z motoru jsem nahodou zahledl.Smrad citil kazdy.Prijde mi to nejak moc podobne...Neni nahodou pravda, ze letadla litaji do do doby nez spadnou????
Muzu te uklidnit, ze vyjma vylozene bananovych republik se striktne dodrzuji provozni podminky dane vyrobcem.Kazdy model ma presne urcene servisni intervaly a zivotnost. Pokud ma vazne zavady, je vyrazen rovnou.nebo poslan na generalku. A320 je celkem zanovni model....z r. 1988. Mel za svou historii jen velmi male procento kolizi. Ze klekne 1 motor je urcite neprijemne a zvlast pri startu, ale zase je to celkem logicke. V te chvili je treba maximalni tah a je to taky jen technika. Obvykle to neni takova tragedie. Obzvlast u tech mensich letadel. Takovy 747-400 s plnou zatezi by se odlepoval od zeme na 3 motory o dost hur :-) Kazdopadne je letadlo stale velmi bezpecny zpusob cestovani. O hodne bezpecnejsi nez auto. V aute te muze nekdo naborit vpodstate na kazdem metru.
ahoj debílku
jsi vedle hochu, já létám do jiných destinací, Chorvatsko nechám tobě
No to bych chtela videt, mozna tam bylo par flegmatiku...ale jinak
V tom letadle letěla moje příbuzná, prý se nic nedělo a opravdu byl klid. Letadlo odstartovalo a za chvíli přistálo na jiném letišti. Akorát potom dlouho čekali, ale žádná panika. Letadla mohou normálně létat na jeden motor, dokonce i odstartovat jako v tomto případě.