Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Petici proti silničnímu zákonu podepsal i Masaryk

Petici proti novému silničnímu zákonu podepsal Tomáš Garrigue Masaryk, Adolf Hitler či Milan Šimonovský. Má takový protest nějakou váhu? Jeho iniciátoři jsou přesvědčeni, že ano. I kdyby byla polovina podpisů falešných, pořád to má smysl, tvrdí autor petice Robert Vašíček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rojko

Hmm

On by ten zakon mozna az tak spatny nebyl , kdyby nasi policajti nebyli totalni blbci , kteri misto toho , aby ridicum pomahali , tak na ne poradaji hon.V podobe tohoto zakona se jenom tem volum dostala do ruky neskutecna zbran a proto s timto zakonem nesouhlasim.

0/0
21.7.2006 13:55

jabbenn

zakon mi nevadi

Body za přestupky mi celkem nevadí, i když mě to přinutilo jezdit pomaleji. Silnice se dost zklidnily a když přijdou o řidičák agresívní blbci, kteří si pletou silnici se závodištěm nebo kteří projíždějí tirákem s návěsem na červenou, jen dobře. Z domu na Praze 9 mi to trvá do zaměstnání na Praze 4 o tři minuty déle a vzhledem k tomu, že nemám píchačky, mě to fakt neva. Horší byly ty věčné bouračka na Jižní spojce, kdy člověk poskakoval v koloně hodinu.

Zákon by se měl ale pročistit od nesmyslů (zneužívání houkačky - 1 bod, zapomenutá světla - 2 body), policajti by si měli udělat pořádek v dopravním značení a měli by se zase naučit řídit dopravu v kalamitních situacích a aktivně pomáhat její plynulosti. Může mě trefit šlak, když na velké křižovatce vypadnou světla, kalamita jako blázen a o kus dál stojej policajti a ani je nenapadne jít tu křižovatku řídit (asi by to ani neuměli).

0/0
21.7.2006 11:49

assco

Diskuze na téma tolerance u zákona nás přivede do slepé uličky

Co takhle začít diskutovat jestli krádež za 1000 by se měla tolerovat, nebo krádež malých věcí třeba mobilu, a co takhle znásilnění: "Vždyť to bylo jenom na krajíček". Zákon je odrazem priorit společnosti a když si třeba řekneme, že budeme chránit invalidy ( a fakt je, že řidiči jejich vyhrazená stání dost dlouho prostě ignorovali ) pak ztráta řidičského oprávnění na 6 měs je správná. Osobně bych ještě přitvrdil - ujetí policii, od nehody atd.. 12 terstných bodů a tři roky zákaz řízení. Zkuste ujet policii v německu. Konečně se totální džungle na našich silnicích "trochu" napřímila a hlasité protesty proti tomu, že by se mělo něco dodržovat nás samotné usvědčují jak jsem tomu za ta léta odvykli. Jeden malý dovětek. 60 zadržených řidičáků v Praze za prvních 14dnů kdy zákon platí - každému kdo po Praze jezdí musí být jasné, že policie buď téměř nekontroluje, nebo je velmi benevolentní.

0/0
21.7.2006 9:52

honzajaka

no

No je jasné, že každý chce jen aby se zákon vztahoval jen na ty ostatní a on samozřejmě jezdí naprosto bezpečně

0/0
21.7.2006 7:58

jajaja00

VláďaK

 je kravina.

0/0
21.7.2006 1:15

VláďaK

Nový silniční zákon

je kravina.

0/0
20.7.2006 21:18

Heralik

Re: Nový silniční zákon

Vládo, neschválili ten zákon náhodou tvoji oblíbenci? Ty si je dovoluješ kritizovat? Že tě Jyrka vezme ukazovátkem přes ruce?!!!

0/0
21.7.2006 8:00

spaldings

No, ono je to vidět i tady

To není žádná submisivní poovina národa, to je tlupa uhrovitých frustrátů, opojených svou domnělou vtipností. Takovíhle pitomečkové jsou neocenitelnou podporou komunisticko-socanské verbeže. Netuší totiž, že až je ta sranda přejde, tak už bude pozdě. Ale to "machrům" jejich typu není možné vysvětlit.

0/0
20.7.2006 19:14

lolek77

Není se čemu divit

že odpůrci petice tj. lidé kterým nevadí, že vyvolení kolem nich budou jezdit 190 a oni sami dostanou flastra za každou ptákovinu, se snaží petici znehodnotit. Prostě je to tak, že přibližně polovina národa potřebuje svého fuhrera a druhá preferuje vlastní myšlení a určitou míru svobody rozhodování.

0/0
20.7.2006 17:44

loginname

Re: Není se čemu divit

ZÁVIDÍŠ, ŽE NEJSI MEZI TĚMI VYVOLENÝMI.

Ty bys toho fuhrera potřeboval nejvíc. Pracoval bys jako otrok, který by čistil pánovo Ferrari ;-D;-D;-D

0/0
21.7.2006 8:25

Kapitan_John_H_Miller

!!!

:-D;-D

0/0
20.7.2006 11:37

komunisti_sou_svine

krom toho , chtěl bych vidět

jak dokážou ,že to Hitler nepodepsal ;-P;-DRv

0/0
20.7.2006 11:03

Science

Re: krom toho , chtěl bych vidět

Třeba se ho zkusi zeptat ;-D;-D;-D

0/0
20.7.2006 12:57

cali_mike

Tak to zkusim tady

.. může mi někdo z vás vysvětlit, jak pochopit : b) nepřepravovat ve vozidle kategorie M1 N1 N2 N3, které není vybaveno zádržným systémem, 1. dítě mladší tří let, 2. dítě menší než 150 cm na sedadle vedle řidiče...

Znamená to že pokud nejsou vzadu pásy, může se dítě nad 3 roky přepravovat bez autosedačky a bez pásů?

0/0
20.7.2006 10:05

scorpion71

Re: Tak to zkusim tady

No já to tak chápu.

0/0
20.7.2006 10:15

Popin Corado

Re: Tak to zkusim tady

Na nad 3 roky, ale nad 150 cm a nad 36 kg :-)

0/0
20.7.2006 10:34

komunisti_sou_svine

Re: Tak to zkusim tady

M1 Abrams ? V tanku nemusíš pásy, ale děti se v tanku nevozí... fakt divný otázky..8-o

0/0
20.7.2006 11:02

cali_mike

Re: Re: Tak to zkusim tady

tak např. tcháně má škodu 105 a tam vzadu pásy nesjou...fakt divný připomínky :-P

0/0
20.7.2006 11:09

demon3

Re: Re: Re: Tak to zkusim tady

V zájmu dětí namontovat ! Je to tak na deset minut práce, já si je do stodváci dával už před nějakýma 15-ti lety.

0/0
20.7.2006 11:42

vozova.hradba

Re: Re: Tak to zkusim tady

IMHO pásové tanky pásy mají. :)

0/0
20.7.2006 12:41

Hrdý Budžes

Zakoon

No jestli ten Husak nevyfasne aspon 6 bodu a 10000 pokuty tak by asi bylo rozumnejsi to opravdu zrusit pac zakon ktery plati jenom pro lid a ne pro panstvo je na prd. :/

0/0
20.7.2006 8:51

demon3

Re: Zakoon

Ááááá pan Tupolánek se zas ozval, nechceš ho rovnou pověsit ? Jsi nikdy nespěchal ?

0/0
20.7.2006 9:04

_sluníčko

Re: Re: Zakoon

Co je to za argument? Má vstát o hodinu dřív......... zákon snad by měl platit pro všechny...

0/0
20.7.2006 9:05

demon3

Re: Re: Re: Zakoon

Souhlasim, že to neni argument i že by zákon měl platit pro všechny, nesouhlasim s hysterií kolem toho.

0/0
20.7.2006 9:09

_sluníčko

Re: Re: Re: Re: Zakoon

No, hysterie. Je asi normální, že se to bude probírat. A pokud by panu Husákovi, dle zákona sebrali body a řidičák, jako každému jinému,tak by nám zavřeli huby ;-)

0/0
20.7.2006 9:12

doktor_bota

Re: Re: Zakoon

Každý někdy spěchal, socane, jenže když spěchá plebs, tak s vědomím, že dostane flastr, navíc plebs nemá pravomoc flastry udělovat. Pan Husák a jeho lidé tu pravomoc mají.

Mimochodem, jak bys komentoval jednání pana Zgarby v souvislosti s PF? Nejspíš "Jsi nikdy nic neukrad?", že?

0/0
20.7.2006 9:06

demon3

Re: Re: Re: Zakoon

Nejsem socan ! ;-O Fuj, takhle mě už dlouho nikdo neurazil !!!

0/0
20.7.2006 9:11

inedible

Re: Re: Re: Re: Zakoon

dobra nadavka je jeste "ty skromachu" ;-D;-D;-D

0/0
20.7.2006 9:19

eQuido

Re: Re: Re: Re: Re: Zakoon

Dcera mi asi před půlrokem přinesla ze školky informaci, že si nadávají "ty tvrdíku". Když jsem se ptal proč, tak řekla, že slovo tvrdík je určitě odvozeno od toho, že je dotyčný natvrdlý :-)))

0/0
20.7.2006 9:56

Correction

Re: Re: Re: Re: Re: Zakoon

;-D

0/0
20.7.2006 9:57

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Zakoon

Tak se tak nechovej a neobhajuj šéfa policajtů, který za pár minut porušil zákon hned několikrát. Pochopím "spěchání" u podnikatele, kterému hoří kšeft, ale ne u policajta v soukromém autě.

0/0
20.7.2006 9:24

demon3

Re: Re: Re: Re: Re: Zakoon

To nebyla obhajoba, jen odpověď na rozpoutanou hysterii. I když nechápu tvůj argument o tom, kdo má právo spěchat. Asi nepůjdu dělat policejního prezidenta, už bych si normálně nezajezdil... ;-P

0/0
20.7.2006 9:31

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zakoon

Já nepsal že má někdo právo, psal jsem, že se to dá pochopit, i když i tak s tím nesouhlasím. U policajta to nechápu & nesouhlasím.

Policejního prezidenta bych šel dělat hned, jezdím podle předpisů. Děly by se pak velmi zajímavé věci...

0/0
20.7.2006 9:36

demon3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zakoon

No takových je mizivý procento, vzhledem k tomu, že si zákon v mnoha věcech odporuje, to snad ani neni fakticky proveditelný.

Ale radši nechoď, pls...

0/0
20.7.2006 9:42

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zakoon

Neboj, první akce by byla střelba do vlastních řad...;-)

0/0
20.7.2006 9:44

artN

Re: Re: Zakoon

Jezdit 190 km/h nemá nic společného se spěcháním demagogu. A už vůbec ne u policejního prezidenta, který má jít příkladem.

0/0
20.7.2006 9:50

Mitchell

Re: Zakoon

Nedostane nic - bohužel. Fotka v novinách se záběrem na tachometr jiného auta není důkazem. Takže jediná možnost je, že by ho někdo musel změřit radarem a vyfotit. ... I největší ironií by asi bylo, kdyby ho chytli měšťáci.

0/0
20.7.2006 9:18

doktor_bota

Re: Re: Zakoon

Husák se přiznal, to stačí.

0/0
20.7.2006 9:28

demon3

Re: Re: Re: Zakoon

To že se postavil čelem stačí tak maximálně k tomu k vyvození politický odpovědnosti (i přesto že neni politik), ale k trestní nikoliv...

0/0
20.7.2006 9:33

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Zakoon

Samozřejmě, myslel jsem, že řeč je o rezignaci.

0/0
20.7.2006 9:37

O.N.S.P.

Re: Zakoon

Jak 6 bodů a 10 tis. Kč pokuty? Redakce iDnes udělal součet a vychází to na 13 bodů a přes 20 tis. Kč pokuty. Je snad pan Husák vyjímka?

0/0
20.7.2006 9:56

demon3

Re: Re: Zakoon

Jenže to sečíst dost dobře nejde, maximálně mu hrozí trest s nejvyšší bodovou hodnotou.

0/0
20.7.2006 11:43

EvzenG

Re: Re: Re: Zakoon

Trest pouze s nejvyšší bodovou hodnotou je jen v pripade zpachani v jednom okamziku. Chces mi rici, ze kdyz me chytnou rano za rychlost, tak to konce dne (tydne mesice roku???)muzu jezdit jak chci a uz mi zadne body nedaji, protoze mam jen jeden nejvyssi? To je blabol

On prekrocil rychlost na dalnici, POTOM v obci. To predjeti zalezi, zda budu merit nekde kus pred predjetim a az p ocase bude nebezpecny manevr.

0/0
20.7.2006 12:10

demon3

Re: Re: Re: Re: Zakoon

Ten frajer, co způsobil tenhle týden dvě nehody pod vlivem, srazil cyklistu, neposkytl pomoc a vysokou rychlostí ujel to má taky jen za sedm bodů a ne za 30 jak mu to nasčítali a to přesto, že to všechno taky nebylo na jednom místě !

0/0
20.7.2006 14:21

alinek_2002

a nebylo by

lepší, když byste měli, milí motoristé, všude neomezenou rychlost. A klidně si v autě telefonujte, klidně se nechte i orálně obsloužit. A že při tom srazíte pár lidí, co na tom, vždyť jich je dost, ne? A že nějaký auto nabouráte, co na tom, pojišťovna je dojná kráva...  Apod.

Ono je vždycky lepší kritizovat, než něco udělat. A z jakého důvodu chcete, motoristé, takovou benevolenci? Co kdybyste třeba zrovna vy byli náhodu ti pěšáci, co je na přechodu na zelenou srazí a natrvalo posadí do vozíku podobný borec jako vy? Jak se na to budete tvářit? Rv

0/0
20.7.2006 8:50

kubakuk

Re: a nebylo by

Petici nejde o zrušení zákona , ale jen o úpravu některých pasáží. Myslím, že zákon přinesl jednu kladnou věc a to je větší ohleduplnost a tolerance řidičů. Zápor je snaha policie a hlavně městské na tom vyrejžovat co nejvíc. Místo prevence jde teď víc zisk do pokladen.

0/0
20.7.2006 9:00

honzajaka

Re: Re: a nebylo by

No je jasné, že každý chce jen aby se zákon vztahoval jen na ty ostatní a on samozřejmě jezdí naprosto bezpečně

0/0
21.7.2006 7:57

demon3

Re: a nebylo by

Směšuješ jabka a hrušky. Magory co jezdí bezohledně nebo na červenou nikdo nehájí. Tady jde o rozumný úpravy současných zbytečných buzerací.

0/0
20.7.2006 9:07

Jazz Festival

Re: a nebylo by

Ano, bylo. Kde si Te vyzvednu pro ten oralek? ;-D;-D

0/0
20.7.2006 13:13

pekelnk

Re: a nebylo by

To je mi novina... On se v tom zákoně zakazuje i orálek? No tak to už je vrchol! To asi fakt nevydejchám a jdu nabít hubu prvnímu politikovi, který pro to zvednul ruku a ve sněmovní ho potkám.

A teď vážně... Proč vlastně ten zákon nezakazuje kouření (tabák) za volantem? Podle mě je to stejnej šlendriján jako mobilování... Jaký je v tom rozdíl? Že by z cigaret byla větší spotřební daň a tím víc pěněz do kapes poslanců a jinejch podobnejch vyžírků?;-P

0/0
21.7.2006 20:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.