Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tramvaj v Brně vyjela z kolejí a narazila do sloupu

V Brně vykolejila tramvaj linky číslo 2. K nehodě došlo na Vídeňské ulici nedaleko Ústředního hřbitova. Koleje se vlivem horka roztáhly a tramvaj z nich celá sjela. Vůz narazil do sloupu, nikdo ale nebyl zraněn. Dopravní podnik zavedl v místě nehody náhradní autobusovou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deleter

Vyletěla holubičká zéé skáálýýýý

ještě klika, že tam zrovna nikdo nejel, mohli jsme vidět crashtest Anitra vs. 80 kmh jedoucí auto.

Taky mě to trochu rozhodilo, jedu si tak za busem, kterej si soplí 50, když si najede do prostředního, tak si zrychlím, když v tom vidím na silnici šalinu, takže bych příště rád viděl, aby ti fízlové kromě buzerování čumilů (mě) dohlídli na ustavení trojúhelníku!!!

0/0
20.7.2006 12:24

Rada8

Re: Vyletěla holubičká zéé skáálýýýý

kterej bus tam prosím tě jezdí v levým (tj. v tom, kde čuměl čumák toho šmirglu))? jezdím tudy minimálně 2x denně, a všechny busy fičí v prostředním nebo pravým k m paláci.

0/0
21.7.2006 17:49

Xaver01

Já to říkám pořád, inteligentní MHD

používá na povrchu trolejbusy a nebo pod povrchem metro. Tramvaj vznikla jako koňka, dneska už to nemá význam.

0/0
20.7.2006 10:04

Deleter

Re: Já to říkám pořád, inteligentní MHD

Dovolím si nesouhlasit. Metro je nákladné, takže do určitého dopravního výkonu nemá smysl a trolejbusy jsou malé (145 osob proti až 298 osobám v jedné tramvajové soupravě).

0/0
20.7.2006 10:48

Deleter

Jasan,

koleje se roztáhly, i když byly ve stínu a ostatní šmirgle tam normálně projely. Je teda fakt, že tady tahle Anitra je hodě zajímavej kousek, takže jí asi k vyšinutí stačí míň.

Nechápu ale pracovníky DP, že se s tím drbali napřed sami - kdyby si řekli o technickou pomoc hned, nemuselo to trvat kdovíkolik hodin. Přece jenom je hasičskej jeřáb lepší, než ty hydraulický šoupadla.

0/0
20.7.2006 9:26

dzejdzej

styl jizdy

Vetsinou tam jezdivaji smirglfirove jako prasata, bezne okolo 60km/h, a poskakuje to tam jako svina. Takze se ani nedivim ze v takovym hicu ten smirgl vyskocil...

0/0
20.7.2006 9:15

Barmann

Re: styl jizdy

osobně ti můžu říct, že je tam 60km/h povolenejch a já tam jezdím cca50-55. Navíc proč ne, kdyby to nebylo bezpečný, tak je tam snad rychlost snížena. Problém je v tom, že ta kolej se nevyhne postupně, ale jak se ohřívá, tak v ní vzniká pnutí a až překročí určitou mez, tak vyhne najednou.

Takže pokud chceš poučovat, tak nedřív dokaž, že zvládneš projít všemi procedurami, abys mohl ten šmirgl řídit.;-)

0/0
20.7.2006 10:39

Deleter

Re: Re: styl jizdy

Mě teda není jasný, jaktože koleje nejsou zabezpečeny proti takovému nadměrnému pnutí? To je jako normální, že se čeká, co kde vyletí?

0/0
20.7.2006 10:50

Bubly

Re: Re: Re: styl jizdy

Copak ty koleje leží jen tak ve štěrku??? Klid..

0/0
20.7.2006 11:34

Deleter

Re: Re: Re: Re: styl jizdy

Neleží, ale taky koleje obvykle mívaly každých xxx metrů dilatační spáry.

0/0
20.7.2006 11:44

Barmann

Re: Re: Re: Re: Re: styl jizdy

oni ty spáry tam jsou, ale toto se bohužel někdy stává i na železnici a tam je to potom daleko větší prů*er

0/0
20.7.2006 13:48

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: styl jizdy

To je fakt. Holt, občasné vykolejení vlaku k provozu kolejové dopravy patří.

0/0
20.7.2006 14:00

Bubly

Re: Re: Re: Re: Re: styl jizdy

Ano, to souhlasí a není tomu jinak ani teď, ale ani dilatace není všeřešící při extrémních teplotách. Na to jsou dimenzovány jen vysokorychlostní tratě na železnici. Není to ale jen o dilatacích, ale i o použitém matriálu, uložení v pražcích atd. a určitě žádné město nepředimenzuje při projektování tramvajovou trať na vyskorychlostní železnici, kvůli vyskoým teplotám v létě. I železnice v nutnosti zavádí ochranu před vykolejením při nežádoucím "zvlnění" tím, že nařídí omezenou rychlost.

0/0
20.7.2006 15:09

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: styl jizdy

Tak jako v pořádku, jenom mě prostě překvapilo, když se v mém pruhu najednou objevila tramvaj.

0/0
20.7.2006 15:25

dzejdzej

Re: Re: styl jizdy

Nemam dojem ze by salinfirove krome drazniho prukazu meli nejake extra skoleni oproti Osvedceni o profesni zpusobilosti ridice pro rizeni vozidel s pravem prednosti v jizde, skupina C+E, ktereho jsem drzitelem. Nebo jsem na omylu?

0/0
21.8.2006 9:39

vandor

To ten Sudajev musel zkoušet kočírovat šalinu ...

...8-o...

0/0
19.7.2006 23:14

lolek77

Chudák řidič šmirglu dostane od Šimanského doživotí

0/0
19.7.2006 23:02

Bubly

Narazila do osvětlení????

Podle fotek narazila do stožáru trakčního vedení... Tak jedině jestli to nebylo myšleno v duchu "..vážený soude, utrpěl jsem bolestivý úraz, když mi jednu vrazil břichem do kolene a pak okem do pěsti..."

Tedy asi tramvaj narazila osvětlením do stožáru...

0/0
19.7.2006 22:44

Deleter

Re: Narazila do osvětlení????

Vzala dva sloupy, klid.

0/0
20.7.2006 9:22

Bubly

Re: Re: Narazila do osvětlení????

No jelikož si to autorka článku opravila, tak už můžu být v klidu.

0/0
20.7.2006 11:32

NORDMAN

Podle fotek je to jasne ...

At se ridic nevymlouva na koleje! Klasicky mikrospanek a proste vjel do protismeru ;-(

0/0
19.7.2006 21:27

Jirmat

Re: Podle fotek je to jasne ...

:-DR^

0/0
20.7.2006 9:53

cbx

Roztáhl

Ne, jela tam vpředu Boženka a furt do řidiče hustila: pořádně to roztáhni, kua, spěchám na hřbitov. Tak to roztáhl...

0/0
19.7.2006 20:29

poulet

Re: Roztáhl

Toz kdyby spechala na hrbitov, tak uz vystoupila na predchozi zastavce :))

0/0
19.7.2006 22:57

cbx

Re: Re: Roztáhl

to je fakt, tak asi spěchala rychle odsud, třeba si ji tam už chtěli nechat. :-D

0/0
19.7.2006 23:08

jack007jac

nedbalost

at mi nikdo nerika, ze si ridic pred jizdou nevsiml, ze nema volant

0/0
19.7.2006 20:01

tonicekXXL

To Ti blbci z lontu museli čumět.

0/0
19.7.2006 17:49

abysser

nojo uplna hruza....

.... zenske jecely hruzou, duchodci mavali holemi, vsude krve jak u reznika, nejedna dostala porodni bolesti.. a to nepocitam ty koncetiny rozhazene v radiusu 5kilometru...

0/0
19.7.2006 17:47

old fashioned Vince III...

Re: nojo uplna hruza....

šmarjápanno lidi, pusťte to dítě dopředu, nevidíte že se chce taky koukat?;-D;-D;-D

0/0
19.7.2006 18:01

miciangora

A u Bucků zhasli-

kdepak Brno, tam je možný všecko.

0/0
19.7.2006 16:56

celoush

hmm

Od kdy jezdí v Brně tramvaje? A odkdy je Ženeva v Africe?

0/0
19.7.2006 16:22

leather-man

Re: hmm

A co na to Jan Tleskač?

0/0
19.7.2006 18:04

Blanka z Bejrůtu

Náhoda ?

Dneska pojedu v Brně šalinou...:-P

0/0
19.7.2006 16:19

martas38

Re: Náhoda ?

  Asi ne. KOlem mesity ti ted jezdi nahradni doprava ;-D

0/0
19.7.2006 17:28

Stilgar

Re: Re: Náhoda ?

Muze prece skocit na osmicku a presedlat u Sparu na peskobus, jestli ji cestou neobvini z atentatu :-P 

0/0
19.7.2006 18:26

Lucius_Malfoy

Do osvětlení ... ach jo,

mluvujme richtig po česku .... No dobrá, tak ten text doplníme, aby dával smysl: během nárazu do osvětlení bylo poškozeno několik desítek tisíc luxů.

0/0
19.7.2006 16:18

iuos

hmm

... to jako vysavačů?;-D

0/0
19.7.2006 16:43

Lucius_Malfoy

Re: hmm

lumenů na metr ;-D Nebo taky hadů na tři ;-D;-D

0/0
19.7.2006 16:53

Si0

Re: Do osvětlení ... ach jo,

Jaké osvětlení? Odjakživa do kandelábru.

0/0
19.7.2006 19:28

Deleter

Re: Do osvětlení ... ach jo,

Byly převezeny do Úrazové nemocnice.

0/0
21.7.2006 13:06

Lanta2004

V Brně

V Brně může vykolejit tak leda šalina -  tam tramvaje nejezdí;-P

0/0
19.7.2006 16:18

Si0

Re: V Brně

Šaliny už ukradli do cajzlovska, včli v Brně jezdí šmirgl.

0/0
19.7.2006 19:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.