Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané zkoumají Libavou kvůli raketové základně

Skupina amerických expertů začala s prohlídkou vojenských prostorů v České republice, kde by mohla stát protiraketová základna. Za první zastávku zvolil tým vojenský výcvikový prostor Libavá na Olomoucku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

<><><>

Zlodeji a vrazi ty bambulo "Klokarane?;-DRvSi to nejak pletes s Australii vid ty sasku?Tam se posilali za trest puvodne!Do USA naopak Evropane zdrhali pred tou bilou Evropskou otrokarnou za lepsim!!Jses hloupy demagog a navic nevzdelany!;-DRv

0/0
21.7.2006 18:07

klokaran

Re: <><><>

Jo, aby si tam dovezli z Afriky černochy a uděli si otrokárnu černou? Si to nepletu do Austrálie vyváželi a do Ameriky utíkali v tom je ten rozdíl.

0/0
21.7.2006 23:01

osvetitel

Re: Re: <><><>

Zase jsis strcil nohu do te sve demagogicke huby ty svejku klokarane!Ale nesmis koukat na Nemeckeho Vinnetoua podle ktereho si ten zapad a USA predstavujes ty sasku;-D!Tech nacistu skoncilo nejvice v SSSR a ten jejich program tam delali jako zajatci kteri potom byli zlikvidovani.Otom kdo se podilel na tom amickem vi kazde male dite ty radoby chytry svejku a nikdo mu ty zasluhy neupira!Pouze se nedavno rozhodlo ze jako spolupracovnik nacistu,nebude v sini slavy! Jakpak byli odmeneny ti co dostali ten sputnik do orbytu ty hloupy svejku?Navic jses takovy negramot ze nechapes o cem jsem psal a predhazujes me kraviny!Me je uplne putna proco USA tu atomovku mela, dulezite je ze ji mela DRIVE NEZLI NACISTE ,Ponimajes molodec?Nebyt toho tak se Britove smazili  na misto Japoncu a ty snima hloupy svejku! Take neprimo zabranila Stalinovy v jeho planu na podmaneni cele Evropy!>>> 

0/0
22.7.2006 10:26

osvetitel

Re: Re: Re: <><><>

Mas se jeste co ucit ,nezli se budes moci merit z "neinteligentnim" amikem jako jsem ja ty bambulo!;-PA co se tyka te kriminality ty svejku,tak nato zes do nedavna siril tu socialistickou moralku,tak uz davno svejci jako jses ty,celej svet v te kriminalite a zlodejnach predhonili,kdyz se prepocte vse na velikost a zalidnenost ty BOLSOJ BAMBULO!!!Vrazdit holku jen proto aby videl nekdo nekoho umirat a navic ji chtit sezrat muze pouze prase jako jses ty ,vid ty "Inteligente"?!A stim vasim soudnictvim se take neni co chlubit"viz ta ubodana spolubydlici te studentky !Tak koho chces karat a poucovat ty hloupy bolsevickosudetacky neonacisto,ktery si prisvojuje pravo za Cechy karat USA?8-oRv

0/0
22.7.2006 10:37

klokaran

Re: Re: Re: <><><>

Už na tebe se*ru přesvědčil si mně, že většina amíků jsou nevzdělanci, debilové a nafoukanci. Zůstaň si ve své nevědomosti se svými americkými debily, kteří chtějí vládnout světu.Přesvědčil jsi mně, že máte jen černobílé vidění světa. Bílé je vše proamerické a černé je to ostatní.

0/0
23.7.2006 12:16

osvetitel

Re: Re: Re: Re: <><><>

Hlavne ze jsem te presvedcil bambulo!To je to nejhlavnejsi!!;-DR^

0/0
23.7.2006 12:23

osvetitel

Re: Re: <><><>

Ktere ty zlodeje a vrahy co "utikali" do toho USA si zaridit tu "cernou otrokarnu",mas na mysli "drahy priteli "klokarane?Nemce, Anglicany,Holandany , Italy, Rusy,nebo snad Cechy? Nebo snad mas na mysli Frantiky kteri se angazovali jak tady tak v Canade?Je hned podle tech dvou svetovych valek poznat, ze v Evrope zustali pouze ti hodni ty bambulo!;-D

0/0
23.7.2006 10:29

Blanka z Bejrůtu

Tak co kdo půjde dělat živé štíty

..zahrabávat se do země a podobně aby tu základnu nepostavili...:-)

0/0
21.7.2006 10:09

pancho10

Je to problém státu

Dnes jsem hovořil sl lidmi co měli za zády  SS 20 a bylo jim to jedno.Jenom nostalgicky vzpomínají jak s Rusama obchodovali.Ale riziko si nepřipouštěli;-)Tady jen mektají lidé co žijí v teorii.Mě osobně je putna zda ta základna bude v PL nebo HU nebo CZ ba i SK nebo UKrajina.Jedno vím jistě že BUDE  a je je to ostuda CZ že se stydí vzít trochu zodpovědnosti do vlastních rukou(A že nás vždy ty velmoci osvobozovaliNevím ale je mě jako Čechovi trapně)Rv

0/0
20.7.2006 22:16

ntw

test

<A>http://www.idnes.cz</A>

0/0
20.7.2006 13:33

elabůžo

Volil jsem sice ODS, ale jsem spíš proti.

Musíme si uvědomit, od koho kupujeme plyn a ropu. Pokud tady vyroste americká základna, tak si Rusové vynutí její kontrolu, nebo nám zavřou kohoutky. Američani ale Rusům nechcou ukázat to nejlepší, co mají, takže nejspíš žádná základna nebude.(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

0/0
20.7.2006 10:41

osvetitel

Re: Volil jsem sice ODS, ale jsem spíš proti.

Ale to pivo vam snad nechaji ne?;-D

0/0
20.7.2006 21:04

radio.cz

http://www.blisty.cz/2006/7/20/art29450.html

0/0
20.7.2006 8:53

radio.cz

amici nam prispeji na slanou vodu

rusove nam zavrou kohoutky na plyn, arabove zdrazi naftu, mozna konecne vybuchne Temelin

0/0
19.7.2006 23:18

Josefprav

Re: amici nam prispeji na slanou vodu

Chtělo by to vzít pevně do ruky, co říkáš?

0/0
19.7.2006 23:21

radio.cz

Re: Re: amici nam prispeji na slanou vodu

obavam se, ze pevne do rukou by to tady vzali amici. Bylo by to jejich vysostne uzemi unitr ceske republiky na vecne casy bez jakehokoliv vlivu ceskych lidi. Mozna, ze az za x let se dostane na technickou i vojenskou spici Cina (dejiny se opakuji), tak budeme soucasti premalovani techto zakladen na zluto. Ale to je fantazie a skutecnost muze byt jeste horsi. Ale stejne to tady pisi zbytecne. Historie ukazuje, ze v ceskem narode se vzdy naslo dostatek kolaborantu, kteri vzorne lezli do zadku jak nemcum, tak rusum a ted USA (v budoucnu Cine) A Ceska republika si nedovede dlouhodobe udrzet samostatnost

0/0
20.7.2006 8:24

Jirka-Praha

Re: Re: Re: amici nam prispeji na slanou vodu

aaale HOV/NO

mas moc bujnou fantasii

0/0
20.7.2006 8:27

radio.cz

skutecnost, ze prostor s americkymi zakladnami

bude prohlasen za vysostne uzemi USA na vecne casy bez jakehokoliv vlivu cechu, to neni fantazie.

0/0
20.7.2006 8:32

Jirka-Praha

Re: skutecnost, ze prostor s americkymi zakladnami

kez kdybys mel pravduR^

0/0
20.7.2006 8:50

osvetitel

Re: skutecnost, ze prostor s americkymi zakladnami

A ty budes prohlasen za vysostneho VOLA na vecne casy,pokud uz se tak nestalo!!;-D

0/0
20.7.2006 21:01

klv

Re: amici nam prispeji na slanou vodu

a v Blaníku se nic neděje, skandál

0/0
19.7.2006 23:25

osvetitel

Re: amici nam prispeji na slanou vodu

Nezvan nesmysle ty ohrane radio.cz!Kde by se pak vsichni  v cetne tech teroristu rekreovali,kdyby vam vsechno zavreli?8-o;-D(Y)

0/0
20.7.2006 20:57

radio.cz

Jakmile se amici u nas jednou usadi, zkonci samostatnost CR a jiz je nikdo odsud nevypudi

uzemi jaderne zakladny bude prohlaseno za vysostne uzemi USA, na kterem ztrati CR zcela vliv. Jedna se o primou okupaci Ceske republiky na vecne casy za jidassky peniz.

0/0
19.7.2006 23:17

klv

Re: Jakmile se amici u nas jednou usadi, zkonci samostatnost CR a jiz je nikdo odsud nevypudi

bu bu bu

0/0
19.7.2006 23:17

figurapce

Re: Jakmile se amici u nas jednou usadi, zkonci samostatnost CR a jiz je nikdo odsud nevypudi

Amici dosli do plzne v r. 1945, zustali tam ty levicackej demente?

0/0
20.7.2006 1:22

radio.cz

podle reakce ses byvaly bolsevik ty

Takto bolsevici argumentovali v 50 letech. Ne kazdy, kdo chce samostatnost Ceske republiky je bolsevik.

0/0
20.7.2006 8:26

radio.cz

to srovnavas nesrovnatelne

neco jineho je prijet do Plzne s kolonou pohyblivych vozidel a neco jineho je vybudovat si na nasem uzemi pevne zakotvene zakladny. Takovy prostor je smluvne zakotven jako jejich vysostne uzemi na vecne casy bez jakehokoliv vlivu cechu. EU zacina byt konkurenci USA a je potreba najit vhodne kolaboranty uvnitr Evropy. Cesi maji s lezenim do zadku mocnostem zkusenosti: Nemecko, SSSR, ted USA v budoucnu Cina

0/0
20.7.2006 8:39

Korien

Re: to srovnavas nesrovnatelne

zadna zakladna neni na vecne casy (vlady se meni, cena pronajmu muze byt vysoka, zakladna se muze stat zbytecnou (s ruskym a cinskym vecmirnym programem dost brzo).

... vysostnym uzemim je klidne i velvyslanectvi nebo lod ...

0/0
20.7.2006 9:07

osvetitel

Re: to srovnavas nesrovnatelne

Hele radio,spis napis kdy budes v tom konkurencnim EU povazovan za rovnopravneho napriklad z Nemci?Nemci na rozdil od tebe svejku kolaboranty nepotrebuji,protoze na te "globalizaci" kolaboruji  sami!;-)

0/0
20.7.2006 21:09

radio.cz

jedna se o okupaci CR na vecne casy

americká raketová základna se jeví nejen jako prvek strategické vojenské iniciativy USA, ale predevším jako prvek celkové militarizace sveta, ohrožení naší svobody a demokracie a návratu studené války.  http://www.blisty.cz/2006/7/13/art29358.html

0/0
19.7.2006 23:14

klv

Re: jedna se o okupaci CR na vecne casy

proti komu budeme studeně válčit ?

0/0
19.7.2006 23:17

figurapce

Re: jedna se o okupaci CR na vecne casy

A neco cos objevil ty sam a (joking, be sure) nebo co ti rekl tvuj predseda KSC ty vemeno rudy? 

0/0
20.7.2006 1:25

radio.cz

nasi republiku zacala americanum pro jejich jaderne zakladny parcelovat jiz spidlova vlada:

nasi republiku zacala americanum pro jejich jaderne zakladny parcelovat jiz spidlova vlada: http://www.blisty.cz/2006/7/19/art29438.html  

0/0
19.7.2006 23:13

figurapce

Re: nasi republiku zacala americanum pro jejich jaderne zakladny parcelovat jiz spidlova vlada:

Lzes vemeno rudy. Nejde o zakladny jadernych raket na uzemi v CR, s nejvetsi pravdepodobnosti jde o umisteni systemu PATRIOT. To za prve. (ale jako rudej kreten ty systemy mas prostudovany, nebo jsi chybel na PŠM?) Za druhe nejlepsi volba pro svobodnou CR by byly stanoviste jadernych raket, ale to tvuj dementni rudej mozek neni schopen pochopit a nikdy nepochopi. Tecka. Komu neni shury dano v apatice nekoupi. Mamrderudej.

0/0
20.7.2006 1:32

radio.cz

jses byvaly bolsevik

s argumentaci stalinistu 50 let. Ne kazdy, kdo si preje samostatnost a uplnou nezavislost Ceske republiky je bolsevik. Jestli si nechame vzit od amiku na vecne casy kus ceskeho uzemi, bez jakehokoliv vlivu ceskeho lidu, to nema nic spolecneho s tim, zda jsi levicak ci pravicak. V ceskem narode se vzdy naslo dost takovych vlezdop*delku jako ty, proto Ceska republika byla pod diktatem Nemecka, pak Ruska, ted USA, v budoucnu Ciny

0/0
20.7.2006 8:30

osvetitel

Re: jses byvaly bolsevik

Na jake to "klavesnici" pises a od kud nemoudry antiamicky svejku,ze nepouzivas ty "klikyhaky jako carky a hacky?;-)Jses pouze Islamobolsevicky neonacista a nikoho tou uplnou nezavislosti neoblbnes! Cesi byli vzdy "most" mezi vychodem a zapadem a po "mostech" se slape!

0/0
20.7.2006 11:41

KaoS

Čěši = když se budeme tvářit, že nic nevidíme, nic nebudeme dělat, nic se nám nestane?

Praha 18.7.06

V CR byla zalozena nova iniciativa Verejnost Proti Okupaci /VPO/. Podle mluvciho této iniciativy „se jedna o tzv. ozbrojeny odboj zamereny proti pripadne okupaci naseho státu cizimi vojsky vc. mozne vystavby jejich vojenskych zakladen na suverennim uzemi CR. Tento ozbrojeny odboj se bude vest i proti domacim prisluhovacum. Tato iniciativa chce navazat na nejlepsi tradice naseho odboje a je zamerena vseobecne i proti nastupu globalniho fasismu. Bude vychazet i ze zkusenosti irackeho odboje“. Nabor clenu je pry neomezeny, nejlepe muzi s legalnim zbrojnim pasem.

0/0
19.7.2006 21:02

osvetitel

Re: Čěši = když se budeme tvářit, že nic nevidíme, nic nebudeme dělat, nic se nám nestane?

Hmm az nato ze ty "lidove milice " byli zalozeny hlavne proti vlastnim lidem a tyto zrejme nebudou vyjimkou!;-P

0/0
19.7.2006 21:22

klokaran

Místa

Libavá je dobrý místo pro amíky - mají to  tam napůl postavený od rusáků, kteří už to tam budovali před dvaceti lety. Další místo by mohly být Jince. Tam mají taky rozestavěno. Vůbec nejlepší by bylo, kdyby si ten svůj deštník roztáhli pěkně doma, ať na ně prší tam a nelezou do světa.

0/0
19.7.2006 20:44

osvetitel

Re: Místa

Oni nemusi do zadneho sveta lezt ,oni ten svet jsou, na rozdil od tebe,ty pupku Evropy!!;-D

0/0
19.7.2006 20:47

klokaran

Re: Re: Místa

Asi jsem natvrdlej, ale pochopil jsem dobře,že amerika je svět? Potom i my jsme amerika?

0/0
19.7.2006 20:51

osvetitel

Re: Re: Re: Místa

Ne, vy jste poskokove vasich silnejsich sousedu,jako vzdy!;-D

0/0
19.7.2006 20:58

klokaran

Re: Re: Re: Re: Místa

Mám pocit, že mimo mísu jseš Ty, protože na co američani sáhli to se nepovedlo - Vietnam, Korea z dřívějška, teď zase Afghanistán, Irák začínají se navážet do Iránu a Izrael ať dělá co dělá dělá dobře. Zato Ty jsi to tady osvetil. Ty zřejmě do zadku nelezeš Ty už tam seš. 

0/0
19.7.2006 21:01

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Místa

Nevim o jakem zadku blabolis , ja jsem tam kde jsem se narodil,a pokud ti vadi ma "pravda" tak ji necti bambulo!Jestli se neco Americanum nepovedlo tak jen proto,zese do toho vlozili jini, jako napriklad Cinane nebo Rusove,kterejm se ten Afganistan vubec nepovedl!Bud rad ze naco sahli svejci jako ty,zese povedlo!;-);-D

0/0
19.7.2006 21:08

osvetitel

Re: Re: Re: Místa

Ne asi ale urcite!!;-D

0/0
20.7.2006 20:51

radio.cz

ano, mohou okupovat jakykoliv stat

treba Irak, ktery napadli proto, ze chtel Husein prodavat naftu za EURA. Az ovladne svet Cina, polezes do p*dele Cine. Mas jiz skusenosti, jak jsi to delal SSSR

0/0
19.7.2006 23:20

osvetitel

Re: ano, mohou okupovat jakykoliv stat

Omyl svejku!Ja jako amik nemam zadne skusenosti z lezenim do p*dele SSSR, na rozdil od tebe!A Cina i kdyby ten svet ovladla by byla ta posledni ktere bych lezl do p*dele,protoze ty mazane a hasterive Cinany moc nemusim i bez politiky!S tim Sadamem a tou jeho provokaci na izolovani amiku muzes mit castecne pravdu ,ale ono toho bylo mnohem vice,coz je ale zbytecne vykladat bambulovi jako jses TY!;-D

0/0
20.7.2006 6:27

klokaran

Re: Re: ano, mohou okupovat jakykoliv stat

Konečně si se projevil, jsi český američan, který je řiťolezec jako hrom. Když už se amíku pouštíš do Iráku - vybal ty zbraně hromadnýho ničení, který Sadám měl - byl to důvod proč USA a GB šli do Iráku. Tím jste oblbli celý svět. V Iráku byly ZHN jen vaše - americký.

0/0
20.7.2006 8:43

osvetitel

Re: Re: Re: ano, mohou okupovat jakykoliv stat

Hloupy bolsevicky svejku,jak mohu sve zemi lezt do riti je me zahadou.Ale to je vedlejsi bambulo.O tech ZHN mlel dopredu celej svet i otom jaka je pro svet Sadam hrozba, na prvnim varovali Bushe   Arabove, tak se uklidni ty bambulo ruda!Kdyby jsme oblbli celej svet,tak by za zady Bushe nerozpoutali do predu Frankogermani stvavou anti amickou kampan,vid ty nemoudry svejku?!!;-DRv

0/0
20.7.2006 11:34

klokaran

Re: Re: Re: Re: ano, mohou okupovat jakykoliv stat

Ty moudrý Švejku - všichni Vám ubližujou a jen Vy jste ty spravedlivý. Co povíš na Afghanistán. Rusáci to nezvládli a Vy taky ne. Nejhorší bylo, že Taliban používal Vaše zbraně proti Vám. Jste pakáž, která si myslí, že sežrala všechnu moudrost světa.

0/0
20.7.2006 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.