Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie porušuje předpisy: 70 km/h na čtyřicítce

Rozdávají trestné body, vybírají tisícikorunové pokuty za přestupky. Sami se však zákonem mnohdy neřídí. MF DNES sledovala několik dní, jak se chovají policisté za volantem. Zjistila, že mnozí muži zákona pokládají bezpečnostní pásy za zbytečné a neváhají zaparkovat třeba i v zákazu zastavení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mhh

ten zákon je pakárna

Mám opravdu pocit, že strůjci nového silničního zákona jsou nezkušení diletanti, kteří by měli problém napsat pravidla pro týdenní školu v přírodě. Ten zákon je buzerační a oni opět potvrzují své diletantství, když začínají mluvit o tzv. "provokatérech". Božínku, co za fracky se to zase dostalo k moci?

0/0
17.7.2006 7:53

aethra007

chcetezmenu.cz

www.chcetezmenu.cz/petice  navštivte www.chcetezmenu.cz a podepište elektronickou petici proti špatnému silničnímu zákonu čím víc lidí se to dozví tím líp at někomu vůbec zůstane řidičák!!!!!!8-o

0/0
16.7.2006 23:10

Kovis

Re: chcetezmenu.cz

K ničemu. Není tam datum narození (nejsem si jistý, zda to nemusí být přímo rodné číslo) a vlastnoruční podpis. Nemá to žádnou právní váhu.

0/0
17.7.2006 10:20

OldMann

Policie porušuje předpisy

Ten blbec Martin Biben by si měl nastudovat zákon, od 1.7.2006 se poldové nemusí ve vozidlech poutat.

0/0
16.7.2006 10:56

eloš

Re: Policie porušuje předpisy

Podle Zákl.1.1. voják na mostě nikdy nezdraví. ;-D

0/0
17.7.2006 0:21

Condomer

Škoda že tak nejezdí pořád

Minule jsem ráno spěchal do práce, ještě prázné cesty nikde nikdo, trasu kterou normálně jezdím 9 minut jsem jel skoro dvacet, protože se přede mnou projížděli dopraváci přesně podle předpisů, škoda.

0/0
15.7.2006 23:36

Velho

Re: Škoda že tak nejezdí pořád

Škoda čeho? Žes musel jet podle předpisu? Chudáku! Rv

0/0
16.7.2006 9:41

Velho

Re: Škoda že tak nejezdí pořád

A dále, tím chceš říci žes dříve jezdil více než dvojnosobnou rychlostí než je povolená? Buďto děláš hloupého machra a nevíš co říkáš (z toho podezřívám velkou část zdejších rychlíků a stěžovatelů) a nebo prostě jen hloupý jsi!!!

0/0
16.7.2006 9:45

mhh

Re: Re: Škoda že tak nejezdí pořád

Jezdit bezpečně neznamená, že při tom musíš jet pomalu..

0/0
17.7.2006 7:55

lolek77

Díky Šimonovskému to začalo fungovat.

Nadlidé si mohou dělat co chtějí a plebs se bude třepat strachy jako za komunistů.

0/0
15.7.2006 23:32

dislektik

Re: Díky Šimonovskému to začalo fungovat.

;-D;-D;-D

0/0
16.7.2006 9:45

PavelS88

Re: Re: Díky Šimonovskému to začalo fungovat.

No moc k smíchu to není. Bohužel je to pravda.

0/0
17.7.2006 4:58

Logic

To se dalo cekat

To se dalo cekat, kdyz na policajty uz nikdo neni :-) S tim dobre pocitali i oni sami...nezbyva nez se s tim smirit a prudit je s tim alespon zpatky, az vas predjedou a zastavi za vysokou rychlost :-D

0/0
15.7.2006 18:33

killy

Tak vám nevím, jestli se tu nemlátí prázdná sláma:

 ... 1/ c) při jízdě vozidlem nesmí držet v ruce nebo jiným způsobem telefonní přístroj nebo jiné hovorové nebo záznamové zařízení>>>>"Ustanovení odstavce 1 písm. c) se nevztahuje na řidiče vozidla bezpečnostních sborů, ozbrojených sil a vojenského zpravodajství při plnění služebních povinností, řidiče vozidla obecní policie při plnění jejích povinností a řidiče vozidel jednotek požární ochrany a zdravotnické záchranné služby při řešení mimořádných událostí."......"Ustanovení o nejvyšších povolených rychlostech neplatí pro řidiče zpravodajských služeb a stanovených útvarů policie a stanovených útvarů celních orgánů, je-li to nezbytně nutné k plnění úkolů stanovených zvláštním právním předpisem, je však povinen dbát potřebné opatrnosti, aby neohrozil bezpečnost silničního provozu na pozemních komunikacích. Útvary policie stanoví ministr vnitra." >>>> a při modrým majáku prosím viz § 41 odst.1)... a poznámka k dokreslení: Agenti se přece neprozrazujou majákem, ne?

0/0
15.7.2006 12:07

ygg

Re: Tak vám nevím, jestli se tu nemlátí prázdná sláma:

Problémem je, že se tu značná část diskutujících domnívá...a dle mého soudu a zkušeností zcela oprávněně..že policie a podobné složky si dělají co chtějí a to i v případech, kdy to nemá žádnou souvislost s plněním jejich služebních povinností. Zkrátka dobře....já jsem asi blbej, ale žiju tak nějak v přesvědčení, že v případě dodržování předpisů by měli být policisté ti poslední, co na to kašlou...fakt, že jsou na tom přinejlepším stejně jako všichni ostatní, mne nijak radostí nenaplňuje.

0/0
15.7.2006 14:48

excaliburs

Co tak 10

Tady    v  Us  je  normalka  ze  se   toleruje   10  jen to  jsou  bohuzel  mile  takze  to  je   17 km   navic   za  hodinu.Vsechno  funguje  a  je  jasne  ze  nikdo  nejede rychleji treba   tam  kde  je  35  nebo  min.Takze  ten  zakon  je  tak  dobrej na  slusne  ridice  kteri  nahodou  prekroci  s  kopce  rychlost.Co  se tyka  piratu  silnic  tem  to  je ..................... kazdy  vi  kde.Takze  dekuju  za  peknej  vymyslenej  zakon

0/0
15.7.2006 11:56

Velho

Re: Co tak 10

jedna maile je 1609m!

0/0
15.7.2006 18:56

bmichal.cz

Policie

Lidi neblázněte, policajti jsou taky jen lidi... Tady se řeší, že si policajt odskočil na poštu. No a? Vy jste si nikdy během pracovní cesty nezařídili nic soukromého? Já teda ano. Ale jestli opravdu jeli 70 km/h na 40 tak to už je dost i na mne. Mimochodem na www.silnicnizakon.cz je celkem zajímavá diskuze na tohle téma... Celkem povedený web.

0/0
15.7.2006 10:34

libienski

Re: Policie

neplatím daně, aby mi se mi tady fízlové ve službě pohybovali nepřipoutaní po bankách;-O Ještě mam.di havarují a budu z daní cipovi fízlovi platit rentu nebo invalidní důchod, bo je ko.ot líný se připoutat?(Y)

0/0
15.7.2006 10:40

icebear

Re: Re: Policie

hmmm a kolik ze platis na tech danich??

0/0
15.7.2006 12:00

Isbjoerna

Re: Policie

"...jestli opravdu jeli 70 km/h na 40..."

Jakou rychlosti jeli, nikdo nevi, protoze rychlost toho auta nikdo nemeril, je to jen nic nerikajici ODHAD nejakeho clovka. Je spise ostudne, ze na zaklade nejakeho velmi subjektivniho ODHADU pise nekdo clanek s zamerem vzbudit v ctenari dojem, jakoby predkladal podlozena fakta ("70 km/h na čtyřicítce").

Jak je ale videt, maji s tim stale uspech - mnozi vubec nepremysleji o tom, co ctou. :-/

0/0
15.7.2006 11:14

ygg

Re: Re: Policie

Děvče,máš pravdu o odhadu...nicméně je z uvedeného zcela jasné, že se jednalo o překročení maximální povolené rychlosti, a to o překročení dosti podstatné...diskuze o tom, zda to bylo o 30km/h či "jen" o například 25km/h je v tomto kontextu zcela bezpředmětná.

0/0
15.7.2006 11:36

Isbjoerna

Re: Re: Re: Policie

diskuze o tom, zda to bylo o 30km/h či "jen" o například 25km/h nebo jen o 0,5 km/h je v tomto kontextu zcela bezpředmětná, protoze tu rychlost nikdo NEMERIL.

Z uvedeného NENI VUBEC jasné, že se jednalo o překročení maximální povolené rychlosti, natoz o kolik mohla rychlost byt prekrocena. :-/

0/0
15.7.2006 11:44

muddd

Re: Re: Re: Re: Policie

No na takovou blbost uz musim i ja reagovat;-).. Devce.... kdyz auto jedouci maximalni povolenou rychlosti je predjeto jinym autem tak to predjizdejici auto na 100 procent prekrocilo maximalni povolenou rychlost v danem useku. Jeste ze jsi holka tobe to toleruji:-D....

0/0
16.7.2006 2:28

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: A false premise leads to a false conclusion.

Inu, mezi computer-game a realnou jizdou autem je jeden zasadni rozdil: Rychlost, kterou Tacho realneho auta ukazuje, NEodpovida skutecne rychlosti, kterou se auto pohybuje.

Zkuseni ridici toto vedi, a proto jsou pro ne odhady rychlosti, tvorene na zaklade MYLNE domnenky, ze "auto jedouci maximalni povolenou rychlosti je predjeto jinym autem tak to predjizdejici auto na 100 procent prekrocilo maximalni povolenou rychlost", naprosto irrelevant. :-)

0/0
16.7.2006 9:15

Hajný-lesa pán

Re: Re: Re: Policie

Ale nějaký pardubičák tu psal, že v tom úseku je 70ka

0/0
15.7.2006 13:08

ygg

Re: Re: Re: Re: Policie

A o kus dál někdo jiný, že ta 70 je až o něco dál..a dále se to už neřešilo..takže budu muset pány redaktory asi poprosit o nějaký pokus v Praze, ideálně 5 nebo 6;-D .. i když tady by se našly i tak různé zhovadilosti..co mi třeba fakt hlava nebere...v obci je 50km/k..budiž..a proč je na celé Střešovické směrem dolů..ta má tak cca 2 kiláky..a v půlce i nahoru..omezena rychlost na 40????? Je tam snad 15 cedulí...ať se na mne nikdo nezlobí, ale rozdíl 10km není až tak velký.Ať tedy dají před přechody,těch je tam dost, což je ok, retardéry, a bude to mít smysl. Když bývala 60tka, tak těch 20km rozdíl byl..teď mi to přijde jako blbost. Podobné radosti jsem  zjistil cestou od Makra ve Stodůlkách na Strakonickou...nespěchal jsem, tak jsem jel přesně a koukal po každém pomalovaném kusu plechy..sqělý:-/

0/0
15.7.2006 14:41

Velho

Re: Re: Policie

konečně z Tebe vypadla slušná myšlenka, dívko z Rýna ;-D

0/0
15.7.2006 18:58

kotatkoxxl

Re: Policie

mě nešokovala návštěva pošty, ale to, že se připoutali  8-o... asi jsem to špatně formulovala a došlo k dvojímu výkladu ... sorry

0/0
15.7.2006 11:49

kerbis

Re: Policie

Pracuji v USA 7 let v managerske pozici a v praci si nic soukromeho nedelam. Nemam na to cas a je mi to proti srsti. Cloveka jako ty bych vykopnul po prvnim dni. Lenochu!  

0/0
16.7.2006 21:10

kotatkoxxl

stane se i zázrak ...

to, že plicie předpisy nedodržuje není nic nového. Já sama to vidím dnes a denně. Bydlím v centru města a tady není o přestupky policie nouze. Dost často ale neplní ani své povinnosti. Jedou kolem auta stojícího v zákazu zastavení a jen se po něm otočí a jedou dál, stejně tak míjeli 8 aut, která  parkovala v zákazu vjezdu a tak si tam ještě zkrátily cestu přes trávník. Z místa vyjížděla po chodníku cca 100m a policajti nic Rv

Je fakt, že jsem byla ovšem v šoku ve čtvrtek, kdy si policajt odskočil na poštu se složenkou a při návratu do auta se připoutal 8-o Tak by to mělo být běžné, ale viděla jsem to snad prvně v životě

0/0
15.7.2006 9:01

wildge

Re: stane se i zázrak ...

Mne teda neprijde normalni, aby si za statni penize jen tak odskocil na postu. Jestli se pouta, nebo ne, je jeho vec, on se zabije.

0/0
15.7.2006 9:26

kotatkoxxl

Re: Re: stane se i zázrak ...

já taky neříkám, že je to normální. Dojít si na poštu je ovšem to nejmenší zlo, jakého se policista ve službě může dopustit, to neznamená, že s tím souhlasím a že by to bylo správné.

0/0
15.7.2006 10:31

libienski

Re: Re: stane se i zázrak ...

on se zabije a z našich daní půjdou rentičky a důchody pro parchanty;-)

0/0
15.7.2006 10:41

convict

stim se nic nenadaela, policije ma vzdy pravdu, je placena prece statem ne?

:-D

0/0
15.7.2006 7:10

babacek

Re: stim se nic nenadaela, policije ma vzdy pravdu, je placena prece statem ne?

Říká ti něco vyjímka ze zákona ?:-)

0/0
15.7.2006 7:14

convict

Re: Re: stim se nic nenadaela, policije ma vzdy pravdu, je placena prece statem ne?

babo, zadna vyjimka ze zakona neplati taky! mel jsem soud s policajtem zato, ze jsem podle nej neukazal blinkrem pri predjizdeni! ja ukazal, ovsem tyhle auta vraceji zpet smerovku a neudrzi je nekdy, proto se ma pridrzet, ovsem pred mnou prudce brzdil nakladak! takze rychla zamackl a uz mne nezajimalo jestli sviti nebo ne1 nehode jsem se vyhnul, ale pokute ne! vysledek soudu $297 pokuta!!!!!! pry pro poreadek se rozhodlo, ze policije ma pravdu!R^

0/0
15.7.2006 7:22

babacek

Re: Re: Re: stim se nic nenadaela, policije ma vzdy pravdu, je placena prece statem ne?

Pokud policista jede za účelem záchrany života nebo pronásleduje pachatele závažného trestného činu,může atd.:-)

0/0
15.7.2006 7:25

babacek

Jen malý dotaz.

Vůz který jede 40km/h tedy podle přepisů jak dlouho může sledovat vůz který jede nepředpisově 70km/h ?:-)

0/0
15.7.2006 7:00

convict

Re: Jen malý dotaz.

to je jednoduchy babo! tenb sledovaci vuz jel stejnou rychlosti za nim! a to zadny policajt te :-Dnezastavi v takovem pripade.R^

0/0
15.7.2006 7:09

babacek

Re: Re: Jen malý dotaz.

Tak,že také porušoval pravidla a to byl smysl toho příspěvku.;-D

0/0
15.7.2006 7:13

convict

Re: Re: Re: Jen malý dotaz.

musel babo, jinak by to nezjistili, museli by mit speedo v aute nebo na strese ze strany jak to tu mame my! totiz oni te i v proti smeru a to i vecer vezmou na 180 metru! na motorkach je to pripevneny na predni strane kol.R^

0/0
15.7.2006 7:19

convict

Neco podobneho se tu resilo a policiste dostali pokutu, problem byl ze nemeli zapnuty majak!

jinak by jim to proslo, ale je to tu prece jen sprvedlivejsi, protoze nedavno dalsi policajt byl nacapan s alkoholem a vyletel z rad policije! dokonce to byl Boby z anglie!Rv

0/0
15.7.2006 6:38

HU11

Tady je vidět přístup ministrů a velitelů....

ty jsou tak zaneprázdnění, že jim ani nestačí čas běžné policisty kontrolovat. A proč asi?? Vždyť i oni jezdí jako by se jich předpisy a bodový systém netýkal. Jen si zkuste zastavit Bublana a něco mu vytknout a napařit mu pokutu ! Zítra jste bez udání důvodu propuště za nadbytečnost:-D:-D 

0/0
15.7.2006 6:22

kotatkoxxl

Re: Tady je vidět přístup ministrů a velitelů....

ono se to netýká jen policistů. Známý je důstojník v armádě ( letectvo ) a když ho náhodou kontrolují za cokoliv, nikdy neukazuje občanský průkaz, ale rovnou služební vojenský. Často  s ním jezdím a nikdy nedostal pokutu, natož, že by mu sebral někdo body. Jednalo se o opakované překročení rychlosti, nezastavení na stopce, nepřipoutání  a dlouhodobé stání v zákazu zastavení.

Vždycky se najde skupina lidí, která si nějakou skulinku najde a o penízky ani bodíky nepřijde.

0/0
15.7.2006 9:10

Velho

Re: Re: Tady je vidět přístup ministrů a velitelů....

nevím jak v armádě (mám modrou), ale v policii OP nemají! ;-P

0/0
15.7.2006 19:04

Babul

Re: Re: Re: Tady je vidět přístup ministrů a velitelů....

Ty máš modrou a ještě zelený razítko v občance, že?

0/0
16.7.2006 9:52

KocourkovNews

0/0
15.7.2006 6:03

excaliburs

njn STEJNA NUDA

o  CEM  SE  PORAD  BAVITE. zELENI  HONI  JEN   NORMALNI RIDICE.nA  TY  TZV NEMAJETNE   A  PORUSUJICI  PREDPISY  METR  NENI.

!!

0/0
15.7.2006 3:02

Irish Stout

Jako za socíku,

policajti buzerují řidiče a pro ně samotné žádná pravidla neplatí.

0/0
15.7.2006 1:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.