Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Experti: Hizballáh se nevzdá, Izrael musí vyjednávat

Izrael bude muset o unesených vojácích začít s únosci z Hizballáhu vyjednávat. Myslí si to alepsoň odborníci na Blízký východ. Podle nich je úplně jedno, jak velký vojenský tlak vyvine židovský stát na Libanon. Bez vyjednávání prý nic nezmůže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik

A PAK JE JEŠTĚ JEDNO ŘEŠENÍ NEVYJEDNÁVAT ALE SROVNÁVAT

!!!!!!R^

0/0
14.7.2006 19:11

Majkyho_pupik

Re: A PAK JE JEŠTĚ JEDNO ŘEŠENÍ NEVYJEDNÁVAT ALE SROVNÁVAT

co a koho?

0/0
14.7.2006 19:29

Richard I. Lví srdce

Vyřešení íránského jaderného programu

Další scénář je následující: Hizbolláh napadne izraelská města, Izrael napadne Sýrii, vloží se do toho Írán a USA jako spojenec Izraele udeří na Írán.

A íránský jaderný program bude vyřešen.

:-) R^

0/0
14.7.2006 19:09

KaoS

Re: Vyřešení íránského jaderného programu

A to nejen v Iránu ale globálně, jelikož ho bude bránit Rusko a Čína ;-)

0/0
14.7.2006 19:24

Richard I. Lví srdce

Re: Re: Vyřešení íránského jaderného programu

Ano, ano. Rusko a Čína společně zaútočí na armádu USA kvůli Íránu. 

:-D R^

0/0
14.7.2006 19:29

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Vyřešení íránského jaderného programu

je to zhruba stejne zabavny blabol jako ze USA zautoci na Iran kvuli Izraeli:-D

0/0
14.7.2006 19:31

Richard I. Lví srdce

Re: Re: Re: Re: Vyřešení íránského jaderného programu

Pokud se Írán vojensky angažuje v konfliktu proti Izraeli? Prezident Bush veřejně prohlásil, že USA budou Izrael bránit. 

:-)

0/0
14.7.2006 19:33

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Vyřešení íránského jaderného programu

Iran nikdy nenapadne Izrael a USA ted nenapadnou Iran

0/0
14.7.2006 19:42

Šošule

Srovnání II

Okolní Arabské země a jejich každodenní život: MÍNUSY přítomnost radikálních skupin a jejich tolerance a finanční podpora ze strany jednotlivých arabských vlád na boj proti státu Izrael a zemím jeho podporující, v mnoha případech nízké ne-li žádné vzdělání obyvatel (až na vyjímky), prvky zloby, násilí a nechutenství proti Izraeli již ve výchově dětí, zoufalý nedostatek finančních prostředků v jednotlivých rodinách na základní věci denní potřeby (o cestování si mohou nechat jen zdát), minimální právo ženy vyjádřit svůj názor atd. PLUSY nenašla jsem žádné

Nechce se mi věřit, že by Izrael podnikl takovýto krok. V tomto konfliktu musí jít ještě o něco jiného. Jelikož nemá Libanon ani vlastní vzdušnou obranu tak o to víc tento krok nechápu.

0/0
14.7.2006 14:50

Majkyho_pupik

Re: Srovnání II

:-Djeste neco vtipnyho sosulko:-)R^

0/0
14.7.2006 19:31

Šošule

Srovnání

Izrael a jeho každodenní život: MÍNUSY hra o nervy, nejistota a každodenní ostražitost, každodenní vojenská příprava proti případnému útoku zvenčí platící jak pro muže tak ženy, obrovské sumy jdoucí na tajné služby PLUSY Naproti tomu relativně stabilní vláda, dostupné vzdělání pro všechny, finanční podpora obyvatel včetně ekonomicky slabších, dostatek jídla, pití, dostupnost a kvalita bydlení, možnost cestování, srovnatelná práva žen a mužů na vzdělání, poměrně silný turistický ruch atd.

0/0
14.7.2006 14:50

Richard I. Lví srdce

Napadení celého islámského světa

Íránský prezident Mahmúd Ahmadínežád varoval Izrael před případným napadením Sýrie. Takový krok by podle něj přinesl “tvrdou odplatu”. S odvoláním na íránskou státní televizi o tom informuje agentura Reuters.

“Pokud sionistický režim spáchá další stupidní krok a napadne Sýrii, bude to považováno za napadení celého islámského světa a tento režim obdrží velmi tvrdou odpověď,”, řekl podle íránské televize Ahmadínežád ve čtvrtečním telefonátu se syrským protějškem Bašárem Asadem.

;-D

0/0
14.7.2006 9:56

convict

Izrael musi pokracovat, a do posledni teroristicke smazky tam zustat!

at zije Izrael!R^>-Jedine ten nam a i USA ukaze jak se to dela jednou provzdy!R^

0/0
14.7.2006 6:16

Destroyer7

Re: Izrael musi pokracovat, a do posledni teroristicke smazky tam zustat!

Pravda, židé mají největší zkušenosti s konečným řešením.:-/ Jen aby to chlapci nepřehvízdli.

0/0
14.7.2006 7:46

convict

Izrael nepotrebuje aby se nekdo vzdal, ale uz pro klid a mir to smeti chce vyklidit.sit!

a tak to ma byt, pokud je vytlaci do syrie, bude to problem uz jen syranu!R^

0/0
14.7.2006 6:14

Destroyer7

Kdo s čím zachází ...

Je zajímavé, jak se v článku řeší, zda Hizballáh vrátí oba vojáky či nikoliv a vůbec nikdo neřeší, že Hizballáh operuje na území suverénního státu a díky činům Hizballáhu umírají či strádají libanonci a je ničena infrastruktura Libanonu.

Tak kdo v tom státu vládne? A má vůbec vláda nějakou moc? Nebo to je vedle Hizballáhu i libanonská vláda komu je to buřt, že zařvou jejich lidi, že budou strádat a že budou mít rozstřílenou zemi?

0/0
14.7.2006 5:37

convict

Re: Kdo s čím zachází ...

to mas tak sneku, hizbollah je nedulezitejsti ozbrojenou slopzkou v libanonu1 to znamena ze ma preference ve vlade!coz take dokazuje, ze zakladni armada v libanonu neexistuje. obycejni libanonci nechtej do armady a polovina naroda ja krestanska, ale ovlada ji muslimska strana jako celek!

teroriste, a to predevsim libanonsti, maji jednu vadu, a to ze se schovavaji mezi obyvatelstvem a pri vybusich jsou tihle lide zaszeni, coz ma jednou ideologickou strategiji aby rozurili celej narod proti zidum, aniz by si lide uvedomili, ze vlastne jsou zabijeni omylem kvuli jejich zbabelosti, vylezt ven a otevrene bojovat.to byla politika i arafata! to samy se schovaval mezi obyvatelstvem s rozdilem ze Izrael to nezastavi a tak to ma byt!R^

0/0
14.7.2006 6:00

real unclefucker

Re: Re: Kdo s čím zachází ...

polovina národa je křesťanská? tos vzal kde? z encyklopedie vydané v roce 1975 či co? neplácej p*čoviny, ty zm*de!

0/0
14.7.2006 13:56

Petr-Colo

Re: Re: Re: Kdo s čím zachází ...

Mas recht je to vocas, poslal bych ho tam, to by se mu sevrela (Y)

0/0
14.7.2006 14:57

real unclefucker

Re: Re: Kdo s čím zachází ...

tak hizballáh je plnej zbabělců, co nemaj odvahu vylízt ven a otevřeně bojovat? co ty si za blbečka? jak by sis to představoval? vylízt někde na plac s ákáčkem a počkat až mě izraelská f-16 rozmázne?

0/0
14.7.2006 14:04

praguemonk

jasně a ještě se musí všem Arabům omluvit za svou existenci

jaképak musí????

LOL... toto je fakt úlet, co se píše v EU novinových článcích...

0/0
13.7.2006 23:58

Richard I. Lví srdce

Transkavkazký ropovod v provozu

V Turecku byl dán do provozu ropovod Baku - Tbilisi - Ceyhan. Ropovod, který vede mimo Rusko i Írán, je určen pro západní trhy.

:-) R^

0/0
13.7.2006 22:48

Richard I. Lví srdce

Varování pro civilisty

Bojové letouny izraelské armáda shodily tisíce letáků nad předměstím Bejrútu ovládaným ozbrojenou skupinou Hizballáh ve snaze apelovat na zdejší obyvatele, aby opustili budovy, sdělili svědkové. "Pro vaše vlastní bezpečí a kvůli tomu, že není naším přáním ohrožovat civilní obyvatelstvo, které není spjaté s Hizballáhem, měli byste se vyvarovat setrvání v oblastech, kde působí v současné době Hizballáh," oznamuje arabsky tištěný leták s podpisem "Stát Izrael".  

:-)

0/0
13.7.2006 21:23

pylorus

Zacina valka

:-/ stojim sice jednoznacne na strane Izraele, ale bohuzel logika rika, ze vojenska reakce na unesene vojaky nahrava palestinskym a libanonskym radikalum. Rikam bohuzel, protoze radikalove byli na nejlepsi ceste se znemoznit - nedostatek financnich prostredku, rozpadajici se mocenska struktura a klesajici podpora lidi je pomalu ale jiste srazela  na kolena. Proto za jejich se rozhodli pro krvavou ale ucinnou strategii - unos izraelskych vojaku, ktery zidovsky stat nemohl tolerovat.

Kazdy izraelsky utok vsak spojuje obycejne araby proti zidum a utrpeni a boj jim dava zapomenout na neobycejnou bidu v ktere se diky Fatahu, Hamasu a HisbAllahu nachazeji.

Nyni zacina valka a myslim, ze ani jedne strane neprinese nic dobreho.

0/0
13.7.2006 21:03

Ahaman

Re: Zacina valka

jen ať se dají pořádně přes ty svý asiatský ...........ústa:-)

0/0
13.7.2006 21:04

Richard I. Lví srdce

Re: Zacina valka

Ten konflikt potrvá dlouho a není vyloučen ani izraelský útok na Sýrii. 

:-) R^

0/0
13.7.2006 21:24

KADO

Re: Re: Zacina valka

!!;-D R^!!;-D R^!!;-D R^

0/0
13.7.2006 21:48

QT1

Re: Re: Zacina valka

Sýrii už Izrael naznačil, že by se do konfliktu nad rámce obvyklé materiální pomoci pro Hisballah neměla zapojovat. Sýrie je narozdíl od těch pastevců koz v Libanonu na regionální poměry stát s poměrně vyspělou infrastrukturou a Izrael počítá s tím, že by v případě konflitktu tuto infrastrukturu ničil, protože teď nemá dost vojáků na to, aby vedl pozemní válku. Útoky proti Sýrii by tak musely být ještě tvrdší a musely by Sýrii více bolet, aby byla ochotnější dohodnout se na příměří.

Celý konflikt je ale velká šance pro Egypt - teď může ukázat, že umí v regionu dojednat pořádek s Izraelem. A Izraelci jsou ochotní se s Egyptem dohodnout a v tomto je podpořit.

0/0
13.7.2006 21:53

real unclefucker

Re: Re: Zacina valka

útok na sýrii? to bych se divil. co by tím izrael získal? navíc sýrie by si to pravděpodobně nenechala líbit, taky by si vystřelila.

0/0
14.7.2006 14:06

Ahaman

Šéf Hizbulláhu

se jmenuje Nasralláh, tak ho nechtějte naštvat !:-D

0/0
13.7.2006 20:20

Zubrsu

Re: Šéf Hizbulláhu

Co kdybychom mu poslali na pomoc našeho všemi oblíbeného "MUDr. NasRATHa", stejně za chvíli bude bez práce a tam by to mohl krásně "destabilizovat" Pablbkův "krizový manager";-D

0/0
14.7.2006 13:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.