Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek ustoupil Klausovi, už netrvá na demisi

Premiér Paroubek v diskusním pořadu České televize Otázky Václava Moravce připustil, že by nemusel v pondělí podat ohlášenou demisi. Na pondělním jednání vlády by ho ale musela podpořit většina ministrů. Prezident Klaus označil demisi za nezodpovědnou a oznámil, že ji nepřijme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

eharry

povinnosti cssd

Zvláště Lidové Noviny a Mladá Fronta za časů opoziční smlouvy stále informovaly ODS, že nemá nic podporovat ani tolerovat, ale má jít vládě po krku. Povinnosti ČSSD ;-O

0/0
4.7.2006 9:05

black_jack

.

velka koalice - paroubkuv skok daleky - od ultralevice k "pravici"...

0/0
3.7.2006 9:00

eharry

Pokud si snad prostoduší příznivci

Pokud si snad prostoduší příznivci modré anebo dokonce sami členové ODS v tu chvíli už už radostně mnuli ruce, na půdu reality je stáhl s kyselou tváří sám Deus z Hradu, který má odtamtud patrně větší rozhled: Kroky k velké koalici ;)

0/0
3.7.2006 8:53

BenediktSpinoza

Co takhle zase nejakou demonstraci

za Paroubkovo odstoupeni, mili modroptaci?;-D Uz jse dlouho o zadne necetl;-P

0/0
3.7.2006 8:45

KellyBunda

Re: Co takhle zase nejakou demonstraci

kdykoliv a kdekoliv >-

0/0
3.7.2006 13:48

chemba

Paroubek s klidem raguje na hysterického Klause

Protože jsme od voleb slyšeli jen silácké výkřiky ODS a Klause ať vláda co nejdříve odstoupí , že už nemá nic řešit.Proto chápu paroubka , že se snažil věc neblokovat a vyjít maximálně vstříct a dát demisi ještě dříve než mu to ukládá zákon.Není opravdu důvod dál setrvávat, když máme novou pravicovou vládu s Topolánkem v čele. A když vyhlásí demisi, tak ho ten samý Klaus co chtěl aby stará vláda odešla napadne za to že tedy chce odejít. Přpadá mi to stejně trapné.Ať napochoduje do Strakovy akademie Topolánek a může nastat dlouho avizovaná "noc dlouhých nožů".

0/0
3.7.2006 8:41

babacek

Paroubek ustoupil Klausovi ?

Jak může někdo takovou hloupost napsat.Paroubek se může svobodně rozhodnout zda demisi podá a Klaus jestli jí přijme.To nemá co dělal z nějakým ustupováním nebo neustupováním.:-)

0/0
3.7.2006 6:42

Preax

Re: Paroubek ustoupil Klausovi ?

Holt iDNES nam pomalu a podprahove podsouva skrytu pravdu, ze uz nejsme demokracie, ale diktatorstvi v cele s Vaclavem Klausem.

0/0
3.7.2006 7:46

babacek

Re: Re: Paroubek ustoupil Klausovi ?

Pokud je tu někdo diktátor tak to rozhodně Klaus není a ty to dobře víš,ale nechceš si to přiznat.:-)

0/0
3.7.2006 8:44

Preax

Re: Re: Re: Paroubek ustoupil Klausovi ?

Nic ve zlem, jiste narais na Paroubka. toho nemam rad, ani jsem ho nevolil. Ale vadi mi, ze ten sasek na hrade se nechova nestranne a skryte i otevrene prosazuje jednu stranu. Ackoli pri zvoleni rikal neco jineho.

0/0
3.7.2006 12:15

babacek

Re: Re: Re: Re: Paroubek ustoupil Klausovi ?

Dík tomu šakovi ( jak ho nazýváš ) se Paroubkovi nepodařila další intrika kterou chtěl v očích veřejnosti ,ale bohužel i v zahraničních diskreditovat křehkou nově vzniklou koalici a vnést sem chaoz aby se následně mohl uchopit moci.

Mimochodem to je i názor mnohých politologů.

0/0
3.7.2006 13:46

rrejpal

Re: Re: Re: Re: Re: Paroubek ustoupil Klausovi ?

co to je "křehká" ?, jak může být něco nedopečeného, vláčného, neustále měnícího konzistenci, zkrátka fujtajblového, křehké ?

0/0
4.7.2006 8:33

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paroubek ustoupil Klausovi ?

Novorozeně je také křehké a přesto je nepovažujeme za nedopečené apod.:-)

Je to slovní obrat.

0/0
4.7.2006 8:53

MrViki

Re: Paroubek ustoupil Klausovi ?

Má vzhledem k tomu, že Paroubek tvrdil, že demisi dá Klausovi navzdory. A nyní zjihnul jak beránek a podrobil se panu profesorovi. Ustoupil mu R^

0/0
3.7.2006 8:15

babacek

Re: Re: Paroubek ustoupil Klausovi ?

No já to spíše vidím tak,že Paroubek pochopil,že jeho chystaná intrika byla odhalena.

0/0
3.7.2006 8:43

abysser

MISS SOCKA 2006 - NOMINACE!!!!!!!

Ahoj přítelé.. NOMINACE ZAPOČALA!! VIZ. WEB....

0/0
3.7.2006 2:05

abysser

Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

http://jakub.tucnacek.cz/socky/

0/0
3.7.2006 0:39

vpřed-soudruzi

Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

ale to je pěkné!!!!! Píšu velkou, oranžovo-rudou jedničku!!R^;-DR^;-D

0/0
3.7.2006 0:41

xmkdesign

Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

jeee ja tam nejsem, pls zarad me tam. Pomalu se mi zacina libit to oznaceni "socka, socan" vyjadruje to dobre me politicke smysleni.

0/0
3.7.2006 0:43

Johny_S

Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Bolševik?

0/0
3.7.2006 0:52

xmkdesign

Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

To těžko, v té době jsem ani nežil, ale podle příspěvků v diskusi a výrazových prostředků některých lidí (třeba tebe) v té době žije ještě hodně lidí.  ;-)

Jinak zastám spíš levicové názory, ale rozhodně se neztotožnuji  extremismy ;-P

0/0
3.7.2006 0:57

vpřed-soudruzi

Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

brrr!! levicové!!! proč proboha????

0/0
3.7.2006 0:58

vpřed-soudruzi

Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Brrr!! Levicové...proboha proč????:-(;-(

0/0
3.7.2006 1:00

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Ačkoli voliče levice (demokratické levice) respektuji, jedno je třeba si uvědomit: levicová ideologie v sobě obsahuje zárodek totalitarismu. Je to dáno už historií levicovýh hnutí. Mnohá vycházejí z myšlenek marxismu, na nich se formovaly dělnické strany, pozdější sociální demokracie či komunisté. Mnohde tato hnutí fungovala pohromadě jako sociální demokracie. Postupně v nich ale vznikalo pnutí mezi dvěma křídly. Jejich cíl byl stejný, postupné zavedení socialismu, ale prostředky se lišily. Jedno křídlo chtělo ozbrojený převrat, druhé usilovalo o postupné změny. Z militantního křídla pak vznikli komunisté. Takovýto vývoj prodělala i naše ČSSD. Ještě před sto lety její hymnou byla Internacionála a spolustraníci se oslovovali "soudruhu". Pak její radikální křídlo založilo KSČ.

0/0
3.7.2006 1:07

vpřed-soudruzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

tomu klukovi je asi 27 let a je z Tábora..ani se mu nedivím, byl jsem v Táboře loni pro svojí mladou milenku, studuje tam Jihočeskou univerzitu...myslel jsem, že jsem o 15 let zpátky v čase..oblečení lidí děs, vozový park hrůza, domy neudržované....mezitím pár dobrých obchodů a před nimi pěkné káry majitelů, v takovém prostředí se levicovým myšlenkám daří, to je jasné.....ale vyroste z toho, vydělá pár milionů a bude to jinak R^;-D

0/0
3.7.2006 1:13

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Níže mně napsal, že KSČM již považuje za demokratickou stranu. Ale oni nejsou, propagují stále stejné myšlenky, používají totalitní symboly (rudá hvězda, srp a kladivo), totalitní rétoriku. Nacisté jsou zakázáni, nikdo jim nedal šanci, aby se reformovali. Komunisté bohužel nejsou. Ale svou šanci propásli. Zatímco v jiných postkomunistických zemích se většinou transformovali v sociální demokracie, u nás jsou to pořád skalní bolševici. Nelze jim to ovšem zazlívat, když je víc než deset procent lidí pořád chce takové, jací jsou. Pak není ani divu, že ČSSD loví v těchto vodách a postupně se také bolševizuje.

0/0
3.7.2006 1:16

vpřed-soudruzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

tak to stačí, v tom případě to je magor a nezaslouží si ohledy. je ještě hloupý a mladý..je mi ho líto.

0/0
3.7.2006 1:18

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Souhlasím. :-)

0/0
3.7.2006 1:23

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Protože pravicové názory současných stran jsou pro mě nepřijatelné. Např. rovná daň, zákoník práce, atd. Nehledě na to, že levicová vláda skutečně funguje (viz. Francie) a pravicové reformy se v praxi neukázali moc přínosné (viz. Slovensko). Nechci aby v našem státě vznikali propastné rozdíly mezi mezi chudými a bohatými. (i přes to, že mám větší příjem než 30k.) Dále se mi nelíbí např. pravicový přístup ke zdravotnictví (obzvláště v podání "experta" Julínka, který si ani nedokáže obhájit svůj koncept). Neříkám, že levicová vláda má recept na perfektní stát, ale velice bych chtěl, aby mezi sebou diskutovali zástupci všech stran (názorů voličů) a předložili přijatelné řešení. Úplně nejlepší by bylo, aby v politice bylo více expertů a ne jen karieristů. A už vůbec se mi nelíbí výrok Parkanové, že dobrý politik může zastávat jakoukoliv ministerskou funkci. ... trochu sem se rozepsal,ale takový je můj názor.

0/0
3.7.2006 1:19

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Já naopak považuji rovnou daň za spravedlivou. Každý odvede stejný podíl ze svého platu. Ne stejnou částku, ale stejný podíl. To je spravedlivé. A skutečně nehledě na to, že socialistická vláda skutečně funguje - protože to není pravda. Francie je právě příkladem, že evropský model sociálního státu nefunguje: tuhý trh práce způsobuje vysokou nezaměstnanost, nezaměstnaní se bouří, firmy utíkají do zahraničí, lidem se nevyplatí pracovat, a tak zůstávají doma, práci tedy zastanou mizerně placení imigranti, kteří ale zůstávají chudí, a to plodí další problémy. Ne, Francie skutečně nebyl ten správný příklad. Co se týče zdravotnictví, stejně jako jinde by mu prospěla liberalizace. Centrální řízení zkrátka nefunguje, viděli jsme to sami ještě před šestnácti lety. Tady byla centrálně řízena i distribuce toaletních papírů a toaletní papír byl nakonec nedostatkové zboží. Stejně tak vypadá centrálně řízené zdravotnictví. Přesto se dá bavit o koncepcích a hledat kompromis.

0/0
3.7.2006 1:24

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Kompromis ovšem není znárodňování, jak nyní prosadili komunisté a sociální demokraté. Znárodnění skutečně upomíná na rok 1948. Poptej se ve své rodině, jak to tehdy bylo. Každý má nějakého příbuzného, kterého se to dotklo.

0/0
3.7.2006 1:25

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Rozhodně to chce liberalizaci, ale vůbec se mi nelíbí koncept zdravotního pojištění, který jasně nahrává lidem, kteří nejsou nemocní a velice uškodí lidem, kteří mají větší zdravotní problémy. A nevím, kde si vzal to znárodňování. Jinak koncept sítě neziskových nemocnic se mi zamlouvá.

0/0
3.7.2006 1:32

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Koncept možná, ale zjisti si více informací o tom zákoně. Možná budeš překvapen. Je na něm silný rukopis komunistů, kteří již mnohokrát ukázali, že nerespektují soukromé vlastnictví. Podle tohoto zákona v každém okrese musí být nezisková nemocnice. Pokud tuto nemocnici nezřídí soukromník, musí ji zřídit kraj. Až potud víceméně o.k. (proč ne, nějaká garantovaná síť nemocnic není nic špatného). Ale - a teď to začíná. Ty nemocnice budou neziskové, tedy pokud v nich vznikne zisk, musejí ho reinvestovat, zřizovatel nemocnice na tomto zisku nenese podíl. Takže soukromník nemá důvod do něčeho podobného vstupovat a vše leží na krajích, které budou muset provoz nemocnic dotovat, ale naopak to nebude (když vznikne zisk, bude reinvestován). A teď další perlička: ministerstvo vytipovalo, které nemocnice by se přeměnily na neziskovky. Ostatní, anebo ty, kteréž to odmítnou, přijdou o smlouvy s pojišťovnami. Takže nakonec patrně zkrachují.

0/0
3.7.2006 1:47

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Ovšem pokud majitelé přijmou přeměnu na neziskovky, už nebudou moci mít ze svého majetku zisk (to se dotkne především soukromníků) a navíc jej víceméně předají pod správu státu (ten rozhodne o výši platů, co se bude léčit a počtech lůžek). A když vznikne ztráta, ještě ji budou muset uhradit. Mně to připomíná situaci např. rolníků v 50. letech: nevstoupíš do družstva, dobrá, dělej si co chceš. Ale my už zařídíme, abys přišel o odbyt. Nakonec přijdeš na buben a ještě za námi rád přijdeš. Takže si vyber. Mému příbuznému takto znárodnili i parní mlátičku. Už ji neměl, ale ještě deset let musel platit splátky. Stejně jako majitel, který se své nemocnice pod nátlakem vzdá, ale dál bude muset platit její ztráty. A to je znárodnění!

0/0
3.7.2006 1:47

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Já nejsem bolševik. A bolševici jsou mi odporní. Proto odmítám současnou ČSSD, která k tomu bolševismu spěje. Paroubkův slovník i koketování s KSČM tomu nasvědčují. Pokud ti nevadí současná ČSSD, pak jsi také bolševik. Jednoduché. Můžu ti říkat "soudruhu"? Nemělo by ti to vadit. Je to tradiční oslovení mezi sociálními demokraty. A komunisté jsou jen radikální větev sociální demokracie. Dříve fungovali pohromadě v jedné straně (u nás Českoslovanská sociálně demokratická strana dělnická).

0/0
3.7.2006 1:00

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Soudruhu mi určitě nevadí :) Stejně jako kamaráde. Paroubka také nemám rád (stejně jako 60% voličů ČSSD), protože se chová trochu diktátorsky, ale naštěstí není v ČSSD sám.

"komunisté jsou jen radikální větev sociální demokracie" ano,proto je nevolím, ale dovolil bych si poznamenat, že dnes už mají mírnější názory a rozhodně se snaží podporovat demokracii a v ní své silně levicové názory.

0/0
3.7.2006 1:29

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

A jelikož jsem realista, tak nevěřím, že by zde dokázala nastat situace, která tu byla 50 let. Tenkrát naše republika vypadala také jinak. Bylo po válce a lidé chtěli mír a solidaritu, což jim komunismus jako ideologie nabízel. Avšak v pojetí těch lidí, jako tenkrát se to zvrhlo nepřijatelným způsobem.

0/0
3.7.2006 1:37

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Ne, historie se takto přesně neopakuje. Víc tu hrozí postupné oklešťování demokracie a občanských svobod po vzoru Ruska či Běloruska. Komunisté tu nevybudují totalitu 50. let, ale dovedu si představit režim podobný čínskému, pokud by komunisté získali dostatek moci.

0/0
3.7.2006 1:56

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Jak se komunisté snaží podporovat demokracii? Svou spoluprací s komunisty z celého světa, a to včetně komunistů čínských, severokorejských či kubánských, kde se o demokracii rozhodně hovořit nedá? Oni tou spoluprací podporují tamní demokratizaci? Proč tedy nyní soudruh Filip-Falmer vychvaluje minulý režim (on se měl dobře, nemusel čekat ve frontě, neví o nikom, kdo byl perzekuován, do ciziny se dostal, kdy chtěl) a kritizuje jeho odpůrce jako škůdce, kteří chěli sabotovat práci poctivých lidí? Dokud neuzná, že to byla odporná totalita, není pro mě demokratický politik. A že jsou v parlamentu, ještě neznamená, že jsou demokratická strana. I kdyby 90% lidí u nás volilo nacisty, kteří by kvůli podpoře širších vrstev trochu zmírnili svou ideologii, na jejich podstatě by to nic nezměnilo. Pořád by to byli nacisté, lidé, kteří se hlásí k odporné ideologii, jež rozpoutala největší válku v lidských dějinách a znamenala smrt milionů lidí a obrovskou genocidu.

0/0
3.7.2006 1:54

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Komunisté se hlásí k hnutí, které rozpoutalo největší válku v lidských dějinách (moc se to nepřipomíná, ale prvotní agresoři na počátku druhé světové války byli dva: Německo a Sovětský svaz, když koordinovaně napadly Polsko a po jeho dobytí uspořádaly společnou vojenskou přehlídku na znamení svého spojenectví) a které stálo životy desítek milionů lidí. Takže asi tak.

0/0
3.7.2006 1:54

obc

Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

R^ R^

0/0
3.7.2006 0:50

babacek

Re: Již brzy budeme volit Miss Socka 2006...

Je to pěkné,ale vidím tam i nick někoho o kom jasně vím,že píše pravicové názory a brojí protoi socankomunistům!

0/0
3.7.2006 6:48

vpřed-soudruzi

no, diskuze pomalu odumírá a my ráno půjdemem budivat kapitalismus...

teda Vy, já ne, já jedu do Plzně na promoci....vezmu kapesníček, zamáčknu slzu, zacvakám promoční hostinu a nechám se zlitej odvézt do Prahy ;-DR^

0/0
3.7.2006 0:35

obc

Re: no, diskuze pomalu odumírá a my ráno půjdemem budivat kapitalismus...

;-D ;-D ;-D hade ale gratuluji.... ja musim vstavat uz za 3 hodiny...... projektovani je svina JOB

0/0
3.7.2006 0:37

vpřed-soudruzi

Re: Re: no, diskuze pomalu odumírá a my ráno půjdemem budivat kapitalismus...

mně negratuluj, to je promoce mé dcery, ted už právničkyR^

0/0
3.7.2006 0:40

obc

Re: Re: Re: no, diskuze pomalu odumírá a my ráno půjdemem budivat kapitalismus...

R^ R^

0/0
3.7.2006 0:43

balalajka01

Re: Re: Re: no, diskuze pomalu odumírá a my ráno půjdemem budivat kapitalismus...

tak to moc gratuluji a přeji Ti to.

Za to Ti prozradím, co to je ROKO. Je to Rohatecký ko.ot. V Rohatci bydlí náš pan Škromach.;-)R^

0/0
3.7.2006 0:44

vpřed-soudruzi

Re: Re: Re: Re: no, diskuze pomalu odumírá a my ráno půjdemem budivat kapitalismus...

ale to je také pěkné!! a velmi výstižnéR^

0/0
3.7.2006 0:45

luko5

A teď voliči ODS mluvte.

Bývalý lampasák Topolánek bude odsuzovat bolševiky, odsoudí taky soudruha Tlustého a svoje rodiče, oba kované bolševiky? Ostatně jeho matka dělala sekretářku krajskému tajemníkovi Mamulovi, to byla jedna z největších bolševických zrůd za totáče! A on sám se nechal v 15 nalejt na vojenské gymnázium, protože na normální neměl! Také byl svazákem a chtěl vstoupit do KSČ. Díky výhrůžkám rozvodem své manželky do KSČ nevstoupil. Takového má ODS antikomunistu v čele.

0/0
3.7.2006 0:21

luko5

Re: A teď voliči ODS mluvte.

Mimochodem toho Mamulu jsem nenáviděl už jako školák, musel jsem v sobotu do školy, do které jsem dojížděl. Platilo to tehdy pouze pro severní Moravu. Zbytek republiky měl veget.

0/0
3.7.2006 0:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.