Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stará paní sousedům nevoněla, vystěhovali ji

To, že někdo řádně platí nájem bytovému družstvu, ještě neznamená, že nemůže přijít o střechu nad hlavou. Na dveře dvaaosmdesátileté Irenky Pourové ze Skřivan v pondělí zatluče exekutor a stará paní skončí na ulici. Sousedům totiž vadí zápach z jejího bytu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Performer

zákon o povinné eutanazii by mnohé vyřešil

i tento nešťastnáý případ

0/0
4.7.2006 11:32

mattiCZ

Re: zákon o povinné eutanazii by mnohé vyřešil

Hm, možná by se dal použít i proti takovýmto nešťastně se vyskytnuvším jedincům jako jsi ty!Rv

0/0
4.7.2006 15:06

SZYslak

Re: zákon o povinné eutanazii by mnohé vyřešil

Zakon o povinnem odstrelu takovych curaqu jako TY by taky lecos vyresilR^

0/0
4.7.2006 17:48

Mr.Armagedon

Řešení?

Taky by mohla obec dát bábě stavební buňku na obecní skládku...odpadky z okolí by si tahala tam,kočky by byly ve svym živlu a všichni by byli spokojený..

0/0
3.7.2006 14:01

FridolinSp

Re: Řešení?

Pro mě to je stará paní. Babu nech pro členy své rodiny, cizí lidi označuj slušněji.

0/0
3.7.2006 14:20

marzena

Re: Re: Řešení?

pro me je to predevsim pani, vedle ktere bych bydlet nechtel - uplne stejne jako najemnici z toho domu. To ze ji vystehuji je sice smutny, ale ta pani bohuzel evidentne patri do Bohnic. Reseni, na ktere jsi reagoval by IMHO bylo porad lepsi nez ji nechat v tom byte :-/

0/0
3.7.2006 14:29

da_rd_a

Re: Řešení?

cechum vadi stary lidi, cikani, blondynky, prazaci, venkovsky, moravaci, slovaci, amici, antiamici ;-D;-D sme to narod blbcu R^

0/0
3.7.2006 19:55

mattiCZ

Re: Re: Řešení?

bohužel souhlas R^;-(

0/0
4.7.2006 15:03

FridolinSp

Dokončení úvahy

Článek je dosti manipulativní, snaží se navodit myšlenku, jak vše proběhlo normálně. Jenže, každý starý člověk je trochu podivný, aspon z hlediska mladších generací. Někomu může vadit i jedna kočka, kolik se jich smí chovat??

Opakuju, pořádek v cizím bytě, do toho nikomu nic není. Zvlášt pokud mě ten člověk nezve na návštěvu.

Zápach, který obětěžuje - to lze řešit obvyklými způsoby, přes obecní úřad, soud apod. Zápach může vadit - v domku někdo může chovat slepice, králíky - sousedovi to bude vadit. Dále dnes rozšířené grilování nebo spalování různých odpadků, trávy atd.

Záleží na ekonomické síle zamořovatele vzduchu. Pokud jde o provozovnu, která sice silně zamořuje, mají smůlu majitelé celé obce, města nebo okolí. Hlukem mě obtěžuje např. blízký řetězec, když probíhají stupidní akce - reproduktory řvou do širokého okolí. Celé mi připadá, že spíš někdo chtěl byt. I zamořený byt lze zrekonstruovat, není takový problém.

0/0
3.7.2006 11:47

bryta

Re: Dokončení úvahy

Fridolíne, ono je snadné hrát se na humanistu, pokud se problém netýká tebe. Chtěla bych vidět, jak by ses zachoval, kdyby paní byla tvojí sousedkou. Líbil by se ti zápach z exkrementů (kočičích i lidských) a z hnijící potravin, permanentní riziko požáru, bacily šířící se do okolí?! Také bys tvrdil, že do jejího (ne)pořádku v bytě nikoho nic není?

0/0
3.7.2006 13:15

FridolinSp

Re: Re: Dokončení úvahy

Víc mi vadilo, když jsem bydlel vedle frekventované silnice, i noci auta, ve dne kamiony. Vadí mi hluk z prodejny při "akci", vadí mi např. světlo od sousedů na můj pozemek, výčet by byl delší. S většínou věcí nehnu, pokud je druhá strana silnější. I když se porušují předpisy - např. hluční sousedi dlouho do noci apod. A stará paní se těžko dokázala bránit, takže to byl ten důvod. Smrad v bytě má polovina starých lidí - zatuchlo, málo větrají, málo uklízí, neperou často prádlo apod. Vystěhovat na ulici??

0/0
3.7.2006 14:19

marzena

Re: Re: Re: Dokončení úvahy

neco jineho je,. kdyz ma nekdo v byte smrad a kdyz ma v byte takovy smrad, ze nemuzes vedle otevrit okno. Je videt, ze jen nevis o cem mluvis -pak bys byl za byt u dalnice jeste vdecnej a rad by ses odstehoval Rv

0/0
3.7.2006 14:30

Hrabalinka

Re: Re: Re: Re: Dokončení úvahy

Naprostý souhlas. Měli jsme v paneláku starého chlápka, s nímž jenom jet ve výtahu nebo za ním sedět v autobuse bylo utrpení. Kdo mohl, se mu vyhnul. Sousedi byli na mrtvici. Kromě smradu, který se šířil z jeho bytu, obšťastňoval okolí tím, že házel odpadky ven a čůral z balkonu. Bylo to v době, kdy nějaké zákonné šance se ho zbavit neexistovali. Správce bytu na něj nemohl, i když dotyčný neplatil nájem - musel čekat na rozhodnutí soudu. Hygienici říkali, že dokud se nebude od něj šířit nějaká nemoc nebo havěť, nemají šanci... Vyřešil to až život sám: pán zemřel. Proč ale mělo několik let kvůli němu trpět okolí?

0/0
4.7.2006 12:01

marzena

Re: Dokončení úvahy

mimochodem podobne jako je manipulativni clanek, tak uplne stejne je manipulativni tento tvuj komentar ;-P

0/0
3.7.2006 14:31

FridolinSp

Jak to skutečně je??

Je pozoruhodné, že se tolik rozebírá, že má v bytě nepořádek. To má řada lidí, i mladých a nikdy je nevystěhuje. Je trochu divné komentovat pořádek v cizím bytě. Jediné, co může vadit je zápach. Ale i to je dost divný důvod k vystěhování. Srovnejme - družstvo má být totéž, co osobní vlastnictví. Jak vidno, není.

U osob. vlastnictví se taky nikdo nezbaví majetku proto, že nemá v bytě/ domku pořádek. A zápach - to je problém, která se má řešit v rámci sousedských vztahů. Dnes se běžně griluje - at lidi na sídlištích a bytových domech, nebo na svém pozemku u domku. K sousedům do jde stejně. Takže zabavím sousedům byt/ domek, protože mi vyudily pověšené prádlo??

0/0
3.7.2006 11:35

Mr.Armagedon

Re: Jak to skutečně je??

Co to tady píšeš za hovadiny? Vůně grilovanýho masíčka jednou tejdně se nedá srovnávat se smradem z hoven dvacet čtyři hodin deně (tedy mimo zimu,ale to platí i o grilování..) ..a potom v družstevním bytě neni nikdo majitel,ale "jen" nájemník,kterej podle smlouvy obvykle může byt používat pouze k bydlení a né k velkochovu a skladování čehokoliv a porušení toho je důvod k výpovědi. ..mimochodem v domě sme taky měli dědka,co se mu ucpal záchod,tak sral do vany-bylo tam tak deset čísel zasichajících sraček....lahůdka...

0/0
3.7.2006 13:50

FridolinSp

Re: Re: Jak to skutečně je??

Smrad z grilování obtěžuje a šíří se na větší dálku, jak zápach ze zatuchlého bytu. A netvrdím, že se problém zápachu neměl řešit, ale konfiskace majetku? A to grilování leckde dělají častěji, než jednou nebo 2x týdně.

Kolik koček se smí chovat? O velkochovu se mluví např. u kuřat. Lidi v bytech ale běžně mají chovy psů s papírama, prostě má jednou dvakrát do roka štěnata. V normálním bytě. Máš pravdu, že družst. byt neznamená vlastnictví. Člen vlastní podíl na majetku družstva a všechno je všech. Lidi si tyto byty ale zaplatili stejně jak v osob. vlastnictví. Jistě, taky znám případ člověka, který místo na záchod chodil na kýbl. Ale myslel jsem, že jsm v tržní spol., kde se ctí soukromé vlastnictví. Výpověd bych viděl na místě u majitele nebo obce. S tím, že se dá nějaká náhrada.

Nejsem rasista - ale nevypadájí romské byty někdy hůře? A zpravidla jde o byty, za které nezaplatili ani korunu a bydlí často bez úhrady nájmu.

0/0
3.7.2006 14:16

marzena

Re: Re: Re: Jak to skutečně je??

pokud vypadaji hur tak by s nimi melo byt nakladano stejne. Otazka nezni "jak je mozny, ze nekoho to postihlo, kdyz ostatni podobne ne" ale "jak je mozny, ze to ostatnim prochazi"

0/0
3.7.2006 14:34

FrantiskaZ

Re: Re: Re: Jak to skutečně je??

já bych řekla, že paní o majetek nepřišla, družstvo s ní zrušilo nájemní smlouvu. Byt měla skutečně jen pronajatý. Ten majetek - to je podíl ve družstvu, který jí podle mě zůstal. Ona ten svůj podíl může prodat. Možná i podle rozhodnutí soudu jí družstvo bude muset vyplatit její podíl..., to se v článku neuvádí, ale logicky to vyplývá... Paní je mi líto, protože prostě není schopná se přizpůsobit. Ale právě tyhle věci by měl řešit stát a zajistit sociální bydlení. Místo pastelkovného rodičům prvňáků!!

0/0
3.7.2006 19:50

Gabidos

neschopný stát

Paní má jednoznačně smůlu, že nemá nikoho, kdo by se o ní postaral byť třeba jenom radou. Z toho viním i stát, pokud pominu příbuzné.

Jinak považuji za naprosto v pořádku, že jí vyhodili, pokud se chová tak, jak popisují.

0/0
2.7.2006 9:45

Klidné monstrum

Plynový holocaust

:-P

0/0
2.7.2006 9:35

slayee

je to hnus

Ale znám podobný neli stejný případ akorát,že to byl vlastně je chlap a žije tam do dneška:-P

;-D

0/0
2.7.2006 7:32

convict

SMUTNY ASLE JAK VIDIM CESKA POVAHA SE ZNOVU PROJEVUJE!

Zrudnost, a pak se nedivim ze politici na vas hazeji bobky z vysoka!Rv

0/0
2.7.2006 4:00

gumídek1

Re: SMUTNY ASLE JAK VIDIM CESKA POVAHA SE ZNOVU PROJEVUJE!

v čem se podle tebe projevila česká povaha ? ani já bych ji v baráku nechtěl. ty jo ?

0/0
2.7.2006 11:44

aaa78

Re: SMUTNY ASLE JAK VIDIM CESKA POVAHA SE ZNOVU PROJEVUJE!

Tak si jí nastěhuj dobaráku, když seš takovej dobrodinec. Už tě vidím. ;-P

0/0
2.7.2006 19:36

murjel

Být na místě staré paní, tak žádám o okamžitou

výplatu těch 200.000 a dalšího, protože to by určitě nemělo zůstat ve spárech neslušného předsedy družstva a ostatních spoluvlastníků. Nevýhodou družstevních bytů je, že se vždycky najde nějaký chytrák, který se snaží okupovat hlavně malometrážní byty, aby je pak mohl výhodně sám pronajímat. Většina členů družstva ani neví, co se jim děje s majetkem a ve finále se diví, jak je možné, že jde družstvo do konkurzu. Mělo by být uzákoněno, že každý člen družstva po doplacení anuity má právo ze zákona na převod do osobního vlastnictví, když o to požádá a družstvo to musí udělat do jednoho měsíce od podání žádosti. Ubylo by pak "chytrých" předsedů a představenstev.

0/0
2.7.2006 3:44

convict

Re: Být na místě staré paní, tak žádám o okamžitou

pokud vim tak muzes pozadat o odkoupeni druzstevniho bytu co, ale problem je ze to musi vsichni najemnici! jinak i kdyz ho koupis, co tim zmenis? Stale platis Druzstvu(nevim proc) vel;ky baksis, to co neplatis je jen 230kc!!!! to je smesny a pokud chces nejakoui nahradu za skody vcznikle promocenim stropu ci podobnych oprav trubek, tak ti ukazou zadek a pritom platis vlastne dve pojistky!

tohl by mela byt jejich pracve jako druzstvo, jinak ti reknu to je Dovolena pro ne vid? nic nedelat jen schrabovat penize i za pojisteni  a jezdit si na dovlenou na Novy Zeland.TADY JSEM MELI PODOBNE PRIZIVNIKY ALE ZRUSILI JSME JE ZE JSME SI UDELALI SAMOSTATNOU DOMSPRAVU ALE PREVSIM JSME SI TO ODKOUPILI!!!

0/0
2.7.2006 3:58

gogobago

Re: Re: Být na místě staré paní, tak žádám o okamžitou

to jsou kydy. Ono je to jak kde. Nemusí odkupovat všichni a když si ho převedu nemusím platit akorát anuitu a par korun (10 Kč) za odměnu funkcionářům. Za to musím platit daň z nemovitosti, vyřizovat spoustu věcí a případně platit někomu jinému za správu. A kdybych se nedejbože zadlužil, sežere mi ho exekutor.

0/0
3.7.2006 9:23

Deleter

Re: Být na místě staré paní, tak žádám o okamžitou

A co tím jako vyřešíš chytráku? S bytem v OV musíš být stejně ve sdružení majitelů, tak to je z bláta do louže...

0/0
2.7.2006 9:12

molim

Re: Re: Být na místě staré paní, tak žádám o okamžitou

To je něco úplně jiného. Sdružení majitelů vzniká pouze za účelem správy společných částí domu, jednotlivé byty jsou v přímém vlastnictví majitelů, a jsou v katastru zapsané jednotlivě.

0/0
2.7.2006 11:53

molim

Re: Re: Re: Být na místě staré paní, tak žádám o okamžitou

Ale jestlis tím myslel to, že se musí platit do společné kasičky na opravu a údržbu domu, tak to je samozřejmě pravda. Akorát by tě z toho bytu nemohli vyhnat na základě nějakých stanov.

0/0
2.7.2006 11:56

Bouše

Re: Re: Re: Re: Být na místě staré paní, tak žádám o okamžitou

Jo, to je pravda.

0/0
3.7.2006 10:41

Ivčak

Re: Být na místě staré paní, tak žádám o okamžitou

Souhlasím s Vámi, věřím, že situace té staré paní není snadná, ale vyhodit ji na ulici??!!!  To celé ve mně  vzbuzuje myšlenku, že moje  sousedka nebude mít ráda např. fotbalové přenosy, a proto mně  také vystěhují??;-€ Ty peníze by měly být vráceny té paní, aby si mohla připlatit např.  za lepší péči v nějakém slušném domově. Určitě potřebuje lékařskou pomoc.V 

0/0
3.7.2006 13:33

Deleter

Takové věci by se měly řešit tvrdě a rychle

není možný, aby si každej dělal, co ho napadne!

0/0
1.7.2006 19:38

rasta_vesta

Re: Takové věci by se měly řešit tvrdě a rychle

Starym lidem se ma pomahat !!!!

0/0
1.7.2006 19:55

Deleter

Re: Re: Takové věci by se měly řešit tvrdě a rychle

Jo, ale ne s tím, aby zasvinili celej barák kočičincama, aby si z kéru udělali skladiště odpadků nebo aby celej barák vyhodili do luftu.

0/0
2.7.2006 0:06

gumídek1

Re: Re: Takové věci by se měly řešit tvrdě a rychle

:o)

0/0
2.7.2006 11:50

jsiii

Re: Re: Takové věci by se měly řešit tvrdě a rychle

Pomohl bych jí tak, že bych ji dal do ústavu, kam patří. To nemyslím nijak nenávistně ani zle. Pokud to ale někdo nemá v hlavě v pořádku, tak by se s ním taky tak mělo zacházet.

0/0
3.7.2006 11:11

Depek

Být tou starou paní,

tak se teď sousedům pomstím a byt prodám cigánům.R^ Ještě rádi by na ni ti její vyhazovači vzpomínali.

0/0
1.7.2006 12:05

TomášM

Re: Být tou starou paní,

neprodá. prodat něco smí pouze vlastník. je možné snem nájemníků aby směl i nájemník, ale toho se nedočkají....

0/0
1.7.2006 18:19

pacient24

Re: Re: Být tou starou paní,

No, ona neni vlastnik, ale spoluvlastnik ne ? Jedna se preci o druzstevni byt a muze tak prodat clenska prava, coz se rovna prodeji bytu.

0/0
1.7.2006 19:15

TomášM

Re: Re: Re: Být tou starou paní,

ne, to se prodeji bytu nerovná. byt stále patřdí družstvu, ať má práva kdokoli....

0/0
3.7.2006 10:23

Libor76

částečný souhlas

já bych i souhlasil, kdyby u nás nebyla jistá skupina obyvatel, která když zdevastuje byt ještě horším způsobem, tak místo aby skončila na ulici, dostane byt nový :-(

0/0
1.7.2006 6:45

pancho10

Re: částečný souhlas

Jistě proč se stydíš za svůj názor8-oBabku vyhodí i když platí a cikáni dostanou nový holobyt.:-(

0/0
1.7.2006 10:31

pacient24

Re: Re: částečný souhlas

A navic bydli v druzstevnim a ne jako vetsina indianu v obecnim ze.

0/0
1.7.2006 19:16

prtcakus

No čo

tak si tých pár rôčkov dožije pekne na ulici a zatiaľ môže trénovať nejakú mačaciu alebo psiu tlupu. ;-D;-D

0/0
1.7.2006 5:57

prtcakus

No tak

stará žvatlá, že s ňou nejednajú ako s človekom. Hmm, to je zaujímavé, pretože ona sa predovšetkým nespráva ako človek. Tak čo sa sťažuje knda jedna. Asi je padnutá an hlavu alebo čo. (Y);-D;-D

0/0
1.7.2006 5:41

dislektik

Re: No tak

zase jeden tupý čobol

0/0
1.7.2006 7:32

prtcakus

Re: Re: No tak

Bacha na mňa frajer. ;-€ Ja som velice ostrý čobol ty srab. ;-ORv(Y)

0/0
1.7.2006 10:19

pancho10

Re: Re: Re: No tak

;-D jak žiletka..R^

0/0
1.7.2006 10:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.