Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slováci obvinili řidiče, který boural s českými školáky

Slovenská policie obvinila řidiče autobusu s českými školáky, který v noci boural u Malacek. Dvaadvacetiletému Josefu T. z Jindřichohradecka hrozí až pět let vězení. Havárii nepřežil čtrnáctiletý chlapec z Prahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

No alespoň

uvidíme jak pracuje justice u našich exbratrů.

0/0
29.6.2006 6:24

War13

dalnice...

mohu se zeptat tohle je dalnice ??? kus travy a les ??? asi jsem trochu rozežrane prase ale těch smrtaku tam musi byt teda hodně...

0/0
28.6.2006 20:47

holmie37

Re: dalnice...

Samozrejme, ze je to dialnica!Smer Brno-Breclav-Kuty-Malacky-Bratislava. Mimochodom lepsia ako ceska D1..Tak si trhni nohou, ked usudzujes z jednej fotky!

0/0
28.6.2006 22:11

Andee

Re: Re: dalnice...

Česká D1 je hnůj, ale slovenská D2 je ještě horší, tak se zas uklidni...(Y)

0/0
28.6.2006 22:12

babacek

Re: Re: Re: dalnice...

Uklidněte se všichni obě mají z dálnicí společný akorát název.

0/0
29.6.2006 6:25

Velho

stop

Zase je tady plno chytrolínů a přitom se ještě kromě úmrtí školáka (které je samo o sobě smutné) a věku řidiče vlastně víc neví!

0/0
28.6.2006 19:54

babacek

Re: stop

Jak to,že ne ? Usnul technická závada nebyla zjištěna.Tolik Slovenská policie.

0/0
29.6.2006 6:26

termin

pasy

V anglii maji skoro v kazdem autobuse bezpecnostni pasy....

Kdyby byl ten kluk pripoutanej, tak se to nemuselo stat. Skoda zivota...

0/0
28.6.2006 19:28

dcb

Nejvíce tady křičí ti,

co by sami neujeli s tím autobusem ani metr.

Na rozdíl od vás, vážení přihlouplí chytrolínové, řidiči autobusů se podrobují pravidelným jednoročním prohlídkám, pravidelně absolvují psychotesty ( u některých dopravců dokonce ročně ).

Nejvíce tady vždy křičí řidiči osobních aut, řítící se po silnicích rychlostí kterou nejsou schopni zvládnout. Na jednu havárii autobusu připadá nejméně 2 000 000 havárií osobních automobilů.

Nejdříve se naučte jezdit a teprve potom posuzujte řidiče velkých aut. Proti vám jsou to machři.

0/0
28.6.2006 19:22

dislektik

Re: Nejvíce tady křičí ti,

R^R^R^

0/0
28.6.2006 19:30

cbx

Re: Nejvíce tady křičí ti,

hmm, normálně bych nic nepsal, ale když občas jedu busem a pozoruju, jak kolda tu 20 let starou Korozu kroutí do zatáčky, tak mi vstávají vlasy hrůzou na hlavě... Ne každý řidič autobusu si vždycky dává bacha a ne každý je svědomitý jako ty, bohužel...

0/0
28.6.2006 19:38

udolak

Re: Re: Nejvíce tady křičí ti,

Na jednoho blbého řidiče autobudu připadá asi tak právě ty vzpomínané 2 000 000 blbých řidičů a zejména řidiček os. automobilů.

Souhlasím s ním

0/0
28.6.2006 19:48

cbx

Re: Re: Re: Nejvíce tady křičí ti,

já ne. Neměl by být žádný blbý řidič.

0/0
28.6.2006 20:09

2Mac7

Re: Re: Re: Nejvíce tady křičí ti,

a další statistik ;-D

0/0
28.6.2006 21:48

buxton

Re: Nejvíce tady křičí ti,

Ročně je u nás cca 200000 nehod způsobených řidiči motorových vozidel. To chceš říct, že autobus u nás bourá 1x za deset let? A na okraj nic proti mladým, ale autobus z Černé hory a 22letý řidič? Ten musel mít ohromné zkušenosti a praxi!!!

0/0
28.6.2006 20:15

2Mac7

Re: Re: Nejvíce tady křičí ti,

reagovala jsem na autora příspěvku , aniž bych viděla Váš příspěvek  , nechtěla jsem opisovat :-)

0/0
28.6.2006 21:50

prez

Re: Re: Nejvíce tady křičí ti,

A preco nie ? v 22 som mal natpocenych uz cca 180000 km na kamione . Jazdil som do Istanbulu, vidis na tom nieco nenormalne ?

0/0
29.6.2006 12:20

2Mac7

Re: Nejvíce tady křičí ti,

....Na jednu havárii autobusu připadá nejméně 2 000 000 havárií osobních automobilů.....;-D takže ,když u nás za rok dojde cca k 200 000 nehodám celkem , tak autobus u nás havaruje tak jednou za 10 let . Fakt ?! Jak jste na takovou blbost přišel , nevážený přihlouplý chytrolíne ?  

0/0
28.6.2006 21:47

babacek

Re: Nejvíce tady křičí ti,

Pokud by dálkové autobusy měli po dvou řidičích tak jak tomu bylo dříve a tak jako to mají renomované cestovky které jsou sice dražší,ale také bezpečnější.Tak by těchto nehod jistě ubylo.

0/0
29.6.2006 6:30

Bleblefuk

Moc chytrejch lidí...

Moc chytrejch lidí tady vidím, leckdo by řidiče nejradši ukamenoval hned na místě nehody. Přitom nikdo netuší, co se tam vlastně stalo, taky je tady možnost technické závady (OASA jsou hodně starý vozy a problémy s nima byly už v počátcích provozu), zdravotní indispozice řidiče (tím nemyslím spánek) a podobně.

Jo a pokud někomu přijde 22 let na řízení autobusu málo, tak se podívejte na tuhle dnešní policejní zprávu: http://www.policie.cz/rs_atlantic/project/article.php?id=16720 Řidič MHD ožralej jako zvíře a kupodivu mu nebylo ani 22, ani 25, ale přes padesát let. Tak proč řešíte věk???

0/0
28.6.2006 18:09

bobcat

Mikrospánek

Rád bych zdejším chytrolínům vzkázal, že na to, jestli někoho přepadne mikrospánek, nemá v žádném případě vliv, jestli je mu 21 nebo 54. Prostě to najednou přijde, třeba i v době, kdy si člověk myslí, že je naprosto v pořádku. Nechci snižovat vinu řidiče, ale nevidím jediný důvod vidět příčinu nehody v jeho věku

0/0
28.6.2006 16:53

dislektik

Re: Mikrospánek

ZA MIKRO SPÁNEK NEMŮŽE ANI VĚDÁTOŘI NEJSOU SCHOPNI POPSAT CO A JAK.JEN JDE O TO ŽE ČLOVĚK BEZ ZKUŠENOSTÍ(PRAXE)SI DNES V ČR UDĚLÁ PAPÍRY A JDE DĚLAT AUTOBUSÁKA KDYSI TO BYL VRCHOL ŘIDIČKÉ PROFESE JEZDIT AUTOBUSEM!!

0/0
28.6.2006 16:56

cbx

Re: Re: Mikrospánek

toto je nesmysl hodný vyfackování. Samozřejmě, že za mikrospánek si řidič může. Mikrospánek nepřijde jen tak z ničeho nic, ale z delší a táhlé únavy. Takže když se mi chce spát, nesedám za volant, případně zastavím a prospím se. V případě autobusu předám kolegovi. Jenže ne, než užít si menší trapas, radši se vymelu a zabiju pár lidí, že... Rv

0/0
28.6.2006 19:40

regazzi

Re: Mikrospánek

Nesouhlasím. Ze zkušenosti (5 - 8000 km/měsíc) vím, že čím jsem starší, tím jsem náchylnější na únavu a i na mikrospánek. Souvisí to s celkovou kondicí. Takže bych spíš tipoval, že kluka majitel busu honil jak nadmutou kozu a ten byl prostě vysílenej.

0/0
28.6.2006 17:57

fenol

pásy

co se třeba zamyslet nad použiváním bezpečnostních pásů?

 Tento autobus soudím pásy vybaven nebyl. Kolik by ale myslite bylo připoutaných dětí, kdyby pásy měl?

0/0
28.6.2006 16:33

Mr.Kef

Re: pásy

jó, kdyby byly ryby....

0/0
28.6.2006 16:38

dislektik

22 let takže autoškolu na autobus může začít s dovršením 21 let

kolik asi tak měl praxe s nákladním vozem než se stal řidičem autobusu??tato nehoda je vyzitka těch kteří umožnily bez praxe dělat řidičák sk.D a tento mladík je jen obětí tohoto stupidního zákona!!!!!!!!!!!!

0/0
28.6.2006 16:25

ZyklonB

Re: 22 let takže autoškolu na autobus může začít s dovršením 21 let

Tvoje čeština je vizitkou tvého učitele a rodičů. Jseš obětí stupidních výmluv na údajnou nemoc, zatímco jsi jen obyčejný lempl.!!!!!!!!!!!!

0/0
28.6.2006 17:24

ToddBertuzzi

Re: Re: 22 let takže autoškolu na autobus může začít s dovršením 21 let

;-D

0/0
28.6.2006 18:43

dislektik

Re: Re: 22 let takže autoškolu na autobus může začít s dovršením 21 let

a ty obyčejný neškodný plyn

0/0
28.6.2006 18:49

Pull Pull

Re: Re: 22 let takže autoškolu na autobus může začít s dovršením 21 let

R^;-D

0/0
28.6.2006 21:14

mgs

22let?

Jak muze 22 lety ridit autobus plny deti? Nejsou na to nejake predpisy (praxe v nakladaku atd.)? Nebo to bylo jenom driv? Vzdyt je plno tech co neumeji ridit ani auto, natoz autobus plny lidi.

0/0
28.6.2006 16:20

dislektik

Re: 22let?

dříve byla vyžadována praxe dnes díky skvělým zákonodárcům se řidičem autobusu může stát každý trouba a stačí mít řidičák skupiny B !!!!!!!!!!

0/0
28.6.2006 16:27

davexx

Re: Re: 22let?

Já si myslím, že je to o člověku a ne o jeho věku. Jestli to byl mikrospánek, tak je celkem jedno, jestli praxi má nebo nemá. Pokud to byla rychlost, nepozornost nebo nějaká jiná lumpárna, pak by to praxe možná ovlivnit mohla, ale někomu nepomůže rozflákat tři auta, aby se uklidnil.

Bilance té nehody je selkem děsivá, to že vznikla relativně minimální škoda, ale jeden pasažér přišel o život je jistě smutná náhoda. Zajímalo by mne, zda měl ten autobus pásy na sedadlech a zda byl ten chudák připoutaný, možná to v tomhle případě byl právě ten rozdíl mezi životem a smrtí.

0/0
28.6.2006 16:38

dislektik

Re: Re: Re: 22let?

od jistého roku výroby je to povinné aby autobus byl vybaven bezp. pásy.a k tomu mikrospánku jel na slovesko předpokládám že tam byly minimálně 2 řidiči pokud cítěl únavu měl oslovyt druhého a nebo prostě udělat třeba i 1 hodinovou pauzu a zdřímnou si na půl hodky z vlastní zkušenosti vím že to pomáhá!!

0/0
28.6.2006 16:42

Mr.Kef

Re: Re: Re: Re: 22let?

jenže třeba chtěl na kilometr vzdáleném místě zastavit..a vyměnit se ..a prásk, nestihnul to..

0/0
28.6.2006 16:46

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

to jsou ty chybějící zkušenosti

0/0
28.6.2006 16:48

davexx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

Mikrospánek může nastat naprosto nečekaně a často bez příznaků. Nehody z mikrospánku se stávají statisticky nejčastěji jednak v noci, ale taky mezi 13. a 14. hodinou odpoledne (tedy po obědě). Člověk na sobě nemusí pozorovat žádnou únavu. Pokud řidič unavený byl, tak si měl odpočinout, ale možná se tak opravdu necítil. Tohle ja bohužel asi jedna z příčin nehod, kterou lze jen velmi těžce ovlivnit a odstranit, následky bývají často velmi vážné (čelní srážky, neřízené nárazy do překážek atp.).

0/0
28.6.2006 16:59

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

A PROTO ODBORNÍCI,LÉKAŘI DOPORUČUJÍ CÍTÍTE SE JEN TROCHU UNAVEN ZASTAVTE A ZACVIČIT,ZDŘÍMNOU ATD.A MIKROSPÁNEK JE PROSTĚ Z UNAVY ALE ČLOVĚK NEMUSÍ BÝT UNAVEN JEN PROTO ŽE NESPAL PŘED JÍZDOU 24 HODIN.UNAVUJE TEPLOTA VE VOZIDLE AERODINAMICKÝ HLUK ATD.A TAK MLADÝ ČLOVĚK TO OPRAVDU NA SOBĚ NEMUSÍ POCITOVAT.PROTO JSOU DŮLEŽITÉ ZKUŠENOSTI ABY ŘIDIČ TO NA SOBĚ POZNAL.A TO NECHCI DOMÝŠLET CO BUDE AŽ ZAČNOU DOVOLENÉ!!

0/0
28.6.2006 17:08

Mr.Kef

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

Pak vyjedou zkušení a budou troubit na ty nezkušené, aby vypadli ze silnice a nebrzdili provoz..sorry, to že se nekoncentruji a leze na mě spánek snad pozná každý. To, že musí zastavit a protáhnout se ví zkušený. Nezkušený se to snaží přečkat.. Tak prosím nezaměňuj zkušenost s lidským pocitem.. A když jedeš po dálnici a přepadně tě únava, tak taky kolikrát musíš ujet 20 km než zastavíš..a to je dlouhých 10 minut...

0/0
28.6.2006 17:18

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

MOŽNÁ PO AMATÉRA.OSTRAVU PRAHU OTOČÍM BEZ ZASTÁVKY ALE TAKY MĚ TO STÁLO USÍLÍ NEŽ JSEM SI ZVYKNUL SEDĚT ZA VOLANTEM 12 HODIN!!

0/0
28.6.2006 17:21

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

A JEŠTĚ, TO JDE VIDĚT HLAVNĚ O PRÁZNINÁCH KDY TI ZKUŠENÍ CO JEZDÍ DO PRÁCE DENNĚ ASI TAK 20 KM PAK JEDOU DO CHORVATSKA NA JEDEN ZÁTACH TAM I ZPĚT!!!!!!!!

0/0
28.6.2006 17:24

Mr.Kef

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

Hele, tak tebe raději na silnici potkat nechci..Zkušený řidič je ten, který aspoň každé 4 hodiny zastaví, projde se, protáhne. Ten co jezdí 600 a víc km bez zastávky není zkušený ale debil, pane.

0/0
28.6.2006 17:33

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

JÁ TY JOUDO MUSÍM ZASTAVOVAT CO 4,5 HODINY A POVINNĚ STÁT !!!!COŽ AMATÉR NEMUSÍ!!PROTO TOMU JÁ I KDYŽ MÁM POVINNÉ PŘESTÁVKY ŘÍKÁM NA JEDEN ZÁTACHR^KDYŽ JSEM OBČAS JEL I OSOBÁKEM TAK PRAVDA TO JSEM TO BRAL SE ZASTÁVKAMA JEN NA ZÁCHOD ALE JE ROZDÍL MEZI ŘIDIČEM KTERÝ NAJEZDÍ DENNĚ 20 KM 500 KM PO MĚSTĚ A 1000 KM PO DÁLNICI!!!!

0/0
28.6.2006 17:38

Mr.Kef

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

Tak to nám musíš ale psát celou pravdu. Na jeden zátah (nikoliv zátach) totiž znamená bez přestávek. Divil jsem se, kam močíš, ale to je jedno.. Taky občas jedu 350 km ráno tam a 350 odpoledne zpátky bez toho aniž bych tam přespával. To není žádný hrdinství..

0/0
28.6.2006 17:43

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

A KDO TVRDÍ ŽE JE TO HRDINSTVÍ HRDINSTVÍ JE TO TEHDY POKUD DOJEDEŠ DO CÍLE O.K. A KE VŠEMU SE ŘÍDÍŠ ZÁKONEM

0/0
28.6.2006 17:47

Pull Pull

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

Nechces si vypnout ten CAPS LOCK, TY MENTALNE REDORDOVANEJ DEBlLE???????????????

0/0
28.6.2006 21:12

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22let?

no doufám že jsi řidič

0/0
29.6.2006 15:45

akro

Stop cucákům

Já s tím souhlasím. 22letý člověk, ergo ještě k tomu s nepříliš vysokým intelektem, nemá dost zkušeností ani míry sebekontroly k tomu, aby mohl bezpečně vozit na dálkové přepravě větší množství lidí. Ostatně stav v kamionové dopravě, kde jsou za volanty rovněž až příliš často chlapci bez zkušeností a krátce po pubertě, je vševypovídající. Představa, že by takový člověk pilotoval dopravní letadlo je pouze iluzí.

Takže: 5idičák na osobní auto v 18 ano, z toho rok na zkoušku. Řidičák na nákladní auto od 21 let, řidičák na autobus MHD nebo běžné linkové přepravy od 24 let a pro dálkovou a mezinárodní přepravu po dalších nejméně 3 letech, 250 000km prokázané praxe na nižší úrovni přepravy bez nehody a BEZ PŘESTUPKU.

0/0
28.6.2006 16:09

Midnight_Knight

Re: Stop cucákům

Zajímalo by mne,odkud máte informaci o tom "nepříliš vysokém intelektu"..Lidé s vysokým intelektem většinou dělají naprosto jinou práci než řízení autobusu,ergo dle vašeho návrhu by neměl autobusy kdo řídit..;-)

0/0
28.6.2006 16:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.