Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americké rakety v Česku: máme se bát, nebo je vítat?

Americké rakety v Česku? Právě o jejich umístění u nás nyní uvažují v Pentagonu, jak o tom v pondělí jako první informovala MF DNES. Většina lidí, které redakce oslovila, proti jejich rozmístění nic nenamítá, a mnozí by je dokonce uvítali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ruger

Drahá Venite!

Tvůj problém je v tom, že jsi tak ultrapseudohumanistická, cirlivá že možná ani netušíš , že existují věci jako výkaly, zápach, nemoci a bolest.

Na svět se koukáš maličkou škvírkou. Vidíš bezprostřední okolí a komparuješ jej se svými názory. Možná bys mluvila jinak, pokud bys (jenom  pro příklad) vzala do rukou nějaké "svobodomyslné, prozápadní"  periodikum vydávané v libovolném arabském státě.

To bys koukala! Jistě bys vzala transparent a odjela do místa vydání  demonstrovat . Je to nádherné, kolik v takovém periodiku nalezneš tvrdých militantních antizápadních  útoků volajících po krvi násilí a intoleranci.(A to se bavíme o médiích a novinách  typu "MF dnes")

Uvedl jsem to jenom jako drobný příklad, že izolacioniosmus je pštrosí filozofií. Nebezpečné okolí na něj  .....e.

0/0
29.6.2006 12:45

Venitte

Re: Drahá Venite!

Děkuju, znám své možnosti a také jsem o tom psala, tuto kritiku přijímám. Jen jsem cítila potřebu podat svůj okleštěný pohled na věc s plným vědomím, že nepíšu nic nenapadnutelného.

0/0
29.6.2006 13:31

Venitte

Pro Beranala 2:

K tomu filmu - máš pravdu, vyznělo to, jako by to byla hlavní zápletka, ale je to dobrá ilustrace důvodů všech mých obav. Mrzí mě, že se tvé reakce neobejdou bez označování a odsuzování, o tohle nestojím, nesouhlas se dá vyjádřit i bez toho a snižuje to závažnost tvých sdělení.

0/0
29.6.2006 12:30

osvetitel

<><><>

Venitte ty idealisto,prestan brecet!Kdyby nekdo neco hodil na CR tu "krizovatku"Evropy,tak by sla cela stredni Evropa do haje!Nad CR se nic sestrelovat nebude,to uz by bylo asi pozde!;-)A pokud jde o ty "teroristy" tak ti by vam spis neco udelali stim Temelinem,to by bylo pro ne ucelnejsi,ale oni proti CR nic nemaji a maji dulezitejsi priority!;-D

0/0
29.6.2006 12:30

Venitte

Re: <><><>

;-)

0/0
29.6.2006 12:32

Venitte

Pro Beranala:

Zbabělost, ubohost, možná se tomu říká taky pacifismus. Kvůli lidem jako ty vůbec války vznikají, zbrojení je fajn byznys ukrytý za potřebou "obrany". Po přečtení tvých předchozích příspěvků je znát, že si chodíš zabojovat aspoň sem - kéž by si všichni chodili vybíjet svou agresi jen na internet. Čím víc zbraní, základen, vojáků ve světě bude, tím víc se nám v něm krátí čas. Kdyby se všechny tyto nesmyslné snahy o moc soustředily na záchranu planety, kdyby se každý dokázal cítit jako člověk, obyvatel Země, měl by náš druh možná naději na přežití. To je základ, z něhož ve všech svých názorech vycházím, jakkoli se může zdát utopický těm, pro které je nemyslitelný. "Antiami"? Když už cedulku na krk, radši bych "antimili". USA vnímám jako ikonu, nikoli jako ďábla .-). Takže mě teď můžeš dále označit třeba za pomatenýho greenpeaceáka (věřím, však, že najdeš jadrnější výrazy), ulev si a pokud tě to příliš neohrozí na zdraví, zkus nepovažovat na chvíli svůj názor za jediný a pravý.

0/0
29.6.2006 12:20

Ruger

Drahý (drahá?) Venitte!

Je krásné jak spoléháš na dobro celého všehomíra, humanismus a dialog intelektů a lidských duší.

Jeký by to byl krásnáý svět, kde by všichni měli na tváři milé úsměvy, byli tolerantní a bez agrese řešili problémy pouze na  bázi rozumu.

Ale svět takový není. A proto, aby i lidé jako ty mohli v klidu odvézt děti do školy , ráno si koupit teplé rohlíky a abys mohl vyrazit občas na dovolenou, nebo se připojit k internetu potřebuješ systém ve kterém žiješ chránit. Někdy diplomacií, někdy silou. A pak se dějí ty fuj věci , proti kterým sice protestuješ, ale díky nimž netrpíš hlady a máš zadnici v teple, i když je venku dvacet pod nulou. Navíc se ohavná a odsouzeníhodná antihumanistická in dividua  starají po celém světě o to, aby nějaký hodný utlačovaný jedinec, který měl těžké dětství třeba nenastoupil do letadla, ve kterém někam cestuješ a odpálením nálože tě neposlal na věčnost.

0/0
29.6.2006 12:33

Venitte

Drahá je správně,

ale na pohlaví nezáleží. Opravdu na dobro světa nespoléhám, můžu o něm jen snít, protože dnešní lidé se vyhubí právě kvůli neschopnosti žít v míru a vůbec možnosti představit si svět bez násilí. Nemluvím tady o svém vnímání reality, jen o svých myšlenkách o světě, který se mi nejeví v závoji mých ideálů. Nemluv za mě, nevím sice, kolik máš zkušeností, jak dlouho už na tomhle světě chodíš a do jakých jeho mechanismů jsi nahlédl, ale já se snažím najít novou cestu. Aby to, že budu žít v bezpečí a klidu, nemělo za následek něčí újmu. Sama bych se nejspíš být realistou tvého typu poslala na růžový obláček, ale vidět věci jinak než jsou zaběhlé pořádky může něco pozitivního přinést. Ne však lidem dnešního světa, kteří už svůj osud zpečetili.

0/0
29.6.2006 14:22

Beranal

Re: Pro Beranala:

;-)No nic, to je zbytečné komentovat, když lidé s humanistickým myšlením začnou mluvit do politiky tak je to zrovna tak směšné jako bych já mluvit do umění. Rozdíl je v tom že lidé mého typu vědí a respektují že na to umění nemají mozkové kapacity a do toho umění se nevměšují,  kdežto humanisté tvého typu vůbec neuznávají tu svoji absenci logického myšlení  tedy nejen mluví do toho co nedokáží rozumově posoudit ale i konají, vstupují do politiky a ovlivňují ty nevědomé ostatní. Potom bohužel občas dojde k tomu že nás naženou  do takové katastrofy jako byla 2. světová válka, ta další katastrofa může být daleko horší, třeba to může být i zánik téhle civilizace.

0/0
30.6.2006 8:04

Beranal

Re: Pro Beranala:

Hlásit se k pacifismu to je asi jako se hlásit ke Svědkům Jehovovým, takováhle víra to nemá s rozumem nic společného. Pacifismus, tedy si myslet, že když se přestaneme starat o svoji obranu, rozpustíme NATO, zrušíme všechny armády v Evropě a USA  tak že na světě bude věčný mír a blahobyt a planeta bude zachráněna:-D:-D, to je jako si myslet že když zrušíme požárníky tak nebudou požáry, když zrušíme protipovodňové hráze tak nebudou povodně, když zrušíme policii a celý trestní zákoník tak  nebudou zločiny atd. atd. To řešení to je pouze jednoduchý návod k normální sebevraždě, takhle může uvažovat člověk který není schopen bez pomoci druhých vůbec existovat v normálním životě.

0/0
30.6.2006 14:13

miciangora

nemám vojenské ani technické

znalosti. Ale tolik vím, že mít na svém území cizí armádu, včetně její výzbroje nic moc dobrého není. Tahle země si to zažila dvakrát, ale asi je to málo.

0/0
29.6.2006 8:11

osvetitel

Re: nemám vojenské ani technické

Neboj budou jako vlastni a budou se cejtit jako doma micino!;-D

0/0
29.6.2006 12:31

Ruger

Izolacionismus je skvělá věc..

To by došlo i jezevčíkovi, že nemáš patřičné znalosti. Ale možná by stačilo chvíli pátrat a přemýšlet.

1. Jde o systém implementovaný a.) USA, nebo b.) NATO (B. je správně)

2. Koho by takový systém chránil? (Tebe kačabo!) 

0/0
29.6.2006 12:36

miciangora

Re: Izolacionismus je skvělá věc..

ochraňovaný už jsme byl - Protektorat Boehmen un Maehren a nemám z toho pocit, že by nám to dvakrát prospělo - a o ochraně v rámci Waršavské smlouvy snad nemusím mluvit vůbec.Jak měš najednou někdo chce ochraňovat, tak je to vždycky podezřelý

0/0
29.6.2006 13:50

Venitte

Re: Izolacionismus je skvělá věc..

Nedá mi to, jak moc právě ty do této otázky vidíš? USA vs. NATO, víš snad, jak to tam chodí? Co všechno si může Amerika ve spolku, který sama založila, prosadit? Takže není v tom nakonec jen teoretický rozdíl? Ad 2, odkud máš tu jistotu, že je to na naši ochranu? Že nejde o úplně jiný systém, než je obranný? Bez ironie a ve snaze o objektivitu - jak je to s tvým izolacionismem?

pozn. izolacionismus je podle Slovníku cizích slov (Lumír Klimeš) vysvětlen jako snaha o izolaci, popř. zahraničně politická strategie - nezajímat se o to, co se životně netýká vlastního státu. Jelikož se o izolaci rozhodně nesnažím a můj zájem se také neomezuje pouze tímto směrem, je omezen spíš nedostatkem informací, nemyslím si, že toto slovo užíváš správně.

0/0
29.6.2006 14:01

Venitte

Pokračování vyjádření

Jaká škoda, že téměř vše, co o dnešním světě vím, pochází z médií a ne z vlastní zkušenosti. Přesto lidé, kteří se tady ohánějí nezdolnou logikou, vědí často právě tolik co já a dokáží na tom dokonce stavět.

Viděl někdo film Den poté? Myslím tím ten starší, čistě odhadem z 80. let, o atomovém výbuchu ve městě, kde byla raketová sila a které se proto stalo strategickým cílem. Nemůže se mi to nespojit s představou ohromného ohrožení ČR s podobným instrumentem na svém území. Nemůžu uvěřit tomu, že nás mají ony rakety chránit, copak USA záleží na ČR? Proč by mělo? Jediný význam je nasnadě... Postřeh - dnes večer na ČT1 mluvili o podzemním uložení střel - mám od zasvěceného zdroje, že by se protivzdušná obrana neukládala pod zem, ale byla by na povrchu k okamžitému použití. Že by někdo řekl, co neměl? Nebo promluvil "odborník"? Jisté není nic, krom toho, že tím na sebe upozorníme a pár lidí si možná zapamatuje, kde vlastně ta ČR je. Pomáhej pánbůh, ať jimi nejsou potenciální útočníci...

0/0
29.6.2006 1:15

pancho10

Re: Pokračování vyjádření

Ovšem to je Tvůj názor.Nikoliv všech.

0/0
29.6.2006 7:39

Venitte

Re: Re: Pokračování vyjádření

Přesně tak.

0/0
29.6.2006 14:24

Beranal

Re: Pokračování vyjádření

Ten film si opravdu blbě pamatuješ, to nebylo o tom že by se nějaká základna stala strategickým cílem, to bylo o rozpoutání 3. světové války, ty bomby padaly všude, jenom tam ukazovaly co se dělo na té raketové základně a že z té raketové základny to stačili v pohodě odpálit. Ti lidé poblíž byly ve výhodě že to viděli předem že se děje něco vážného.

Jinak typicky uboze zbabělý postoj - když budeme potichoučku tak si nás možná nepřítel nevšimne a nechá nás na pokoji, tohle když říká člověk který žije v EU a ve státě které je členem NATO tak nad tím se opravdu zvedá žaludek. Tady je potřeba si uvědomit že se nejedná o obranu ČR ale Evropy, tohle když budou říkat zbabělý ubožáci po celé EU tak samozřejmě Evropa bude bez té obrany. S takovýmhle zbabělým a ubohým názorem bych se styděl před vlastními dětmi. ;-€

0/0
29.6.2006 8:06

pinguinone

Re: Re: Pokračování vyjádření

.. kdyz Evropa ,tak proc US.. ?

0/0
29.6.2006 12:30

Ruger

Protože se jedná o aktivitu NATO!

Ale to je možné zjistit během tří minut...

Druhý důvod je ten, že americké systémy jako  jediné na světě vykazují nejvyšší účinnost a spolehlivost..

0/0
29.6.2006 12:48

Venitte

Vyjádření

Mrzí mě lehkomyslnost a nezájem, dyť vo co de, máme coca-colu, tak budem mít i rakety, hail the USA! V případě výskytu pochyb - ubít všemocným veřejným míněním, na jehož utváření je vynaloženo tolik prostředků. Doufám jen, že přemýšlejících lidí bude v případném referendu hlasovat víc než těch přikyvujících. Topolánek je ovšem nepovažuje za nutné, zřejmě po přečtení tohoto článku (!). Marnost nad marnost. Zaráží mě nekritický obdiv k Americe, který se v předchozích příspěvcích objevuje, v dnešním světě všeobecné relativity je to podivuhodné. Lidé se potřebují k něčemu upnout a hledají vzory, emoce nakonec vždy zvítězí nad rozumem a sympatie nad fakty.

0/0
29.6.2006 0:58

doktor_bota

Re: Vyjádření

Jak krásně jsi ocejchoval své bližní... Nechápeš souvislosti, nemáš žádné informace a nemáš ani vědomosti na to, aby ses mohl rozhodnout (to má aktuálně v ČR možná 10 lidí), ale přesto jsou odpůrci "přemýšlející lidé" a příznivci "kývači".:-)

Mimochodem, Topolánek vyjádřil svůj názor, neřekl, že bez dalšího podepíše smlouvu. A věřím tomu, že má podstatně víc informací, aby byl jeho názor podložen, než my oba dohromady, Venitte...

0/0
29.6.2006 1:03

Venitte

Re: Re: Vyjádření

To o těch přemýšlejících a přikyvujících lidem má obecnou platnost, jak pro, tak proti, bez ohledu na mé mínění (tak to bylo myšleno). Přikývnout se dá na obě strany, fandím lidem s vlastním názorem.

0/0
29.6.2006 1:19

doktor_bota

Re: Re: Re: Vyjádření

O základně nejsou k dispozici žádné konkrétní informace, na základě čeho ji nechceš? Já jsem pro z jednoduchého důvodu, neznamená příliš vysoké riziko, znamená strategický a ekonomický přínos a taky vytočí komouše...

0/0
29.6.2006 1:26

Venitte

Re: Re: Re: Re: Vyjádření

Já v ní riziko vidím. Uznávám, že je v tom i můj fatalismus, ale takový už je můj názor. A právě proto, že se o ní tak málo ví, mi to zase připomíná jednání o nás bez nás. Taky koukám, že v našem rozdílném smýšlení bude i politická orientace, což je škoda, předpokládám, že jsi volič ODS a to já nejsem.

0/0
29.6.2006 1:36

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádření

Jsem volič ODS. Pokud nejsi komunista, nebo volič současné ČSSD, nemám s tvými preferencemi problém.

Ohledně základny, nechápu tvůj fatalismus - nějaký voják USA ti ublížil?

0/0
29.6.2006 1:40

Venitte

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádření

Fatalismem myslím mou víru v to, že osud světa je stejně zpečetěn, protože se nepřestane usilovat o moc a o jeho celkové ovládnutí. Nejočividnější jsou teď snahy USA, je jedno, kdo to začne, ale zabije nás to. Jen si nepřeji, aby v tom ČR hrála jakoukoli roli, jako prostředník třeba. Co se týče politiky, nejsem v současnosti pro žádnou vládnoucí stranu, jsem jen proti - ODS.

0/0
29.6.2006 1:55

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádření

ČR se bohužel ze Země odstěhovat nemůže, takže do problémů na této planetě bude více či méně zapojena vždy. A o tom, jak to dopadá, když je někdo "neutrální", jsme se v minulém i tomto století mohli přesvědšit během řady válek a genocid.

0/0
29.6.2006 1:58

Venitte

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádření

Vzhledem k mé víře mi jde o jediné - nebýt součástí spouštěcího mechanismu. Tak či onak, oprandu si myslím, že to nakonec odneseme všichni, jen nechci mít v posledních minutách života výčitky svědomí.

0/0
29.6.2006 2:13

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádření

V ČR neexistuje technologie, která by dokázala zastavit raketový útok, namířený na Prahu a odůvodněný přítomností nějakých "smrtelných nepřátel Islámu" na nějaké konferenci. Milion mrtvých vs. tvoje teorie, závěr?

0/0
29.6.2006 2:24

Venitte

Re: Re: Vyjádření

K tomu Topolánkovi - určitě více informací má, ale jaký jejich druh potřeboval k tomuto prohlášení? K tomu, aby mohl říct, že referendum nebude potřeba, by snad musel znát názory občanů už teď, je to možné?

0/0
29.6.2006 1:32

doktor_bota

Re: Re: Re: Vyjádření

Domnívám se, že spíš ví, jak je to s referendy v případě, kdy je většina rozhodujících lidí pro, nebo proti. Národ dostane výplach mozku a rozhodne "správně". Vyhozené peníze...

0/0
29.6.2006 1:38

Venitte

Re: Re: Re: Re: Vyjádření

Proto apeluji právě na ten přemýšlející národ. Na druhou stranu, proč si ty myslíš, že základna nebezpečná není? Není to taky nedostatkem informací? Nevznikla vůbec celá diskuse na této stránce jen proto? Nevyřešíme nic kromě sympatií a antipatií, mě zajímají fakta a budu se snažit mít přehled, pokud mi bude dána možnost o něčem v tomhle státě rozhodovat.

0/0
29.6.2006 1:48

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádření

Faktem je, že žádná základna USA v západním světě nepřinesla hostitelské zemi nějaké zvláštní problémy. Faktem taky je, že naprosto reálně hrozí použití raket vůči Evropě a protiraketová základna toto riziko snižuje. Faktem je, že nepůjde o jaderný arzenál. A faktem je, že amíci, ať už jsi slyšel cokoliv, jsou docela fajn lidé.

0/0
29.6.2006 1:56

Venitte

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádření

Dobře - k prvnímu faktu - zatím. Nevím nevím, jak moc se tím dá řídit do budoucna.

K druhému - stejně reálné je, že kvůli tomuto vyzbrojování Evropy americkou pomocí se může někdo začít cítit ohrožen a jakmile toho bude nějak technicky schopen, vyřadí milou Evropu z provozu.

K třetímu - proč ne, i v hitlerovském Německu se určitě našli milí lidé (bez nadsázky, tohle není argument). Takže, osobně bych nepokračovala v dalším přesvědčování se navzájem, jsem ráda, že jsem mohla popřemýšlet i o stanoviscích někoho dalšího.

0/0
29.6.2006 2:10

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádření

Já tě nepřesvědčuju, já jsem vyjádřil překvapení nad tvým škatulkováním (původně). Prostě patříš k lidem, kteří chápu zbraň za každých okolností jako riziko, což jistým způsobem chápu, ačkoliv tvoji logiku v žádném případě. Jsme aktivními členy NATO, s USA, které nevím proč chápeš jako novodobou Třetí říši, poměrně úzce spolupracujeme a vzhledem k naší velikosti nám nic jiného, než najít si silného ochránce, prostě nezbývá. Kdybys byla chlap, chápala bys to lépe - myslím ten šílený pocit, když musíš sklopit oči jen proto, že ten druhý je dvakrát větší. My nepotřebujeme spojence jako před válkou, potřebujeme ochránce.

0/0
29.6.2006 2:20

Beranal

Re: Vyjádření

Je opravdu veselé když antiami bezmozek je přesvědčený jaký je to přemýšliví mozek. Jediné co dokážeš v tom svém mozku vyrábět jsou hloupé, nesmyslné a nelogické bláboly které zapadají do té tvé fanatické víry že USA jsou zloduch který cokoliv činí tak činí pro potěchu své černé a duše, tedy proto aby škodil ostatním.

0/0
29.6.2006 8:13

Beranal

Re: Vyjádření

Máš zcela pokřivené myšlení, nikde tady nevidím nekritický obdiv k USA naopak velmi hodně tady vidím zcela iracionální a těžko rozumově vysvětlitelnou nenávist k USA. 

Nevím jak se dá rozumově vysvětlit nenávist k někomu kdo nám nikdy v minulosti nic špatného neudělal, naopak když jsme potřebovali tak nám vždycky nezištně pomáhal. Taková nenávist by se dala vysvětlit pokud by směřovala k Němcům nebo Rusům, dnes třeba i Francouzům kteří s z nás chtějí evidentně  udělat velmocenského antiami satelita.

0/0
29.6.2006 9:14

Koncepce

Šmarjá

Co to tady melete?Amíkům jde jenom o prachy a o moc...o nic jiného.Čtu zde názory že bychom jim za to že zde chtějí mít raketovou základnu měli málem líbat prdele.Kdesi níže jsem si přečetla názor že právo jedince je v Americe nedotknutelné.Pravděpodobně tam ten dotyčný nikdy nebyl a ani jeho známí.Věděl by totiž že Evropa je daleko liberálnější a demokratičtější než celá Amerika.Např.pokud pořádá Amík večírek a sousedé si stěžují na hluk,přijede policie a celý večírek šmahem ukončí.V lepším případě hostitel ani neskončí ve vězení.Neznají takové oslavy Silvstra jaké máme my.Pokud vás chytí policista s nezabalenou lahví alkoholu v autě jdete před soud a můžete být odsouzeni.Je toho spousta omezujícího co si Evropan ani nedovede představit tak laskavě nemelte o nedotknutelnosti práv jedince v USA.

0/0
29.6.2006 0:26

eloš

Mělo by rozhodnout nějaké grémium....

Řekl Puchejř.

0/0
28.6.2006 22:47

Beranal

Divím se USA

Když to tady čtu tak se opravdu divím Americe, řekl bych že nejlepší by opravdu bylo si zajistit svoji bezpečnost, svůj spolehlivý protiraketový systém a tu Evropu nechat vysmažit ve vlastních výkalech.

Ačkoliv je správné když  se snaží tu obranu zajistit i pro nás, pokud to odmítneme což je velmi pravděpodobné tak už ta naše budoucnost  bude jenom náš problém. ;-€;-€

0/0
28.6.2006 17:19

iqvelketykve

A víte co hoši, proč ne...

Oni s těma raketama taky přijedou fešní američtí hoši, tudíž v rámci globalizace dojde i k přenosu genetické informace. A někteří míostní křupani zjistí, že k ženám se dá chovat i slušně a že si občas umýt nohy není od věci. Takže ten přínos je jednoznačný. Až tady zase nějaký rudý upocený soudruh v tesilu bude dštít síru na USA (ano i já mám své mínění o IQ GWB) tak ať si uvědomí, že se stěch pionýrů a kovbojů stali fešný voňavý chlapy, ktterý umí dát ženský najevo úctu a nedřou ji jak koně. Moje kamarádka ssi amíka vzala, další dvě se k tomu chystají a vůbec se jim nedivím. Howg!

0/0
28.6.2006 16:50

Klidné monstrum

Tenhle článek nestojí ani za hajzlpapír

..je to žumpa Rv;-€

0/0
28.6.2006 14:53

Bouše

A co tak ruské rakety?

V Bagdádu se koná schůzka zástupců Ruska a Iráku ohledně dodávek zbraní. Zástupce Iráku:

"Vaše rakety typu země-vzduch se nám velmi osvědčily. Nicméně pro další dodávku bychom ale raději dali přednost typu země-letadlo..." ;-P 

0/0
28.6.2006 14:29

Swooppy

Manipulující MfDnes

Většina lidí, které redakce oslovila, proti jejich rozmístění nic nenamítá, a mnozí by je dokonce uvítali.

--- zde je výsledek její vlastní ankety,kde po převážení názorů proti základně,byla tato anketa vyřazena.Zde jsou výsledky:ANO (5258),NE (8877)

ankata je na stránce: http://zpravy.idnes.cz/americke-rakety-v-cesku-mame-se-bat-nebo-je-vitat-ftd-/ankety.asp?id=BCHTLIBY46

0/0
28.6.2006 14:08

Ruger

Díky! Udělali jste mi radost.

add Kevin - USA znám velmi dobře, pracovně jsem zde pobýval dlouho a opakovaně a často se tam vracím. Nevím v jakém oboru jsi zde pracoval Ty, vlastně to není důležité - ale tvůj světonázor byl jistě hotový dřív, než jsi poprvé míjel imigračního úředníka. Ale zcela opomíjíš fakt veřejné kontroly, která je v USA nejrozvinutější ve srovnání s celým světem.Tvé interpretace  jsou liché a tendenční.

add.VIKTORY - máš špatný nick, lidi jako jsi ty budu chtít vždy jen provokovat, nepředpokládám , že jsi kdy absorboval jakákoliv , třeba i marginální fakta z reálií USA, soudobých a novodobých dějin USA, Evropy, nebo světa. Máš jasno a jenom dredy a kamáradi z LAdronky brání tomu abys nepřispíval do Práva.

Ale je dobré znát trochu racionálních informací...

Večná škoda , že jsme hvězdičkou na socanské evropské vlajce. Vůbec by mi nevadilo být hvězdičkou na vlajce s červenými a bílými pruhy:-D

0/0
28.6.2006 12:05

Majkyho_pupik

Re: Díky! Udělali jste mi radost.

proc se teda do Statu neprestehujes?

0/0
28.6.2006 12:07

Ruger

Re: Re: Díky! Udělali jste mi radost.

Dobrá otázka , pos..l jsem to. NAivně jsem předpokládal, že po listopadu se změníme na civilizovanou zemi, že budeme opět (jako za první republikou) svým liberalismem a pracovitostí opět ti češi, kterým  západní novináři říkali  "Yankees of Europe". Ale prostě jsem špatně odhadl vývoj.

Nyní mám emigraci (díky věku) v záloze pro případ, že se opravdu změníme na socanský, levicový, evropský bor...l  

0/0
28.6.2006 12:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.