Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Architekt vyhrál soud nad řetězcem Lidl

Táborský soud rozhodl o neplatnosti prodeje městského pozemku firmě Lidl, která zde provozuje supermarket. Spornou dohodu z roku 2003 napadl místní architekt kvůli tomu, že se vůbec nenaplnil její původní záměr. Místo víceúčelové budovy s byty a kancelářemi zde vyrostl diskont potravin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kacenkin1

proberte se ....

Pokud jste v Lidlu někdo skutečně byli, museli byste zjistit, že prodávají také normální zboží od normálních výrobců s normální kvalitou... !!!!!!!

Takže když už někoho urážíte, musíte si o něm něco zjistit, chytráci.... Nebo snad Pilsner, Matonka, Olma, Kunín, Krahulčí,  jsou neznámí výrobci.....

PS..... nemám s Lidlem nic společného....

0/0
24.6.2006 4:31

p_m

Re: proberte se ....

Já jsem v Lidlu skutečně byl a těchto výrobků mně známých značek tam bylo minimum. Většinou neznačkové věci za podezřele nízké ceny.

Nedávno Lidl vyhlásil soutěž pro dodavatele, aby mu předložili nabídky na jogurty. Měli jen dva požadavky: aby byla co nejnižší cena a aby jogurty nebyly jedovaté. Cokoliv o tom že v jogurtu musí být živočišné produkty (o jogurtových kulturách ani nemluvě) apod. přišlo manažerům Lidlu zbytečné. Podobně jako níže psané kakao s 0 procenty kakaa.Toto snad hovoří o kvalitě potravin za vše.

0/0
24.6.2006 12:56

Jáchym007

Re: Re: proberte se ....

ad. jogurty: tohle mi pripomina muj zazitek se sousedy: Nedavno jsem dostal nove sluzebni auto. Za tyden potkam a sousedku - to jsem se dozvedel veci - pry hraju letadlo, stavim barak, ozebracuji rodice.... Vysvetluju ji, ze je to nesmysl a ona na to: KDYBY TO BYL NESMYSL, TAK BY MI TO PRECI  NIKDO NEREKL...  Co z toho vypliva - s podobnymi informacemi opatrne, pokud je nemate proverene

0/0
25.6.2006 9:37

Ulrich

Právní důvod

Odborná kvalita článku je jako obvykle naprosto úděsná. Není z něj vůbec zřejmé, čeho se vlastně žalobce domáhal ( určení vlastnictví?, určení neplatnosti kupní smlouvy? určení neplatnosti rozhodnutí zastupitelstva? ), co přesně bylo obsahem soudního rozhodnutí a zejména to, proč ( na základě jaké právní argumentace ) soud dospěl k závěru, že pozemek je ve vlastnictví města. Mně to přijde absurdní. Možná, možná by postavení supermarketu na pozemku mohlo vész ke vzniku práva města na odstoupení od smlouvy. Nebo je kupní smlouva z nějakého důvodu neplatná. Ale proč by tomu tak mělo být?

0/0
23.6.2006 16:29

Ulrich

Lidl a kvalita

Tedy, sám jsem byl v prodejně LIDL jen párkrát, ale potraviny odtamtud jsem mnohokrát jedl u známých nebo přátel. Myslím, že diskutující, kteří napadají kvalitu zboží v této síti, nemají pravdu. Jde samozřejmě o diskontní síť, a tak skutečně špičkové značkové zboží ( hlavně drahé věci se specifickou, vytříbenou, ceněnou chutí ) zde nenajdete. Není ale pravda, že by běžné potraviny byly v Lidlu špatné. Jejich kvalita je zcela vyhovující. No a kdo nechce, nechť tam nenakupuje. Proč se rozčilovat?

0/0
23.6.2006 16:18

PepekVyskoc007

Re: Lidl a kvalita

No nevim kde to kyrobky kupovali, ale prave v Lidlu neprodavaji zadne znackove vyrobky, ale nejake podivne nemecke vyrobky. Napr. klasickou CocaColu nebo Pepsi tam nemaji, matonky nebo korunni, atd. Zato tam maji hromady coly znacky "kola" a piva znacky "pivo" a dvoulitrove samosery za 10Kc pojmenovane jako multivitaminyRv. Co tam dobre jsou ceny; proto tam stoji kazde rano v 7:00 fronty duchodcu. Jinak normalni vyrobky (ale moc velky vyber) maji v Kauflandech, ktere patri stejne firme.

0/0
24.6.2006 0:42

PepekVyskoc007

Re: Re: Lidl a kvalita

kurna na tom subnotebooku mi tam nejak preskakuji pismena a ani jsem to po sobe necetl, takze sorry za slohovou uroven..

0/0
24.6.2006 0:43

p_m

Re: Lidl a kvalita

Mno nevím, když dělali chemický rozbor jednoho jogurtu z Lidlu, tak zjistili že obsahuje pouze syntetický škrob, sladidla a umělé příchutě ovoce. Tedy s mlékem či normálním ovocem to nemělo vůbec nic společného.

Možná že to nechutná zle, ale já si pod názvem jogurt představuju něco jiného.

0/0
24.6.2006 12:59

babacek

I když nemohu

soudit neb jsem tam nikdy nebyl nebudu přece bránit těm spokojeným zákazníkům kterým vyhovuje.Je to jako bych volal po zrušení hospod nižší kategorie jen proto ,že je nenavštěvuji.:-)

0/0
23.6.2006 14:26

p_m

Re: I když nemohu

Hospody nižší úrovně se rušit nemusí, ale když chtějí prodávat pivo tak ať prodávají skutečně pivo a ne obarvenou vodu s bublinkami.

0/0
24.6.2006 12:59

babacek

Re: Re: I když nemohu

Dokud tu obarvenou vodu budou lidé pít tak budou i takové provozovny.Pro nezájem věci zanikají ne pro zájem.

0/0
24.6.2006 13:33

12h

LIDL je patři za mesta ke skládkám komunálnich odpadů

Jsem z Plzně. Je až k nevíře, až na jaké lokality se tahle prodejna béčkových krmných braků dostala. Nikdy tam nevlezu (Y) ani pro granule pro psa.  Je to mů osobní bojkot, kdo mě pochopil ať se přidá, díkyVVR^

  

0/0
23.6.2006 13:39

Hlíína

Re: LIDL je patři za mesta ke skládkám komunálnich odpadů

Mam dobry pocit ze mohu rici, ze pokud ma pamet saha tak jsem v LIDL v zivote nebyl. Da Buh a ani nebudu.R^

0/0
23.6.2006 13:57

p_m

Re: Re: LIDL je patři za mesta ke skládkám komunálnich odpadů

Já tam byl jedinkrát, což mi pro dostatečný názor o této prodejně "potravin" bohatě stačilo.

0/0
23.6.2006 16:04

Heralik

Re: LIDL je patři za mesta ke skládkám komunálnich odpadů

Hlásím se taky, nikdy jsem tam nebyl a ani nepujdu, už jen kvůli tem stromům a aroganci vedení. Naštěstí ty jejich braky nepotřebuju a doufám že nikdy potřebovat nebudu..

0/0
23.6.2006 14:08

slug

Re: LIDL je patři za mesta ke skládkám komunálnich odpadů

Byl jsem tam. Po té, co jsem musel do města vybrat z bankomatu, protože v LIDLu karty neberou (košík plný jídla na mě čekal u pokladny), jsem zjistil, že jsem koupil téměř nepoživatelné potraviny. A to nejsem nijak náročný. Nikdy víc.(Y)

0/0
23.6.2006 14:37

thomaes

Re: LIDL je patři za mesta ke skládkám komunálnich odpadů

Také je bojkotuji. Mám k tomu dva důvody:

Za prvé kácet stromy a pak se obhajovat tím, že je v mém zájmu vykácel někdo, o kom nic nevím, je trapné, ubohé a odporné. Za druhé, prodávat kakao ve kterém je 0% (slovy nula procent) kakaa je signál, pro koho je tento obchod určen.

0/0
23.6.2006 14:55

p_m

Re: Re: LIDL je patři za mesta ke skládkám komunálnich odpadů

Dá se toto někde ještě sehnat? Že bych si obal vystavil jako exponát..;-D

Chudák Kraus, ten by tímto kakaem asi trpěl.

0/0
23.6.2006 16:05

belgian chocolate

taky je bojkotuji

s tim kacenim stromu me nastvali

0/0
24.6.2006 11:13

Jáchym007

Re: LIDL je patři za mesta ke skládkám komunálnich odpadů

Myslim, ze te nechape spousta lidi.  Me konkretne treba nejde na rozum, proc pises pod vicero prezdivkami do jedne diskuze :o(

0/0
25.6.2006 9:37

bluetake

no, nevim,ale....

No, nevim-Zastupitele to prodali na zaklade vyberoveho rizeni s vecnym bremenem soukrome firme, ze ktere se vyklubal jen prekupnik. ten to prodal Lidlu. A Lidl ? Nehlede na to, co si o nem myslim, tak ani oni v tom nejedou. Koupili to NE od mesta ale od soukrome firmy v dobre vire.Budou 100% poukazovat na to, ze o vecnem bremenu nevedeli a ve smlouve s prodavajicim o nem neni ani slovo.....Takze trestni oznameni by melo byt vedeno proti te firme, ktera nedodrzela kupni smlouvu. Jiste, jedou v tom i nekteri zastupitele, ale tem nikdo nic nedokaze, oni maximalne "pochybili" tim, ze neohlidali plneni smlouvy s kupcem, a "prehledli" ,ze to prodal dal.......Jiste ze takova docasna slepota neni zadarmo ale to uz nikdo nikomu nedokaze. Splachne se to oblibenym vyrazem "pochybeni" , mozna nejakymi odebranymi premiemi a bude vymalovano.

0/0
23.6.2006 13:32

bluetake

Re: no, nevim,ale....

Smlouva se mozna zrusi, pozemek se vrati mestu ale Lidl uz nikdo nezboura, protoze mesto mu ho bud obratem za "dobrou cenu" proda zúpet a a nebo mu na nem urci nejaky zajimavy najem......Konec filmu........a vzkaz od vsech spokojenych zucastnenych ? Jste nasrani a znechuceni ? Ale to je prece jen vas soukromy problem, strcte si prst do krku a nebo jdete k lekari (pripadne do prdele)....

0/0
23.6.2006 13:32

Heralik

Re: Re: no, nevim,ale....

Ja bych ho klidně zbořil, vždyt nemůže mít kolaudaci ne? Nebo ano? A jak by mohl mít, když to byl nesválený projekt?

0/0
23.6.2006 14:09

bluetake

Re: Re: Re: no, nevim,ale....

mohl, protoze kolaudacni rizeni se vedlo s majitelem, ktery zadne bremeno nemel........To, ze to koupil od nekoho, kdo bremeno mel stavebni urad neresi....

0/0
23.6.2006 15:40

belgian chocolate

břemeno je snad ale na pozemku

takže si kupec nemohl nevšimnout, ne? tudíž stavba nemohla být kolaudovaná...

0/0
24.6.2006 11:15

gaDzin

buldozer

Do lidlu jet nakupovat jedine buldozerem

0/0
23.6.2006 12:14

p_m

Re: buldozer

Máte pravdu, regulovčíka Paroubka na ně.

0/0
23.6.2006 16:06

Coitus_exitus

Nikdo nic nevyhrál, rozhodnutí není v právní moci.

Autor článku je pako, který neví o čem píše (Y)

0/0
23.6.2006 11:50

pseudoteoretik

.

ZBOURAT

0/0
23.6.2006 11:35

znalecvina

co to pracuje v lidlu za lidi?

nejdriv dostanou flastr za pokacene stromy a ted prijdou o pozemek... to uplaci tak malo??? 8-o

0/0
23.6.2006 11:10

Hlíína

Re: co to pracuje v lidlu za lidi?

A nebo mozna dost, ale na spatnym miste.

Znast to: "brecej dobre, ale na blbym hrobe". ;-D

0/0
23.6.2006 11:14

znalecvina

Re: Re: co to pracuje v lidlu za lidi?

no prave. jsou to lůzři, ale vcera jsem je podporil nakupem dvanacti lahví vody za 3,9 Kc/kus. Nechtel jsem tam nic koupit, ale kdyz je tam na parkovisti nejmin lidi z celych okolnich marketu a ja pospichal na fotbal. Stihl jsem to :)

0/0
23.6.2006 12:48

Heralik

Re: Re: Re: co to pracuje v lidlu za lidi?

A to si říkáš znalecvína ? :-)) Bože...

0/0
23.6.2006 14:10

chrobaktruhlik

teda

ne že bych obdivoval Lidl ale zdá se mi že přišel k problému jak slepý k houslím, za něco do průvanu by měli pověsit prapůvodce všeho - radní /nebo starostu?/

0/0
23.6.2006 11:03

otmara

Re: teda

R^R^ darebákům RvRv

0/0
23.6.2006 11:42

smich

Re: teda

to je otázka, ne? jestli to radní prodali s určitým břemenem (konkrétní výstavba) a LIDL nakonec postavil něco jiného? (ať už s jejich souhlasem nebo bez)

0/0
23.6.2006 12:42

chrobaktruhlik

Re: Re: teda

na radnici je/?/ stavební odbor a tom že tam stojí něco úplně jiné uviděli až když Lidl věšel ceduli se znakem ?

0/0
23.6.2006 12:49

everlast1

dfgd

Zajimave je ze u NEMAKU ustavni soud rekl, ze nema pravo zpochybnovat rozhodnuti zastupitelstva.

0/0
23.6.2006 11:01

smich

Re: dfgd

podle mě nejde o zpochybnění rozhodnutí zastupitelstva, ale o dodržení původního záměru, prostě nebylo postaveno, co správně být mělo

0/0
23.6.2006 12:45

xblack13

Re: Re: dfgd

No tak to by Nova nesměla vysílat ;-D

0/0
23.6.2006 13:03

p_m

Re: Re: Re: dfgd

;-D;-D;-D

Asi Lidl nemá takové lidi jako je dokonlý manipulátor Železný.

0/0
24.6.2006 13:01

tabuk

Pane Architekte,

díky.;-)

0/0
23.6.2006 10:56

HugoWomaacka

VZALI LIDEM LÍDLA !!!

to neměli dělat, páč teď se tam ti lidé ušlapou až se ten lídl bude likvidovat.

0/0
23.6.2006 10:48

kestrik

Nejdulezitejsi je, nebyt slepi a hlusi....

Blahopreji pane architekte R^

Kez by nas bylo vic takovych. Mozna by se trochu zmenili i urednici. Jen jestli uz neni pozde:-/

0/0
23.6.2006 10:38

Tomas Martinek

Re: Nejdulezitejsi je, nebyt slepi a hlusi....

Mel jsem to stesti a tento mlady architekt me ucil ve skole. Musim rict, ze ma velice odvazne napady(nejen architektonicke) a myslim, ze timhle to potvrdil.

Jinak souhlasim se vsemi v diskuzi ohledne nabidky Lidlu. Navic jestli si vzpominate, jak nechal pokacet nekolik stromu, ktere branily vyhledu na skvostne supermarkety spolecnosti Lidl. Dosud se, myslim, nic nevyresilo a nikdo nebyl potrestan.

0/0
24.6.2006 1:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.