Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Thajský král snížil tresty českým pašerákům drog

Thajský král Ráma IX. vyhlásil u příležitosti výročí nástupu na trůn amnestii. Ta se vztahuje i na dva české pašeráky drog. Emil Novotný a Radek Hanykovics budou mít o šest let a 3,5 roku kratší tresty. iDNES to potvrdil nejmenovaný zdroj z ministerstva zahraničních věcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepan11

a kdo snizi trest Kajinkovi

Ceska soudy dodnes nedokazali rozlustit zahadu kauzy Kajinek. Jeho magnificence v Plzni pouzila axiom "jsou to vsechno stejna VERBEZ", a je vymalovano. Holt, pravni stat naroubovany na Absurdistan.RvRv

0/0
20.6.2006 0:16

babacek

Re: a kdo snizi trest Kajinkovi

Ty se domníváš,že by se v brzké budoucnosti mohl objevit někdo kdo by vrahům dal amnestii aby jim byl snížen trest ? To by chudák slyšel zase nadávek a nejvíce od těch kteří ani nemají povědomí jak se amnestie uděluje a pak jí především porozumět.

0/0
20.6.2006 6:02

diynamo

Není politická vůle

0/0
20.6.2006 6:47

dr.Radarius

Tresty?

Pokazde kdyz ctu podobne reakce(napr. Jirkysuperchlapika) tak si pokladam otazku, aniz bych chtel rozhodovat o vine ci nevine napr. pana Hanykovicze, zda ma represe vuci drogam nejaky smysl. Ti kdoz volaji po tvrdsich trestech, by se meli podivat na treba zninene Thajsko: za drogy tresty smrti ci tresty odneti svobody v podstate rovnajici se trestu smrti. A situace? heroin ktery pasoval pan Hanykovicz je dostani i ve vezeni, o ulici ani nemluve.

Sam se priznam ze jsem nekolikrat okusil, z ilegalnich latek, marihuanu. Ale mam dost sebe-ovladani, sebe-ucty ci jak to nazvat na to abych si nikdy nezahraval z latkami typu heroin ci pervitin.

Ac se mnou nebudou pritomni souhlasit byl bych pro naprostou legalizaci a povoleni vsech techto latek.

Klidne na dane tema rad podiskutuji se vsemi co prijimaji logicke nazoryR^

0/0
19.6.2006 21:30

Lanta2004

Re: Tresty?

Každá země si stanovuje výše trestů podle vlastních pravidel na což mají tyto země samozřejmě plné právo.Každý,kdo cestuje do takové země,jako je třeba Thajsko musí předem počítat s přísým postihem za pašování drog a nemá právo tento postih jakkoli napadat,či komentovat.Ti dva měli ještě štěstí, že je nechytili např. v sousední Malaisii,kde by dostali 100% trest smrti.Tuto oblast jihovýchodní Asie znám velice dobře.Do Thajska a okolních zemí jezdím velmi často a naprosto chápu zdejší reptresivní drogovou politiku.Mají s pašováním a pěstováním drog velké negativní zkušenosti.Kdo četl knížku "Triády",která se téhle problematiky týká,tak pochopí...

0/0
19.6.2006 22:18

dr.Radarius

Re: Re: Tresty?

Abychom si rozumneli, ja s Tebou naprosto souhlasim. Jde o to zda represe opravdu neco resi...neberu heroin ne proto ze mi stat rekne ze nesmim, neberu herion z X duvodu ale (ne)legalnost mezi nimi neni.

Kdyby si obchod z drogama vzal do svych rukou stat pak by bylo po problemech, konecne ted nedela nic jineho.

0/0
19.6.2006 23:27

Dr No

Re: Re: Re: Tresty?

"Represe" proti dodavatelům drog jednoznačně mnohonásobně zvyšuje jejich cenu (aniž by významným způsobem omezila jejich dostupnost). Navíc dělá zdarma drogám reklamu a dělá z nich velmi žádoucí (pro určitou skupinu lidí, kteří cítí potřebu se nějak odlišit od "obyčejných" konformních lidí) "zakázané ovoce". To všechno přispívá k astronomickým ziskům těch, kteří obchodují s drogami, což jim pravděpodobně zase umožňuje korumpovat příslušné instituce a zamezit jedinému rozumnému přístupu k drogám: Člověk je svéprávný a je jeho věcí, čím si ničí zdraví, ale na druhé straně má také nést v plné míře důsledky svého jednání.

0/0
20.6.2006 1:05

babacek

Re: Re: Re: Re: Tresty?

Není však poviností státu zabraňovat takovému poškozování zdraví lidu.Pokud bychom drogu legalizovali umožnili bychom tak přístup k ní i dětem tak jako je to u alkoholu.Naopak jen tvrdá represe proti pašerákům a prodejcům může pomoc.A pak pomocná ruka již závislým.

0/0
20.6.2006 6:08

Dr No

Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Vy jste ale srandista. Přes takzvanou represi jsou u nás drogy snadno dostupné právě i těm školákům (stejně jako žádné zákony nedokáží zabránit nezletilým v přístupu k alkoholu). "Pomocná ruka" závislým (podobně jako dojemná péče o "nevinné oběti" "nikotinové závislosti") dělají z blbců, kteří se sami z blbosti poškozují, "ubohé nevinné oběti" a vlastně tak podněcuje další blbce, aby se na to dali.

0/0
20.6.2006 6:57

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Kolik stojí taková léčba narkomana ? A musí si něco doplácet ? Vím,že ne a tak bude nejlepší drogy legalizovat aby jich bylo co nejvíce a co pak budeme s nimi dělat ? Léčit je zdarma a ty co to potřebují a svojí nemoc si nezavinili si to budou hradit.Skutečně podivná logika.:-)

0/0
20.6.2006 7:10

tigmac

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Naopak, na lecbu drogove zavislych bych nedal ani korunu. At zkusi byt jenom jediny z nich tvrdit, ze nevedel, co se muze pri uzivani drog stat! Masaz v mediich je takova, ze takovy clovek snad nemuze existovat. Bral drogy dobrovolne? Kazil si vedome sve zdravi? Proc by mel mit hrazeno leceni? Nejsem si jist, jestli legalizace je cesta, kterou se dosahne efektu, ale souhlasim s tim, ze zakaz dela z drog zajimavou komoditu a to jak pro producenta, tak pro konzumenta. Uvedomte si, ze stat neni nase maminka, ktera se o nas stara. Aspon by to tak nemelo byt, jsme svepravni a kdyz nekdo chce uzivat drogy, tak cestu najde i pres vsechny zakazy a kdo je rozumny, tak je brat nebude i kdyby to bylo legalni.

0/0
20.6.2006 7:55

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Tak jinak.Přibylo by narkomanů legalizací nebo ubylo ? Dle mne přibylo a tím by se každý občan který by do této komunity nepatřil stal ohroženým druhem.Snad pochopíš jak to myslím.

0/0
20.6.2006 7:58

erben3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Přidávám se do diskuze. Taky zastávám názor, že by se měly drogy plně legalizovat. Ale samozřejmě s tím, že jejich uživatelé by si pak měli plně hradit veškerou léčbu. Média by se měla postarat o to, aby po té legalizaci bylo každému jasné, že pokud si narkoman nezaplatí léčení, stát ho nechá chcípnout. Myslím, že by narkomanů nepřibývalo, zato narkomafie by měly po kšeftech.

0/0
20.6.2006 10:03

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Legalizace však neznamená drogy zdarma.A je závislí schopen výdělečné činnosti,není ! A jak si bude obstarávat peníze na dávku snad popisovat nemusím.A tak tedy budeme muset zlegalizovat i ( zacházím úmyslně do extrému ) krádeže,přepadání,vraždy apod. 

0/0
21.6.2006 8:03

dr.Radarius

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Ja vas celkem chapu ale zkuste si vzit moznost legalizace vsech drog z sirsiho kontextu: me od casu 0 bude trvat cca nekolik hodin nez sezenu temer jakoukoliv (ilegalni) drogu. legalnost nebo nelegalnost je v tomto pripade naprosto irelevantni. Tudiz, ted to hodotim podle sebe, nefetuju ne proto ze drogy jsou ilegalni ale proto, ze je svinstvo. Skoda ze mohu naspat jen 1000 znaku pac je to na delsi povidani...Pri legalizaci (prodej pod kontrolou statu) drog by mel za nasledek: rozbiti drogovych kartelu-proc pasovat neco co se vyrabi v tovarne a prodava treba ve specializovanych obchodech za 1/100 ceny z cehoz podstatnou cast tvori DPH. Penize jdou posleze na lecbu a prevenci. Proto je treba si uvedomit ze k desocializaci narkomana dochazi jednak kvuli cene drogy(u pokrocilych napr 3000 denne) a druhak kvuli nemocem HIV, zloutenka ktere by pri distribuci statu vubec nebyly a za dalsi je problem cistota drogy. Nastrouhana omytka nebo praci prasek do zily je dost masakr pro telo...

0/0
20.6.2006 16:29

dr.Radarius

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

...a podle toho co mam nacteno neni zas az tak problem droga samotna jako primesi a necistoty kterymi se drogy "reze", myslim se nabizi analogie z prohybici v USA kdy situace byla spis horsi nez lepsi a kvuli metanolu prisel (nejen) o zrak nejeden pijak. dale je treba si uvedomit naprosto bez emoci ze minimalne marihuana, LSD, MDMA (extaze), psylocibin (houbicky) jsou pro telo mene skodlive nez ethanol. Cimz nedoporucuju jejich uzivani jen konstatuji fakt a drobnou schyzofrenii v jednani statu. Je mi jasne ze nic z toho co zde uvadim-legalizace vsech drog-nikdy nebude jelikoz je to pro nase mocipany takovy kseft ze by byly samy proti sobe neco legalizovat-zlevnovat apod.

0/0
20.6.2006 16:39

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Doufám,že semnou budeš souhlasit alespoň v jednom.Legalizace zvýší počet závislých na drogách.Drogově zavislí člověk není schopen výdělečné činnosti.Bez drogy však být nemůže tak si prostředky na koupi bude muset obstarat jinak.Tím se zvýší počet krádeží,přepadení a i vražd.Tak,že pokud by tvé dítě zabil narkoman aby získal peníze na dávku budeš i nadále takto tolerantní nebo začneš volat po trestu smrti a exlegalizaci ?

0/0
21.6.2006 7:59

dr.Radarius

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Ne bohuzel souhlasit nemuzu, legalizace nezvysi pocet zavislych transparentni priklady: USA-prohibice, Nizozemsko-legalni konopi(konopi 99,9% uzivatelu nedesocializuje, ale chci tim rict ze narozdil od CR  v Holandsku temer neexistuje aby hulili deti pod 18 a nejcastejsi skupinou jsou 25+). Bohuzel to ze je clovek zavisly neschopen vydelecne cinnosti je spekulativni...jsou dokazany pripady lekarniku kteri brali klidne 30 let morfium a normalne fungovali. Urcite je passe aby nekdo chodil do prace sfetovanej ale nizsi cena drogy umozni lepsi resocializaci jedince a znovu opakuji: slehnul by sis do zily heroin jakmile by byl legalni? ja ne. Kdo chce fetuje bez ohledu na (ne)legalnost. A legalnost umoznuje vetsi kontrolu nad lidmi uzivajici tyto latky. ps: to neni o toleranci/netoleranci me se zda logicke aby lidi prevzali zodpovednost nad sebou samymi se vsim vsudy.

0/0
21.6.2006 16:26

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Tak to si nějak nerozumíme.Já nemám na mysli občasné kouření konopí ,ale herák.LSD apod.Ono již po perniku je po čase konzument neschopen.Mne nemůže přimět si šlehnout ani legálnost ani nelegálnost.To buď v člověku je nebo není.

0/0
21.6.2006 16:37

dr.Radarius

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

Je pravda ze pervitin a obecne amfetaminy jsou zlo jelikoz udelaji z cloveka agresivni vystihovane hovado. je jasny ze legalnost techto latek by nemela probehnout ze dne na den ale lidi by se meli naucit prijimat zodpovednost za sva rozhodnuti coz mam pocit ted nefunguje. Ted fetujes a kdyz uz nevis tak spolecnost(blbec danovy poplatnik) zaplati leceni.

"Mne nemůže přimět si šlehnout ani legálnost ani nelegálnost.To buď v člověku je nebo není." no a preci o tom to je....ac nebydlim v Praze jak je mozne ze ilegalni drogu sezenes u araba na Vaclavaku?Cimz chci poukazat ze dostupnost dnes neni problem. Pri legalnosti by clovek aspon prispel statu na resocializaci(leceni) zavisleho.

0/0
21.6.2006 17:36

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tresty?

No vidíš drogu seženeš........

A zase to ví jen ten co to vědět chce.Já to kupříkladu nevím ( jen to co občas ukáží média ) a ani mne to nezajímá kde bych koupil.Kdyžto když bude běžně k dostání v každém obchodě tak mnozí si řeknou zkusím.Zkusí jednou,dvakrát desetkrát a je v prdeli.

0/0
22.6.2006 5:29

jirkanovaksuperchlapik

Hanykoviczové a podobní : CHCÍPNĚŤE!

0/0
19.6.2006 19:16

abysser

Re: Hanykoviczové a podobní : CHCÍPNĚŤE!

kdo je bez viny, nechť hodí kamenem... ;-P

0/0
19.6.2006 20:08

Pavel Sudoplatov

Re: Re: Hanykoviczové a podobní : CHCÍPNĚŤE!

Tak třeba já. V životě jsem nezkusil ani marihuanu.:-)

0/0
19.6.2006 20:09

jardahorak

Re: Re: Hanykoviczové a podobní : CHCÍPNĚŤE!

Myslis jako ze kdo si nepostavil prisun spinavych prachu z toho se kseftuje s drogama a vyuziva lidskych trosek na droze zavislych ke svemu obohaceni at hodi kamenem? No tak to kluci skonci pod peknou hromadou... :-P

0/0
19.6.2006 20:32

Winebibber

Re: Re: Re: Hanykoviczové a podobní : CHCÍPNĚŤE!

správně... R^ ;-)

0/0
20.6.2006 9:05

Pavel Sudoplatov

Drgo?

Co je to drgo? Čtěte v Krátkých zprávách. Pašeráci drgo.;-D;-D;-D Ach jo, mazat příspěvky, to těm volům v redakci jde, ale ten češtin...;-D;-D;-D Tak rychle, vy bestie, opravit, ať zase nejste pro smích.

0/0
19.6.2006 17:16

Pavel Sudoplatov

Re: Drgo?

Kuva, to byla rychlost....8-o

0/0
19.6.2006 17:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.