Diskuze

Gynekolog: Žena nad 37 let je na dítě "stará"

I když se věkový limit pro dárce spermatu a vajíček netýká neplodných párů, jak původně navrhoval zákon o výzkumu lidských kmenových buněk, ženám po čtyřicítce pojišťovny umělé oplodnění nehradí. "Naděje na úspěch je vesměs nepatrná," vysvětlil v on-line rozhovoru gynekolog Karel Řežábek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

miciangora

25. 6. 2006 11:03
no samozřejmě, děti lze mít i po padesátce

ale avšak ne jako první dítě. Protože - ať už to dítě chcete sebevíc, je to zlom, šok, prudká změna.Počítejte s tím, že se nejméně půl roku pořádně nevyspíte. Na to, abyste si mohli někam vyrazi budete čekat nejmíň dva roky.Počítejte s větším obsahem polévek, zeleniny a ovoce ve své stravě.Žena s miminkem je neustále na nohou a nemá ani energii ani čas vám vyvařovat něco jiného.Kouřit se v bytě , kde je miminko se prostě NESMÍ! Jako mladej zregenerujete své síly naprosto hladce, stačí ráno kafe. Po třicítce už ne. A vysvětlujte šéfovi, kterému již děti odrostly, nebo je nemá vůbec, že Vašemu miminku rostou zoubky (má větříčky atd.) a celou noc prořvalo. A ta noc nebude jedna!Šéf vám spíš omluví, že jste se včera "sežral" jako Dán, než to, že máte nemocnou ženu a musíte si vzít volno právě v době, kdy je v podniku fofr.Takže se určitě najde někdo mladší a perspektivnější, kdo tyhle problémy nemá.

0 0
možnosti

milchama

23. 6. 2006 23:33
Vždyť to říkám pořád!

Pro ženu po 35 se nehodí být prvorodičkou, nýbrž na prvobabičkou...;-)

0 0
možnosti

pinguinone

23. 6. 2006 16:42
... Karle...

.. a jeste si pamatujes jak jsi prastil telocvikare granatem ,nebo to byl Safrata..  ;-D

0 0
možnosti

Pavel Sudoplatov

23. 6. 2006 16:17
Pro osmičku Radku

Už mám tři křížky a silně zvažuj(i/eme) pořízení prvního potomka. Co by mě poradila ta zkušenější? Jít do toho, či nejít?:-/ Toť těžké dilema, poněvadž je to nafurt. Na jedné straně příjemné užívání "good income", na stranu druhou...co vlastně na stranu druhou? Radosti?:-/

0 0
možnosti

miciangora

23. 6. 2006 16:38
Re: Pro osmičku Radku

nejlíp, zeptáš-li se vašich.Jsou věci, který se prostě spočítat nedají.Pokud počítáš jako radost to, že se ti nemocný dítě uzdraví, že když se ti dítě "vybourá ", na kole, že to odnese jen rozbitým kolenem, když bude nosit poznámky a špatný známky, tak budeš rád, že je zdravý a nefetuje, pak z radosti nevyjdeš. Je to hlavně zkouška tvýho vlastního sobectví a schopnosti milovat.Dosud to nikdy dilema nebylo. Vaši se taky nerozmýšleli, pros jsi přišel na svět a bylo.Taky na tom nevydělali.Neměl (ty specielně) jsi čekat tak dlouho. Teď už budeš vidět jen nevýhody.Já má krásný vzpomínky na to, jak jsme si užili a jaká to byla legrace..ale mně bylo o deset let míň a to človšěk bere věci jinak.

0 0
možnosti

Pavel Sudoplatov

23. 6. 2006 16:10
Osobně -

 - nedokážu posoudit, kdy je žena na dítě stará. Naštěstí všichni čtenáři Idnes vystudovali souběžně medicínu - gynekologii, takže mně podají kvalifikovaný výklad.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

hasmen

23. 6. 2006 16:11
Re: Osobně -

Moje babička měla ve 40 dvojčata,mé milované tety -  vrstevnice...:-) 

0 0
možnosti

hasmen

23. 6. 2006 16:06
...

Já jsem si po třech dětech zkazil postavu a už do toho nejdu... ;-(

0 0
možnosti

Kleki Petra

23. 6. 2006 16:08
Re: ...

Neměl ses tolik kojit pivem!;-D

0 0
možnosti

Pavel Sudoplatov

23. 6. 2006 15:59
Znovu

Pro osoby starší 20 let. Mladší by to zřejmě nepochopili. Mít děti, nemít? S autorem naprosto souhlasím.:-)

http://zvedavec.org/clanky_1645.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://zvedavec.org/clanky_1645.htm

0 0
možnosti

Kleki Petra

23. 6. 2006 16:05
Re: Znovu

Číst to nebudu, mám už tři, z toho dvě už nejsou/téměř nejsou děti.:-)

0 0
možnosti

Deleter

23. 6. 2006 14:15
No,

co byste chtěli, když společnost nabízí nekonečné množství lákadel, jen aby pořízení potomka maximálně oddálila. Proč, to teda nevím.

0 0
možnosti

milchama

23. 6. 2006 23:43
Re: No,

Co se divíš, když společnost zavádí i takové typy soužití, které zplození potomka a priori vylučuje? Společnost zkrátka rychle ztrácí vůli k přežití...:-(

0 0
možnosti

_m-

23. 6. 2006 14:09
No formulace té věty se mi moc nelíbí

ale s obsahem souhlasím. A zašla bych ještě dál - první dítě po třicítce je dost pozdě - a než se do mně začnete navážet, tak vězte že jsem děti měla v 27 a 31 - což v mé době osmnáctiletých maminek byla dost rarita - nemyslím, že bych měla zmeškáno, ale rozhodně se mi snášelo těhotenství i rodilo hůř než jim.

0 0
možnosti

pinguinone

23. 6. 2006 14:48
Re: No formulace té věty se mi moc nelíbí

... to neznamena , ze to nejde a ze se to zakaze..;-P  a s ohledem na rostouci zivotni prognosu je to blbost..

0 0
možnosti

opportunity

23. 6. 2006 13:51
A kdy jako?

Do 24 studuje, do 40 splácí hypotéku...

0 0
možnosti