Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Za imigraci mohou sociální státy Evropy

Podle prezidenta Václava Klause může za imigraci ze zemí třetího světa evropský sociální systém. Klaus to prohlásil na summitu v Bruselu v diskusi s dalšími čtyřiadvaceti evropskými státníky. Imigranty podle něj nelze odstrašit policejní ostrahou hranic ani smlouvami s africkými státy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilat

pro flereta

o com to hudles? kdyz ty opalene kluky do Evropy nechces kdo vas nauci hrat fotbal? ;-P

0/0
19.6.2006 3:55

Pilat

Re: pro flereta

jaka valka ? valku tam snad vyvolali pred tim tam byl mir, pokud se jednostranne bombardovani Iraku po deset let da tak nazvat. ;-D Takze to mame 12 let okupace severu a jihu Iraku dalsi 3 roky na to, suma sumarum 15 let (neni to pro patnactileteho vyrostka cely zivot?) pak ze se tam nezabydluji a neprevraci jejich kulturiu k zapadnimu obrazu. Uz tam v cesku skacete kolem ohnu pri zvuku bubnu? Nebo do jake miry je ten nas narod ohrozen afrikanskou kulturou? ;-P

0/0
19.6.2006 4:00

tajemník z létajicího ostrova

Kanada řeší, co s mešitami radikálů

Počet muslimů v Kanadě se za deset let zdvojnásobil a nedávné zatýkaní v Torontu ukázalo, že roste hrozba ze strany islámských extremistů. Kanaďané jsou postaveni před otázku, jak s novým problémem naložit.

Po zatčení sedmnácti mužů podezřelých z terorismu v Torontu se začaly ozývat hlasy upozorňující na to, že v největším kanadském městě je nebývale úrodná půda pro růst radikálních muslimských hnutí.

Působí zde  řada extremistických muslimských kazatelů, kteří mají značný vliv na mládež, uvádí agentura AFP.

Problémy s extremisty má v posledních letech problémy také Austrálie, kde chtěla skupina fanatiků vyhodit do vzduchu jadernou elektrárnu a zaútočit na izraelský konzulát v Sydney. Premiér John Howard vyzval ty muslimy, kteří nechtějí respektovat sekulární charakter a zákony Austrálie, aby zemi opustili.  R^ 

0/0
18.6.2006 18:22

holkazdaleka

Re: Kanada řeší, co s mešitami radikálů

Proc pan Klaus neudelal Kanadanum prednasku o multikulturalismu pred 30 lety? Dnes by mozna ty problemy nemeli. Nyni maji "salad bowl".

0/0
18.6.2006 19:11

Pilat

Re: Re: Kanada řeší, co s mešitami radikálů

nesmis Pinkovi vsechno zrat, vice nez polovina tech spiklencu byli rozeni kanadani ;-)

0/0
19.6.2006 3:53

holkazdaleka

Re: Re: Re: Kanada řeší, co s mešitami radikálů

Jenomze co znamena rozeny Kanadan? V Holandsku zavrazdil rezisera van Gogha take rodily Holandan, jakysi Mohammed B., secondo, rodice prisli do Holanska z Maroka. Oni totiz ti secondos jsou mozna nejhorsi.

0/0
19.6.2006 12:04

fleret1

prohrali jsme 2:0

...je nutno bezpodminecne vymyslet nejaky zpusob,jak na poli ( ne sportovnim ) podtrhnout Ghane nohy ;-D

0/0
18.6.2006 11:09

dislektik

Re: prohrali jsme 2:0

nekupovat KAKAO?

0/0
18.6.2006 18:28

dislektik

KLAUS JE CIMBÁL

0/0
18.6.2006 10:49

celtic

Re: KLAUS JE CIMBÁL

Naopak....;-D

0/0
18.6.2006 10:52

Pilat

pro flereta

tak me vrta hlavou proc se amici zabydlili v Iraku a cesi v Afganistanu? ze by dobry socialni zabezpeceni? ;-P

patricne tvrde zakony ve smyslu : Ve svem dome je pan jeho majitel, ne host !...

proti tomu nemuze byt namitka .... snad ale prece ... ;-O

0/0
18.6.2006 5:15

fleret1

Re: pro flereta

souhlas s tim,ze amici ani cesi se nemaji co kde jinde zabydlovat mimo sve vlastni zeme...tohle ale byla valka...v tomhle pripade neplati : Host do domu,Buh do domu...;-)

0/0
18.6.2006 10:30

fleret1

Re: Re: pro flereta

ovsem chci-li se kde jinde zabydlet,(zabydlet brano v pravem slova vyznamu ),jsem nucen zaclenit se...zabydluji se tam kde se me libi,kde me to vyhovuje a take proto,ze me ta ktera kultura imponuje,vyhovuje,jsem s ni ztotoznen...pak neni problem...jsem-li tzv. emigrant vychcany,tedy ekonomicky ( 95 % ),nemuzu se nikdy zabydlet,mozna zvyknout si...pak je jeste dalsi kategorie,tedy ta o ktere pisu a ta dela jen a jen bordel a to i prez permanentni vstricnost hostitele...taky neni z hlediska ekonom. zadnym prinosem ( vzpomen na program v USA "Head Start" - stovky miliard dolaru na priparvne kurzy predevsim pro cerne s prakticky nulovym vysledekem) ;-P

0/0
18.6.2006 10:42

fleret1

Re: pro flereta

a jeste neco Pilatovitchi...jestlize rad skacu po stromech a povazuju to za priporitu sveho byti,musim se bezpodminecne zabydlet v lese,kde je stromu hafo...;-D

0/0
18.6.2006 10:59

fleret1

Re: Re: pro flereta

jinymi slovy,jsem tam,kde me to nejlepe vyhovuje,nikoho svou pritomnosti ( az na stromy :-))) ) neomezuju a poskakovat ze stromu na strom muzu do soudneho dne a jak je me libe...jestlize se vsak rozhodnu zit v miste,kde stromy nejsou a chci presto skakat,musim nutne pocitat s tim,ze muj zivotni styl bude zvenci patricne upraven a bud se temto korekcim podridim,nebo dostanu prez drzku...to je taky jasne...;-D

0/0
18.6.2006 11:04

Irish Stout

Migrace etnik je realita...

... která se odehrává víceméně nepřetržitě už tisíce let. V některých obdobích sílí ("stěhování národů"), v jiných slábne. Veškeré vojenské i administrativní překážky, kladené takovému vývoje jsou v delším časovém horizontu tak jako tak odsouzeny k neúspěchu. V teritoriu evropském se ke zlomovým okamžikům může řadit pád Říše římské, který byl ovšem důsledkem řady dílčích předchozích pádů... Skoro bych řekl, že migrace, jež se dříve děla vojensky, se dnes odehrává latentně, leč nepřetržitě "mírovou cestou". Jde však o stále stejný  jev: migranti hledají výhodnější místa k žití.

0/0
18.6.2006 2:24

_Ufon_

Je krasne byt levicovy idealista

akorat mam chut nekomu nakopat prdel, protoze se to vztahuje jen na nekoho. Ze soudruzi socialiste.

0/0
17.6.2006 23:54

jjumbik

Re: Je krasne byt levicovy idealista

i když s tebou mohu souhlasit, vyjadřuješ to moc tvrdě, vulgárně a s prvky zbytečně agresivního násilí. Takže promin.

0/0
17.6.2006 23:58

_Ufon_

Re: Re: Je krasne byt levicovy idealista

Uz je po 22 hodine, tak snad kdyby si mel nejake psychicke problemy, tak ti snad nase bezplatne zdravotnictvi pomuze.

0/0
17.6.2006 23:59

jjumbik

Re: Re: Re: Je krasne byt levicovy idealista

:-D

ber to jako vyjádření názoru. Co piješ? Já Frankovku

:-D

0/0
18.6.2006 0:03

_Ufon_

Re: Re: Re: Re: Je krasne byt levicovy idealista

I muzi maji sve dny

0/0
18.6.2006 0:05

jjumbik

Re: Re: Re: Re: Re: Je krasne byt levicovy idealista

;-) jo tak tu jsem  měl taky dlouho v oblibě, ale žaludek to nějak nechtěl respektovat ;-) na zdraví.

0/0
18.6.2006 0:08

jjumbik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je krasne byt levicovy idealista

oprava ne tu ale ten :-D

0/0
18.6.2006 0:08

_Ufon_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je krasne byt levicovy idealista

si to nesmis lejt do pullitru, to da rozum :-/

0/0
18.6.2006 0:10

rasta_vesta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je krasne byt levicovy idealista

trochu piva a uz ste v cesku spokojeny ;-D;-D8-o

0/0
18.6.2006 0:17

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je krasne byt levicovy idealista

taky si dej jeden Bud light, ať máš hezký večer ;-)

0/0
18.6.2006 0:22

_Ufon_

A vubec kolik tam mas hodin?

abys nebyl do toho vecera pekne zmatlanej ;-)

0/0
18.6.2006 0:34

rasta_vesta

Re: A vubec kolik tam mas hodin?

spocitej si to 8-o;-D povazujete se za nejchytrejsi narod ;-D 

celej svet se vam vysmivaR^;-D

ani fotbal neumite ;-D;-D

0/0
18.6.2006 0:39

_Ufon_

Re: Re: A vubec kolik tam mas hodin?

Nakej vrah tulenich mladat me poucovat nebude ;-€

0/0
18.6.2006 0:40

rasta_vesta

Re: Re: Re: A vubec kolik tam mas hodin?

dej si bacha !!! vrazdime i ufony R^;-D

0/0
18.6.2006 0:42

_Ufon_

Re: Re: Re: Re: A vubec kolik tam mas hodin?

;-D az uvidis prvniho ufona tak budes mit problem s vylucovanim, vhodna zasoba Pampers to vyresi hrdino! ;-D

0/0
18.6.2006 0:45

rasta_vesta

Re: Re: Re: Re: Re: A vubec kolik tam mas hodin?

jo a pampers vam dodal kdo ?;-D

0/0
18.6.2006 0:47

fleret1

reseni je relativne jednoduche...

patricne tvrde zakony ve smyslu : Ve svem dome je pan jeho majitel, ne host !...samozrejme bez dalsich pridavnych rozmelnovacich klauzuli...zadne dalsi experimenty teoretiku "lidumilu".

0/0
17.6.2006 23:36

j@ck

Re: reseni je relativne jednoduche...

jednoduché řešení není, flerete, bohužel. nenávist plodí nenávist, násilí plodí násilí - to je čistý fakt, který nepopřeš. jak s ním naložíš?

0/0
17.6.2006 23:45

jjumbik

Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

ještě jednou, (minule bez reakce)

1. respekt ke kultuře a zákonům hostitele jako host na prvním místě

2. diskuse pouze s těmi, kdo nejsou fanatici a diskusi odmítají se zbraní v ruce resp. páchají násilí nebo jinak nerepsektují zákony  

3. Zákony nelze infiltrovat násilím (dlouhodobě)

pak není co řešit. Problém je v tom, že někteří zastánci multikulturismu se domnívají, že přistěhovalci mají automaticky nárok  na respektování svých zvyklostí a svých zákonů, aniž by se tyto body zohledňovaly. není to přesně to, co říká fleret?

0/0
17.6.2006 23:52

j@ck

Re: Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

a co, já s tím problém nemám, ve všech bodech souhlasím. ono je to problém toho, že každý neustále řve o svých právech, ale nic nechce slyšet o povinnostech. v případě muslímů to platí taky. proto bych sem povolil imigraci jen přizpůsobivým - musí složit zkoušku z jazyka a musí být nějak prospěšní společnosti.

0/0
17.6.2006 23:56

_Ufon_

Re: Re: Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

od levicaka to sedi ;-D

0/0
17.6.2006 23:57

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

a kde jsem psal, že jsem levičák? já se nehlásím k žádné ideologii, naopak proti všem bojuju.

0/0
17.6.2006 23:59

_Ufon_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

Jen bojuj, to ti chvalim ;-D

0/0
18.6.2006 0:01

jjumbik

Re: Re: Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

vidíš, a v tomto jsem dokonce liberálnější. Ne, že složit zkoušky z jazyka (znám vynikající programátory, kteří mluví jenom anglicky) a prospěšnost nemůžeš nikdy dopředu určit.

Důležité je, aby všichni měli šanci se zapojit a kdo ji nevyužije, tak ať  hledá svůj ráj jinde .

Ale současný stav sociálního evropského státu tomuto procesu přirzoného výběru  "svého ráje" v podstatě brání.

0/0
18.6.2006 0:02

doktor_bota

Re: Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

Zákony v malých komunitách ale jdou imputovat násilím, pokud vycházejí z respektování lidských práv.

0/0
17.6.2006 23:59

jjumbik

Re: Re: Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

souhlasím,ale s malou připomínkou. Použiji přírovnání:

záchranka (sanitka) a léčení v nemocnici. Jako záchranku lze zásah použít, ale léčení nemůže použít stejné metody jako záchranka. Tam je to složitý a promyšlený proces. Viz Irák. Jendo je vyhrát válku a druhé je společnost léčit.

0/0
18.6.2006 0:06

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

léčit společnost? máš dvě možnosti - buď budeš jen lepit záplaty, léčit symptomy, hasit chvilkové požáry, nebo popereš se samotným jádrem problému - tj. s tím, proč je společnost nemocná. abys to mohl udělat, tak se budeš muset postavit proti celé společnosti, proti všem jejím hodnotám a zavedeným zvyklostem a začít skutečně pochybovat o všem v ní a objevit to, co má skutečnou hodnotu. i naše společnost je silně nemocná. jen včera jsem měl ve službě 2 sebevrahy. to jsou jen symptomy.

0/0
18.6.2006 0:10

fleret1

Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

taky jsem napsal "relativne" jednoduche...nasili je,funguje a bude co svet svetem stoji a popirat tento fakt nehodlam ani omylem...nasili odstranit nejde zadnym zpusobem ( podle me ),tedy ani valkou,ani evropskym "tap,tap,tap"...lze ho primerene redukovat jasnymi a patricne tvrdymi zakony a naslednymi tresty...ovsem nastavovat druhou tvar v blahovem domeni ze druha strana procitne a uzna,je podle me do nebe volajici pitomost a to bez ohledu na to,zda protivnika hodlam,ci nehodlam respektovat se vsim vsudy...otzv. Sjednocene planete se mozna dobre cte v scifi krakowana Stanislawa Lema a nebo bri. Strugackych - ale to je science - fiction...;-)

0/0
18.6.2006 10:53

Isabelle

Re: reseni je relativne jednoduche...

Frank Lloyd Wright....:-)

dum nad vodopadem.....R^:-)

0/0
17.6.2006 23:45

fleret1

Re: Re: reseni je relativne jednoduche...

;-) ahoj kocicko...to je pravda,to je pravda,to je pravda R^R^ uz me fuguje adresa,takze ti neco poslu ;-)

0/0
18.6.2006 10:55

doktor_bota

Ad obřízka, pro J@cka

Ano, máme právo s tím nesouhlasit a někdy máme právo i zasáhnout. Tady nejde o "naše" morální hodnoty, ale o to, že je takové jednání ze všech stran špatné.

Když se vládnoucí většina rozhodne vyhladit menšinu, je to taky soukromý problém, do kterého nám nic není, jak tvrdí OSN (obvykle Čína a Francouzi), nebo bychom měli fofrem něco udělat, jak si myslí civilizované národy (obvykle USA)?

0/0
17.6.2006 23:27

jjumbik

Re: Ad obřízka, pro J@cka

tak to je slovo do pranice!

0/0
17.6.2006 23:29

holkazdaleka

Re: Re: Ad obřízka, pro J@cka

Jo, tak to souhlasim, obrizku pro J@cka. :-) At vi, jake to je, a kouskem skla.

0/0
17.6.2006 23:35

jjumbik

Re: Re: Re: Ad obřízka, pro J@cka

chápu tvoje rozhořčení., ale nenechávej se jím unášet, aby ses nedostala mezi ty, které odsuzuješ!

0/0
17.6.2006 23:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.