Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česká shoda: my vám hlas nedáme, vy nám taky ne

Koaliční smlouva jde hladce kupředu, prezident nebude požadovat předběžný podpis 101 poslanců, jmenuje předsedu vítězné strany předsedou vlády a vláda nedostane ve Sněmovně důvěru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Muslym

Podstatné díky bohu je, aby nová vláda zrušila zákaz došetřit aféry šibalů ČSSD a aby soudy směli tyto šibaly odsoudit.

Už aby Paroubek odstoupil a bylo to možné...

0/0
16.6.2006 20:31

Muslym

Už se vžilo úsloví: "Je hloupý jako volič KSČSSD".

A těm chci rovněž připomenout, že je až úsměvné, když lidé, kteří adorují spolupracovníky StB (např. Paroubka či Filipa), kritizují osobu Karla Steigerwalda, protože vyvrátit, co K.S. napsal, prostě nedokáží...

0/0
16.6.2006 20:28

ventas

Karel Steigerwald

je pro me bezcharakterni pravicacke prase !!

0/0
16.6.2006 17:24

ventas

Re: Karel Steigerwald

Kdo nesouhlasi s ODS je automaticky komunista ... dekujeme za takoveto demokraty, jejich naplni je neustale ponizovat a trefovat se do strany ktera vznikla r. 1888 !!

0/0
16.6.2006 17:25

jajaja00

Re: Re: Karel Steigerwald

Strana z r. 1988 ovšem nemá s dnešními dočasně růžovými bolševiky nic společného. Víš ?

0/0
24.6.2006 20:36

jajaja00

Re: Re: Re: Karel Steigerwald

Pardon, 1888

0/0
24.6.2006 20:37

abysser

Karel je možná bezcharakterní prostitutka.....

.... ale pouze pokud vy přiznáte, že jste vzorem morálky a etiky, že ve vašem CV není ani jediný našedlý střípek... Lidi uvažujte také trochu... Rv

0/0
16.6.2006 0:47

Hans59

Re: Karel je možná bezcharakterní prostitutka.....

Jenže: já neovlivňuji masy přes média s jedním názorem (pro establishment KSČ) včera (obecně známym), a s jiným zasadním názorem dnes pro establishment ODS). Já dokonce ani rodinu a příbuzné neovlivňuji, koho mají volit.

0/0
16.6.2006 9:10

Hans59

Karel na Hrad!

„My, tvůrčí pracovníci, máme jiné starosti, než jsou kampaně, nikoliv první a nikoliv poslední, antikomunistických centrál. Nemyslíme na destrukci, ale na tvorbu. Nemůžeme však mlčet k útokům, které jsou vedeny proti našemu socialistickému zřízení a mírové politice SSSR, které se v současné době projevily tzv. „chartou 77“.

Karel Steigerwald, dnes komentátor MF Dnes.

0/0
15.6.2006 17:28

Jetřich Tyl

RE: Není nad malé připomenutí

Nedivil bych se, kdyby signatáři anticharty začali houfně podávat k soudu žádosti o vyškrtnutí jejich podpisu z dokumentu, jako je tomu dnes u spolupráce herců s Stb ! 8-o

0/0
15.6.2006 10:54

Joseftrav

Není nad malé připomenutí:

„My, tvůrčí pracovníci, máme jiné starosti, než jsou kampaně, nikoliv první a nikoliv poslední, antikomunistických centrál. Nemyslíme na destrukci, ale na tvorbu. Nemůžeme však mlčet k útokům, které jsou vedeny proti našemu socialistickému zřízení a mírové politice SSSR, které se v současné době projevily tzv. „chartou 77“.

Pod tímto citátem je podepsáno mnoho jmen – podíváme-li se na písmeno S, najdeme tam: Jiří Sequens, Stanislav Strnad, a... Karel Steigerwald, dnes komentátor MF Dnes."

Soudruh Steigerwald, jako vždy srdnatě, i nyní bojuje proti třídnímu nepříteli. To znamená tomu, na koho ukáže jeho pán - dříve Gusta Husák, dnes Klaus.(Y)

0/0
15.6.2006 10:30

bubli1fuk

Re: Není nad malé připomenutí:

R^

Při mediální masáži je moc dobré vědět, kdo nám káže o morálce !!! Mnozí maséři i tzv.politici spoléhají na krátkou paměť většiny národa a je vidět, že se jim to i daří. Proto je potřeba občas něco připomenout !!!

0/0
15.6.2006 10:36

Mak1

Re: Není nad malé připomenutí:

a kolik Vám tenkrát bylo, člověče ? Já jsem si prožil 89 na vojně a to jak se chovaly gumy a oháněly se vojenskýmy soudy bylo dost tvrdý zastrašování. Jó, ono se to někomu, kdo v té době nežil, nebo na koho nebyl vyvíjen nátlak mluví ....

0/0
15.6.2006 10:40

Hans59

Re: Re: Není nad malé připomenutí:

Já byl taky na vojně a co si pamatuji, tak gumy byly většinou zticha, páč neběděli o co jde. Někteří jsou dnes na MO.

0/0
15.6.2006 17:30

Bouše

Re: Není nad malé připomenutí:

Není to samozřejmě nic, co by si mohl dát za rámeček, ale na druhé straně, má kvůli tomu doživotně čučet doma a bát se projevit jakýkoliv politický názor, aby nebyl z té či oné strany napadán? ;-P

0/0
15.6.2006 10:48

bubli1fuk

Re: Re: Není nad malé připomenutí:

Ano, má. Protože je NEVĚROHODNÝ. Může se věnovat něčemu jinému, kde mu jeho minulost nebude na obtíž !!!

0/0
15.6.2006 10:52

5alfa

Re: Re: Re: Není nad malé připomenutí:

Ale jeho minulost mu není na obtíž ;-(. Zdá se, že jeho minulost je na obtíž Tobě :-/.

0/0
15.6.2006 11:02

bubli1fuk

Re: Re: Re: Re: Není nad malé připomenutí:

"Ale jeho minulost mu není na obtíž " Bohužel ne, ale pak je dobré vědět, jací pisálkové vytvářejí a ovlivňují veřejné mínění.

0/0
15.6.2006 13:30

Pavel-Z

Re: Re: Není nad malé připomenutí:

Ne, kdyby Karel nekázal vodu a sám nepil víno. Ne, kdyby verejne ve svych "komentarich" nezostozel Paroubka za jeho clanek ze 70.let. Ne, kdyby cesky narod nestrasil komiusmem a pritom nebyl sám prisluhovacem minuleho rezimu. Karel je bud bezcharakterní prostitutka ktera pise vzdy bud modre nebo rude nebo ma komplex za sve ciny v minulosti - ale ve vysledku pouze rudou vymenil za modrou!

0/0
15.6.2006 11:08

Bouše

Jedna věc je jistá:

To by se to koalilo, kdyby v parlamentu nebyli komunisti !  Ať chceme nebo ne, jejich přítomnost na politické scéně je dlouhodobě rušivý element a další z důvodů, proč měla být KSČM už dávno zrušena zákonem. Rv

0/0
15.6.2006 10:25

jiekeren

Re: Jedna věc je jistá:

Připadají mi trošku jako černá díra, která nic moc neprodukuje, jen pohlcuje... a zejména deformuje gravitační pole ve svém okolí.

Ano. Kdyby tady nebyli, bylo by vše mnohem čistší a bral bych levici v podobě ČSSD jako něco, co sem patří a dokáže se prosadit samo bez používání komunistických vrahů.

0/0
15.6.2006 10:32

Koncepce

Ach jóóó :-)

Vy idealisti :-DAsi se budete divit až Topol sestaví vládu za tiché podpory KSČM.I tam se dá najít potřebný hlas.Nebylo by to poprvé.Rozhodně to nemyslím zle protože mu možná nic jiného nezbyde přes proklamovanou neochotu toto učinit.Jde o to že spousta z vás bude v takovém případě zcela zbytečně zklamána,jelikož jak pozoruju myslíte si že v politice je to o cti a morálce a předvolebních slibech.

0/0
15.6.2006 9:43

boganek

Re: Ach jóóó :-)

Těším se jak pak bude zásadovej Kalousek vystupovat z koalice aBursík to samé

0/0
15.6.2006 10:00

jiekeren

Re: Re: Ach jóóó :-)

Vy si VÁŽNĚ myslíte, že je KSČm schopna zničit tuto koalici tím, že jeden jejich poslanec někomu vyjádří důvěru? ;-)

To je jako by někdo kradl vaším jménem a vás zavřeli. Ne, to tak nefunguje :-D

0/0
15.6.2006 10:06

Bouše

Re: Re: Re: Ach jóóó :-)

Máš pravdu, ale na druhou stranu by měl příště Kalousek vážit slova, protože nikdy nemůže vědět, k jakým paradoxním situacím může dojít. A pravda je, že řekl naprosto pregnantně, že "nebude ve vládě, která by se opírala byť jen o jeden komunistický hlas". ;-)  

0/0
15.6.2006 10:17

boganek

Re: Re: Re: Ach jóóó :-)

No když mohli podpořit otce zakladatele :-)

0/0
15.6.2006 10:18

jiekeren

Re: Re: Re: Re: Ach jóóó :-)

A viděl jste tehdy tu šaškárnu? Já se na to díval v přímém přenosu a styděl jsem se za to, co poslanci ZEJMÉNA ČSSD předváděli - nakonec si odstřelili vlastního kandidáta a pro smích nebyli jen oni, ale vlastně my všichni.

Příznivci socialistů se tou podporou dnes hodně ohání, včetně vás ostatně. Jen zapomínají, že situace byla jejich produktem a důsledkem jejichjednání a chování.

Není to poprvé, ani naposledy, kdy socialista vytvořil absurdní paradox a poté co jej ostatní vyřeší, jsou za to kritizováni.

Zřejmě by bylo lepší si tam hrát na volbu prezidenta ještě měsíc? Já myslím, že ne.

0/0
15.6.2006 10:29

bubli1fuk

Re: Re: Re: Re: Re: Ach jóóó :-)

Neoháněj se situací. Situace je vždy taková jaká je. A je na řešiteli, aby se rozhodl. Buď pragmaticky (a proč ne že jo, když jde o "celebritu", pro kterou jsou např. "špinavé peníze" neznámým pojmem a nefér hra je nefér pouze tehdy, když na to někdo přijde) a nebo zásadově. Ale když jde o korýtko a s ním spojené tak příjemné prebendičky, tak to přece nikdo nemůže zásadový postoj vyžadovat, vždyť KAŽDÝ by se určitě zachoval stejně. A to je právě omyl, kterým se tito řešitelé snaží uchlácholit své svědomí (pokud si vůbec připustí, že něco takového může existovat) a nám ostatním vnutit, že v dané situaci to bylo to nejsprávnější, co se dalo dělat. Už Dr.Goebbels, blahé paměti, se řídil zásadou - 100x opakovaná lež se stává pravdou a jaké s ní slavil úspěchy.

0/0
15.6.2006 10:50

jiekeren

Re: Ach jóóó :-)

Neřekl bych, že bude pravicová koalice pošpiněna tím, že ji například jeden komunista podpoří, pokud za to nebude komunistům něco poskytnuto. Vy osobně byste se cítil špatně, pokud například masový vrah o vás promluví pochvalně? Vy jste jej o to nežádal. Nezapomeňte - ODS a spol. stačí 1, slovy JEDEN komunista nebo socialista. Oproti tomu ČSSD je potřebuje VŠECHNY a tady je markantní rozdíl.

Předpokládám, že komunisté pravicovou koalici klidně podrží. Už proto, že soudruh soudruha klidně podrazí, bylo to tak vždy a na věky i bude.

0/0
15.6.2006 10:04

Bouše

Re: Re: Ach jóóó :-)

Přesně tak, 100 koaličních hlasů + 1 komunistický má mnohem větší váhu než 74+26 R^

0/0
15.6.2006 10:12

bubli1fuk

Re: Re: Re: Ach jóóó :-)

Ano to má, ale když vás tchoř jednou potřísní, už to ze sebe nesmyjete (viz Narcis I).

0/0
15.6.2006 10:56

5alfa

Re: Re: Re: Re: Ach jóóó :-)

R^R^R^

0/0
15.6.2006 11:06

231

Re: Ach jóóó :-)

Topolánek nepotřebuje přímo hlas komunistů, nebo ČSSD. Stačí mu, když jeden poslanec odejde ze sněmovny.

0/0
15.6.2006 19:49

boganek

Pane

Kadle - tak te´d je to jiné - no jistě - protože teď Klaus prověřuje reprezentanta ODS - to už holt nemusí být nadstranický prezident. Kruci to Vám to není aspoň trošku blbé dělat, že jste nezavislí a přitom lézt tak okatě do zadku - to jste heště furt neodčinil ty Vondrovi - jo holt nejhorší jsou modrorudý komsomolci.

0/0
15.6.2006 9:07

Pavel-Z

Karel straší sám před sebou.

Komunistického strašáka rudý Karel vytahuje nejen před volbama, ale i po nich .. proč asi?  Že by nejaký komplex z  minulosti? Nebo jen Karel pěje ódy na toho, kdo právě vládne - koho chleba jíš toho píseň zpívej, Karle ?

0/0
15.6.2006 8:13

231

Re: Karel straší sám před sebou.

Tak se koukněte co Karel psal, když vládla ČSSD s spolu s KSČM prasazovali svoje zákony. Stejně tak se zkuste zamyslet, proč se premiér Paroubek sral do Karla. (Asi zrovan nepsal ódy na toho kdo vládne!)

0/0
15.6.2006 19:53

Pavel-Z

Styď se rudý Karle !

„My, tvůrčí pracovníci, máme jiné starosti, než jsou kampaně, nikoliv první a nikoliv poslední, antikomunistických centrál. Nemyslíme na destrukci, ale na tvorbu. Nemůžeme však mlčet k útokům, které jsou vedeny proti našemu socialistickému zřízení a mírové politice SSSR, které se v současné době projevily tzv. „chartou 77“.

Pod tímto citátem je podepsáno mnoho jmen – podíváme-li se na písmeno S, najdeme tam: Jiří Sequens, Stanislav Strnad, a... Karel Steigerwald, dnes komentátor MF Dnes.

Nic se nemá posuzovat mimo historický kontext doby.

0/0
15.6.2006 8:10

dykl

Re: Styď se rudý Karle !

nevěřím, že by štajgrvald, tohle podesal?!   dějou se na světě divné věci...... nemám slov,   komu vlastně ty svoje slinty chce presentovat, lhal tenkrát, nebo nyní,.....

0/0
15.6.2006 9:19

5alfa

Re: Re: Styď se rudý Karle !

Lidé mají různou minulost. Ty si můžeš věřit čemu chceš. Já vím je to brutální, ale ani Němci po válce netušili, co ten jejich hodný soused dělal za zvěrstva v lágru. Tak to prostě v životě občas chodí.

0/0
15.6.2006 11:09

fel_low

.

Česká shoda, čti "šoda"...8-o

0/0
15.6.2006 8:10

Ghost Dog

článek

Opět jeden nestranný článek jednoho nestranného a nezávislého novináře jedněch nestranných a nezávislých novin ;-D

0/0
15.6.2006 3:59

babacek

Re: článek

Když se ti zdá málo objektivní přejdi na ,,Halo noviny´´ ty jsou objektivní.;-D

0/0
15.6.2006 5:16

Ghost Dog

Re: Re: článek

Tak Halo noviny jsem čet jednou a fakt mi to stačilo to zlatej Blesk

0/0
15.6.2006 5:48

convict

Re: článek

nesmaz houbicky a konecne vystrizlivis smazko!Rv kup si rudasa!(Y)stejnej shitt jako ty!

0/0
15.6.2006 5:41

Ghost Dog

Re: Re: článek

Asi tě zklamu ale houbičky nesmažím a strizlivej jsem taky. Jen jsem napsal svůj názor a opět mě nějakej pravičák označuje za feťáka či bolševik.

Rudý nečtu, já čtu Chrudimsko

0/0
15.6.2006 5:52

babacek

Re: Re: Re: článek

To se velice pleteš convict patří do stáje socankomunistů!!:-)

0/0
15.6.2006 6:16

Ghost Dog

Re: Re: Re: Re: článek

aha tak to jsem nevěděl a tudíž se mu omlouvám a za svým názorem si stojím, je to jak když si napsal Topolánek

0/0
15.6.2006 6:18

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: článek

??? Topolánek8-o

0/0
15.6.2006 6:35

X-M

Pane Steigerwalde

Vás ti komunisti musí pronásledovat i ve spánku. Pokud Paroubek řekl, že s komunisty jednat o případné vládě nebude, tak je každému, kdo nemá klapky na očích, jasné, že ptát se ho pořád na komunisty je už poněkud trapné. Zamylete se nad sebou

0/0
15.6.2006 3:51

babacek

Re: Pane Steigerwalde

Trapné by to bylo v případě,že by Paroubek automaticky nepočítal i z hlasy komunistů.Takhle je nad slunce jasné,že lže když tvrdí opak a tak se novináři ptají.:-)

0/0
15.6.2006 5:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.