Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek odmítl velkou koalici i předčasné volby

Předseda ODS Mirek Topolánek odmítl velkou koalici. Bylo by to proti vůli voličů, řekl na Nově. "Stávající vedení a devadesát devět procent členů ODS to nepřipustí," ujistil. Za selhání politiků by považoval i předčasné volby. Bude dál hledat podporu pro vládu s lidovci a zelenými.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jardahorak

Hmmmm

Koukam ze tady jeste proudi cila debata... :-) Hosi, s vozou neztracejte cas, je to marne, je to marne, je to marne... ;-) vozo, zkus si prelouskat tenhle clanek. Ale dopredu varuju. Je tam malo obrazku, dost tezke cteni :-P http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika-jen-kvete-zatim-0y7-/ekonomika.asp?c=A060611_202742_ekonomika_ad

0/0
12.6.2006 1:13

Johny_S

Re: Hmmmm

Ale prosím tebe, vždyť to jsou jenom ódéesácké žvásty. Voza moc dobře ví, že to není pravda, a tak se ani nebude obtěžovat, aby takové nesmysly četl...

0/0
12.6.2006 1:16

jardahorak

Re: Re: Hmmmm

Jo, taky si myslim ze to takhle smete ze stolu. Preci jen, neni pod tim podepsan Kim il Paroubek, tak to bude z pera nejakeho agenta ODS. Nejaky placeny stvac a reakcionar, bezpochyby... ;-)

0/0
12.6.2006 1:18

Johny_S

Re: Re: Re: Hmmmm

Když už ho tu máme, třeba mi aspoň voza odpoví (ptám se každého paroubkofila, ale nikdo zatím nedovedl odpovědět): co v přesně v Paroubkově slovníku znamená výraz "reakční"? Paroubek ho užívá velice často ve spojeních "reakční přístup", "reakční média" ("nejreakčnější" jsou podle něj Lidové noviny). Bolševici ho používali ve smyslu "reakce na bolševickou revoluci", "kontrarevoluce". Ale pokud Paroubek není bolševik, tak co vlastně tato "reakce" znamená? Víš to, vozo?

0/0
12.6.2006 1:21

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Hmmmm

Patrně ani voza to neví. Tak zas nic. A já si tak rád přestal myslet, že Paroubek je bolševik, o čemž svědčí i jeho bolševický slovník. Tak si to asi budu myslet dál...

0/0
12.6.2006 1:30

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmm

...já bych si tak rád...

0/0
12.6.2006 1:31

jardahorak

Re: Hmmmm

vozo, je tam i odpoved na tu tvoji kravinu ohledne silne koruny. ""Dalším důvodem je posilující koruna. Silnější měna tlačí marže exportérů dolů," říká ekonom CitiBank Miroslav Plojhar." takze silna koruna je dobra nebo spatna? Tezka otazka, co? ;-) A co mame z rostouciho HDP? "Mzdy jsou tu třetinové proti Západu, navíc příliš rychle nerostou. Díky

nim tak investoři překousnou i vysoké daně a odvody na sociální

pojištění." ;-) Odpovez si sam, zvladnes-li to... Rv

0/0
12.6.2006 1:17

voza

Re: Re: Hmmmm

ptal jsi se co dává růst HDP 75% lidí co bere podprůměrnou mzdu .

0/0
12.6.2006 1:23

jardahorak

Re: Re: Re: Hmmmm

Doted jsem nedostal odpoved... A neptal sem se jen na ty co berou podprumernou mzdu, ptal sem se obecne kde obycejny obcan ma moznost spatrit ty skvele vysledky rostouci ekonomiky a DPH, kolem nichz socani poradaji oslavne tanecky... Rv

0/0
12.6.2006 1:39

doktor_bota

Re: Hmmmm

Vypadá to tak, už začíná odpovídat holými větami, ještě chvilku, a začne argumentovat moudrými lidmi naší krásné země. Dovezli picu, jdu se najíst a spát, dobrou noc všem slušným lidem.:-)

0/0
12.6.2006 1:17

Johny_S

Re: Re: Hmmmm

Dobrou.

0/0
12.6.2006 1:18

jardahorak

Re: Re: Hmmmm

Je fakt ze uz je cas jit spat. Tak dobrou  ;-)

0/0
12.6.2006 1:21

voza

Re: Hmmmm

Jsem ho přečetl a nevylučuje to nic z toho co jsem napsal. To jako myslíš že rovná daň zvedne porodnost ?

A nikdo netvrdil že není třeba reforem (ani Paroubek, do kterého je tak IN se pro dost lidí strefovat), ale to co navrhuje ODS povede akorát k ekonomickému a společenskému rozvratu.

0/0
12.6.2006 1:29

Johny_S

Re: Re: Hmmmm

Ale ano, Paroubek např. prohlásil, že není potřeba důchodová reforma - a následně ji shodil ze stolu. Kolik jiných reforem ČSSD stačila provést, a že je měla v programu již před čtyřmi lety? A když už jsme u té podpory porodnosti: vážně si myslíš, že porodné 120 000 zvedne porodnost? Patrně ano, ale jen u určité skupiny obyvatel, o čemž ovšem není korektní psát. Jinak je to samozřejmě hloupost.

0/0
12.6.2006 1:33

voza

Re: Re: Re: Hmmmm

před volbana jsem četl leták s volebním programem ODS a co slibovala bylo též nereálné

To že by se zvýšilo porodné na 120.000 se nebojím. Pro mě je důležité že ČSSD nenabízí ekonomický (a společenský) rozvrat A ekonomický už ODS předvedla a současná struktura ekonomiky je jejím důsledkem. 

To by mě zajímalo jak by ODS vyřešila problémy s odvrácenou stranou růstu HDP když ti tak vadí například ten "nízký" růst mezd.

0/0
12.6.2006 1:42

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Hmmmm

Jak nereálné? Já jsem o nereálnosti nepsal, pouze jsem poukázal na to, že zvýšení porodného na 120000 je nesmysl, ale nereálné to není. Ignorování potřeby reforem, což je program ČSSD, ovšem může vést ke společenskému rozvratu, způsobenému zhroucením veřejných financí. Co konkrétně je nereálného na programu ODS? Jinak, o nízkém růstu mezd psal Jarda, ne já. Já psal o vysoké nezaměstnanosti, protože pracovní místa sice vznikají, ale Češi díky vysokým sociálním dávkám odmítají pracovat. ČSSD je ovšem zpřísňovat nechce. Už měla tu možnost, ale nakonec to odmítla. Co se týče Jardy, ten to myslel spíš tak, že růst HDP, kterým se ohání ČSSD (i ty) zase taková výhra není, protože mzdy tak rychle nerostou. A to je důležitější.

0/0
12.6.2006 1:46

voza

Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmm

to řeší existeční minimum, které jě mnohem nižší než životní a je určeno nemakačenkům.

Sociální systém který platí prakticky doposud zavedl Jindřich Vodička (ODS)

0/0
12.6.2006 1:51

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmm

Jistě, ale to byla teprve polovina plánované reformy. Další již nemohla být provedena, protože vládla ČSSD, která se na nějakou reformu vykašlala, nechala to být.

0/0
12.6.2006 2:23

imt

Re: Re: Re: Re: Hmmmm

Posilování koruny vůči euru za loňský rok 9% ukrádá vývozcům z tržeb. Ceny vyvážených výrobků rostou pomaleji než dovážených- Kdyby se toto započítalo do HDP, rostla by ekonomika o 5,5%. Oznamovaný růst je od vlivu cen očistěný - Petr Holman ČNB.

0/0
12.6.2006 1:48

jardahorak

Re: Re: Hmmmm

Jiste, jen to dava odpovedi na tve oslavne choraly co tady potis... Co ma rovna dan spolecneho s porodnosti fakt nevim. Mas zajimave myslenkove pochody. Ale neprimo ji zvedne. Lide budou mit vice penez na utraceni, ubyde rodin ktere si dite nemohou financne dovolit... Ze neni treba reforem rekl Paroubek zcela jasne a na plnou hubu. Ze nemusime spechat s duchodovou reformou a muzeme zkusit nejaka jina propopulacni opatreni. Ze neni duvod omezovat vydaje rekl take on sam osobne. Nevim proc se to tady snazis porad opakovat dokola, i kdyz uz ti to zde dnes na diskusi bylo vyvraceno... Rv

0/0
12.6.2006 1:35

jardahorak

Re: Re: Hmmmm

""Nemusíme s reformou spěchat ..., má cenu zkoušet jít jinou

cestou a zavést místo toho nějaká propopulační opatření,"

prohlásil Paroubek, podle nějž se deficit rozpočtu snižuje více,

než se očekávalo. Odmítl tak varování Evropské komise, že

neprovedení reformy poškodí ekonomiku."

0/0
12.6.2006 1:37

Johny_S

Re: Re: Re: Hmmmm

Tak teď jsem zvědav, co ti na to odpoví. Možná nic, Kocourek taky nějak přestal odpovídat poté, co se sám nepřímo označil za bolševika. Totiž - Doktor Bota tvrdil, že komunista je i ten, kdo prosazuje nebo pomáhá prosazovat komunistické ideály. Kocourek se ohradil, že to tedy on není, tak jsem mu napsal, že právě že je, neboť podporuje koalici ČSSD+KSČM, kde se samozřejmě KSČM bude snažit své ideály prosadit a Paroubek bude muset ustoupit. Následně se ohradil, že v tom případě Topolánek bude Zelený. A já odpovídám: ano, bude muset, jestli chce být se Zelenými v koalici. Stejně tak bude muset být Paroubek blízký bolševikům. Poté již neodpověděl.

0/0
12.6.2006 1:41

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Hmmmm

P.S.: Evropská komise podle Paroubka stejně pracuje v žoldu ODS, takže lze její závěry ignorovat...

0/0
12.6.2006 1:43

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Hmmmm

Oni ti socni jsou vsichni jedna pakaz. Mysli si jak nejsou skvelymi diskutery a jake nemaji argumenty ale kdyz jsou zahnani do kouta, tak zmizi anebo zacnou nadavat anebo opisovat hesla ze svych stranickych brozurek. Kloudnou myslenku aby z nich clovek pacil heverem. Holt kde nic neni... voza je to same. Ma naucenych par veticek a na ekonomiku jde s trojclenkou. Co bys po takovem chtel... Rv Jdu spat. Vlastne ani nevim proc se tady zahazuju s nejakym zarytym paroubkofilem. Stejne na nej zadne argumenty neplati, takze je to jen skoda casu a energie... Dobrou...

0/0
12.6.2006 1:46

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmm

Dobrou. Taky to balím. Měj se.

0/0
12.6.2006 1:49

voza

Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmm

s ČSSD nemám nic společného - kromě toho že jsem je v roce 2002 a 2006 volil, předtím jsem volil ODS

0/0
12.6.2006 1:55

voza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmm

Slušně reagovat na urážky je docela dřina.

Ale na rozdíl od vás jsem nepoužil jedinou urážku a argumentuji věcně fakty :-)

0/0
12.6.2006 2:00

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmm

Chápu, že jsi ji volil v roce 2002 - to tam byl aspoň Špidla, relativně slušný člověk a především antikomunista. Pokud jsi ji ale volil i letos, pak jsi bolševik.

0/0
12.6.2006 2:25

voza

Re: Re: Re: Hmmmm

Já Paroubka slyšel před volbami v duelu na Primě a říkal že reformy ano.

0/0
12.6.2006 1:46

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Hmmmm

"Nemusíme s reformou spěchat ..., má cenu zkoušet jít jinou

cestou a zavést místo toho nějaká propopulační opatření,"

prohlásil Paroubek

0/0
12.6.2006 1:47

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Hmmmm

Tady vidíš, že Paroubkovi nelze věřit, protože každý den říká něco jiného. Asi ani žádný koncept, žádnou vizi nemá. Důležité jsou ovšem jeho konkrétní kroky - takže reformy od něj očekávat spíše nelze. Např. důchodovou shodil ze stolu.

0/0
12.6.2006 1:48

xhorl33

Re: Re: Re: Re: Hmmmm

A Paroubek 4x za den změní názor.Rv

0/0
12.6.2006 17:01

MPecold

Pokud

ty dva bloky-ČSSD+KSČM a ODS+KDU+SZ zůstanou tak, jak jsou, Paroubek se nikdy k sestavování vlády nedostane! Bude-li jenom bourat, získá nálepku nekonstruktivního politika a v předčasných volbách mu to pomůže-do hrobu(politického). Přátelé, ten břídil nikdy žádné volby nevyhrál a ani nevyhraje!R^>->-R^ 

0/0
12.6.2006 0:22

Johny_S

Re: Pokud

Zajímalo by mě, kdyby za určité hypotetické situace Paroubek sestavil menšinovou vládu, kterou by podpořili všichni komunisté a jeden Zelený, jestli by zdejší paroubkofilové byli aspoň schopni připustit možnou korupci, nebo by zde mleli o úžasných Paroubkových přesvědčovacích schopnostech či prozíravosti onoho Zeleného, který nechce připustit modrou totalitu a vládu modré mafie. Myslím, že by se stalo to druhé... Rv

0/0
12.6.2006 0:29

voza

Re: Re: Pokud

já bych reagoval podle všech výsledků a trendů rozvoje společnosti a ekonomiky. Na to jsou poměrně jasné a uznávané statistické ukazatele :-P

0/0
12.6.2006 0:32

Johny_S

Re: Re: Re: Pokud

Buď konkrétní. Takže druhá možnost?

0/0
12.6.2006 0:34

doktor_bota

Re: Re: Re: Pokud

V tom případě, pokud se v tom trochu vyznáš, ti musí být jasné, že současné trendy vedou zemi do háje.

0/0
12.6.2006 0:35

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

Já tam vidím toto: HDP roste, a přesto nezaměstnanost zůstává vysoká. Něco je špatně.

0/0
12.6.2006 0:48

imt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

Dalo by se říct, že HDP roste navzdory vládě. Vláda HDP nevytváří.

0/0
12.6.2006 0:52

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

Velký podíl na náhlém prudkém růstu HDP má vstup do EU. Ta korelace je evidentní. Tedy žádné záslužné hospodářské kroky vlády. Je navíc hezké, když vláda podporuje, přesně v duchu nejlepších socialistických tradic (dělali to i nacionální socialisté v předválečném Německu) největší korporace, ale ty patrně zaměstnanost nezachrání, když náš sociální systém je natolik štědrý, že se v nich Čechům nevyplatí pracovat, takže je musejí zastupovat Poláci, Slováci a Ukrajinci.

0/0
12.6.2006 0:54

voza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

HDP v ČR roste navzdory vládě a v SR díky vládě že ? :-D

0/0
12.6.2006 0:58

voza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

Na Slovensku zůstává dvojnásobná, přesto že jezdí za dělnickými profesemi k nám a do Maďarska

0/0
12.6.2006 0:59

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

Na Slovensku nezaměstnanost klesá, ale dříve byla velmi vysoká, takže chvíli potrvá, než poklesne např. na naši úroveň. Navíc ji uměle udržují Rómové na východě. V tamních osadách je třeba stoprocentní nezaměstnanost.

0/0
12.6.2006 1:03

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

Na Slovensku byla nezaměstnanost dvojnásobná než teď u nás asi před pěti lety, byl to důsledek levicové politiky Mečiara.Teď je asi o 3 procentní body vyšší, než u nás a stále klesá.

0/0
12.6.2006 1:10

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

Za vlády ODS se formovala správa nového státu, prováděla se reforma ve všech resortech, přecházelo se s centrálního plánování na volný trh, měnily se odbytiště našich výrobců, kteří nad to museli zajistit modernizaci jak výroby, tak řízení. K tomu připočítej hospodářskou recesi v Evropě...

Za vlády ČSSD byl klid a mír, ekonomika roste spolu s růstem v EU (hlavní podíl na růstu mají vývozci), i přesto je výsledkem vlády ČSSD především obrovský státní dluh, špatná situace ve zdravotnictví a dopravě, neúspešný boj s nezaměstnaností, děsivý nárůst korupce a "střední" byrokracie... Jak se projevil růst HDP na severní Moravě, nebo na kvalitě silnic?

0/0
12.6.2006 0:54

voza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

za vlády ODS je vidět deprese způsobená rozvratem díky experimentu zvaným "kupónová privatizace"

0/0
12.6.2006 1:00

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

Jasně. A tento rozvrat nemusel bývat být, kdyby ODS dala na radu nynějšího blízkého poradce premiéra Paroubka a někdejšího elitního bolševika Valtra Komárka, aby zůstaly obří státní podniky a s privatizací se počkalo. Takový socialismus s kapitalistickou tváří.

0/0
12.6.2006 1:02

voza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

Kupónová privatizace vysála z průmyslu finance (často půjčených v bankách) potřebných na rozvoj (a často i provoz) a proto ten masivní kolaps.

a zkrachovaly převážně podniky privatizovaných touto metodou

0/0
12.6.2006 1:09

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud

To je trošku odvážné tvrzení. Většina podniků byla privatizována touto metodou, tedy je jaksi logické, že nejvíce těch, co zkrachovaly, bylo právě takto zprivatizovaných.... Pořád je to lepší, než kdyby zůstávaly po malých krůčcích privatizované polostátní monopoly.

0/0
12.6.2006 1:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.