Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spis potvrdil: Berdár střílel do země, ne na lidi

V kauze Berdár vyšla najevo nová fakta. Bývalý šéf Českého Telecomu nestřílel na lidi. Přestože podle policistů mířil do země a ne na domnělé útočníky, hrozí mu obvinění. Případ se vleče přes rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tonicekXXL

Čemu se divíte?

Peníze jsou něco jako imunita.A protože se nelze na imunitu odvolat, je to potřeba patřičně okecat.

0/0
25.11.2006 18:20

Monstrum Anonymič Anonymov

Není náhodou žido nebo romského původu ?

8-o

0/0
25.11.2006 18:17

pepe999 from Salford

Tak podle te animace je Berdar tezkej gangster...

Prej do zeme....;-D;-D

0/0
25.11.2006 18:14

Beranal

Naprosto legální sebeobrana

Když se postavím doprostřed silnice a někdo na mě najíždí je to útok proti mému životu a mohu zahájit okamžitě palbu ;-D

0/0
24.11.2006 21:16

Beranal

Re: Naprosto legální sebeobrana

Akorát je tady problém ten že normálnímu člověkovi když se postaví do cesty někdo s vytasenou pistolí tak je  naprosto normální se snažit v  sebeobraně velmi rychle odjet.

0/0
24.11.2006 21:19

norton

Re: Naprosto legální sebeobrana

Doprdele co máš co stát uprostřed silnice?!!

0/0
25.11.2006 18:35

Beranal

Re: Re: Naprosto legální sebeobrana

To si špatně pochopil to bylo myšleno ironicky, samozřejmě nikdo nemá právo kromě policie se s tasenou pistolí postavit doprostřed polní cesty a snažit se zastavit auto, normální člověk to musí posoudit jako ohrožení zločincem a je normalní že se snaží co nejrychleji odjet i za cenu najíždění.

0/0
25.11.2006 19:43

jajaja00

Podle policie ale nejsou ve výpovědích tak jednotní.

;-D No jasně, Berdár je jednotnější.

0/0
24.11.2006 19:35

Chytrakz hospody

Nejzděte vožralí,

pak jsou mizerné reakce. Vyjedete proti vám audina, vy se dost rychle díky alkoholu neuhnete a protože audina řízená Berdárem má vždy přednost, tak ho ohrozíte na životě a tím pádem se na vás může beztrestně střílet. Ani z toho důvodu, že jedete vožralí, ale proto, že jste panstvu neuhli včas z cesty:-(

!!!!!!

Ale původně Berdár tvrdil, že to byli ti hoši, co mu dali před tím po šimpánu. Tak, kde je pravda;-O;-O

0/0
24.11.2006 9:26

památkář

Někdo tady pěkně mlží - animace neodpovídá popisu činu

Jestliže Berdár vozidlo neřídil a vystupoval z místa zpolujezdce, nemohl vystoupit z levých předních dveří, ledaže by vlastnil audi v provedení pro levostranný (britský) provoz s volantem vpravo. Další divná věc je, že střílel na levý bok okolo něho vpřed jedoucí škodovky, ačkoliv tato ho nemohla nijak ohrozit, když nejela proti němu!!!!!!

0/0
24.11.2006 8:44

jajaja00

A nejel Berdár náhodou do nemocnice, protože byl zraněn na hlavě ?

A že si chlapec všechno tak jasně pamatuje...

0/0
20.6.2006 8:02

jajaja00

toto jsem nepochopil, sbohem mé IQ

Při střelbě za ujíždějícím autem by střelec šel naopak vpřed a balistické stopy by byly nalezeny ve směru, kterým vůz s mladíky ujížděl.) 

0/0
20.6.2006 7:56

fel_low

Re: toto jsem nepochopil, sbohem mé IQ

Úhel dopadu střely?

0/0
20.6.2006 9:00

jajaja00

Re: Re: toto jsem nepochopil, sbohem mé IQ

on se mění dle směru chůze ?

0/0
20.6.2006 9:03

jajaja00

?

Nepsali tenkrát náhodou, že byl zasažen sloupek za předními dveřmi ?

0/0
20.6.2006 7:54

památkář

Re: ?

Sloupek za předními dveřmi mohl být prostřelen právě z Berdárovy střelby, když jela škodovka okolo něho vpřed, avšak tehdy ho nijak neohrožovala, není mi jasné, proč tedy "v sebeobraně" střílel!! Z animace je patrné, že to byla útočná střelba, nebo je animace špatná. Také mi není jasné, proč v animaci vystupuje z levých předních dveří, když byl na místě spolujezdce. To má audi s volantem vpravo?

0/0
24.11.2006 8:47

jajaja00

Re: Re: ?

Čti ještě jednou: "Když ho jeho přítelkyně vezla do nemocnice..."

Ovšem obranná střelba ani náhodou.

0/0
24.11.2006 11:23

roy_batty

Re: Re: Re: ?

no ano, vlevo ve předu odkud vystoupil Beďár seděla jeho přítelkyně co ho vezla do nemocnice, tak to je potom úplně jasný 8-o

0/0
24.11.2006 13:33

památkář

Re: Re: Re: ?

Ať to čtu znovu, jak čtu, vychází mi pořád, že na té úzké cestě, kam se obě auta nevešla, řídila jeho přítelkyně a on (VELKÝ BEDNÁR) vystoupil z místa spolujezdce a jal se střílet!!!!

0/0
24.11.2006 15:48

jajaja00

Re: Re: Re: Re: ?

Čteme oba správně. Kolega pouze zřejmě neví, která je levá a která pravá. Stávají se ale podstatně horší věci.... ;-)

0/0
24.11.2006 19:41

památkář

Re: Re: Re: Re: Re: ?

Ale, ale, pánové, nenechte se mýlit redakcí Mladé Fronty, oni tu animaci po mé kritice předělali, ale nic o tom nikomu nesdělili, já si strany nepletu. Bývá sice ve slušné společnosti zvykem, že se redakce omluví nebo dokonce poděkuje za upozornění na chybu, ale tady se ten zvyk nedodržuje. Jestli takhle diletantsky ale pracuje i policie, těžko něco vyšetří. Vystupovat chvíli z pravých a chvíli z levých dveří, to se to potom střílí!!

0/0
24.11.2006 20:34

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

TAk to již chápu. Myslel jsem, že to kolega bral z předního pohledu.

Ovšem nepřesnosti v redakci idnes ? Prkotina. Podívej se někdy do teletextu ČT. To je teprve zábava na vysoké úrovni. A za naše peníze....

0/0
25.11.2006 11:10

jajaja00

Re: Re: Re: Re: ?

Celý problém je v tom, že na obrázku, stejně jako (zřejmě) ve skutečnosti vystupuje z PRAVÝCH dveří.

0/0
24.11.2006 20:01

památkář

Re: Re: Re: Re: Re: ?

Teď už ano, dopoledne ještě ne. Buď Berdár změnil výpověď a redakce rychle reagovala, nebo jen redakce reagovala na moji výtku a v tichosti animaci opravila. A´T tak nebo tak, je to smutné, že z nás iDnes dělá voly, když opravu neokomentuje!!A my jim to dál žereme!!Rv;-€

0/0
24.11.2006 20:36

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

Berdár vypovídal stále stejně. Chyba je kde ?

0/0
25.11.2006 18:05

jajaja00

... se stodvacítka náhle rozjela proti němu.

to těch 15 metrů musela jet docela dlouho, když stačil střílet před ní, obíhat ji, střílet za ní.... nebo je dobrý běžec

0/0
20.6.2006 7:52

tnx

To je sen

Kolik ho to asi stalo?

0/0
20.6.2006 6:36

Choco_late

Kecy o Vašich pseudoproblémech....:-/

Pořád se kecá, že Berdár střílel, chudáci vystrašení (ožralí a zhulení) kluci, Berdár si nahrabal, ať táhne na Slovensko, kdo za ním stojí, koho asi tak mohl podplatit, kolik mu dal, kolik mu vydělal zlatý padák.....Ježiši, co to je za otázky?k zblití!!! Být na jeho místě, tak jim nasázím pád dobře mířených do zadku. A malá otázečka: KDY SE ZAČNE VYŠETŘOVAT, KDO HO ZMLÁTIL? DOCELA BY MĚ TO ZAJÍMALO...NAVÍC - ZACHYTILA TO PŘECE KAMERA, NE? TAK KDE TO VÁÁÁZNE?;-€

0/0
19.6.2006 10:40

Kleki Petra

Re: Kecy o Vašich pseudoproblémech....:-/

Proč se rozčiluješ? Prdne ti zbytečně žilka. Ať se to vyšetří obojí, ale vždy, když něco odloží přímo policajti, mám pocit, že něco neskutečně smrdí.

0/0
19.6.2006 11:01

Choco_late

Re: Re: Kecy o Vašich pseudoproblémech....:-/

Máš pravdu...prdne mi cévka a co potom ;-)).

Jak se to protahuje, tak mám pocit, že se ví, kdo mu to udělal...a tutlá se to. Proč asi? Naštval spoustu lidí, že by někdo hooodně vysoko.....?????

0/0
19.6.2006 11:20

Kleki Petra

Už to vidím: jedu z návštěvy od známých, u kterých jsem ještě nikdy nebyl.

Na úzké okresce potkám Audinu, která zastaví, a z ní vyleze chlap s bouchačkou. Poleje mě pot a začnu dělat brikule. Nejdřív mě napadne, že ho zkusím objet, tak vyrazím dopředu, ale pak si uvědomím, že tu jeho kraksnu nemám kudy minout. Ten trotl pálí jako u Verdunu, slyším, jak mi cinkla střela o zadní disk. Vrazím tam i bez spojky zpátečku a trapem couvám, rigol nerigol. Na hlavní to stočím a jedu, co to dá. Po pár kilometrech ale dostanu takovou klepotici, že musím zastavit a jít si sednout do příkopu na cigáro, které si ani nemůžu pár desítek vteřin zapálit. Sedím, bafám, s kamarádem se dohadujeme, zda utekl z Dobřan, nebo z Bohnic, když najednou je tu ten cvok zase!!! Strachy barvíme trenky a dáváme si pozor, abychm se ani nepohnuli, natož abychom jej opravdu vytočili nějakým telefonováním. S jakou úlevou sledujeme příjezd dalšího auta!!! Dokonce bezpečnostní agentura! Sláva! Pro jistotu ale vycházíme s rukama nahoře, protože co kdyby mu ruplo v kouli už definitivně?

0/0
19.6.2006 10:19

utanův stín

Re: Už to vidím: jedu z návštěvy od známých, u kterých jsem ještě nikdy nebyl.

A teď si vem, že bych ho potkal já. Cestou ze střelnice. :-(

0/0
24.11.2006 8:48

Beranal

Re: Re: Už to vidím: jedu z návštěvy od známých, u kterých jsem ještě nikdy nebyl.

Tak to by byla naprosto přiměřená a legální sebeobrana a Berdár s dírou mezi očima, ale kdovíjak by to posoudili potom naše podivné soudy.8-o, třeba by řekli že jsi měl usoudit že ten Berdár jenom z legrace blafuje a tobě nic nehrozilo a že jsi se tedy dopustil vraždy.

0/0
24.11.2006 21:25

medved_cz

Kdo se zna s Grossem...

...ten ma imunitu zajistenu. Proste to je to Grosstapo vytvorene z Ceske policie za vlady CSSD! Vycistit tento chliv bude cekat leta. A do te doby neverim teto uplatne policii.

0/0
19.6.2006 10:14

Transalp

Miluji českou policii

Miluji českou policii za to, jak nás chrání pře střílejícími psychopaty, za to, jak objektivně vyšetřuje spáchané činy, jak nestranně vyhodnocuje chování a nenadržuje státním papalášům, zaměstnancům a dalším příznivcům.

Měli ho v sebeobraně rozstřílet, šmejda. Ne že v tomhle státě lidi málo hulej, ale málo nosej zbraně!

0/0
19.6.2006 10:09

Alcator

Re: Miluji českou policii

Přečti si to znovu - Státní zástupce (= ŽALOBCE proti bednárovi !!) souhlasil s tím, že tato rekonstrukce odpovídá skutečnosti. Někdy je vaše potřeba vidět za vším spiknutí směšná.

0/0
20.6.2006 15:19

Phantom2005

Souhlasím s diskutujícími ...

... Berdárova střelba byla neoprávněná. Mohl se v daném okamžiku domnívat, že je ohrožen, byl skutečně zraněný a v šoku, ale ohrozil nevinné lidi a způsobil jim hmotnou škodu. Můj názor je, že by mu měl soud zabavit zbroják tak na 5 let a napařit 1-2 roky podmínky, tolik by asi dostal "normální" občan téhle republiky.

0/0
19.6.2006 10:01

_m-

správně měl nadpis článku znít:

SPIS POTVRDIL: BERDÁR STŘÍLEL!!!!

0/0
19.6.2006 9:42

Bonelord

Myslim, ze toho kdo vede vysetrovani by mela okamzite zacit vysetrovat inspekce MV!!!

8-o8-o8-oRv

0/0
19.6.2006 9:39

Bonelord

Kdyz strilel do zeme, jak tedy mohl prostrelit to auto???

Kazdopadne nemel vubec pravo na nekoho strilet a nehraje zadnou roli, ze se netrefil!!!! Uz davno mel byt obvinen z pokusu o vrazdu!!!!! Podplacena policie jen ceka na zanik trestnosti.;-€Rv

PCR zejme prijde normalni, ze kdyz mi nekdo dal vcera po hube, tak ja dneska rozstrilim nekoho uplne jineho. Ten p*cus na ty kluky strilel tak dlouho, az nabourali.!!!!!! Je jenom nahoda, ze je nezastrelil.;-ORv

0/0
19.6.2006 9:30

drs

Re: Kdyz strilel do zeme, jak tedy mohl prostrelit to auto???

Tady se tomu tusim rika verejne ohrozeni a navic strelnou zbrani. V soku nebo ne, nemel pravo tasit, pokud nebyl v tom okamziku napaden. Kdokoliv jiny uz by davno brucel, ale takovyhle zvire se z toho vyseka. Ti policajti jsou fakt trapni jak to zlehcuji. Kohokoliv jineho uz by vedli v klepetech a jeste by pak uklouzl v umyvarce.

0/0
19.6.2006 19:38

Bouše

Ještě jsem neslyšel,

že by někdo pro výstrahu útočníkovi střílel do země. Dobrým zvykem bývá střelba do vzduchu. :-P

0/0
19.6.2006 9:15

Phantom2005

Re: Ještě jsem neslyšel,

Dobrým zvykem je střelba někam kde střela nenatropí škodu. Při střelbě do vzduchu letí střela z pistole klidně i kilometr daleko a má dost energie aby způsobila vážné zranění.

0/0
19.6.2006 9:57

Bouše

Re: Re: Ještě jsem neslyšel,

Jasně, to znám z vojny. Střela má smrtící účinek po celé její draze. Mohl bys mi ale sdělit, kam pro výstrahu střílí policisté, když někoho pronásledují? 8-o :-P

0/0
19.6.2006 10:07

Kleki Petra

Re: Re: Re: Ještě jsem neslyšel,

Naši policisté do hlavy.:-)

0/0
19.6.2006 10:12

Bouše

Re: Re: Re: Re: Ještě jsem neslyšel,

;-D

0/0
19.6.2006 10:17

Phantom2005

Re: Re: Re: Ještě jsem neslyšel,

Mám obavu, že jim předpis nařizuje střílet do vzduchu :-/. Já bych nicméně volil něco dostatečně hmotného a pokud možno něco od čeho by se kule neodrazila.

0/0
20.6.2006 10:47

Beranal

Podivné zdůvodnění

Co to je za podivné zdůvodnění že nestřílel na lidi ??? Pokud by střílel na lidi tak by to byl jasný pokus o vraždu, jelikož se neprokázalo že by střílel na lidi tak jsou to mírnější trestní činy, zřejmě veřejné ohrožení, omezování, vydírání nebo ono snad u nás lze kohokoliv strašit a ohrožovat střelbou pod nohy nebo do auta ?? to snad policajti asi moc koukají na nějaké kovbojky z divokého Západu.

0/0
19.6.2006 7:45

památkář

Re: Podivné zdůvodnění

Ale on přeci střílel hned první střelou na lidi jedoucí v té škodovce. Dle animace střílel zleva do vozidla, které jelo okolo něho a nijak ho nemohlo ohrozit.

0/0
24.11.2006 9:32

Beranal

Koukák a žasnu

Koukám na tu animaci a žasnu, ti policajti jsou buďto opravdu tak hloupí jak je to v těch vtipech nebo si dělají srandu. Berdár vystřílí dva zásobníky, třikrát zasáhne auto a přitom se ukáže že nikoho neohrožoval.

Já osobně vidím, že auta zastavila protože nemohla projet, potom vyběhnul nějaký šílený střelec s pistolí a začal střílet. Hoši reagovali v rámci přiměřené obrany, tedy se snažili uniknout, nejdříve vyjeli dopředu tam zjistili že neprojedou tak začali couvat. Jestli někdo v té snaze utéct vidí nějaký útok na toho šíleného střelce, který se jim stavěl do cesty tak to je opravdu záležitost na psychiatra. Ten střelec ten je opravdu nebezpečný pro celou společnost, tomu už dávno měli sebrat ten zbrojní pas, a už dávno měl sedět před trestním senátem. Já bych řekl že tohle co dělá Policie to už měla dávno vyšetřovat inspekce MV, ta Policie nechrání nás občany ta se snaží chránit a omlouvat evidentního zločince.

0/0
19.6.2006 7:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.