Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehoda čtyř kamionů zahradila dálnici D1

Dálnice D1 byla na 115. kilometru ve směru na Prahu tři hodiny zcela neprůjezdná. Srazily se tu čtyři kamiony. Tři lidé byli zraněni, jednoho z nich musel do nemocnice odvézt vrtulník. Na místě zasahovaly všechny oblastní jednotky záchranářů. Nehoda zkomplikovala dopravu v celé oblasti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Babul

?

Včera jsme se vraceli od nehody dvou mladíků, kteří narvali starou bečku do stromu a dost se jeden poškodil na zdraví. Při zpáteční cestě jsme viděli na silnici sraženého zajíce a u silnice hopkal druhý, přibíhal a odbíhal od toho mrtvého, protože tam byl poměrně velký provoz. Toho mě bylo líto.

0/0
12.6.2006 10:46

Hovenyr-Oregor

Motorová nůše

Kamioňáci, myslím TY opravdové, jsou v pohodě, ale jak píše Chroustík, je to v tom, že s velkou károu jezdí kluci po najetých 300 km.. Bohužel se musí nějak živit (sebe a rodinu), ale když nedokáže pořádně zvládnout vlastní "fáčko" a nemají soudnost, je to vlastně obecné ohrožení.....Ale podle mne jsou nejhustší bílé dodávky... a hlavně "motorové nůše", tak zvaní AVIAtici. Jenomže tam to není o mládí, ale o stáří (vozu)... a navíc je to stejné jako Š 105 - pokud projde STK, můžeš jezdit...

0/0
10.6.2006 0:51

Hovenyr-Oregor

Re: Motorová nůše

Ještě jsem zapoměl co říká můj kolega: "Kam čert nemůže, nastrčí bábu. A když mu báby dojdou, nastrčí Avii". (Platí zejména na velmi zakroucených okreskách ;-D

0/0
10.6.2006 0:53

regazzi

!

Pro všechny, kteří vidí svět černobíle a tvrdí že kamionaci = idioti, osobaci = ti správní a v právu: Kupte si CB vysílačku a poslechněte si někdy problémy těch šoférů kamionů. Nechci se jich zastávat, samozřejmě, že jsou mezi nimi, ,i mezi námi, blbci, ale nikdo z vás, co jim tu nadáváte, by to nešel dělat ani náhopdou ! Ono od stolu v kanclu se to nadává.....:-/

0/0
10.6.2006 0:08

dislektik

Re: !

R^

0/0
11.6.2006 17:42

sam99xx

Re: !

aniž bych se chtěl zastávat kterékoliv skupiny řidičů, mám jiné zkušenosti. Já na CB kanálech využívaných kamióny a dodávkami často slyším věty typu "ta pí.a (debil) jede 60, kráva jedna pitomá" nebo "zase jeden vzornej č.rák" apod. Zmíněný řidič(ka) přitom neudělal nic, nikoho neomezil, nikoho neohrozil, jen se řídil (a) dopravním značením, a za to se mu dostalo "odměny" v podobě kamiónu nebo dodávky toho nerváka, který řval do CB vysílačky, nalepené sotva metru za jeho autem.

Skoro každý víkend trávím v Krušovicích nebo okolí a co se v té obci děje, je k neuvěření: téměř nikdo tam nejede 50, spíše 70-90 km/h, ale vyjímkou není ani kamión valící se rychlostí 100km/h

0/0
12.6.2006 8:21

sam99xx

Re: ! - pokračování

...(o motorkách ani nemluvím). Několik smrtelných nehod za poslední dva roky na stále stejném místě jsou výsledkem hulvátství těch tzv. řidičů.

Četl jsem dnešní MFDnes, kde spousta lidí vyjadřuje naději na menší počet pirátů silnic v souvislosti s novým zákonem, no myslím, že jejich očekávání jsou poněkud optimistická, protože žádný zákon sám o sobě nic nezmůže. To se totiž musí do prosazování tohoto zákona pustit i policie a pokud to bude dělat tím způsobem jako posledních pár let, tak moc velké změny nečekejte

0/0
12.6.2006 8:22

chillikohout

Jezdej

S kamionama ve dvou pruzich====mazec...Jezdej jak prasata..tak se nedivim ze se vybourali,,kdyz se snazej jeden druhyho predjizdet co to da--k...ti!!8-o8-o

0/0
9.6.2006 22:27

t06

údiv

viděl jsem to a celkem se divím že to nebyl smrťák na místě... kabina jednoho z těch kamionů byla v předozadním směru smáčklá asi napůl a řekl bych že hasiči si museli máknout než dotyčného vyexpedovali...

0/0
9.6.2006 19:13

grospic

snad právě proto byl napříč

polit.stran. schválena jízda kamionu i v sobotu

0/0
9.6.2006 18:43

dislektik

Re: snad právě proto byl napříč

i v NEDĚLI ale až 1.7.06 a díky poslanci ČSSD!!!!!!

0/0
9.6.2006 18:45

Bulerbin

.

Hlavně, že ten kdo má  největší kecy vždycky, když se stane nějaká bouračka kamionu a hned je zněj nějvětší odborník přes dopravu má řidičák sotva na pionýra.

0/0
9.6.2006 18:42

památkář

Kdopak za to může tentokrát - do třetice...

?? -Při té příležitosti mne napadá, proč nejdou pomaleji a taky, jak je možné, že stát utrácí peníze za televizní šoty namísto dohledu nad správou silnic, která nechává větve klidně přečnívat a toho, kdo chce předjet kamion vystavuje nebezpečí, že do něho kamion náhle kvůli větvím vybočí. Co na to ministr Shcling, který už se zase třese na své teplé místečko?!!!

0/0
9.6.2006 17:26

sam99xx

Re: Kdopak za to může tentokrát - do třetice...

televizní šot BESIPu ohledně kamiónů mne "fascinoval" a to v okamžiku, kdy v jednom záběru se kamión vyhýbá mostní konstrukci a bez varování to "foukne" před projíždějící auto v levém pruhu. Je toto snad návod? Pro kamióny neplatí neplatí , že "Přejíždět z jednoho jízdního pruhu do druhého smí řidič jen tehdy, neohrozí-li a neomezí-li řidiče jedoucího v jízdním pruhu, do kterého přejíždí; přitom musí dávat znamení o změně směru jízdy"? Co kdyby se z tohoto manévru stala nehoda?

Jinak je dobře, že BESIP natočil nové šoty odrážející dnešní stav na českých silnicích, ještě by bylo potřeba vysílat je také na soukromých televizí, protože, kolik lidí v ty časy sleduje ČT?

0/0
12.6.2006 8:35

památkář

Kdopak za to může tentokrát

? - pokračování...Ať se zase někdo zastává řidičů kamionů, že ONI jezdí dobře. Dokonce i BESIP v televizi ukazuje, jak ONI to mají těžké a My jim způsobujeme komplikcae a mám je chápat např. když vybočují do středi vozovky nebo přes její střed, aby si nepoškodili plachtu od větví, které by mohly z boku přečnívat. Rv

0/0
9.6.2006 17:25

památkář

Kdopak za to tentokrát může???

Kdopak asi opět svým nezodpovědným jednáním ohrožujícím dnes a denně ostatní účastníky provozu tentokrát způsobil nehodu 4 kamionů bez osobních aut???

0/0
9.6.2006 17:25

Chinkeee

%$#@&

Co to je k**va za č***ky, to neuměj jezdit nebo co? Kazdej den neco, uz by se na to meli vy**at !!! ;-€

0/0
9.6.2006 17:11

chroustík

Bejvávaly doby,

kdy kamiony a autobusy řídili PÁNI šoféři. Elita mezi řidiči a museli mít cosi najeto, než se na tato vozidla dostali. Silně pochybuji, že tomu tak dnes je. O technickém stavu některých "VOZIDEL" pohybujících se po našich silnicích raději nemluvím. No, nakonec když autoškola JEKA Pardubice může vyučovat na rezaté Liazce, proč ne, že ?

0/0
9.6.2006 16:21

Jirmat

Re: Bejvávaly doby,

přesně tak.Bývaly doby kdy jsem se mezi kamiony rád schoval a věděl jsem,že mi neublíží.Dneska raději přidám a mizím.Bezohlednost kamioňáků je příznačná.Znám kluky kteří neměli najeto ani 200 km na náklaďáku a už jezdí s kamionem.Nedávno mne jeden svezl.Měl jsem husí kůži,když mi předváděl jak rychle s plným kamionem dosáhne 130 km/hod.Na brzdnou dráhu prý nemyslí,to záleží na mnoha okolnostech a tudíž se s tím neznepokojuje.

0/0
9.6.2006 17:11

Pepa Nos2

Re: Bejvávaly doby,

R^R^R^Nelze nic jiného, než plně souhlasit. Taky jsem měl kamioňáky za zkušené řidiče, ale dneska s kamionem jezdí spousta trotlů.R^

0/0
9.6.2006 17:20

geroc

Re: Bejvávaly doby,

Ano bejvávaly doby kdy řidiči kamionů a dálkových (zájezdových) autobusů byly elita. Než se tam totiž dostali tak měli už několik let odkrouceno jako, např.pískaří, mlíkaři, a na záčátku toho  vyfasovali rozhrkanou Avii nebo matesa a učili se s ní jak jezdit. Jo bejvávalo...   

0/0
9.6.2006 17:53

dislektik

Re: Bejvávaly doby,

boužel máš pravdu

0/0
9.6.2006 18:08

Hovenyr-Oregor

Re: Bejvávaly doby,

Jak píšeš, tak souhlasím...

0/0
10.6.2006 0:43

cwapa

:(

kua to nasere;-(;-(

0/0
9.6.2006 16:09

hurkadavid

proc tolik nenavisti?

?Proc se vsichni tak hnevate na ridice kamionu? Jsou to normalni lidi, kteri jen ridi velke auto. Pral bych vam jednou, at si tak zkusite vydelavat. Mi kymiony nevadi a na dalnici uz vubec ne. Kdyz zablika, vzdy zpomalim a pustim ho pred sebe. Lidi, nebudte nastvani....

0/0
9.6.2006 16:00

luke0

Re: proc tolik nenavisti?

Proc, protoze kolikrat vidi ze specham, ne ze jedu jak blazen, a maji tendenci se dva kamiony navzejem prebihat, nedejboze avie avii, to je vzdy na 5 min. Ja je poustim taky, ale mnoho znich jsou ......, Proste pokud maj naladu tak ti muzou pekne zavarit

0/0
9.6.2006 16:03

hurkadavid

Re: Re: proc tolik nenavisti?

oni take nekam potrebuji dojet.....

0/0
9.6.2006 16:17

TrueRobos

Re: Re: Re: proc tolik nenavisti?

Máš naprostou pravdu. Čtyři už dojely. Snad u toho nepřišel nidko normální k úhoně...

0/0
9.6.2006 17:17

Moa

Re: proc tolik nenavisti?

Když zabliká, pustím ho před sebe. A uhne a pustí on tebe, když ty zablikáš?

0/0
9.6.2006 16:09

hurkadavid

Re: Re: proc tolik nenavisti?

Jasne. A pokazde mi podekuje. (rukou...) Aby jste se neptali, jak to poznam.

0/0
9.6.2006 16:17

VyMeTaky

Re: Re: Re: proc tolik nenavisti?

A ted honem vzit tu zlutou pilulku a poradne zapit, za chvili se ti ulevi. Vis, ze kdys si ty prasky nevemes, ze pak zase prijdou zrizenci s kazajkou...

0/0
9.6.2006 16:27

znalecvina

Re: Re: Re: proc tolik nenavisti?

no tak to kecas. volky kamion pousti jen sobe rovne. dodavky a mensi nakladni vozy ingnoruji. (Y)

0/0
9.6.2006 16:31

dislektik

Re: Re: Re: Re: proc tolik nenavisti?

8-o8-o8-ota podle tebe drtí vše co je menší jak nákladák??

0/0
9.6.2006 18:47

redi

Re: proc tolik nenavisti?

Protože oni jsou tak ohleduplní. Chápu, že pořád myslí na silnici na ostatní řidiče, že neblbnou pouze z dlouhé chvíle a fakt, že mezi sebou sešrotujou osovní auto, nebo že se srazí na přehledné dálnici je dílem ufounů, protože oni jsou tak svělí a ohleduplní a pozorní ... ;-(

0/0
9.6.2006 16:20

VyMeTaky

Re: proc tolik nenavisti?

Kdyz zablika a ty ho pustis tak si ho holt pust, ale ne kazdy jezdi nejakou S120/105...

0/0
9.6.2006 16:25

johan222

Re: Re: proc tolik nenavisti?

já jezdim BMW 740 D a taky ho pustim,nic mi to neudělá,je lepší ztratit minutu v životě,než život v minutě,Ale podle Tvého psaní bych řekl,že ty budeš jeden z těch co viděj kamion a už blikaj,preventivně...:-D

0/0
9.6.2006 16:48

dislektik

Re: Re: Re: proc tolik nenavisti?

R^R^R^

0/0
9.6.2006 18:48

idnesKROKODYL

Re: proc tolik nenavisti?

'Jsou to normalni lidi, kteri jen ridi velke auto. '  - nesouhlasim, normalni nejsou, alespon vetsina z nich neni.

0/0
9.6.2006 20:40

Tomáš Nemravný

Re: proc tolik nenavisti?

Normální člověk nejede stovkou nalepenej 3 metry na toho před sebou... Co vidí jiného než zadek toho návěsu? Takže když ten první z jakéhokoli důvodu přibrzdí, druhý to do něj zákonitě vpálí... Takže normální možná jsou, ale ne lidi, ale magoři.

0/0
9.6.2006 20:44

RaPel

Re: Re: proc tolik nenavisti?

Obrovská část osobáků jede 150 metr za tím před sebou....

0/0
10.6.2006 0:25

Hovenyr-Oregor

Re: Re: Re: proc tolik nenavisti?

Uděláš si "bezpečnou vzdálenost" a on Ti to tam frkne blbeček f ochcávce,  f metle, f tédéíčku a na hlínách.... tak si zase (přibrzdíš) uděláš místo a už tam máš bílou dodávku... uděláš to znova a za Tebou tě prosvítí kamion, protože "ztrácí otáčky". No asi si člověk nevybere. Záleží na každým, jakej je a nezáleží na tom, jestli řídí "truck" nebo "truckbanta"...:-/ 

0/0
10.6.2006 1:03

kecabab

Někde jsem zaslechl,že

každý kamión který nedojede je fajn.:-/

0/0
9.6.2006 15:54

johan222

Re: Někde jsem zaslechl,že

nepřeju Ti nic zlýho,ale měl by jsi sis to nejdřív zkusit,a pak psát takovéhle P.Í.Č.O.V.I.N.Y, Ty hňupe...

0/0
9.6.2006 16:53

kecabab

Re: Re: Někde jsem zaslechl,že

To byl sarkazmus.To však ten kdo má místo mozku kamión nepochopí.:-P

0/0
10.6.2006 5:02

Hovenyr-Oregor

Re: Někde jsem zaslechl,že

To podle mne není vůbec vtipný. Mlčeti zlato. Ano ?

0/0
10.6.2006 1:05

kecabab

Re: Re: Někde jsem zaslechl,že

Ty budeš jistě patřit mezi tuto kastu ,která se má za krále silnic a dělají nejvíce škod na silnicích i životech.

0/0
10.6.2006 4:58

Hovenyr-Oregor

Re: Re: Re: Někde jsem zaslechl,že

Ale vůbec ne... Když se něco takovýho stane, tak jsme tam většinou první a tak mne zarazil Tvůj komentář. Ono vidět (a v lepším případě slyšet) jak ti lidi řvou, když je vystříháváš ze zdemolovaný kabiny je trochu silný zážitek. Ale zvykneš si...;-)

0/0
10.6.2006 22:18

abysser

viníkem jest....

Kubiceho zpráva...

0/0
9.6.2006 15:51

IAMAD

Kamioňáci = magoři

;-€;-€RvRv

0/0
9.6.2006 15:35

dislektik

Re: Kamioňáci = magoři

jo kde si na to přišel?

0/0
9.6.2006 18:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.