- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kühnl si podepsal zlatý padák a loučí se, by bylo jistě trefnější.
Tak nejdřív fláterník Kalousek rozprodá velmi výhodně stihačky, když byl ekonomický naměstek na obraně a pak tenhle fláterník Kühnl utratí z našich kapes peníze za trasportéry Místo, aby celá zakázka byla zádána nějaké české firmě to ne, hlavně když to dostanou rakušáci, kteří nám tímto kšeftem moc to HDP nezvednou.Ono je lepší nechat narvat pupky rakušákům, než nechat vydělat české lidi, když už teda chtějí ty ty plechovky, které jsou na nic.Nikoho to moc ve vládě nezajímá hlavně, když si fláterníci na tom namastí kapsy Kurňa kdo už zastaví tohle rozkrádání státní pokladny.
soudruhu vím že bolševici KDU nemají rádi, ale máte s ČSSD jen 100 a to je na sestavení vlády málo...
Nejde o to co koupit a k čemu to bude. Jde o to, že kupujeme za peníze svých dětí a vnuků na dluh a navyšujeme již tak astronomický státní dluh.
... (proti komu?).
A pak mne pobavil Kühnl: "Kdyby totiž Brusel požádal Prahu o nasazení vojáků v některé krizové části světa, nemohlo by je ministerstvo poslat, protože není na čem, leda na nákladních automobilech," vysvětlil. - To je ovšem evidentní licoměrnost, ne-li přímo lhaní. 199 transportérů v jednu chvíli nikdy nikam republika nevyšle ani omylem. Kdyby armáda koupila 50 kusů, bylo by to až moc.
Pane redaktore, "Kdyby totiž Brusel požádal Prahu", byl by pražský primátor v řiti a musel by o pomoc požádat Jesenici a možná i Mělník.
... a Brusel neni Evropska Unie. A chtel bych videt jak Melnik nebo Jesenice pomuze ... asi bude zalezet na veleni armady nemyslite ???
Páni právníci, spáchal Kühnl trestný čin či ne? Není čas obnovit trest smrti?
Trestný čin to nemůže být, je to naprosto legální smlouva a časově to prostě vyšlo na dnešek, to se nedá nic dělat
199 OTček není hodně, bylo by potřebné jich mít okolo 500, aby se mohly vysílat i do mírových misí
njn jenze zbytek penez padl na uplatky, takze vic jak 199 jich zkratka byt nemuze. Karel a dalsi prece neodejdou s prazdnou
tady lehce shrbout, proč se zastaralé OT-64 nevyměnili za BVP-3 a místo toho se kupuje stejně zastaralý (kolový) vehikl?
BVP v podobě ruského BMP-3 je trochu jiná kategorie než kolové transportéry...
jediný problém vidím v koncepci přezbrojit všechno na kolové podvozky
http://www.steyr-ssf.com/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.steyr-ssf.com/