Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenské volby se blíží, agitovalo se i v Česku

Na Slovensku vrcholí předvolební kampaň. Slováci půjdou volit nový parlament za necelé dva týdny - 17. června. Největší šance na vítězství se dávají Robertu Ficovi a jeho straně Smer-sociálna demokracia. Boj ale nevzdává ani dosud vládní SDKÚ-DS premiéra Mikuláše Dzurindy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tajemník z létajicího ostrova

Terorista zadržený v Kanadě chtěl useknout hlavu premiérovi

Nejméně jeden člen ze skupiny 17 osob podezřelých z terorismu, kteří byli o víkendu zadrženi v Kanadě, měl údajně v úmyslu zaútočit na budovu parlamentu v Ottawě a setnout hlavu premiérovi Stephenu Harperovi. S odvoláním na obvinění vznesená proti zadrženým, která byla dnes zveřejněna, to oznámila agentura AP.

Zadržený, 25letý zaměstnanec restaurace v Torontu Steven Vikash Chand prý také plánoval obsazení poboček některých médií. Jak vyplynulo z obvinění, měli zadržení také v úmyslu zajmout jako rukojmí nejmenované politiky.  8-o

0/0
7.6.2006 6:06

kagmark

Václavák?!

Dnes v 17,00 na Václaváku demonstrace proti nehoráznému projevu hulváta Paroubka.Vemte s sebou plakáty s vtipnými povídačkami.

0/0
6.6.2006 15:24

Kockův táta

Re: Václavák?!

A proč jste neprotestovali proti Topolánkově "noci dlouhých nožů" a jeho poplašných zprávách o novém únoru 48? V pondělním rozhovoru Topolánek ani proti té "noci" neprotestoval - normálně odpověděl, jaké personální změny udělá. Vždyť je to člověk s nulovým vzděláním, velice jednoduchým myšlením a názory a slovníkem ohroženého samce z hospody.

Co jste taky dělali před rokem 1989 - mně v roce 1988 vykopli z práce, protože jsem podepsal Několik vět. Teď jste strááášně stateční, co?

0/0
6.6.2006 15:37

bofmi

Re: Re: Václavák?!

Tak to asi tezko. Petice nekolik vet vznikla v roce 1989, takze jste ji asi nepodepsal v roce 88...

0/0
6.6.2006 16:09

vandor

Vždyť je to člověk s nulovým vzděláním, velice jednoduchým myšlením a názory a slovníkem ohroženého samce z hospody.

...   to je dle tebe Topolánek   ...

...   tak, a teď sem ještě vlep charakteristiku Paroubka, prosím   :-P...

0/0
7.6.2006 8:23

chromozom

Celtiku...

...tví soukmenovci začali pěkně vyvádět. ;-D

0/0
6.6.2006 15:12

celtic

doufám že Slováci....

nejsou tak blbí jako my a mají lichý počet poslanců....:-)

0/0
6.6.2006 15:00

soulbringer

Re: doufám že Slováci....

já bych se spíš modlil k Hospodinu aby se vrátili ke svým hodnotám a aby obě křesťanské strany nedopadli jako naše domací KDU-ČSL

0/0
6.6.2006 15:01

chromozom

Re: Re: doufám že Slováci....

Myslíš k tomuto?;-D

http://www.ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.578.jpg

0/0
6.6.2006 15:08

Kockův táta

Škoda

že u nás ta ODSka fakt neměla víc mandátů - po sérii skandálů a propadu ekonomiky by taky v příštích volbách skončila na těch 11 procentech a nikdo by jim už nevěřil ty nesmysly o utlačovaných podnikatelích, hrozbě nového února, zadlužování (jeden z nejmenších státních dluhů v Evropě) a léčivých účincích rovné daně atd. Slovensko je zpustošená země, kde HDP rostlo díky tomu, že měli mnohem nižší základ (Burundi má růst 20 procent - proč se ODS neinspiruje tam?) a umožnili velkým firmám drsně rejžovat na zaměstnancích, tj. skutečných tvůrcích hodnot (akcionáři fakt nic nevytvářejí, to byste taky mohli pochopit) - zisky tekly stejně jinam. Hm... proti našemu HDP argumentoval Topolánek (nevzdělanej primitivní buran), že HDP neodráží kolik má občan opravdu v peněžence - v případě "úspěchu" Slovenska zas výší HDP šermovali. Nechápu, jak jim ty bláboly mohlo 35 procent voličů věřit. Komu není rady, tomu není pomoci. STOP bolševickému fanatismu ódesáků!

0/0
6.6.2006 14:54

dedomraz

Re: Škoda

Pekny deň. Dovolujem si reagovať na Váš prispevok. 1. Zadlženosť ČR je naozaj vysoká , je to problé ktory treba priebežne ale cielavedoe riešiť. Inak skončite ako Argentína.2 Slovensko nie je spustošené ako Vám to natlačil pán Paroubek, ktorého o ktroého serióznosti, a ekonomickom rozhlade pochybujem. Za posledné 4 roky SK urobilo veľky krok vpred. Podnikateľské prostredie sa naozaj citelne zlepšilo a tp je fakt. To že je na SK chudoba je dané historicko hospodárskymi danosťami. A to žiadný mudrlant len tak nezmení. Pružný pracovný trh je v dnešnom svete POTREBNY. Kto by chcel mať firmu z ktorej nemôže vykpnúť šmejdov len preto že ich chráni socansky prac. zákonník.3. Mnoho čo Dzurindova vláda zmen ila treba pozmeniť , hlavne preto že sa akosi zabudlo na starých chorých a rómov. Ale to už je iná vec. 

0/0
6.6.2006 15:24

dedomraz

Re: Re: Škoda

----

Prekvapuje ma keď hovoríte o SK ako o spustošenej krajine, pričom ste

tam možno nikdy nebol, skôr ste prebral predvolebný populistycký názor

od pana Paroubka., bez toho že by ste dačo o problematike vedel. Tod vše , prajem pekný deň:-/

0/0
6.6.2006 15:24

Kockův táta

Re: Re: Re: Škoda

Já jsem byl na Slovensku hodněkrát, mám to tam rád, ale taky vidím, kolik schopných mladých lidí pracuje v Praze. A kolik ženských je v Praze za pokladnami supermarketů - proč teda na to skvělé dzurindovské Slovensko nejdou? Kde jsou ty nové pracovní příležitosti? Anebo se jim nechce otročit za 6000 Sk ve fabrice? (Já tu ale Slováky vidím rád - aby nevznikla mýlka.) A taky vím, jaké poměry fungují např. ve fabrice na obuv v Partizánskem - tam je dril a zacházení s lidmi jako na totálním nasazení v Německu.

0/0
6.6.2006 15:32

dedomraz

Re: Re: Re: Re: Škoda

Pekny deň.

Platy nie sú dôsledok Dzurindobvej politiky ale dosledom sily Sk hospodártva. Probém je vo vysokej nezamestaosti regiónu kde si jednoducho môžu zamstnácatelia diktovať platové podmienky. Zvýšime minimálne mzdy? Odídu do číny. Určite súhlasím že njektoré aspekty vykorsitovania zamestnancov treba riešiť. To že pracuzjej vela Sk občanov v Čr. Kolko pracuje %Dr občanov v iných krajinách??. Samozrejme každý ide za lepším. 16 rokov po páde komunistov a po 8 rokoch ečiarovej vlády nie je možné aby na slovensku bolo všetko ružové.

Porovnávať SR a ČR? Východ a sever Slovenska bol zodjakživa chudobnejši aj za spoločneho štatu. Zaujimave že vtedajši mocnyv Prahe akosi uprednostnili ropzvoj českej krajiny pre slovenskou. Ale to už je o inom. Apriori poznám vela čechov ktorí pracuju aj študujú  v SR.

Faktom je že sme z haldiska ekonomického potenciálu o mílový krok pred vami. A to Vám chcel naznačiť p. Topolanek. Nám bolo tiž za mečiara dobre ked si požičiaval peniaze za 30% uroky .

0/0
6.6.2006 15:44

dedomraz

Re: Re: Re: Re: Re: Škoda

Na zaver. keď bude v vlasde mečiar a slota. tak sa budem tak habiť že sa vzdam občianstva a odidem na Mesiac. Pekný deň:-D:-D

0/0
6.6.2006 15:57

zodiax

Re: Re: Re: Re: Škoda

On podobny drill je pravdepodovne kdekoli, i ve Francii a Nemecku ktere jsou nam davany za vzor. Porad jeste je ceska koruna silnejsi nez slovenska, proto se vyplati pracovat Slovakum v CR, nasich 6000 je vic nez jejich 6000.

A libi se mi, jak vsichni levicove orientovani volici kladou duraz na delniky a nemaji radi podnikatele, ale bez nich by jejich delnicka trida vubec neexistovala. Kdo jiny necha lidi vydelat penize nez podnikatel?;-O

0/0
6.6.2006 15:59

hombre_

Re: Re: Re: Re: Škoda

No a co, ze tam pracuju? Neni tu jazykova bariera, tak to je pomerne jednoduche. Proste ked v ich regione nemozu najst zamestnanie, tak jednoducho idu tam, kde je prace viac. Rovnako ako to robia ludia v celej EU (aj Cesi).

0/0
7.6.2006 7:06

tigmac

Re: Škoda

Váhám, jestli má vůbec smysl reagovat, tak tedy jen malou poznámku. Opravdu se domníváte, že skuteční tvůrci hodnot v ČR jsou, nebo by měly být, dělníci v továrnách velkých podniků? A pokud si pamatuju správně, tak právě ČSSD podporuje velké podniky, zisk kterých plyne jinam! Jsem podnikatel a musím říct, že podmínky opravdu drobnému podnikání nepřejí, ale pochybuju, že o tom něco byť jen tušíte. Ale v jednom souhlasím: komu není rady, tomu není pomoci.

0/0
6.6.2006 19:11

franta straka :D

Re: Re: Škoda

jinymi slovy kockuv tata je blbec;-PRv

0/0
6.6.2006 20:02

hombre_

Re: Škoda

No v 2005 bolo HDP na hlavu v SR $16.100 a v CR $19.500 (Polsko $13.300 a Madarsko $16.300). Kde je ten tvoj spomenuty  "mnohem nižší základ"? Len pre zaujimavost, Burundi $700 na hlavu. Tvoj prispevok ma hodnotu populistickych zvastov Paroubka s Ficom, cize ziadnu.

0/0
7.6.2006 6:56

chromozom

31:11

Tomu říkám "rozdíl, který vidíte a cítíte".;-D

0/0