Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové volby nebudou, couvl Paroubek

Předseda ČSSD Jiří Paroubek v neděli uznal, že jeho strana prohrála volby. Svůj tvrdý sobotní projev označil za pouhou slovní pyrotechniku a říká – o vládě budu jednat třeba i s Topolánkem. Vyloučil však velkou koalici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

John_Lennon

paroubtekk maximalne pujde pod perinu s topolankem - na ctyri roky.... chtej koryta oba a liberalizaci se taky zaprodali oba

9.6 v pražském klubu Matrix bude fest se 3 kapelama a 2dj's co se pohybují na ose reggae/dub - psychedelic rock - dream house - d'nb... je to benefit pro lidi o hladu a bez střechy nad hlavou.. bude i promítání videí...info na http://www.fnb-fest.wz.cz

0/0
6.6.2006 8:45

convict

maji tam tutove jednu poboznou marenu, ktera mela kydy na schvalovani Reg, partnerstvi, ta s nim urcite uz nepujde ani sukat.!

Trouba(Y) malej gottwald stale kope kolem sebe, prosim prastete ho do ty jeho tykve at uz je klid od nej!

0/0
6.6.2006 5:20

BussyMan

Naskakovala mně husí kůže

při sledování posledních výlevů premiéra pana Paroubka.Děs s běs!!!!Tenhle hulvát má být reprezentantem civilizované země?Jeho věrná smečka stojí tiše za ním a nikdo z nich zbaběle ani necekne.On jedná stejně tak jak vypadá,jako řeznický pes.

0/0
5.6.2006 16:06

convict

Re: Naskakovala mně husí kůže

Uz se neboj, malej gottwald ztratil veskerou reputaci a respekt clenu CSSD a uz nyni se vytvari frakce na skopnuti maleho napoleona ze spice nez udela skodu!  pod jeho vedenim uz je CSSd k dalsim volbam nemozne!!! bud v klidu zmizi ze sceny velice rychle a ne ze tu vyhrozuje revansem trubice.Rv

0/0
6.6.2006 5:18

mfrida

Tipněte si kolik socanů přeběhne k ODS-ce

Já tipuju, že 3-5 hošánků přeběhne za rozumné prebendy do náručí ODS-ky!!

>-

>-

>-

0/0
5.6.2006 15:22

R-e-a-l

PLICHTA zvaná ŠLICHTA

Je to děs, je to děs. Stejné tváře, stejná beznaděj, stejné rypáčky bojující o svou šlichtu... Národe český, povstaň ! Jinak to asi nepůjde. Zdar všem voličům, všem rukojmím v této nedůstojné a nízké hře pár neschopných politiků z obou stran naší řeky - současnosti.

0/0
5.6.2006 14:49

babacek

0/0
5.6.2006 14:41

vladino

Re: Plán,jak chce ODS vládnout.

Tuto stránku nemohu otevřít.

0/0
5.6.2006 14:44

babacek

Re: Re: Plán,jak chce ODS vládnout.

Omlouvám se vloudila se chyba.

0/0
5.6.2006 14:56

babacek

Nové volby nebudou.

Paroubkovi došlo kdo by na tom mohl nejvíce ztratit.No když nebudou nové volby je tedy nutné docílit odchodu Paroubka z čela strany.Nebo zažijeme nejhorší období jaké tu ještě nebylo.A doplatíme na to všichni,nejvíce pak sociálně slabší kteří jim ve své důvěřivosti odevzdali svůj hlas!

0/0
5.6.2006 14:07

vladino

Re: Nové volby nebudou.

R^R^R^

0/0
5.6.2006 14:14

Moris737

Re: Re: Nové volby nebudou.

naprosto souhlasim.R^

0/0
5.6.2006 14:16

Evan Kulhánek

Re: Nové volby nebudou.

Ano, ty 2% pro ED by asi k ČSSD či KSČM nepřešly. A navíc, pevně věřím, že Paroubek tím zdůrazňováním jednoty s komunisty odradil i pár současných voličů ČSSD.

0/0
5.6.2006 14:24

babacek

Re: Re: Nové volby nebudou.

Především znechutil tím sobotním prohlášením i mnohé vlastní voliče.

0/0
5.6.2006 14:25

Evan Kulhánek

Re: Re: Re: Nové volby nebudou.

V to doufám. Ale moc jsem teda zatím těch voličů, co by říkali "Lituji, že jsem zvolil Paroubka, když jsem ho teď viděl, rád bych vzal svůj hlas zpátky" nepotkal. Ani v reálu, ani na Internetu.

0/0
5.6.2006 14:34

babacek

Re: Re: Re: Re: Nové volby nebudou.

To již vyplívá z toho jak se jeho spolustraníci začali distancovat od sobotního prohlašení.

0/0
5.6.2006 14:49

Evan Kulhánek

Re: Re: Re: Re: Re: Nové volby nebudou.

Kéž by to tak bylo a vydrželo to. Paroubek je neštěstí ČSSD a české politiky jako celku.

0/0
5.6.2006 14:54

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové volby nebudou.

R^ Souhlas.

0/0
5.6.2006 14:57

Vlasta 1

Re: Re: Re: Re: Re: Nové volby nebudou.

Nauč se češtinu a potom piš!

0/0
5.6.2006 16:56

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové volby nebudou.

Vlastíku jsou věci kterým nerozumíš tak nekritizuj a zametej si před svým prahem.

0/0
6.6.2006 5:11

Deleter

Re: Nové volby nebudou.

Bohužel dostali hodně hlasů od relativně bohatých lidí (majetkem, ne mzdou), kteří se nechali přesvědčit, že jsou vlastně ti největší chudáci, na úkor kterých se budou snižovat daně těm "bohatým".

Zvláště pikantní je tvrzení, že ODS chce snížit daně jenom pár lidem, na prstech jedné ruky je spočítat můžeš, ale udělá to schodek 200 mld. To je PROSTĚ HROZNÝ.

0/0
5.6.2006 14:27

babacek

Re: Re: Nové volby nebudou.

To,že je někdo bohatý ještě neznamená,že je schopen domyslet důsledek takového rozhodnutí.

Ono to s tím schodkem nemusí být tak horké jak to naprvní pohled vypadá.

0/0
5.6.2006 14:34

mužž

Re: Nové volby nebudou.

Nejlepší by bylo kdyby Hogo fogo s tou svou Arizonskou pěnicí si otevřel pojízdnou kadibudku.To by měl hezkej průjemnej plat!!! Kdyby tam chodili s.' t voliči oranžového tupce,tak to čistička v Troji nestíhá.Ale jinak je to chlapák co,soudružky?

0/0
5.6.2006 15:02

chemba

porovnání exkluzivních výsledkůvoleb od SC a C z 29.5. pro MFDnes a skutečností.

nevím už jak byl avizovaný rozptyl. ale skutečnost je taková.( odhad: skutečnost : odchylka v %) ODS    30,8 : 35,4 : + 14,9%, ČSSD    24,2 : 32,3 : +33,5 %,KSČM    12,1 : 12,8 : + 5,8 %,ZELENÍ    8,6 : 6,5 : -24%,KDU ČSL    5,8 : 7,2 : +24 %.  DISKUZE VÝSLEDKŮ.přestože jiné agentury dokladovaly vyrovnaný výsledek ods a čssd agentura SC a C podhodnotila čssr zruba o třetinu a lidovce o čtvrtinu.  DOPORUČENÍ:Neotiskovat již nikdy v mf dnes výsledky této agentury. Jsou to vyhozené peníze.PODEZŘENÍ:mf dnes si takové preference zaplatila aby ovlivnila voliče .

0/0
5.6.2006 13:54

so01

Re: porovnání exkluzivních výsledkůvoleb od SC a C z 29.5. pro MFDnes a skutečností.

Jmenujte mi někdo někoho, kdo se účastnil, případně slyšel o někom, kdo by účastnil, případně slyšel o někom, kdo slyšel o někom, kdo se účastnil těchto průzkumů. Mám dokonce podezření, že tyto agentury si čísla vymýšlejí. Je to nádherná profese, skoro jako meteorolog, rovněž čísla o ničem, ale jsou schopni poměrně přesně určit jak bylo a co se jak stalo, tedy někdy ... :-))

0/0
5.6.2006 13:59

babacek

Re: Re: porovnání exkluzivních výsledkůvoleb od SC a C z 29.5. pro MFDnes a skutečností.

R^Neúčastnil,neslyšel.:-/

0/0
5.6.2006 14:09

Moris737

Re: porovnání exkluzivních výsledkůvoleb od SC a C z 29.5. pro MFDnes a skutečností.

MF si to nezaplatila. To byl jen spinavy prevolebni boj ODS ze puchejri Paroubku :)))) Kde je vubec ten druhy smoula Drath? Nejak nam utichl. Doufam ze na vzdy :)))

0/0
5.6.2006 14:19

strycek_Pompo

Re: porovnání exkluzivních výsledkůvoleb od SC a C z 29.5. pro MFDnes a skutečností.

Na to lze říct jen jedno: Factum Invenio, poslední průzkum: ODS 27,8 %. Podhodnotila ODS o sedm a půl procenta.

0/0
5.6.2006 14:19

x_pavel

Re: Re: porovnání exkluzivních výsledkůvoleb od SC a C z 29.5. pro MFDnes a skutečností.

tomu se rika "statisticka odchylka".. a jelikoz prave u volebnich cisel je kazdy procento hrozne dulezity, tak se do toho top agentury (AISA, GfK, Millward Brown) nepousteji... kdy se v komercnich cislech lisi vysledky o plus minus 10% je celkem jedno, u voleb to ma fatalni dusledky...par let uz delam ve vyzkumu, uz ne sice v agenture, ale neco malinko o tom vim:-)

0/0
5.6.2006 14:34

strycek_Pompo

Re: Re: Re: porovnání exkluzivních výsledkůvoleb od SC a C z 29.5. pro MFDnes a skutečností.

To mi je jasný, regauju jen proto, že tu někdo tvrdí něco o tom, že nějakej průzkum poškodil ČSSD a nenapíše, že u jinýho to zas bylo obráceně. Předvolební průzkumy jsou směšný, teda hlavně to, jaká váha se jim připisuje, daleko horší ale je, že rozhodují o tom, která strana se dostane do parlamentu a která ne. Snad to po těchto volbách někomu dojde. No, je to asi jen zbožný přání.

0/0
5.6.2006 15:10

strycek_Pompo

Nejlepší je,

že se ODS nemusela ani moc snažit. Paroubek se znemožnil sám ;-D

0/0
5.6.2006 13:35

vlady32

Re: Nejlepší je,

Čím, tím, že udělal za rok 22%. Tak to máž hodně zvláštní představy o znemožnění se. 

0/0
5.6.2006 13:41

Evan Kulhánek

Re: Re: Nejlepší je,

Před slušnýma lidma se znemožnil. Tím myslím slušné voliče sociální demokraci.  Doufám, že už alespoň někteří z nich prohlédli a uvědomili si, že kdyby to hodili KDU či SZ, tak jsme mohli mít vládu dost stabilní na to, aby šlo vládnout, ale ne dost stabilní na to, aby mohla začít ODS rozkrádat nebo okrádat (čehož, jak chápu, se zřejmě obávají). A hlavně. Potopilo by to Paroubka, takže by ČSSD v příštích volbách mohla být pro slušné a předvídavé lidi volitelná.

0/0
5.6.2006 13:46

vlady32

Re: Re: Re: Nejlepší je,

Asi jste si nevšiml, že bez Paroubka by dnes byla ČSSD úplně nevolitelná. A co se týká slušnosti. To jsou poměrně nebezpečné kategorie. To bych taky nemusel dát hlas vůbec nikomu. Ale lekce z vulgárnosti tady předvádějí voliči úplně jiných stran!!!

0/0
5.6.2006 13:54

so01

Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

Je nesmyslné se odvolávat na zde anonymně diskutující lidi. Tady si někteří pouze léčí své chabé sebevědomí.

0/0
5.6.2006 13:55

Evan Kulhánek

Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

Bez Paroubka? Podle toho s kým. Jistěže by nebyla volitelná s Grossem.  Je škoda, že tam nenašli někoho lepšího než Paroubka.

0/0
5.6.2006 14:02

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Nejlepší je,

Tak nějak to vidím taky. S ČSSD nesouhlasím, ale jako takovou ji vnímám jako demokratickou stranu s jiným pohledem na to, jak by měl stát fungovat. Ovšem pod vedením Paroubka je to pro mě nebezpečná partaj v rukách všehoschopného diktátora, který klidně pošlape cokoli, jen když ho to udrží u moci. Prakticky tím pro mě vymizel rozdíl mezi ČSSD a KSČM. To mě chtě nechtě nutí volit třeba i stranu, kterou bych jinak nevolil, jen aby se Paroubek znovu nedostal k moci.

0/0
5.6.2006 14:03

so01

Re: Re: Nejlepší je,

Ze statistiky vzešlo, že levici volí staří hloupí a líní lidé. Ty, jelikož jsi schpen napsat  "... máž hodně zvláštní představy ......", jsi důkazem, že průzkumy nelžou.R^R^ A takových je u vás v ČSSD a KSČM asi hodně, že??

0/0
5.6.2006 13:50

vlady32

Re: Re: Re: Nejlepší je,

Chytat se překlepu, je argument hodný intelektuálního giganta!

0/0
5.6.2006 13:56

so01

Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

No, hold statistika je statistika - ber to s úsměvem, já to beru rovněž tak.;-)

0/0
5.6.2006 14:00

vlady32

Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

Ale máš pravdu, jsem starý a líný:-D

0/0
5.6.2006 14:03

so01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

No tak vidíš! Mi se strašně líbí, jak se tu krásně dá urážet úplně cizí lidi, o kterých nikdo neví okdud jsou, co dělají, jak se živí, co je baví. Je to truchu ostuda. Jsem přesvědčen, že páni politici, bez ohledu na stranickou příslušnost rozsévají nenávist mezi lidi, aby se jim dobře vedlo - no a my jim to žereme.

0/0
5.6.2006 14:06

so01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

No a teď si spočítej moje překlepy:-D;-D:-D

0/0
5.6.2006 14:07

vlady32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

No, překlepy Ti počítat nebudu, ale souhlasím s tím co jsi napsal. Dnes jsou největší nepřátelé ODS a ČSSD. Ale není to jen hra, jako před osmi lety? My tady budeme na sebe štěkat a mezi tím si pánové TaP rozparcelují stát.

0/0
5.6.2006 14:16

so01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

Jsme šašci na prknech politiky. Oni jsou za vodou a nic se dokazovat nikomu nebude, nikdo si nic neodskáče - co kdyby se příště karta obrátila. A my se tu budeme nervovat a nadávat si.!!

0/0
5.6.2006 14:25

vlady32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

No právě tím, že to od revoluce bedlivě sleduju, tak vím, že se bavíme o ničem, ta karta o které mluvíš se samozřejmě už několikrát obrátila.

0/0
5.6.2006 14:33

vladino

Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

Hold je něco úplně jiného, než holt... S tím pravopisem je třeba něco udělat.

0/0
5.6.2006 14:12

so01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

vzdávám statistice hold, jsem obyčejný moravský průměrný volič levice, nediv se;-(

0/0
5.6.2006 14:17

jinfak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je,

už můj děda říkal že za Českomoravskou vrchovinou začíná Asie.

0/0
5.6.2006 15:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.