Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Někteří v ODS chtějí nové volby

Ještě nikdy žádná politická strana po roce 1989 nezískala ve sněmovních volbách tolik hlasů jako nyní ODS - 35,5 procenta. A ještě nikdy nebylo vítězství tak hořké. Převládají státotvorná vyjádření, ale řada občanských demokratů už nyní podporuje nové volby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lada_Skramlik

Celica Czech Tuning . com

mrknete na www.celicaczechtuning.com

0/0
7.6.2006 11:38

vmvanjan

Myslím, že teď budou mít lidé možnost se přesvědčit,

jak to vlastně Paroubek myslí s naší republikou. Jestli mu jde o její prosperitu, o prosperitu občanů, nebo jestli mu jde jen o moc a ofoukání jeho těžce poraněného ega. Vsázím vše na druhou variantu. Ať jde do (Y)

0/0
6.6.2006 13:37

ss44

Tady to máte

zpřerážet hnáty všem co volili staré odesseácké struktury.Rv

0/0
5.6.2006 17:43

Pája Hav

Re: Tady to máte

 :-DNespletl si se,z pohledu na staré struktury jich je víc v řadách socialistů a na levo.R^

0/0
5.6.2006 19:16

Philosopher

Re: Tady to máte

A k čemu by to mělo být dobré, idiote ?

0/0
7.6.2006 11:43

Isbjoerna

Někteří v ODS chtějí nové volby

To me neudivuje. Za tyto volby dostan ODS od danoveho poplatnika temer 190 Mio Kc. :-)

0/0
5.6.2006 15:42

dislektik

Re: Někteří v ODS chtějí nové volby

a proč nedostat ještě jednou ;-D;-D;-D máš rechtR^

0/0
5.6.2006 15:45

libienski

Re: Někteří v ODS chtějí nové volby

No oni ti tví rudí přátelé nedostanou zas až tak o moc méně, tipnul bych si 160?:-P

0/0
5.6.2006 15:58

Isbjoerna

Re: Re: Někteří v ODS chtějí nové volby

Inu, o me pratele Vy si nedelejte starost, k zamysleni spise je, KDO ty stovky Mio Kc zaplati?

0/0
5.6.2006 16:09

Kolokol

Re: Re: Re: Někteří v ODS chtějí nové volby

Typická reakce levicového závistivce.

Hlavně otázka, co to stojí, kolik kdo dostane?

0/0
5.6.2006 16:38

12th

Re: Re: Re: Re: Někteří v ODS chtějí nové volby

Podle tebe by to mělo být - ať to stojí,co to stojí - on to někdo zaplatí?

0/0
5.6.2006 16:43

holkazdaleka

Re: Re: Re: Někteří v ODS chtějí nové volby

Inu, Ty se radeji starej o to, jak v tom Vasem zazracnem Nemecku splatite ty 2 biliony Euro dluhu. :-P

0/0
5.6.2006 19:27

j777

Re: Re: Re: Někteří v ODS chtějí nové volby

hlavne ze jste pri voleni CSSD na dluhy nemysleli...

0/0
6.6.2006 11:19

dislektik

TO CHCOU VLÁDNOU S LEVICÍ

??

0/0
5.6.2006 15:40

agent6542559

Upgrade zákona o poslanecké sněmovně:

Asi by stačilo upravit počet poslaneckých mandátů na 201 (či 199), než shánět podporu pro změnu volebního zákona ... !>-

0/0
5.6.2006 13:02

jklokan

Re: Upgrade zákona o poslanecké sněmovně:

Správný názor,sudý počet mandátů nemůže nic vyřešit.Já bych je ještě snížil na 99 nebo 101.Jenže na to Ti  "chytráci " ve volebním zákoně vůbec nepřišli.Rv

0/0
5.6.2006 13:12

szarkafarka

Re: Upgrade zákona o poslanecké sněmovně:

Nebo by mohla hlasovat sněmovna+senát. Na co ten senát máme?

0/0
5.6.2006 13:19

mpes

Ivanku, kamarade...

"V každé straně jsou slušní lidé, kteří dávají přednost slušnosti před arogancí," spoléhá místopředseda ODS Ivan Langer na jednotlivce mezi poslanci ČSSD, kteří by mohli podpořit nový kabinet.

škoda že Langer mluví o něčem, čeho sám nebyl nikdy schopen... Rv

0/0
5.6.2006 12:26

briza

Re: Ivanku, kamarade...

R^R^ Usetril jsi mi psani.

0/0
5.6.2006 12:46

Deleter

Re: Ivanku, kamarade...

Langer je arogantní? Víš, co to slovo znamená? Arogantní jsou Klaus, Paroubek, Rath aj.

0/0
5.6.2006 12:47

smrrtka

Re: Re: Ivanku, kamarade...

Souhlasím s Vámi. Kdyby napsali, že je Langer trouba nebo kašpárek, tak bych se s nimi nehádal. Langer rozhodně není arogantní.

0/0
5.6.2006 12:52

briza

Re: Re: Re: Ivanku, kamarade...

Ono spis slusnost neni opakem arogance (a naopak :-)). Takze si kazdy z toho muze kazdy vybrat co chce.

0/0
5.6.2006 12:57

relax100

Slušní lidé by s Paroubkem už neměli jednat!

Teprve po sobotním Parobkově vystoupení, plném nenávisti, zloby a lží, jsem si plně uvědomil, že po celou dobu jeho kampaně, kritizuje ostatní přesně za to, co sám dělá. Je to zajímavý psychologický efekt (zloděj křičí chyťte zloděje). Vzniknou tak dvě protichůdná tvrzení, za kterými se schová Paroubkovo jednání. Stejný trik používal např. Hitler pro odůvodnění vstupu jeho jednotek na naše území. Ačkoliv byl sám agresorem, důvodem pro jeho vstup byla ochrana životů jeho krajanů žijících v tehdejším Československu.

 

0/0
5.6.2006 11:47

relax100

Re: Slušní lidé by s Paroubkem už neměli jednat!

POKRAČOVÁNÍ: Pro komunisty bylo důvodem vraždění a zavírání lidí to, že zařadil každého nepohodlného člověka, spolu s opravdovými kriminálníky do jedné skupiny agentů západu. Paroubek i s jeho přisluhovači použili jako svoji množinu zase „ODS“, a do této smyšlené skupiny zařadili od nepohodlných lékařů, přes novináře, politiky až po pana prezidenta. Velmi chytře do této množiny, stejně jako Gottwaldovi děti, zařadili i opravdové kriminálníky. A nyní oni křičí, že tato nepřátelská skupina je neustále napadá a ohrožuje. Tím si vytvářejí prostor pro svoji nesmírně agresivní politiku přes billboardy až po kontinuální napadání, namísto reálného programu. Je velmi těžké se proti tomuto způsobu podlého jednání bránit. Jedinou civilizovanou obranou je popisovat toto podlé vystupování pravými jmény, dokud je ještě čas!

0/0
5.6.2006 11:49

baskir

Re: Re: Slušní lidé by s Paroubkem už neměli jednat!

Tak tyto postřehy mám už od chvíle, kdy Paroubek nastoupil do funkce ale mnohým v mém okolí se právě jeho způsob jednání zamlouval. On je opravdu schopný manipulátor a bohužel na davy to funguje. Navíc má jednu výhodu oproti ostatním politikům. Jeho cílem je výhradně moc a tak se neobklopuje přepychem a bohatstvím... tedy alespoň ne viditelně. Od počátku tvrdím, že tento politik bude klidně jezdit denně do úřadu stodvacítkou škodovkou nebo metrem a v tašce si ponese v ubrousku zabalený chleba se škvarkama. Ale o to víc touží po moci a neomezené možnosti vládnout. Myslím, že politikové tohoto typu jsou mnohem nebezpečnější než ti, ketrým jde třeba o majetek. To se totiž dá ohlídat důsledným využitím zákonných prostředků. Míru nahromaděné moci ale na kontech nenajdeš.

0/0
5.6.2006 12:29

baskir

Re: Re: Slušní lidé by s Paroubkem už neměli jednat!

Jinak, už jsem to tady psal včera, ale myslím, že není od věci to zopakovat. Paroubek je pro své ego a moc schopen ohrozit třeba i miliony lidí. Vůbec si totiž neuvědomil, že prohlášení politiků, podobná tomu jeho sobotnímu, tu a tam ve světě spustí konflikt, všeobecně nazývaný "občanská válka". Kdyby totiž něco podobného řekl předseda druhé nejsilnější politické strany někde na balkáně, jsem přesvědčen, že ještě téže noci by došlo k prvním přestřelkám mezi obyvateli a tyto nepokoje by mohly přerůst ve velké krveprolití. Myslím, že už kvůli tomu by měl Paroubek sám odejít třeba na vysočinu a stát se členem místního spolku důchodců.

0/0
5.6.2006 12:35

baskir

Re: Re: Slušní lidé by s Paroubkem už neměli jednat!

A ještě jeden postřeh. Pokud vím, tak to svinstvo, proti kterému tolik protestoval spustili nejspíš jeho vazalové na pokyn Bublana. Kdyby před třemi nedělemi nevtrhli do kanceláří ÚOOZ a nepokusili se bránit ve vyšetřování, těžko by Kubice chodil do sněmovny se stížností. Navíc k tomu obviňování z pedofilie. V těch materiálech pokud vím nic tak konkrétního není. Je tam sice věta, která tvrdí, že na nějaké jachtě Ďuričko zneužíval dceru a taky je tam, že ta byla k dispozici i Paroubkovi, ale ta věta je psaná tak, že z ní jasně nevyplývá, jestli k dispozici byla jachta nebo ta holka. Celé je to jen plácnutí do vody a nikdo neví, jestli to vlastně Paroubkovi uškodilo, nebo pomohlo. Podívám-li se ale na to, jak naše společnost vnímá podobné aféry, nedivil bych se, kdyby mu to právě ty dvě, tři procenta přidalo.

0/0
5.6.2006 12:43

smrrtka

Re: Re: Re: Slušní lidé by s Paroubkem už neměli jednat!

Bohužel máte pravdu. Pro mého tatíka je Paroubek bůh, který konečně udělá pořádek. Bohužel se mi ho nepodařilo přesvědčit, že je tomu právě naopak. A k té pedofilii - Ďuričkově holce je snad 16, tak to v případě Paroubka pedofilie být nemůže. A ani bych mu to něměl za zlé, když vidím tu jeho ropuchu. Je to zvláštní, že se všude zmiňuje Ďuričkova dcera, ale diskuse na téma "tahání jmen policejních důstojníků z klobouku" kamsi zapadla. To je dle mého názoru daleko horší. Paroubek sice může argumentovat, že za vlády ODS se kradlo nejvíc od Bílé hory. Ale kdo kradl? Podnikavci, šejdíři a vykukové. Jediněmi z mála podezřelých pravicových politiků byli Macek (knižní velkoobchod - cca 10 mln Kč) a Kalousek (tehdy řádil jako nám. ministra obrany). Obecně nešlo o "velké rány". Velkou korupci do politiky přinesli až socani. Jen si vzpomeňte na Lachnita, Fencla, Kavana, Grosse. Tohle Paroubek samozřejmě ví. Jeho výkřiky typu "chyťte zloděje" jsou stejnou kamufláží jako "akce čisté ruce".

0/0
5.6.2006 13:07

lu2222

Re: Slušní lidé by s Paroubkem už neměli jednat!

me taky pripada, ze vsechny jeho vytky by presne pasovaly prave na jeho jednani. neco na tom bude. viz jeho prohlášení okolo událostí na Czechtekku, kde rekl že: "Technaři jsou nebezpeční lidé co šíří žloutenku a AIDS" ted to nemyslim tak, ze by Paroubek mel sam zloutenku nebo AIDS, ale chci tim ukazat to, že i on si vymysli a pomlouva, aniz by mel paru o tom jaka je skutecnost.

0/0
5.6.2006 12:33

petacx

volba

na podzim komunalni + poslanecke volby

STOP KSCSSD !!

vysvetlete lide ze pokud firmy budou fungovat, snizi se nezamestnanost, porostou platy, bude klesat zadluzovani.  A ne jak ted kdy zadluzovani roste rychleji nez mzdy ...    

www.euroekonom.cz/analyzy.html 

R^

0/0
5.6.2006 11:46

baroko

Nové volby

Nové volby a vzteklý Paroubek rezignovat! Nevidí si do úst ten malý Napoleon...V Itálii byly jeden čas volby pomalu každý půlrok, proč by nemohly být i zde. Patová situace reformy nepřinese.

0/0
5.6.2006 11:01

Pimpil

Re: Nové volby

protoze jinde maji rozum ?

0/0
5.6.2006 11:34

_Chasi_

Jak by to mohlo být?

Já bych se přikláněl k pravicové vládě s tichou podporou ČSSD. S tím, že by se shodli na pár hlavních tématech. Do té doby než se to nejspíše vyřeší předčasnými volbami, neboť nejistota České republice určitě nepomůže.

A před vyjednáváním bych jim doporučil např. zájezd na MS a trošku relax! !!>-!!

0/0
5.6.2006 10:55

Kleki Petra

Re: Jak by to mohlo být?

Naše ústava zná předčasné volby jen v případě, kdy se ani na tři pokusy nepodaří sestavit vládu. Jakmile je sestavena, je po žížalkách.

0/0
5.6.2006 11:30

Pimpil

Re: Re: Jak by to mohlo být?

evidentne neznas nasi ustavu

jakmile je vlada sestavena, stale ji lze vyjadrit neduveru a pak zizalky opet nastupuji a klidne dolezou az do predcasnych voleb

0/0
5.6.2006 11:33

Kleki Petra

Re: Re: Re: Jak by to mohlo být?

Při 100:100 jí lze vyjádřit nedůvěru? Hmm.

0/0
5.6.2006 11:58

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Jak by to mohlo být?

Ovšem pokud jsi měl na mysli, že by to udělali SCHVÁLNĚ, to je něco jiného. Takovou alternativu jsem nezvažoval.

0/0
5.6.2006 12:02

briza

Re: Re: Re: Re: Jak by to mohlo být?

Otazka je jak je to formulovane jestli jde o ziskani duvery ci vysloveni neduvery. To asi budes vedet lepe (ja to nevim).

0/0
5.6.2006 12:54

lu2222

kk

nechapu jedno. jak je mozny, ze strana zelenych ma jen 6 poslancu kdyz ziskala 6 procent. 6% procent z 200 je snad 12, ne?

0/0
5.6.2006 10:47

ouagadougou

čti a žasni

http://www.respekt.cz/externality/Aktualne/Divne-pocty-mandatu.html

0/0
5.6.2006 10:50

lu2222

Re: čti a žasni

diky

0/0
5.6.2006 10:56

vaclav13

Re: kk

Protože nějací chytráci prosadili v 90tých letech modifikaci poměrného systému pomocí D`Hondtova modelu a teď se jim to vrátilo jak bumerang.

0/0
5.6.2006 10:57

Pimpil

Re: kk

protoze si pletes pojmy s dojmy

100% neznamena 200 poslancu, ale 100% rozdanych hlasu (ty se samozrejme rozdaly i stranam, ktere se do parlamentu vubec nedostaly)

0/0
5.6.2006 11:36

lu2222

Re: Re: kk

podle tyhle logiky by meli mit zakonite jeste vic nez tech 12 mandatu, protoze by dostali i cast z toho co lidi dali stranam, ktery se tam vubec nedostaly. odpoved se da najit na odkazu vyse. nechapu ale proc se teda pocita minimalnich 5 procent celorepublikove a mandaty se pritom rozpocitavaj podle zisku v krajich. nebo je to snad jeste komplikovanejsi a strana ktera by napr na Vysocine ziskala 30%, pricemz v cely republice by to dalo jen 2%, by presto mela poslance za Vysocinu? Je v tom peknej gulas.

0/0
5.6.2006 12:13

Kire

Re: Re: Re: kk

Je to asi takhle. Příklad: celkem odevzdaných platných hlasů v ČR = 5.000.000 děleno počtem mandátů, tj. 200, dostaneme tzv. volitelné číslo = 25.000. Tzn. za každých 25.000 odevzdaných hlasů v KRAJI, dostane KRAJ 1 poslanecký mandát, např. Praha třeba 30 mandátů. Dle d´Hondtovy metody se pak přidělí těchto 30 krajských mandátů politickým stranám, které v celorepublikovém měřítku překročily 5% všech odevzdaných hlasů; a to v rámci příkladu takto: v Praze ODS: 410.000 hlasů, ČSSD: 200.000 a třeba SZ: 110.000. U každé strany se celkový počet získaných hlasů podělí nejprve číslem 1, pak 2, 3, 4 atd. (vždy se dělí celkový počet), takže u ODS vyjdou čísla: 410.000, 205.000, 136.667, 102.500 atd, u ČSSD: 200.000, 100.000, 66.667, 50.000 atd a u SZ: 110.000, 55.000, 36.667, 27.500 atd. A nakonec se přidělují mandáty, v tomto případě 30 mandátů, od nejvyššího získaného čísla až do 30tého. Takže v příkladu by 1. a 2. mandát získala ODS, 3. ČSSD, 4. ODS, 5. SZ, 6. ODS atd. Snad se nepletu.

0/0
5.6.2006 13:56

cybermiky

děkuji

našemu zásadovému premiérovi, že i těm kteří nevěděli, ukázal, s kým by ČSSD ráda vládla. Ta strana této zemi přivodila rok 1948 a 1968, to by si měli voliči především uvědomit.Nebo 50 procent národa chce nový slučovací sjezd a novou normalizaci ???

0/0
5.6.2006 10:38

Pimpil

Re: děkuji

rok 68 ??

pokud vim, tak ta strana prave proti roku 68 bojovala... ale asi vim vic nez ty

0/0
5.6.2006 11:37

Streber

Nove volby

Chce to nove volby a chce to ,aby vystoupil Kasl ke svym volicum a doporucil jim,aby dali hlas (ODS,KDU nebo Zelenim)

0/0
5.6.2006 10:31

ouagadougou

Re: Nove volby

nebo aby ods nabídla volební koalici kaslovi s tím, že jim dá férový podíl získaných mandátů. nebo by koalici s kaslem mohli udělat zelení.

0/0
5.6.2006 10:34

Kleki Petra

Re: Re: Nove volby

ODS těžko. Vzhledem k tomu, že Kasla volí právě lidé, pro které ODS nepřichází do úvahy.

0/0
5.6.2006 10:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.