Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volby skončily patem, pravice nemá většinu

Volby skončily patem. Levicové ČSSD a KSČM obsadí ve Sněmovně 100 křesel. Stejný počet bude mít i vítězná ODS spolu s lidovci a zelenými. Kompletní výsledky voleb včetně zahraničních okrsků potvrdily vítězství ODS s 35 procenty. Druhá ČSSD má 32 %. KSČM získala 13 %, lidovci 7 a zelení 6.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

:. admin .:

Povolební názory občanů ČR do rukou politiků!

Zašlete Váš názor do rukou politiků!

Zasláno již pres 140 názorů.

>- www.povolebni.nazory.cz >-

0/0
6.6.2006 10:19

b1olek

Můj názor na volby.

ODS + KDU-ČSL + Zelení měli dohromady 48,89%.   ČSSD + KSČM  45,13%.  Rozdíl je 3,76.!!!  Tak proč na tak rozdílný počet je stejný počet mandátů?  Vítězství ODS je opravdu Pyrhovo.  Zdědili bilión dluhů!  Jen na ročních úrocích zaplatí stát 38 miliard.!! Nebylo by lepší mít lichý počet poslanců?:-/

0/0
5.6.2006 12:51

nonick

Volby skončily patem...????

Od kdy platí, že 48,9 = 45,1 ??? 8-o

0/0
5.6.2006 10:34

barbudo

Vážení přátelé, ano ...

... pravice nemá většinu ...

... protože většinu má levice ...

0/0
4.6.2006 21:01

NewAgeNostradamus

Vaše názory přímo do rukou politiků!

http://povolebni.nazory.cz

0/0
4.6.2006 18:34

Imladris

Re: Vaše názory přímo do rukou politiků!

Výborný odkaz. Doporučuji všem. Tam navíc přispívají lidé s KONKRÉTNÍMI argumenty, nikoli jako tady, kde se každá diskuze zvrhne v klišé nadávek příznivců ODS příznivcům ČSSD a naopak. Přečtěte si to všichni a snažte se diskutovat alespoň na úrovni tamních příspěvků a trochu se oprostit od vulgarismů

0/0
4.6.2006 20:33

Asmar

Teď když máme co jsme chtěli,

nebo nechtěli, ale navolili, otázka zní:

co s tím budeme dělat ?

0/0
4.6.2006 18:18

celtic

Re: Teď když máme co jsme chtěli,

my nic, budeme čekat...:-)

0/0
4.6.2006 18:20

Asmar

Re: Re: Teď když máme co jsme chtěli,

Lidová moudrost sice říká " Kdo si počká, ten se dočká ". Ale co když se nedočkáme ?

0/0
4.6.2006 19:05

jarslav

trafiky

furt o vláde. Ale kdo se postará o ty nebohé Kyhnly, Nemce a jejich rodiny? Není nekde seznam ambasád a mezinárodních institucí, kam se zatím uchýlí - jako napr. Pfilip a jemu podobní;-€

0/0
4.6.2006 18:17

celtic

Re: trafiky

závist...?:-)

0/0
4.6.2006 18:21

Klidné monstrum

Radovan Krejčíř popřál Paroubkovi k úspěchu

http://www.rkrejcir.com/index.php?sekce=detailAktuality&id=182

0/0
4.6.2006 17:31

wo ls

Který inteligent vymyslel, že bude sudý počet křesel?

0/0
4.6.2006 16:29

midzi

Re: Který inteligent vymyslel, že bude sudý počet křesel?

Naprostý souhlas: Navrhuji znárodnit jeden poslanecký mandát - ve prospěch povolební stability. Číslo 199 je hezké, nemusí být jenom v suprmarketu, může být i v PS, alespoň se poslanci zas o krůček přiblíží k voliči. Ušetří se nějaký ten meloun za rok - náklady na poslanecký plat, náhrady a asistenty. Na znárodnění jsou u nás odborníci komunisté, jedno křeslo bych znárodnil jim. A JE TO!

0/0
4.6.2006 17:42

jandolni

Fuj.

Haňbím sa, že su Moravák.

Neudělali nám dálnicu až do Ostravy a tak my je za to ještě zvolíme. No, sme to my Moraváci tupáci.

Nic bysém sa nedivíl, kdybyste nás oddělili jak ty Slováky a nechali nás tak ať nám ty socani s komunistama porúčajů. Kdyby nás nebylo, mohlo byť s nima socanama už zametené. ;-(

0/0
4.6.2006 15:12

wo ls

Re: Fuj.

Já jsem sice ze Slezska, ale "nehaňbím sa". Sice volím tradičně pravici, ale chápu, že lidé  s jiným životním standardem a vyhlídkami volí to co je nejlepší pro ně. Mít v Praze nezaměstnanost a platy jako v Karviné, taky by to tam možná ODS nevyhrála.

0/0
4.6.2006 16:33

jandolni

Re: Re: Fuj.

Právě že socani s komunisty vytvořili situaci při které nikdo nechce nikoho zaměstnat a drobní podnikatelé, kteří mohli pár lidí zaměstnat raději ruší své živnosti a jdou na podporu.

Nezaměstnanost mají na svědomi socani spolu s komunisty, protože háží klacky pod nohy drobným podnikatelům. Zahraniční firmy na daňových prázdninách naši ekonomiku nezachrání. Proč socani nedali daňové prázdniny taky českým podnikatelům? Ti by se alespoň po skončení daňových prázdnin v takovém množství rozhodně nestěhovali dál na Východ.

Je to další důkaz pro tvrzení, že levici volí hloupí lidé, kteří se snadno nechávají oblafnout. Nejčastěji lidé bez vzdělání anebo se základním vzděláním. Vysokoškoláci s středoškoláci volí pravici ve větší míře.

0/0
4.6.2006 18:38

wo ls

Re: Re: Re: Fuj.

Hmm, uvidíme jak se to teď vyvine. Paroubek se po volbách pěkně předvedl (takový malý Adolf) a tak doufám, že až budou volby do městských zastupitelstvech, dopade to, alespoň v Ostravě městě, jinak - více doprava.

0/0
5.6.2006 19:27

dukeprvni

Volby skončily patem, pravice nemá většinu

8-otoz coste n'e to vy socky moje socky zlate, boubelate, priblble, vlastne zvolili a jak se temu bude fcil nadavat? opicismlouva uz tady byla a stala za pendrek, toz co fcil?;-D;-D;-D

0/0
4.6.2006 15:10

fr-mottl

suveren promluvil a rozhod jako vzdy 50:50

narody nebo jina spolecenstvi se nerozdeluji na chytre a pracovite (volice pravice) a lemply a postizene (volice levice) nybrz na ty, kteri jsou svym zalozenim pro a na ty , kteri jsou proti. Ve spolecnosti, ve ktere je hodne uspesnych musi byt bohuzel :-) i hodne neuspesnych. A ti, kteri nesdileji ty myslenky tech uspesnych se proste jenom dovedou predstavit, ze by mohli patrit k tem neuspesnym a automaticky se rohoduji pro nekoho, kdo hlasa, ze tu neuspesnost nebude tak trestat. Na techto myslenkach nelze nic zmenit, ansi nejakym volebnim zakonem...

0/0
4.6.2006 14:41

Pongo

Vystoupení Puchejře

bylo něčím neskutečným. Nikdy jsem o něm neměl valné mínění, ale tímhle odhodil zbytky masky a projevil se jako nefalšovaný bolševický aparátčík - "žoldáci, agenti, přisluhovači", už mi jen chyběl americký brouk a Republiku si pozvracet nedáme...

doporučuji blog: www.brudra.brouzdej.cz

0/0
4.6.2006 14:13

transalp96

Moravo,Moravo, co se takhle osamostatnit?

0/0
4.6.2006 13:49

zena_zdena

Re: Moravo,Moravo, co se takhle osamostatnit?

hm, je to smutné, ale tenhle systém je opravdu příšernej

0/0
4.6.2006 14:08

The Dark

Re: Moravo,Moravo, co se takhle osamostatnit?

To mě ani nepřekvapuje. Typické pro ODS. Kdo není s námi, je proti nám, odhodíme ho jako kus hadru. Vůbec nerespektujete to, že někdo může mít i jiný názor, jiné cítění. Agresoři v modrém. Nechcete taky náhodou začít lidi za jiné politické názory zavírat? A nebo je vyhošťovat? Nebylo to tady už někdy?

0/0
4.6.2006 14:24

Bedas

Re: Re: Moravo,Moravo, co se takhle osamostatnit?

Tady naprostý souhlas, tahle naprostá arogance ODS, kdo má jiný názor než my, má názor špatný, že nás voliči nevolili, pak jsou špatní voliči, tato arogance mne u ODS vždycky až urážela.

Nicméně si myslím, že co se týče agresivity kampaně, byla kampaň ČSSD o stupeň agresivnější.

0/0
4.6.2006 14:39

transalp96

Re: Re: Moravo,Moravo, co se takhle osamostatnit?

Naopak, ja respektuji, ze Morava je tradicne do leva...Dejte si Paroubka na Špilas, my bychom ho radi videli ve Valdicich.

0/0
4.6.2006 14:39

Lupulin1

Protidiktátorská demonstrace u Václava už začíná!!!

Protidiktátorská demonstrace u Václava už začíná!!! >->->-

0/0
4.6.2006 13:37

brhlik2

Za patovou situaci částečně může volební systém

Výsledek voleb, kdy ČSSD a KSČM získali 100 mandátů, je částečně důsledkem většinových prvků v poměrném volebním systému, které znevýhodňují menší strany. Např. v Libereckém kraji získala strana zelených přes 9 %, ale nestačilo to na ani 1 poslanecký mandát. Důvodem je, že v Libereckém kraji, který má relativně malý počet obyvatel, se rozdělovalo pouze 8 mandátů. Poslanecké křeslo v Libereckém kraji tak dostaly pouze ty strany, které zde získaly přes 12,5 %. Nezpochybňuji výsledek voleb, ale myslím, že použitá metoda rozdělování mandátů stranám není úplně spravedlivá. Pokud by se mandáty nerozdělovaly na úrovni volebních krajů, ale až na úrovni celého Česka, pak by ČSSD+KSČM získali jen 96 poslaneckých křesel a výsledek voleb by byl spravedlivější.

0/0
4.6.2006 13:23

Krak

Re: Za patovou situaci částečně může volební systém

A kdopak tu změnu na d'Hondta prosadil? To asi poděkujme ODS a Čssd...

0/0
4.6.2006 13:36

Bedas

Re: Za patovou situaci částečně může volební systém

V celé ČR mají zelení asi 6% hlasů a jen 3% mandátů.

Už další nesmysl je mít sudý počet poslanců.

0/0
4.6.2006 13:38

zena_zdena

souhlas

i "blabá" školní rada musí mít lichý počet :-/

0/0
4.6.2006 14:06

zena_zdena

Re: souhlas

"blbá" .... a taky nechápu ten poměr výsledku k počtu poslanců ..

0/0
4.6.2006 14:07

_Karel_

Re: Za patovou situaci částečně může volební systém

Přesně tak, volební zákon je špatný v tom smyslu, že dovoluje vznik patové situace. Nedostatky zákonů však může vyřešit soud svou interpretací zákona...

0/0
4.6.2006 14:07

Krak

Re: Re: Za patovou situaci částečně může volební systém

100 na 100 těžko může vyřešit soud svojí interpretací...

0/0
4.6.2006 15:17

NewAgeNostradamus

Povolební názory občanů ČR

Zapište svůj názor a nechte jej zaslat k rukám politiků!

http://povolebni.nazory.cz

0/0
4.6.2006 13:18

Meck IV.

Prase

už zase slibuje...RvRv

0/0
4.6.2006 13:00

Mr.Tom

sociální cítění a levice ...

vidím samí študovaní lidé ...

Může mi prosím někdo vysvětlit proč se sociální cítění v dnešním světě spojuje s levicí ???

0/0
4.6.2006 12:51

Bedas

Re: sociální cítění a levice ...

Protože to socanum takto vyhovuje, pomocí vysokých daní i vysokých dávek si buduje vrstvu svých voličů stále a zcela závislých na dávkách státu.

Jinak logicky je to nesmysl, sociální cítění= levice.

0/0
4.6.2006 13:01

Mr.Tom

Re: Re: sociální cítění a levice ...

no právě, socani a komunisti se staví do role jejich ochránců, chlebodárců. Možná to má něco společného se sociální spravedlností, rozdělením bohatství, jenže to je neřešietelná věc - přerozdělit, aby všichni měli stejně. Co řešitelné je je vytvářet podmínky, aby i ti nejchudší se měli lépe ....to je základ pravice .... podpora v aktivitách, odstraňování bariér ...

0/0
4.6.2006 13:10

Bedas

Re: Re: Re: sociální cítění a levice ...

Problém je, že to víš Ty, vím to já, a asi většina návštěvníků internetu si je to schopna uvědomit. Ale závislák na dávkách, tj.nevzdělaný, s nízkým příjmem, kterých je zatím podle mě většina, jde za svým "jistým": že mu stát něco přihraje z našich daní.

0/0
4.6.2006 13:36

pancho10

Prase se již peče

na ČT24  a ČT1;-D

0/0
4.6.2006 12:33

martin.pa

Re: Prase se již peče

Jo taky na to koukám.

A parobek se hned na začátku zase ukázal. Nejdřív řekl, že mu jde o stabilitu země. A pět minut na to, že vlastně ustavní žalobu nemusí podat do 10 dní jak říkal včera, ale že může počkat až dojedou kauzy a třeba po půl roce muže podat žalobu na volby. Tak nevím jak si představuje stabylitu.

0/0
4.6.2006 12:44

Meck IV.

Re: Prase se již peče

R^R^;-D

0/0
4.6.2006 12:51

)_jorge_(

Jsou to politici a měli by se dohodnout

Oni jsou placeni za to, aby z toho, jak je lidé zvolí vymysleli, jak reprezentovat rozložení "názoru" ve společnosti. Nepřesvědčila ani Modrá šance, ani růst zadlužení, dávek a státní správy...a mnohých negativ pro zaměstnavatele a drobné živnostníky... Pánové by se měli zamyslet, přestat na sebe házet špínu, nechat pracovat doufám ještě ne zcela závislé soudy a policii a představit kompromisní program na další 4 roky. Zvádli to v Německu, jde to i zde. Nejsem tomu nadšen, ale oni to přehánějí se svou rozdílností, která není zas tak velká, jak je nám předkádáno. Program je jedna věc, ale mandát je druhá a říká jediné, je potřeba kompromis a rozumná práce ve prospěch našeho hospodářství. Každý hledí na hru na domácím písečku, ale tady jde o mnohem víc.

0/0
4.6.2006 12:25

Beranal

Re: Jsou to politici a měli by se dohodnout

Obávám se že se dohodnou ale nikolik kvůli zájmům státu ale zájmům svým, tedy udržet si ty další 4 roky ty všechny své preberendy a svoji imunitu. Jak bude vypadat takový kompromis ??

Zase se nechají další 4 roky vyhnívat takové zásadní problémy jako je zadlužování, korupce, důchodový systém, zdravotnictví. Takže proděláme na tom všichni kromě těch 200 poslanců, těm toto vyhovuje ;-€

0/0
4.6.2006 12:57

)_jorge_(

Re: Re: Jsou to politici a měli by se dohodnout

Ano, tohle samozřejmě problém, ale to jsem právě psal o tom soudnictví a policii, je to však poněkud idealistické a naivní. Ono co ale dělat, když to takhle dopadlo. Předčasné volby tak rychle nebudou a nechci si ani představovat, jak hnusná by mohla být další předolební kampaň, která už dávno není o programech, ale o zesměšňování soupeřů.

0/0
4.6.2006 14:00

martin.pa

Schrnutí.

Tak pokud bych to měl shrnout. Tak je jasné, že nelepší řešení je. Kdybychom všechny ty polityky ze strakovky vyházely a užily si 3 pražskou defenestraci.Možná snad až na pár poslanců, kteří se opravdu snaží a že bych je spočítal na prstech jedné ruky. A to na příč polityckým spektrem.

0/0
4.6.2006 12:21

lynxxx

Re: Schrnutí.

Není to spíš ochrnutí? 8-o

0/0
4.6.2006 12:23

martin.pa

Re: Re: Schrnutí.

No neni, Ale shrnutí. To se omlouvám. ;-D

0/0
4.6.2006 12:27

The Dark

Probuďte se!

Po přečtení většiny reakcí jsem se nestačil divit. Myslíte si, voliči ODS, že to je strana pro obyčejné lidi? Jak jste mohli naletět jejich slibům? To fakt chcete dobrovolně platit skoro úplně ze všeho? Např. studenti. Kdo si chce dobrovolně platit za studium, může to tak dělat už teď. Stačí jít na soukromou školu. Proč zavádět poplatek všude? Jaká pak bude demokracie, když se nebudu moci svobodně rozhodnout, jestli si na studium připlatím nebo ne? Pro pracující. Můžete být sebevětší pracant, ODS chce zrušit minimální mzdu! Já jsem podnikatel, klidně vás zaměstnám. Za 4000 Kč měsíčně. Berete? Ne? Tak zdechněte, protože na pracáku vám taky žádnou podporu za ODS nedají. Zdravotnictví. Platíte si zdravotní pojištění? Nevadí, stejně si za léčbu zaplatíte, tedy pokud nemáte to "štěstí" a nejste chronicky nemocný. A tak bych mohl pokračovat dále, kdyby bylo místo. Probuďte se! ČSSD nejsou komunisti, je to demokratická strana. Ale možná chcete, jak dříve říkal Klaus, více takových Kožených.

0/0
4.6.2006 12:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.