Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co přinesou volby? Střídání vlád, či civilizací?

Obvyklé nářky, že předvolební kampaň není o ničem, že je kampaň bezobsažná, že vzduchem poletují jen nějaká procenta a žádné ideje, že tedy už zase ve volbách o nic nejde, nejsou letos namístě. Jde naopak o mnoho. Strany, alespoň ty hlavní, to dobře vědí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fren440

Bouře

Čím jasnější pravicový názor, tím hysterický pokrik levice( ODS muže za vse i ze dnes venku prsí). Podle levicáku by jsme mohli dát do ústavy článek o vedoucí úloze ČSSD ode dneška až do konce světa. Skoro 2,2 milionu občanů má jiný názor a nemyslí si, že tato cesta je cestou ke světlým zítřkům.

0/0
4.6.2006 15:07

barbudo

Re: Bouře

... jasně pravicový názor ... hehe ...

... za pravičáky považujete i zelené anarchokomunisty ...

0/0
4.6.2006 16:14

bubli1fuk

Soudruhu Steigerwalde, probuď se!

Soudruhu Steigerwalde, svejma kecama můžeš strašit akorát malý děti, "zvrat civilizací" - tys ses musel někde bacit do palice než jsi sednul počítači."Svoboda občanů" kontra "Panství státu", jó jako titulky do bulváru vhodné, ale už seš otravnej, vytvořil sis ve svý palici svůj svět a svůj zfanatizovaný pohled na něj a ten se nám snažíš vnucovat. Tak sbohem, u mě jsi definitivně skončil.

0/0
3.6.2006 13:51

fren440

Souhlas

Souhlasim s každým slovem. Ještě bych dodal, že součástí té socialistické civilizace je i EU. Pro některé přátele levice je to úder na solar. 

0/0
2.6.2006 22:07

Hans59

doufám, že to není o tebe, Karle

Nadcházející volby jasně ukazují, že česká žurnalistika je ve stádiu klinické smrti. Čest několika výjimkám, jež existují, ale ostatek českých žurnalistů jsou nepokrytí pohůnci a náhončí politických stran, kteří čtenáře zásadně neinformují, nýbrž formují – k obrazu jimi oblíbené strany.-www.blisty.cz

0/0
2.6.2006 16:33

barbudo

Re: doufám, že to není o tebe, Karle

... vždyť je to správně ...

... in formovat ...

... nacpat do formičky ...

... vyklepnout a poslat k volbám ...

0/0
2.6.2006 20:30

Hans59

Karle , pro tebe

Karle, pro tebe by bylo nejlepší, kdyby to vyhráli komunisté. Nemusel by ses nadále ponižovat psaním úbohých článků pro pravici, ale znovu bys mohl režírovat, řádit na mejdanech s "nádějemi". Vzpomeň, ty mejdany, chlast, kocovina, sranda,bezstarostnost. Voni by ti odpustili, vždyť ta jsi nasíral lidi proti pravici. A co - tys vlastně byl v duchu proti nim, jenom si kvůli rodině musel držet hubu. To každý chápe.

0/0
2.6.2006 15:29

pptako.pisk

0/0
2.6.2006 14:18

Kirken

Rudoši...

...končíme! ;-D

0/0
2.6.2006 12:56

JirkaEsch

Přečetl jsem prvních pár odstavců...

... a na adresu článku lze poznamenat jediné: špína! ;-€ Rv

0/0
2.6.2006 12:25

Kuttlirz

Re: Přečetl jsem prvních pár odstavců...

Co je špinavého na pravdě, soudruhu?

0/0
2.6.2006 14:38

Hans59

Re: Re: Přečetl jsem prvních pár odstavců...

No právě ta špína na ní naházená.

0/0
2.6.2006 15:30

Pavel-Z

Nevolte bídu a a teror zabalené do "občanských" frází

"Důsledná" pravice se rozhodla zvítězit ve volbách v této zemi terorem. Občanská, údajně konzervativně-liberální rétorika v praxi ztotožňuje s otevřeně extremistickými bojůvkami.

Vyzývám váhající: vzpamatujte se. Rozmyslete si ještě jednou, koho chcete volit. V těchto dnech se stává jasné, že nejde o běžnou obměnu politické garnitury. Hraje se o osud této země. Hraje se o to, zvítězí-li xenofóbní, fašizující, nacionalistická sběř nebo kultivovaná, tradiční evropská politika.

Volte podle svého rozumu a podle srdce, ale, prosím Vás, nevolte bídu a teror, jen neumně zabalené do "občanských" frází.

0/0
2.6.2006 11:26

Kuttlirz

Re: Nevolte bídu a a teror zabalené do "občanských" frází

Fašizující sběř = Paroubek a Rath.

ODS, KDU - ČSL = kultivovaná, tradiční evropská politika.

0/0
2.6.2006 14:35

Hans59

Re: Re: Nevolte bídu a a teror zabalené do "občanských" frází

navrch Huj, vevnitř hnůj!

0/0
2.6.2006 15:31

Delfino15

Jednoznacne stridani civilizaci, rudy Karle

Steigerwalde. Ze standardni ekonomicky prosperujiciho a demokratickeho statu se vitezstvim ODS Cesko posune nekam na Vychod k postsovetskym zemim nebo do Asie, at uz pojetim hospodarske politiky, toleranci k hospodarske kriminalite, (ne)vztahu k fair-play nebo delenim spolecnosti na odeesaky a udajne "menecenny" zbytek (tj. necleny a nefandy ODS).

Je naprosto jasne, ze ODSku muze volit jedine clovek s uplne ho.lou prdeli. Pokud si nekdo poctive vybudoval majetek, tak by o nej nerad prisel, at uz zlodejinami krytymi vladou ODS nebo znehodnocenim meny, tak jako behem menove krize vyvolane naprostou nekompetenci Klausovy vlady na jare 1997. Dalsi kategorie lidi, kterym vyhovuje ODS, jsou jiz jenom majitele vrakovist, pawnshopu, dovozci nemeckeho odpadu do Ceska, prazsti taxikari, atd.

0/0
2.6.2006 10:55

BUFFALO_CZ

Re: Jednoznacne stridani civilizaci, rudy Karle

chlape nerad ti to říkám, ale v korupci sme se za posledních let posunuli před namíbii :)) země by se mohla posunout víc na východ ? myslíš že z afriky je to možné ? :)) a ta druhá myšlenka kdo volí ODS ... chlape každej není zaměstnancem státu pobírající nějaký dávky ... prober se, takový na tenhle stát fakt nevydělávají... trefil sem tě co ? :))

0/0
2.6.2006 11:33

kagmark

Vlaďákovi

Já myslím,že jsi provokatér a bavíš se tím,jak ti lidi houpou na špek.A nebo už přestaň hulit tu trávu.

lánek je napsán tak,jak to ve skutečnosti doopravdy je.

0/0
2.6.2006 10:31

Hans59

Re: Vlaďákovi

Karel nikdy nemůže napsat pravdu. Musel by se pak hodně stydět.

0/0
2.6.2006 15:33

VláďaK

V případě modré výhry.

Volby přinesou v případě modré výhry nehorázné beztrestné okrádání a rozkrádání.(Y)(Y)

0/0
2.6.2006 9:29

aktalzz

Re: V případě modré výhry.

To je vtip ten váš příspěvek ?!! Omlouvá vás jen to, že si asi pletete barvy. Určitě jste chtěl napsat oranžové výhry a okrádání a rozkrádání v jejím případě bude pokračovat. ;-P

0/0
2.6.2006 9:34

Isbjoerna

Re: Re: Ať už je výsledek voleb jakýkoliv, žádné radikální změny se konat nebudou.

0/0
2.6.2006 9:36

barbudo

Re: Re: V případě modré výhry.

... Tupolánek slíbil, že do čtyř let všechno rozkradou ...

0/0
2.6.2006 9:39

Frantisek Koudelka

Re: Re: Re: V případě modré výhry.

Ono už velice není co ...

0/0
2.6.2006 10:00

barbudo

Re: Re: Re: Re: V případě modré výhry.

... po první vlně ještě něco zbylo ...

0/0
2.6.2006 11:38

Isbjoerna

Schicksalswahl? Ne, obyčejné volby! Ať už je výsledek voleb jakýkoliv, žádné radikální změny se konat nebudou.

Jedni tvrdí, že pokud volby neskončí jejich vítězstvím, vrátíme se před rok 1989. Druzí zase varují před modrou diktaturou strany, která prý předsedala neodpovědným experimentům vedoucím k rozkradení českého hospodářství v první polovině 90. let a chce opět neodpovědně experimentovat. Někteří politici a komentátoři si zase udělali „hobby“ ze strašení komunistickou hrozbou.

Důvodem pro umělé vyvolávání hysterie je i ubohá politická kultura. Bolševické myšlení, s jeho černobílým slovníkem a netolerantními snahami zašlapat soupeře do země, je rozlezlé napříč politickým spektrem, kde dobře rezonuje s podobnou mentalitou a nedovzdělaností řady novinářů.

Obecně České republice velmi prospěje, až se politici i média naučí o potřebných změnách mluvit tak, jak je to běžné ve vyspělých demokraciích. Neustálé volání po zásadních obratech je kontraproduktivní a myšlenkově sterilní. Mnohem důležitější je naučit se věcně diskutovat o zlepšování toho, co už bylo dosaženo.

0/0
2.6.2006 9:26

barbudo

Re: Schicksalswahl? Ne, obyčejné volby! Ať už je výsledek voleb jakýkoliv, žádné radikální změny se konat nebudou.

... tady se straší před každými volbami, mobilizuje se, demokratický soupeř je horší, než třídní nepřítel ...

0/0
2.6.2006 9:43

Mirus

Výsledky voleb

Dopadne to takto: ODS 32%, CSSD 23%, KSCM 14%, KDU-CSL 8%, Zelení 6%, překvapí SNK-ED 6%

0/0
2.6.2006 8:56

babacek

Dost

slušně a objektivně napsané.

0/0
2.6.2006 8:48

jajaja00

Re: Dost

souhlas

0/0
2.6.2006 8:51

jajaja00

Sakra Karle,

odkdy je sbližování socanů a bolševiků nové ?!

0/0
2.6.2006 8:45

rezjir

Je to až paradoxní

ale tyto volby nejsou volbou mezi liberalismem a socialismem, ale volbou mezi demokracii a svobodou, kdo volí Paroubka, volí demokracii (odmítáním modre totality), kdo volí Topolánka, volí svobodu.   

0/0
2.6.2006 6:41

ant.

Re: Je to až paradoxní

...no-nevím..demokracie je vláda lidu,kdo volí paroubacka,tak volí "paroubkokracii"-přelož si to sám....jeho představa je-"Jájájáparoubekřízenýnejvyššíbytostíjájájájájánejchytřejšístačímsisámjájájá"....

0/0
2.6.2006 9:40

Templ

Už přinesly

- živnostník kope za ČSSD, jeptiška za KSČM...8-o

0/0
2.6.2006 6:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.