Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KSČSSD: Strašák? Ne. Hrozba

Vláda ČSSD podporovaná komunisty není strašák nebo volební trik ODS. Je to zcela reálná varianta vývoje po volbách, pokud zvítězí Jiří Paroubek a spolu s KSČM bude mít větší než jen nejtěsnější podporu ve Sněmovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

larinka

skončil

Já bych řekla,že Paroubek to v poslední době měl taky takové, vždyť ke schválení těch svých zákonů, viz nemocnice a zákoník práce, by se bez komunistů neobešel, takže ani on neměl jasnou koaliční většinu a vládl...sice hrozně, ale vládl.Konečně konec vodníků v Čechách.

0/0
4.6.2006 15:03

Isbjoerna

Re: Nechvalte novou vladu drive, nez je sestavena. ;-)

0/0
5.6.2006 15:23

omve

Řešení do budoucna: Zakázat KSČM (+ lichý počet mandátů)

Je ostuda naší země, že po zvěrstvech, které tady komunisté dělali v uplynulých 40 letech, u nás může legálně působit strana, která se odvolává na tento zločinecký režim (bez ohledu na zákon o protiprávnosti komunistického režimu). Teď se nám to vrací jako bumerang v obtížném sestavování vlád ...

Kdyby v Německu nebyla zakázána po válce NSDAP (která by jim odčerpávala 15% jako nám komunisté), tak by taky velmi obtížně sestavovali jakoukoliv silnou vládu ...

0/0
4.6.2006 12:24

Isbjoerna

Schicksalswahl? Ne, obyčejné volby! Ať už je výsledek voleb jakýkoliv, žádné radikální změny se konat nebudou.

Jedni tvrdí, že pokud volby neskončí jejich vítězstvím, vrátíme se před rok 1989. Druzí zase varují před modrou diktaturou strany, která prý předsedala neodpovědným experimentům vedoucím k rozkradení českého hospodářství v první polovině 90. let a chce opět neodpovědně experimentovat. Někteří politici a komentátoři si zase udělali „hobby“ ze strašení komunistickou hrozbou.

Důvodem pro umělé vyvolávání hysterie je i ubohá politická kultura. Bolševické myšlení, s jeho černobílým slovníkem a netolerantními snahami zašlapat soupeře do země, je rozlezlé napříč politickým spektrem, kde dobře rezonuje s podobnou mentalitou a nedovzdělaností řady novinářů.

Obecně České republice velmi prospěje, až se politici i média naučí o potřebných změnách mluvit tak, jak je to běžné ve vyspělých demokraciích. Neustálé volání po zásadních obratech je kontraproduktivní a myšlenkově sterilní. Mnohem důležitější je naučit se věcně diskutovat o zlepšování toho, co už bylo dosaženo.

0/0
2.6.2006 9:32

Kirken

Pane Komárku

R^

0/0
2.6.2006 8:54

Rada39

Volte nejpočetnější politickou stranu v ČR!

vyšší tresty za korupci, tunelování a daňové delikty

vyšší odpovědnost soudců za chybná rozhodnutí

zachování státního vlastnictví strategických podniků

jednodušší daňový systém a důslednější výběr

VOLTE 20!

0/0
1.6.2006 19:18

omve

Re: Volte nejpočetnější politickou stranu v ČR!

Jen hlupák může volit komunisty, 40 let diktatury s vymyšlenými soudními procesy, zákazem studia, cestování, frontama na vše bohatě stačilo ...

0/0
1.6.2006 19:29

Rada39

Re: Re: Volte nejpočetnější politickou stranu v ČR!

??? není to pravda! ty si nestudoval? Klaus studoval, cestoval...

0/0
1.6.2006 19:33

omve

Re: Re: Re: Volte nejpočetnější politickou stranu v ČR!

Na rozdíl od tebe jsem neměl ten správný původ (otec byl v disentu), takže jsem měl problém dostat se už na gympl (vš jsem dodělal až po revoluci). A co ty, nebyls tehdy na světě nebos měl správnej původ, že takové věci nevíš?

0/0
1.6.2006 19:37

_m-

Re: Re: Re: Re: Volte nejpočetnější politickou stranu v ČR!

No tos měl smůlu - moje spolužačka na VŠ měla otce v base (podle Petra Uhla jeden z posledních vězňů svědomí), Jedna z našich poslankyň (jako na vztek si teď nevzpomenu na jméno) si svého času stěžovala v tisku jako dcera emigrantů nemohla studovat "normální" školu, tak jí nezbylo než studovat medicínu.............. věř tomu, že v podstatě to měli děti odpůrců režimu těžší, ale ve skutečnosti záleželo na spoustě různých faktorů (koneckonců Diensbierovy děti studovaly v zahraničí)

0/0
2.6.2006 9:18

Albert Nerom

Tento článek mne utvrdil v přesvědčení, že p. Komárek je novinář gauner

Narážky na spojenectví soc. dem. a komunistů a rádobyvtipné glosy typu KSČSSD jsou výsledkem věcné a programové impotence ODS. Je samozřejmě dost zabedněnců, kteří na to skočí. Takže výklad: Volby jsou jen aritmetickým vyjádřením počtu mandátů. Nic víc, nic méně. Při hlasování v parlamentu jde o průnik programů. Logicky musí být u ČSSD (levostředová strana) větší s komunisty (extrémní levice) než s ODS (podivný novotvar bez evropského kontextu, tvářící se jako liberálně konzervativní strana) či KDU-ČSL (standardní křesťansko-sociálně orientovaná, jejíž elektorát je levicovější než prohnané vedení, v praxi se profilující vpravo od středu). Proto kde nešlo o přímý závazek z koaliční smlouvy, socani hlasovali nejvíce (zákonodárství občanské, pracovní, sociální a daňové) s KSČM, zatímco v oblasti lidských práv, závazků v NATO a v zahr. politice vůbec atd. s jinými stranami. Podle teorie p. Komárka je ale u nás de facto vyloučené jinde běžné demokratické střídání vlád levice a pravice.

0/0
1.6.2006 17:53

omve

Re: Tento článek mne utvrdil v přesvědčení, že p. Komárek je novinář gauner

KSČM je totalitní strana, která nemá v demokracii co dělat - kdo se spoléhá na podporu totalitní strany jako ČSSD, sám pomáhá totalitě. Proto souhlasím s Komárkem - slušnej člověk nemůže volit ČSSD spolupracující s komunisty !!

0/0
1.6.2006 19:32

captain cook

Re: Re: Tento článek mne utvrdil v přesvědčení, že p. Komárek je novinář gauner

R^

0/0
2.6.2006 9:00

zusse

Paroubek kontra Chavéz

Jediný rozdíl mezi Paroubkem a Chavézem je, že Paroubek nebyl u výsadkářů.

0/0
1.6.2006 16:41

Fikos

Re: Paroubek kontra Chavéz

super hláškaR^>-

0/0
1.6.2006 22:20

captain cook

Re: Paroubek kontra Chavéz

Dovedes si ho predstavit jako vysadkare?;-D;-D;-DR^

0/0
2.6.2006 9:01

miciangora

šmarjá..to je fakt nějaká strana?

já myslela, že je to předvolební vtip!!8-o

0/0
1.6.2006 16:22

edik2

Strašák i hrozba.

!!Strašák i ekonomická hrozba pro občany ČR je vláda ODS.!!

0/0
1.6.2006 16:20

Fikos

Re: Strašák i hrozba.

jo a jako že ti seberou těch pár tisíc co bereš? :o)

0/0
1.6.2006 22:20

pisatel69

výlet

je spousta krásných demokratických svobodných zemí nejen v evropě ale i na ostatních kontinentech takže jeslti to tady bude podle 6 bodů p. Komárka, tak tady zbyde jen chudá lůza s parouBACKem v čele !!!!!!!!!!

0/0
1.6.2006 15:33

mufinek

Slušný člověk

To, že slušný člověk nevolí KSČM je prostě fakt. A to, že nevolí někdo jednu stranu ze dvaceti, neznamená, že nutně musí volit ODS. Je sposuta stran a i těch parlamanetních je více než jedna.

0/0
1.6.2006 14:59

omve

Re: Slušný člověk

Přesně, ještě bych doplnil, že slušnej člověk nevolí ani strany, které spolupracují s kKSČM

0/0
1.6.2006 15:01

Kentus

Re: Re: Slušný člověk

To ale dělají všechny palamentní strany. Viz prezidentská volba. :-(

 

                                         :-) Kentus připomíná :-)

0/0
1.6.2006 15:36

edik2

Re: Re: Re: Slušný člověk

souhlasím

0/0
1.6.2006 16:21

omve

Re: Re: Re: Slušný člověk

Kecáš, všechny strany s KSČM nespolupracují a furt si myslím, že slušnej člověk nevolí ani strany ani lidi, kteří spolupracují s KSČM - souhlas, že Klaus při volbě prezidenta ulítl

0/0
1.6.2006 16:56

vonRokoss

Re: Re: Re: Slušný člověk

Ty víš kdo koho volil ? Já teda ne. Ta volba byla tajná a jediný co bylo jasný, tak to, že socani nevolili svoje kandidáty

0/0
1.6.2006 20:45

omve

Re: Re: Re: Re: Slušný člověk

To máš pravdu, nevím, kolik komančů Klause volilo, ale už to, jak jim Klaus před hlasováním nadbíhal, bylo nechutný - stačí se přečíst starý noviny o Klausově předvolební návštěvě komunistických poslanců, po němž si navzájem notovali, jak si padli do voka ... Podle mne komanče patří zakázat a ne za nima dolejzat ...

0/0
1.6.2006 21:10

cybermiky

VlaďaK

je zbytek odpadu po genetickém pokusu o spojení komára a mouchy. Výsledný produkt měl být Komouš.

0/0
1.6.2006 14:29

VláďaK

Re: VlaďaK

A ty modře zmanipulovaný blbeček bez vlastního názoru opakující cokoli,co mu nějaký modrý zloděj nalže.

0/0
1.6.2006 14:30

cybermiky

Re: Re: VlaďaK

8-o Přesvědčil jsi mě , vydám prohlášení, že jachtu nemám a soudruh VlaďaK na ní nikdy nebyl. Čest

0/0
1.6.2006 14:32

Gabidos

Doporučuji otevřít oči

V dnešní době spolupracuje s levicí i Washington, lidé proberte se. Polovina zemí EU je levicová a ten zbytek se rozhoduje k levici přistoupit. Každý už tuší, že kapitalismus s anarchistickou demokracií je kontraproduktivní.

0/0
1.6.2006 14:04

VláďaK

Re: Doporučuji otevřít oči

Přesné,  kontraproduktivní je volit ODS.

0/0
1.6.2006 14:09

cybermiky

Re: Re: Doporučuji otevřít oči

Tvoje příspěvky vyvolávají hurónský smích, jsi fakt tak blbej, nebo to jen hraješ ?

0/0
1.6.2006 14:25

VláďaK

Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

cybermiky . blbej a to modře si asi ty.

0/0
1.6.2006 14:27

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

Jsi ještě větší blb, než se tady o tobě říká.;-D

0/0
1.6.2006 14:27

VláďaK

Re: Re: Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

Blb a ještě k tomu bez vlastního názoru jsi opravdu ty.

0/0
1.6.2006 14:29

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

R^ jsi bystrý soudruhu. Ryhle si vezmi prášek na nervy

0/0
1.6.2006 14:31

omve

Re: Doporučuji otevřít oči

S dělením na pravici a levici nesouhlasím, nejsme v 19. století, ale budiž. Není problém, že někdo je levicovej nebo pravicovej, ale že demokratický strany nemají spolupracovat s totalitníma, nýbrž mají hledět, aby totalitní strany byly zakázány (podobně jako nacisti v Německu či Rakousku)

0/0
1.6.2006 14:21

VláďaK

Re: Re: Doporučuji otevřít oči

Je to tak,ale nikdo je nezakázal a ve volbách dostaůli hlasy.Jsme v ,,demokracii",tak by se mělo se všemi demokraticky zvolenými stranami jednat stejně.A JISTĚ SI PAMATUJEŠ,JAK HAVEL POZVAL PO VOLBÁCH VŠECHNY PARLAMENTNÍ STRANY,MIMO KOMUNISTŮ.kDE PAK JE TA DEMOKRACIE ZA KTEROU SE SPOUSTA LIDÍ SCHOVÁVÁ.

0/0
1.6.2006 14:26

cybermiky

Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

Rychle vypni net, než tě fotr zmlátí blbe.

0/0
1.6.2006 14:27

VláďaK

Re: Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

V tvém případě mě tvoje reakce nepřekvapuje.Zkus alespoň trošku myslet.

0/0
1.6.2006 14:29

omve

Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

Tak ty bys byl taky pro, aby se po válce zasedlo s nacisty za jednací stůl, že?

0/0
1.6.2006 14:29

VláďaK

Re: Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

Moc dobře víš,že tak to nebylo vůbec myšleno.Nepřevracej to zbytečně.

0/0
1.6.2006 14:31

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

Nepřevracíme tě, vyvalil by se hnědý puch.

0/0
1.6.2006 14:32

omve

Re: Re: Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

Nejsu si vědom nějakýho převracení, po válce taky trvalo léta, než se vyrovnali s nacisty v okolních státech, paralela s komanči u nás je zcela zřejmá

0/0
1.6.2006 14:39

_m-

Re: Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

A jejich strana byla po válce v parlamentu? pokud ano.....

0/0
1.6.2006 14:32

omve

Re: Re: Re: Re: Re: Doporučuji otevřít oči

V Německu byla strana zakázána, ale myslím, že třeba v Rakousku to trvalo dýl. Ale i v tom Německu bylo po válce dost vysoko postavených lidí majících nacistický máslo na hlavě převzati do nový administrativy, čistilo se tam od nacistů cca generaci

0/0
1.6.2006 14:56

VláďaK

Daleko horší

je vláda ODS.!!!!!!!!

0/0
1.6.2006 13:45

omve

Re: Daleko horší

V čem je horší? Netvrdím, že je ODS nějakej ideál, ale s komanči pokud vím, tak nespolupracuje. Jinak uznávám, že třeba SNK je lepší volba než ODS.

0/0
1.6.2006 13:56

VláďaK

Re: Re: Daleko horší

Modrá,nebo rudá totalita.Rozhodně si nemají co vyčítat.Jedni sice mlátili,ale ti druzí ničí lidi ekonomicky ku vlastnímu prospěchu.

0/0
1.6.2006 13:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.