Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prognóza Factum Invenio: ČSSD těsně poráží ODS

ČSSD by nyní s 28,5 procenta hlasů těsně vyhrála volby, uvádí poslední předvolební prognóza Factum Invenio. Sociální demokracie by měla 63 mandátů, ODS by získala 27,8 %, což by znamenalo 61 poslanců. KSČM by získala 17 procent hlasů, lidovci 9 a zelení 8,6 procenta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vodoměrka

Stav našeho ŽP

Ano souhlasím s Vámi, že souvislost s politikou je v podobných záležitostech velmi zastřená. Není to tak docela straighforward. Proto to většině lidí uniká. Aby se ty cestičky rozpletly, je třeba po tom hodně jít. V tomto případě je důležité najít zdroje znečištění. Dnes ráno jsem o tom vedla vášnivou diskuzi s mými kolegy a ve spojení např. s nárůstem arzenu a síranů to vypadá na lokální topeniště. Lidé zkrátka začali místo plynu a elektriky topit uhlím. A tam už by Vám ty souvislosti s politikou mohli být jasnější. Vzhledem k tomu, že ČEZ je stále státní moloch s víceméně monopolem, těžko ho lze donutit at nezdražuje elektriku, s plynem to bude asi trochu složitější. Hlavní problém je, že se s tím nikdo z politiků prostě nezabývá. Nezačala probíhat veřejná diskuze. Jestli máte o to zájem, zkuste se dostat k roční zprávě České geologické služby o síti tzv. malých povodí nazvané GEOMON, tam jsou data o kterých tady hovořím. V ročenkách ČHMÚ lze také něco najít.

0/0
29.5.2006 13:10

opportunity

Re: Stav našeho ŽP

Řekni mi jediný argument, který by ukazoval na možné snížení ceny po privatizaci ČEZu.

0/0
30.5.2006 13:51

vodoměrka

Stav našeho životního prostředí za vlády ČSSD-FAKTA

Malé odbočení z té vaší kanálové debaty. Mám pro Vás naprosto čerstvé informace z Krušných hor. Právě nad tím sedím a píšu o tom článek do mezinárodního časopisu. Kyselost deště a vody v potocích se od začátku 90. let do roku 2000 výrazně zlepšovala. Poté dochází k naprostému zlomu a výraznému zhoršení. Od roku 2001 do dnešního dne se kyselost deště v oblasti Krušných hor zvýšila téměř 10krát, u povrchových toků asi 7krát. V tomto ohledu jsme se vrátili zpět do roku 1995, kdy byl stav stejný. Mám tady podobné výsledky z dalších 2 míst, Šumava a Slavkovský les. Zde jsou zaznamenány podobné trendy, jenom to je o něco mírnější. Je mi to líto, ale do mezinárodního časopisu tento nemilosrdný fakt budu muset napsat. TAKOVÁ VĚC JE ODVISLÁ VŽDY OD ŠPATNÉ POLITIKY. Z TOHO SE BOHUŽEL ČSSD NEMŮŽE NIJAK VYLHAT, TO JSOU FAKTA. ŠKODA ŽE VÁM NEMŮŽU POSLAT TY GRAFY. KAŽDÝ BY POCHOPIL, ŽE TY JEJICH ŘEČI O ZELENÉM PROGRAMU VYZNÍVAJÍ DOSTI SMĚŠNĚ.

0/0
28.5.2006 22:47

brhlik2

Re: Stav našeho životního prostředí za vlády ČSSD-FAKTA

Souvislost kyselosti deště a politických rozhodnutí v Česku mi není jasná. Nebo tu může být nějaký vliv elektráren v Podkrušnohoří? Nepřichází velká část srážkové oblačnosti od západu - tedy z Německa? Bude ten článek dostupný někde na internetu? Rád si jej přečtu. Jinak současná vládní koalice aspoň prosadila zřízení nové CHKO Český les, to je podle mě dílčí, ale pozitivní krok v ochraně přírody. S jinými rozhodnutími jako dálnice přes České Středohoří nebo snaha stavět na Labi další jezy souhlasit nemohu. Ve volbách dám asi hlas straně zelených. Ti slibují zřízení CHKO Brdy a Novohradské hory a jsou proti nové výstavbě ve volné krajině. Nevěřím, že by se zeleným podařilo splnit všechny sliby, ale aspoň by mohli v parlamentu ohlídat, aby se neschvalovaly zákony v rozporu s principy ochrany přírody.

0/0
28.5.2006 23:22

Radovan Kaluža

jedině ods

http://radovan.bloger.cz/politika/inteligentni-lide-voli-ODS

0/0
28.5.2006 21:27

Iperit

Tazatel

Vyplňoání dotazníků byl jeden čas můj vedlejší příjem. Je pravda, že mě po 9 měsících vyhodili, ale za tu dobu jsem vyplnil cca 200 dotazníku. Vždy podle nálady po večerech u zpráv. A myslím, že věčina tazatelů je stejně zodpovědná jako já. ;-D

0/0
28.5.2006 21:08

pepe1000-1

Re: Tazatel

;-D;-DR^

0/0
28.5.2006 21:28

opportunity

Re: Tazatel

Tvůj přístup k práci je zcela socialistický.

0/0
30.5.2006 13:52

woodoo_woodoo

Factum Invenio a STEM

při minulých volbách těžce pohořelyRv

0/0
28.5.2006 19:58

alfosr

zelení

Hele lidi,prosím,kdo si tohle platí???Stejně jako se objevili zelení,ha,ha tolik hlasů.Kdybych měl tolik peněz a jmenoval se bla bla mám ty preference a čas v čt a jinde taky

0/0
28.5.2006 19:36

woodoo_woodoo

Re: zelení

Železný říkal, že 1% se dá koupit za 1.milion Kč:-)

0/0
28.5.2006 19:59

buhvol

Re: Re: zelení

To je kecal, kdyby měl pravdu, tak má minimálně 1000% ;-D;-D

0/0
28.5.2006 20:46

eloš

Chacháááááá !

Adams famuůly.

0/0
28.5.2006 17:54

Zuzana.

Pane bože...

Teď před volbami je zvlášť výrazně vidět, k čemu jsou všechny tyhle výzkumy stranických preferencí. Půlka výzkumů tvrdí, že vyhraje levice, druhá půlka zase, že vyhraje pravice, výsledek je takový, že nikdo neví nic. A tohle zjištění stojí spoustu peněz.

0/0
28.5.2006 17:27

Blue Barons

Tak jsem zvědav, zda to vyhraje pravice nebo levice

Do voleb týden, tak jsem zvědav jak to dopadne. Pročítám tyto a podobné diskuze již poměrně dlouho a jak tu již někdo psal, tak agresivnější jsou většinou příspěvky od příznivců ODS, je to škoda, dělá to někdy špatný dojem na okolí, včetně dojmu na mně. Ale překročit svůj stín, to je pro některé lidi nemožné. Je také škoda, že pan Topolánek není větší a lepší řečník než pan Paroubek. Hmm, ODS by měla při obsazování takovéto pozice i zvažovat také řečnické nadání. To samé bylo se Špidlou a Grossem, ty na to prostě neměli, ale pan Paroubek, musím uznat, že na to má. Ať ve volbách vyhraje ten, kdo je pro občany ČR přijatelnější. Máme demokracii, tak co si přát více. Že by se to vrátilo před rok 1989 tomu nevěřím.;-)>-

0/0
28.5.2006 16:23

larinka

Re: Tak jsem zvědav, zda to vyhraje pravice nebo levice

Před r.1989 to již určitě nejde, ale ovládat lidi ekonomicky, to je ten nejjednodušší způsob dělat si dle své vůle....

0/0
28.5.2006 16:27

Blue Barons

Re: Re: Tak jsem zvědav, zda to vyhraje pravice nebo levice

Můžeš to nějak rozvést ??? Já si jen z roku 1989 pamatuji, že KSČ měla v Ústavě zákon, který přibližně zněl : "KSČ je jedinnou a vedoucí silou ve společnosti..." A to byl zákon v Ústavě!!! To opravdu nemusím. Ale jak jsem již napsal, nevěřím v návrat před rok 1989, teď je doufám otázka, která je položená volbami, zda doprava či doleva.?

0/0
28.5.2006 17:40

ant.

Re: Re: Re: Tak jsem zvědav, zda to vyhraje pravice nebo levice

..."co je podezřelý,to je LEVÝ"....a ten zákon by se lehce mohl změnit na"O tom,kdo je vedoucí silou rozhoduji JÁ,JÁ,JÁ jenom JÁ...,JÁ,JÁ,JÁ jenom JÁ...." hádej,o koho jde?...

0/0
28.5.2006 19:45

larinka

sci-fi

0/0
28.5.2006 15:57

krásné_modré_zítřky

jasným vítězem

opět puchejř! 2:0 nad Tupou hlavou R^ a to, na co upozorňuje Huhu007 bylo od neustále nervozně těkajícího galuře vážně snad kouzlo nechtěného na závěr ;-D

0/0
28.5.2006 15:53

kiliannedory

Re: jasným vítězem

Hele chápu, že si to tak přejete - dnes tedy v žádném případě Puchejř nezvítězil - těžko mohl když jenom skákal do řeči a ke konci neřekl ani jednu větu bez toho, že by se zakuckal.... a to co píše Huhu tam v žádném případě přesně takto nezaznělo....

0/0
28.5.2006 16:01

HenryVIII

Re: Re: jasným vítězem

Buldozer byl dnes na ručník, v jednu chvíli se málem rozplakal. Ono se těžko vystačí s negací programu jiné strany, když žádný vlastní nemají.

0/0
28.5.2006 16:17

huhu007

Re: Re: Re: jasným vítězem

Opravdu? ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.5.2006 17:45

pleoner

Re: Re: Re: jasným vítězem

Jirka má jasný program: CHCI BÝT PREMIÉR

0/0
28.5.2006 20:14

pleoner

Re: jasným vítězem

Ty jsi nějak nervózní, soudruhu.

0/0
28.5.2006 16:19

jjumbik

jekale kuk, máš tady položené otázky, diskutére, nemáš odpověď? e

0/0
28.5.2006 14:56

huhu007

ODS raus!

0/0
28.5.2006 14:55

jjumbik

Re: ODS raus!

proč německy? říká se "rruky vverch, uchaditě!!"

0/0
28.5.2006 14:57

jjumbik

dodatek pro papanikulu

nakonec: m,yslíš, že kyby u nás zavládla diktatura a my nebyl v NATO (KSČ si to nepřeje), tak k nám vstouipí spřátelené armády s bratrskou  pomocí? To se nedělá... Jenom by s námi přerušili styky jako s Běloruskem.  

0/0
28.5.2006 14:54

huhu007

Žijeme ve šťastné době,

po 8 letech vlády socanů. Nyní se rozhodněme, zda v ní chceme žít dál.

Autorem tohoto výroku je Mirek Topolánek.8-o;-D

0/0
28.5.2006 14:53

jekal

I

Topolánek již ví , že žijeme ve šťastné době a bylo by netaktické na to cokoliv měniti, je to fakt Svěží vánek ten Míra Topolánek

0/0
28.5.2006 14:36

kiliannedory

Re: I

Á Jekal je tady. Nepřipadal Ti dneska Pablbek zbytečně nervózní - asi mu tolik záleží na našem blahobytu, že ke konci debaty nedal dohromady ani jednu větu bez koktání ;-P

0/0
28.5.2006 14:39

ou_heretik

Re: Re: I

Bodejď by nebyl nervózní, když se provalily ty šibaloviny Grosse s Mrázkem, Přibylem atd. - už by si mohl začít shánět svého oblíbeného Prokofěva - bude mít dost času!:-)

0/0
28.5.2006 14:48

jjumbik

Re: I

jekale ještě před prá týdny jsi tady psal, že Topolánek se bojí, protože ho Paroubek semele. Ještě na tom trváš? Díky za odpověď.

0/0
28.5.2006 14:40

jekal

Re: Re: I

Topolánek je furt stejně tupej

0/0
28.5.2006 18:36

jjumbik

Re: I

jo a drboná otázia: Jak bys to dnes hodnotil?  Parubek přesvědčivě vyhrál nebo Paroubek vyhrál, plichta resp. naopak? zajímá mne tvůj názor!  

0/0
28.5.2006 14:41

jekal

Re: Re: I

debata byla rozplizlá

0/0
28.5.2006 18:37

Han.Solo

Re: I

jekale už stojíš na bedně?

0/0
28.5.2006 17:52

jjumbik

pro papanikulu

je velký rozdíl mezi bývalým komustou, který stranu opustil, zřekl se jejích idejí a je rozdíl mezi stranou, která se nezřekla diktatury proletariátu a jejím idolem je Lenin.  Přečti si noviny maldých komunistů. Jsou na internetu a vyšetřovala to policie. Pak možná změníš názor. (pokud nejsi jeden z nich)

0/0
28.5.2006 14:31

Deleter

Re: pro papanikulu

Právě, že je.

0/0
28.5.2006 14:31

papanikula

Re: pro papanikulu

;-Dvsude jsou extrmisticka hnuti,ktera v demokraticke spolecnosti nemaji sanci;-D!!

0/0
28.5.2006 14:33

Nannius

Re: Re: pro papanikulu

tak proc by ji v CR mit meli???

0/0
28.5.2006 14:35

papanikula

Re: Re: Re: pro papanikulu

komuniste meli byt pocatkem roku 90 zakazani jako nedemokraticka strana. V Nemecku to udelali, tady ne .

Po 16 letech je jejich zakaz nemozny,jsou v parlemente a jsou povazovany za demokratickou stranu;-D

0/0
28.5.2006 14:38

kiliannedory

Re: Re: Re: Re: pro papanikulu

s tím lze souhlasit, ale proč tam máš na konci toho smajla fakt nepochopím.....

0/0
28.5.2006 14:40

papanikula

Re: Re: Re: Re: Re: pro papanikulu

ironie(Y)

0/0
28.5.2006 14:48

Nannius

Re: Re: Re: Re: pro papanikulu

a ted mi tedy vysvetli, proc nam uz cca rok spoluvladnou a po volbach by v tom meli pokracovat... Protoze to je presne plan CSSD

0/0
28.5.2006 14:42

X-M

Re: Re: Re: Re: Re: pro papanikulu

Není. ČSSD si spolupráci s komouši zakázala na svém sjezdu. Přemýšlej/pochop

0/0
28.5.2006 15:39

jjumbik

Re: Re: pro papanikulu

mladí komunisti patří pod KSČM, ta se těchto cílů diktatury zatím nezřekla a od těchto maldých svých (je to jeich organizace) nedistancovala. nemůže, protože jí to to správné zdravé jádro předlistopadových přesvědčených nedovolí. KSČM schvaluje extrém a není pravda, že ne. Takže pozor - máš pravdu, jenom je otázka, zda pod extrémní hnutí patří KSČ.

0/0
28.5.2006 14:38

papanikula

Re: Re: Re: pro papanikulu

jestli propaguji diktaturu ,musi byt ze zakona zakazana,;-DR^ jako extremisticke hnuti

0/0
28.5.2006 14:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.