Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Akademie si umyla ruce nad výpadem vědců na Klause

Akademie věd ČR se distancovala od skupiny vědců, kteří nedávno zaútočili na prezidenta Klause. Dali najevo znepokojení nad jeho opakovanými kritickými výroky na adresu EU. Prohlášení, že Klausovy obavy o ztrátu národní a kulturní identity jsou liché, podepsalo 66 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

abysser

Templ

Prosím??? Pan Bůh Klaus nevystudoval politologii. Ale budiž... Je snad pak každý, kdo není ůstavní činitel nekompetentní se vyjadřovat? A co je to ta kompetence? Znám mnoho lidí, kteří načtli z knih více informací než ti, kteří se honosí doktorskými tituly prestižních univerzit... Titul je jen titul... Vědomosti jsou vědomosti...

0/0
27.5.2006 19:14

abysser

Re: Templ

Pro debilní puntičkáře: omlouvám se za tu hrůznou hrubku....

0/0
27.5.2006 19:15

j@ck

-

vedení akademie pouze prohlásilo, že se nejedná o oficiální stanovisko akademie věd. toto prohlášení celkem chápu. ve skutečnosti si myslím, že drtivá většina členů akademie má názor na klause podobný. vědci klause nemají rádi už od doby, kdy prohlásil, že chudoba cti netratí. klaus je miláčkem českých maloměšťáků.

0/0
26.5.2006 21:00

abysser

Re: -

souhlasím... R^

0/0
27.5.2006 19:15

KADO

15 akademiku z 5000!

Tomu se rika nafouknout komara na velblouda!!;-D Rv

0/0
26.5.2006 20:27

Karel71

Re: 15 akademiku z 5000!

I kdyby jich bylo jen 5, má smysl si jejich dopis aspoň přečíst. Ono totiž co jméno, to osobnost... na rozdíl od zdejších přispěvatelů.

0/0
26.5.2006 20:47

Yaroukh

Re: Re: 15 akademiku z 5000!

nojo - treba zpusob, kterym Grygar "vysvetluje" nemoznost Darwinovy evolucni teorie ... to je pane odbornik ;-D;-D;-D

0/0
27.5.2006 1:02

Templ

Pánové akademici...

na rozdíl od většiny z vás hovoří pan Klaus o oboru, který zná. Ve své pýše si asi myslíte, že když máte zvládnutý svůj obor, jste jakýsi druh nadčlověka, který rozumí všemu. Pokud se někdo mýlí, je to lidské. Pokud se za blud postaví člověk s akademický¨m titulem, dopouští se zhovadilosti nejvyššího kalibru.;-O 

0/0
26.5.2006 16:06

daimonion

Re: Pánové akademici...

Václav Havel není odborníkem na nic a snaží se kafrat do všeho.

Těch 66 pánů jsou lezprdelkové V.H.

0/0
26.5.2006 16:12

trampino

Re: Re: Pánové akademici...

Bulat Okudžava - Píseň o hlupácích: Nevím jak bylo dřív ale dnes je to tak, že na každý verš je jedna fráze a na každého moudrého jeden hlupák a tak žije svět v rovnováze.

Tohle pravidlo hlupákům žluč obrací, neboť poznat jsou zblízka i zdáli všichni křičí na ně Hlupáci hlupáci! A ta ostuda hlupáky pálí.

Aby hlupák se nemusel červenat víc, aby každý se moh něčím chválit. Každému moudrému jednou z ničeho nic

na čelo nálepku dali.

Tenhle systém se ujal je poznávací a laciný při vší té bídě. Na moudré křičí se Hlupáci hlupáci! No a hlupáky zas není vidět. .... Je mi z tebe fakt smutno ;-( 

0/0
26.5.2006 16:36

trampino

Re: Pánové akademici...

No ty jsi mě pobavil :-) Jak může ekonom Klaus znát něco jako je mezinárodní politický vývoj. Ostatně to jak zná svůj obor nám ukázal v devadesátých letech. Ikdyž za to ho nemůžeme šmahem odsuzovat, protože tehdy nikdo nevěděl, jak se to má dělat. Odsouzení si snad zaslouží jen jeho snaha nás přesvědčit že on to věděl. Jinak tvůj příspěvek mi nápadně připomíná reakce rozhořčených hrdinů socialistické práce na chartu 77 nebo na několik vět. Holt doba se mění jen lidi zůstávají stejní ;-(

0/0
26.5.2006 16:26

wessan83

Re: Re: Pánové akademici...

no kdyz jste nekolik let predsteda vlady a prezident tak o mezinarodni politice neco pochytite ... jinak doporucuju si o klausovi precist neco ze zahranicnich zdroju, abyste cedel jak je vniman v zahranici a v odborne verejnosti

0/0
26.5.2006 16:33

trampino

Re: Re: Re: Pánové akademici...

Jako ekonom v odborne ekonomicke verejnosti urcite. To neroyporuju. Je bran jako predstavitel urcite koncepce. Jedne z mnoha ekonomickych koncepci, ktere existuji a ktere nekdy jsou a nekdy nejsou uspesne. Ale pochybuju ze ho v zahranici berou jako politickou osobnost. Pokud je vniman politicky tak vyhradne jako clovek s vyhranenym nazorem na evropskou politickou integraci a jeji dusledky. Jak ho v tomto smeru jako odbornika vnima zahranici to opravdu nevim. Sam za sebe vim ze zatim nic cim nas uz po leta strasi se nesplnilo a na to prave upozornili ti vedci. S jejich nazorem naprosto souhlasim.

0/0
26.5.2006 16:41

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Pánové akademici...

No a řada lidí má zase názor jiný. Z Klause se nepodělám, na pivo bych s ním nešel, ale pokládám ho za lepšího prezidenta, než byl VH, a to bez ohledu na Havlův kredit, který v jisté době v zahraničí měl. Doma jako prezident rozhodně žádný zázrak. Ale to je zase můj názor a nemusí ti být pro něj ze mě smutno.:-)

0/0
26.5.2006 16:48

trampino

Re: Re: Re: Re: Re: Pánové akademici...

Jak říkáš každý má svůj názor. Já si ho udělal když jsem byl dvakrát na jeho přednášce u nás na VŠE a můžu zodpovědně říct že většího narcise jsem ještě nikdy nyviděl. Možná snad pan Rath se mu v tomhle ohledu Klausovi blíží, nebo ho dokonce překonává.

0/0
26.5.2006 17:06

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pánové akademici...

klaus je přímo učebnicový. jistý nejmenovaný známý psychiatr nám ho na jedné přednášce z psychiatrie dával jako příklad narcistické osobnosti. ve skutečnosti to musí být strašná nemoc. neustále se snažit dokazovat sám sobě vlastní dokonalost a neomylnost, nadřazenost. jeho názory mi přijdou absolutně scestné - jeho myšlení vychází z nesmyslných předpokladů, používá pokřivenou logiku a dospívá k absurdním závěrům, které potom prohlašuje za pravdu. nechápu jak jej někdo může považovat za inteligentního člověka. podle mého jím není.

0/0
26.5.2006 20:43

Templ

Re: Re: Pánové akademici...

Klaus už dlouho není jenom ekonom....a k tomu Tvému poslednímu odstavci....odborník se má ohánět titulem ve svém oboru. Pokud to přesahuje jeho obor má vystupovat jako běžná osoba. Co je na tomto názoru špatného a srovnatelného s hrdiny soc. práce? Je to od Tebe podpásové, já jsem si za odmítnutí podpisu vytrpěl dost.

0/0
26.5.2006 17:05

j@ck

Re: Pánové akademici...

klaus dělá to samé. je to ekonom a myslí si, že sežral veškerou moudrost. proto má potřebu se vyjadřovat k evropské unii, k funkci rodiny, ke klecovým lůžkům, má potřebu vykládat ústavu, plést se do zahraniční politiky. spousta ekonomů trpí bludem, že právě oni mají jediný recept na to správné řízení společnosti, ve skutečnosti je pohled většiny z nich silně omezený a deformovaný. já raději věřím lidem s přírodovědným vzděláním. k ekonomům příliš důvěru nemám.

0/0
26.5.2006 20:32

Templ

EU?

DPH nesloužila pouze k obohacení státu, ale zvýhodnění určitých druhů zboží, služeb. Státní měna reguluje hospodářství, chrání vnitřní trh. V EU se toho všeho postupně vzdáváme. ...

0/0
26.5.2006 15:46

daimonion

Re: EU?

R^

0/0
26.5.2006 15:46

wessan83

Re: EU?

radsi bych byl pro rovnou DPH a dat spotrebni dan na "skodlive" zbozi, kdyz uz spotrebni dan existuje ... ridit dane podle eu by byla chyba, euro ma sve vyhody pri mezinarodnim obchodu, ale my zatim potrebujeme korunu ... to je prave otazka ceho se vzdame podle teho jestli bude prevazovat prdelolezecka nebo svobodna frakce

0/0
26.5.2006 15:49

Templ

Re: Re: EU?

no právě...ta frakce...:-/

0/0
26.5.2006 15:50

Kleki Petra

Re: Re: EU?

Jakmile se staneme členy měnové unie ay přijmeme EURO, má ČNB po žížalkách. Úrokové míry bude vyhlašovat pro celou EU centrální banka. Intenzivně proti tomu protestují Portugalci a Italové, kteří díky tomu nemají šanci nastartovat ekonomické oživení, ovšem marně. Ti Britové vědí, proč si ponechali libru.

0/0
26.5.2006 15:55

Templ

Re: Re: Re: EU?

Syn pracuje v Anglii, švagrovou s rodinou mám v Řecku. Oba vyhrožují eurem...

0/0
26.5.2006 16:01

woodoo_woodoo

Veškrna si nedá pokoj

chudák senilní Veškrna nemůže překousnout, že je Klaus populární prezident, tak proti němu kuje pikleRv

0/0
26.5.2006 15:33

daimonion

Re: Veškrna si nedá pokoj

Klaus je populárnější než Havel v době své vrcholící slávy ... ;-)

0/0
26.5.2006 15:35

boskooov

Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

Aspon vime, ze je Havel momentalne zeleny. Predtim OH,US,Lidovci,ED... Ale jinak je odjakziva zeleny = přeloženo hlavně všechno jen ne modry :-D

0/0
26.5.2006 15:40

daimonion

Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

V mládí jsem cítil hlubokou averzi k zelené - zelená mi totiž vždycky připomínala lampasáky ... ;-)

0/0
26.5.2006 15:41

boskooov

Re: Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

Vcera v OVM vypadal ten lídr zelených spíš jako stamgast ze 4. cenový, než jako politik vystupující v televizi. Nedovedu si ho představit třeba jako ministra zahranici, az by takto oblecenej prijel na summit EU ;-D

0/0
26.5.2006 15:44

daimonion

Re: Re: Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

Zelení jsou bizarní směska všech možných lidiček a bude trvat dlouho.

0/0
26.5.2006 15:48

Templ

Re: Re: Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

no Bóže...tak zaskočí Katka J.

0/0
26.5.2006 15:51

belgian chocolate

to bude velmi elegantní

až ta hysterka zase někde vyprovokuje scénu

0/0
26.5.2006 16:16

KADO

Re: Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

!!;-D R^!!;-D R^!!;-D R^

0/0
26.5.2006 20:32

Kleki Petra

Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

...všechno, jen ne moudrý.

0/0
26.5.2006 15:42

daimonion

Re: Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

:-D

0/0
26.5.2006 15:43

Karel71

Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

Srovnej si informace. Klaus je velmi populární, beru, ale Havla v době jeho největší slávy (kolem operací) nedosahuje. Na druhé straně nevím, proč to sem motáš, motáku. :-)

0/0
26.5.2006 20:46

daimonion

Re: Veškrna si nedá pokoj

Havel stále volí v kalných vodách ... ta učená společnost je společností učených senilních pánů a vede ji proslulý popularizátor Grygar

0/0
26.5.2006 15:36

Bouše

Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

Taky nejsem odvázaný z toho, že mezi signatáři je i Grygar, přesto si o něm nemyslím, že by to byl senilní pán. Jeho hlavu a životní styl bychom mu mohli všichni závidět. Má holt (bohužel) na Klause jiný názor.  

0/0
26.5.2006 15:47

woodoo_woodoo

Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

no on ten Grygar v poslední době nějak vyvádí:-(

0/0
26.5.2006 15:50

Templ

Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

a kde se bere jistota, že akademici aj. všemu rozumí...považuji to za nezměrnou pýchu, když se diletant (byť s akademickým titulem) plete do záležitostí, kterým nerozumí.

0/0
26.5.2006 15:54

Bouše

Re: Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

Já taky netvrdím, že má v tomto případě pravdu, snad to z mého příspěvku zaznělo. To ale neznamená, že kvůli tomu zatratím všechno, kvůli čemu si ho vážím. :-/ 

0/0
26.5.2006 16:07

Templ

Re: Re: Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

samozřejmě že ne....také by mě mrzelo, kdyby se tam podepsal člověk, kterého si vážím...

0/0
26.5.2006 16:11

Templ

Re: Re: Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

Jen je mi divné...Grygar nemá rád Klause, Železný - bývalý spolupracovník - ano...

0/0
26.5.2006 17:15

daimonion

Re: Re: Re: Veškrna si nedá pokoj

Grygar snad senilní není - je jen popularizátor svého oboru ... mimochodem: zná někdo, co Grygar za celý svůj dlouhý život opravdu objevil?

0/0
26.5.2006 16:15

celtic

jsem rád že jsme v EU...

a vy...?:-)

0/0
26.5.2006 15:22

Templ

Re: jsem rád že jsme v EU...

já jsem v kanclu....nerad...raději do terénu...

0/0
26.5.2006 15:25

celtic

Re: Re: jsem rád že jsme v EU...

8-o

0/0
26.5.2006 15:26

Templ

Re: Re: Re: jsem rád že jsme v EU...

..to nic...;-)...já moc EU nemusím...ty jejich předpisy, umocněné našimi rektálními horolezci...

0/0
26.5.2006 15:32

daimonion

Re: Re: Re: Re: jsem rád že jsme v EU...

Já bych bral, kdyby se ČR stala 53. (?) státem USA

0/0
26.5.2006 15:37

Templ

Re: Re: Re: Re: Re: jsem rád že jsme v EU...

Neblázni....USA jsou ve válce se Slovenskem...ikdyž o tom neví...;-)

0/0
26.5.2006 15:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.