- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to spatne. Mytne neresi danou situaci muze omezit provoz ale silne vse podrazi. Nehlede na to ze se mytne bude pomalu zdrazovat a rozsirovat i na dalsi Prahy tuhle fintu jiz zname. Melo by se resit nedostatek parkovacich mist a tez resit kde maji nahodna auta zaparkovat pokud jsou treba udrzba pri havarii vody, plynu ci elektro u zivnostniku. Pokud tedy politici nedokazi resit dane situaci jinym zpusobem nez vymyslenim jak ziskat prachy vice pro sebe nez pro Prahu a zaroven umele vse zdrazovat pak maji odejit. Jak me nekdo vysvetli ze politici uzaviraji chybne miliardove smlouvy ktere pak musi z nasich penez zaplatit machnutim ruky a nejak je netrapi ze to mohlo pomoci jinde treba na to parkovani
SOCKOM U MOCI, VYSOKÉ ZDANĚNÍ, DÁLNIČNÍ ZNÁMKY, BODOVÝ SYSTÉM, TUČNÉ
POKUTY, MÝTNÉ MIMO MĚSTO A MÝTNÉ V PRAZE. F*-U/-*C- *K TAHLE ZEMĚ. EMIGRACE
JE JEDINÁ ZÁCHRANA
Antonio Tschopp z italské Autostrade nás nějak balamutí. V Londýně se pro identifikaci aut, která vjela do Londýna, rozhodně nepoužívají čipy umístěné ve vozech. Poznávací značky automobilů jsou totiž automaticky rozpoznány ze záběrů kamer umístěných v centru města. Řidiči si tak pro vjezd do centra města nemusí kupovat žádné speciální (a předražené) zařízení. Zdá se, že to co jinde považují za výhodu, by českým politikům mohlo způsobit vážné finanční ztráty...
...ale nelibi se mi jaxi na tom zas vsichni namastej kapsu. Kdyz jeden z potencialnich dodavatelu rika, ze se v (bohatsim) rakousku jejich system zaplatil uz za rok, tak mi to prijde dost udesny. To totiz nejsou love ktery by byly vydelany, jako kdyz se firme zapaltej odpisy. To neni zadna pridana hodnota, jsou to jen prachy ktery se od lidi prerozdelej v lepsim pripade na neefektivni erar; v horsim nekomu do kapsy. Dost drahy reseni dopravniho pruseru.
Uvažovat o zavedení mýtného v centru Prahy dává smysl teprve po dokončení tunelu spojujícího ústí Strahovského tunelu s dálnicí na Teplice (známo jako tunel pod Letnou - Stromovkou). Investice cca 20 mld. korun doba minimálně 6 let. Teprve pak lze reálně uvažovat o utlumení magistrály a placení mýtného v centru
nahazet je do Vltavy . Jako prvni by mel jit vypeceny pan Buergemeister. Sami se obohati, kde se da a lidi budou chtit takto nestoudne odirat. A jeste dost mozna profitovat s vyberoveho rizeni na tuto zhovadilost.
SMEJDI Z ODS SOBE
V Praze mame velice dobrou sit Metra, tramvaji a autobusu. Kam se hrabe spousta mist na svete. Pracuji blizko u stanice Metra a vetsina Cechu presto dojizdi vlastnim ci firemnim autem zatimco vetsina cizincu dojizdi Metrem.
závora,stejně si do centra zajede každý kdo má řitní otvor,bez ohledu na nějaké kamery a složenky,Vžsyť on se vždycky někdo najde,kdo bude mít patřičná práva k mazání v databázi,zejména pro ta nová pěkná uatíčka s móóóc hezkými čísly ,ajko 4a44444 nebo taková jiná hezká.Natvrdo závoru a platit hned,kartou,penězi,to je jedno.
No - když bude závora, tak budou mít výjimku, že Jsme přece v čechách, né ?
Meschopnost ministra dopravy zaplatí lidé. To je snad žert. Snad by se nejdříve měl vybudovat most mezi Suchdolem a Bohnicemi, dodělat obchvat Prahy.
To je přece normální snaha. Podívej se, jak protlačil body za špatné stání. Co asi tím chtěl vyřešit