Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotbal do čela státu!

Premiér Paroubek dá miliardu na fotbalový stadion, protože je těsně před volbami. Jiní premiéři by to udělali také, protože ta miliarda není jejich, nýbrž všeho lidu neboli daňových poplatníků, z nichž jen menšina se o fotbal zajímá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hans59

Co mi schází v článku

Schází mi obvyklé, že za stav fotbalu může ČSSD. Různé projevy fotbalu jsou popsány ne síce úplně, ale pravdivě. A hlavně mi schází příčina toho stavu - totiž že fotbal je především biznis a až potom to ostatní. A kdože z něj udělal biznis a chová se v něm jako v biznisu? Diváci snad ne?!

Doporučuji knihu Fotbalová fabrika - pohled z úhlu lúzy a fanouška Chelsea.

Avšak jeden velký stadion by měl být, ne však na Spartě. A zrušit fotbal? Směšné, To by spíš podnikatelé zaplatili další bří Oračkovce, aby namlátili JXD jako tehdá.

0/0
24.5.2006 16:17

astral3

fotbalová zvůle

Nemyslím si,že pan Streigerwald si článkem kompenzuje nepodařené vstávání.S určitou nadsázkou napsal jen to co si o fotbale myslím již mnoho let.Pokud tento druh pokleslé zábavy někomu vyhovuje,prosím,nic proti ničemu.Ale za své prosím páni čutálisti.Jakým právem tečou ze všech možných děr z veřejných rozpočtů hromady peněz do této zábavy?Právem zvůle!Dostane ten,kdo každou neděli jezdí po lese na horském kole od někoho něco?Nic,do posledního šroubku si svojí bohulibou zábavu platí sám,včetně startovného na každém amatérském závodě!.A tak mohu pokračovat jeden sport vedle druhého donekonečna.Obrovské hromady peněz z veřejných rozpočtů,které by mohly sloužit opravdové podpoře sportu obyčejných lidí naprosto absurdně vyluxuje fotbal aniž by pro to byl jakýkoliv důvod.A o tom především článek pana Steigerwalda je!Ne o tom,jestli nacistiský pozdrav lze s něčím srovnávat nebo nelze.

0/0
22.5.2006 8:43

Pipolito

Sovinisticke pudy..

..projevil pisatel clanku, kdyz hazi kazdeho komu se fotbal libi do jednoho pytle a vesi na nej znacku "Luza". Ptat se jestli je fotbal, cili sport, uzitecny, to je opravdu sila..V tom clanku bylo takto prekrouceno a ztratilo se to, co je kritizovano pravem. Prispevek, ktery ma hlavu a patu, napsal J.Chuchma v dnesni MF Dnes. Ten navic fotbalu aspon rozumi vic nez Steigerwald, ktery si timhle nejspis spravil nejake spatne vstavani z postele..Rv

0/0
20.5.2006 14:45

Marosss

Pohled z druhé strany...

S vaším pohledem na věc z hlediska peněz a politiky plně souhlasím, ale co se týče fotbalu jako takového zásadně nesouhlasím. Nejvíce mě zaráží, že na fotbal se díváte jen jako na první ligu. Ano, tam to vypadá skutečně špatně. Uplácení, skupování hráčů za nepředstavitelné sumy, násilničtí fanoušci.

Podívejme se však na problém pohledem "sdola". Myslím, že v dnešní uspěchané době je pro lidi velice důležité odreagovat se. Každý má svůj způsob a je mnoho těch, kteří upřednostňují pohyb. Fotbal je jednou z dostupných možností. V nižších soutěžích už nelítají takové horentní sumy, ani fanoušci nejsou tak radikální. Fotbal na okresní úrovni hraji už poměrně dlouho a nemyslím, že je pouze zábavou primitivů. Co by však byl fotbal bez možnosti postoupit výš? Právě boj o postup dodává fotbalu jeho náboj.

Stojíme tak před otázkou zda je fotbal skutečně tak zbytečný jak tvrdí autor článku. Já tvrdím, že ne. Podívejme se rovněž na mládež... Sport je jednou z nejlepších drogových prevencí.

0/0
20.5.2006 13:33

Ventre_Saint_Gris

Re: Pohled z druhé strany...

Je to intošský blb pro kterého je fotbal španělská vesnice a proto z něj vnímá jen to nejhorší. A to navíc hlavně díky letošní "povedené" ligové sezoně, kdy se o fotbalu mnoho napsalo a tak se to doneslo i k tomuhle pisálkovi, který má potřebu se vyjadřovat ke všemu.

Fotbal je nádherná hra a i jeho širší společenské působení může být pro společnost přínosnější než pravidelná novinářská poluce pánů Steigerwaldů. Stačí vzpomenout, kolik spisovatelů ,umělců a spoustu dalších lidí ze zcela odlišných oborů fotbal uchvátil. Skutečného fandu fotbalu ty špatné věci okolo fotbalu rovněž ničí, ale to co vyblil autor, je trochu moc.(srovnání normálního fandění národnímu týmu s nacistickým pokřikem apod.). Takže Steigerwalde jste blbec....

0/0
20.5.2006 13:53

Marosss

Re: Re: Pohled z druhé strany...

Plně s vámi souhlasím... Někteří lidé si opravdu nevidí do "úst". Srovnání Kdo neskáče není čech s nacistickým pozdravem... k tomu se netřeba vyjadřovat...

0/0
20.5.2006 13:59

Gabidos

Re: Pohled z druhé strany...

Fotbal zajímá mnoho lidí v této republice, proto také nějaký peníz z rozpočtu ukápne. Oni ti fotbalisté také nějaký peníz vydělají a v zápětí na daních do rozpočtu pošlou. Pokud ti toto nestačí jako odpověď na tvou hloupou otázku, tak ti musím sdělit, že máš velikou smůlu a budeš si na to muset zvyknout.

0/0
24.5.2006 16:26

Gabidos

Re: Re: Pohled z druhé strany...

Toto mělo být umístěno jako reakce na autora "fotbalová zvůle"

0/0
24.5.2006 16:31

idefix

KS

Hezky jste všechny zaškatulkoval, jen co je pravda. Co takhle všechny fotbalisty a fanoušky nechat pro jistotu zavřít?

0/0
20.5.2006 9:01

Zorrrrrro

Steigerwald je vůl!

RvRvRv Oleeeeeeeeee, vyhrajeme!!!!!!!

0/0
20.5.2006 0:07

babacek

Re: Steigerwald je vůl!

R^R^R^ Steigerwald napsal pravdu která se rozhodně nelíbí těm co májí v hlavě jen kopací míč.Vyhrajeme tak leda ho... !Tyto aktivity by rozhodně neměli jít z peněz nás všech a již tuplem ne pokud jde o plané předvolební gesto. I když jinak proti stavbě stadionu nic nemám,tak nesouhlasím aby socanům vlastně volební kampaň obdobnými triky platili občané.:-)

0/0
20.5.2006 5:57

YRI

Re: Re: Steigerwald je vůl!

Ač nerad, musím s tebou souhlasit.  Navíc si myslím, že náš stát není tak bohatej, aby boural víceméně novej stadion a nadále zatěžoval už takto zkoušenou Letnou ještě větším dopravním zatížením.

Poblíž Sazka Arény je místa dost i na fakt Národní stadion.

A vy vyholenci, najdete-li v sobě sílu, tak nejvíc pomůžete fotbalu tím, že nepřijdete na úvodní kolo nového ročníku. Ve fotbale jde jen a jen o peníze. Pokud nebudete chodit, tak ten xindl z předsednictva půjde do pr&ele.   Za pokus to stojí.

0/0
20.5.2006 9:18

babacek

Re: Re: Re: Steigerwald je vůl!

Místo by se našlo vždy,ale toto postrádá ne jen logiku,ale i to nějak divně zavání.:-/

Vyholence komentovat nebudu neb se mě to netýká.:-)

0/0
21.5.2006 7:17

toliveistodie

Veliký

souhlas. Fotbal je hnus na hřišti i v hledišti. Útočiště pro primitivy - a podle toho to také vypadá.

0/0
19.5.2006 18:13

Gabidos

.

Steigerwalde, ty koště.....

0/0
19.5.2006 17:56

Steven

Děkuju

Díky pane Steigerwalde, mluvíte mi z duše, lépe bych to nenapsal. R^

0/0
19.5.2006 17:06

Fylyp

Hřeb na hlavičku...

Trefil jste hřeb na hlavičku (sic s mírným zveličením). Je to vskutku bohužel tak... Aby se však něco změnilo, musel byste tlouci a tlouci od úsvitu do soumraku...

0/0
19.5.2006 16:40

KellyBunda

KS

taky to tak cítím :-) dík za skvělé články !

0/0
19.5.2006 16:10

MartinKopr

KS

Jde o vrchol hulvátství. Na fotbal (v ČR domluvená čutaná) sice nechodím, ale nemyslím si, že by si jakýkoliv fanoušek fotbalu zasloužil být takto zaškatulkován.

Trochu pokory pane KS a to i v případě, že jde o text psaný s nadhledem. Čemu já sám moc nevěřím.

0/0
19.5.2006 15:05

Konstrukter

Pěkně nenávistný článek.

Halt co se v mládí jako svazák naučíš ve stáří jako rádobypravičák najdeš...Rvpfuj

0/0
19.5.2006 14:21

Bennu

Re: Pěkně nenávistný článek.

Presne tak. Stejne dobre by clovek mohl kydat hnuj na novinare, pane Steigerwalde, ale o tom zivot neni. Nemam rad lidi, kteri maji na 100% jasno v nekterych vecech. Skutecnost byva mnohdy jina.

0/0
19.5.2006 16:36

Batrik

Věřím

že K.S. nazývá nebo bude nazývat lůzou své potomky až poprvé čutnou do míče, případně budou fotbale pokračovat. Proč bych měl být lůza, když prachů mám dost (víc než na chleba) a stejně mě fotbal baví. Hrát i dívat. Začnu idnesu posílat své názory když tisknou i takovýhle cinty.

0/0
19.5.2006 13:30

donalduck

Re: Věřím

nepotřebuješ-li zakrýt oči před špatným vládnutím, zavřít ústa a chléb a hry pak nejsi lůza - článek hovoří o jiných lidech:-P

0/0
19.5.2006 13:36

Batrik

Re: Re: Věřím

No a co se peněz týče, nevěřím, že po volbách stát tu miliardu pustí. Každopádně největší peníze jdou do sportu na základní, nejnižší úrovni. Což je snad jenom dobře. Jestli by se ale nedávaly peníze do podpory sportu pro děti, tak se můžou vykašlat i na boj proti drogám apod.

0/0
19.5.2006 13:48

jajaja00

Re: Věřím

Zřejmě ti nedochází, že článek je psán s nadhledem.

0/0
19.5.2006 13:42

Albert Nerom

Re: Re: Věřím

Steigerwald není schopen nadhledu.

0/0
19.5.2006 14:43

jajaja00

Re: Re: Re: Věřím

Na bolševika není potřeba mít nadhled. Na bolševika je potřeba mít kulomet.

0/0
19.5.2006 14:54

Bennu

Re: Re: Re: Re: Věřím

To si ovsem muzes podat ruce s panem Steigerwaldem.

0/0
19.5.2006 16:37

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Věřím

Za to se stydět nebudu, pokud by k tomu došlo.

0/0
19.5.2006 16:45

Bjorn Ole Klaksson

Děkuji

pane Steigerwalde. Konečně článek, pod který bych se podepsal.

Pro reagujiící - je to jen můj názor.

0/0
19.5.2006 13:18

donalduck

Re: Děkuji

připojuji se (jen bych neřekl konečně -  ale "zase další";-))

0/0
19.5.2006 13:28

Pongo

A když na to přijde,

proč by nemohl být Národní stadion v Edenu? Díra už tam je, a zatímco Sparta stadion má, Slavie ho nemá už pěknou čádku let. Navíc by na tomto stadionu mohla hrát i sousední Bohemka (pravda 3. liga nic moc, ale než by se stadion postavil...) Rozhodně lepší, než dělat další megalomanský projekt pro Spartu. Nikdy nezapomenu na Košťálova slova: "Každý hráč, který chce jít do ciziny by měl jít nejdřív do Sparty." Rozuměj, jít do Sparty za poměrně lacino a draho ho prodat ven a původnímu klubu dát nějaké malé procentíčko - to je přesně Sparta - vyžrat co se dá a pak v LM předvádět trapné výkony, protože se každý rok mužstvo kvůli výprodeji buduje od nuly.

0/0
19.5.2006 12:58

Albert Nerom

Pan Steigerwald je

bývalý bolševik a dnes zaujatý a vrcholně neobjektivní antisocialista v dresu Modré Fronty Heute. Proč se chová jako mediální prositut? Protože je bezcharakterní? Protože je zetěm páně Salzmanna? Protože...

A proč se staví do pózy intelektuálského mentora nad "lůzu", jejímiž jedinými životním potřebami jsou "chléb a hry"? Že by byl sám intelektuál? To ale těžko; léta se jím snažil být, ale jaksi mu to nejde. Daleko zručnější je v lezení do politických zadnic.

P.S. Nejsem fotbalový fanoušek a fotbal "prožívám" většinou jen při zápasech národního mužstva. Ale příčí se mi Jidášové a také hlásné trouby všeho druhu.

0/0
19.5.2006 12:50

eloš

Víte že....:

Steigerwald nikdy nebyl členem KSČ ?    ;-D

0/0
19.5.2006 12:53

Albert Nerom

Re: Víte že....:

Člověk pracující v bolševických médiích či pro ně byl daleko větším bolševikem než např. řadová členka KSČ - dojička v JZD. Dál nemá cenu argumentovat. Asi máte na lidi bez charakteru, zejména pak na "mediální anální speleology" jiný názor.

0/0
19.5.2006 13:55

eloš

Re: Re: Víte že....:

Já jen že nebyl členem KSČ. Nic jiného. A nemusím nic vysvětlovat. Prostě nebyl členem KSČ.

0/0
19.5.2006 17:24

Velho

Re: Re: Re: Víte že....:

Elošu přečti si ještě jednou co Ti napsal. On netvrdí, že BYL v KSČ on jen říká, že kdo je podporoval jako novinář byl horší! Stačí?

0/0
20.5.2006 13:52

dykl

Re: Víte že....:

psal komunistické slinty, viz Vondrovy, silně prorežimní,

0/0
20.5.2006 13:44

jajaja00

Re: Pan Steigerwald je

A proč nečteš Rudé Právo ? Proč se tady rozčiluješ ? Kup si Haló noviny a laskavě dej slušným lidem pokoj.

0/0
19.5.2006 12:54

Albert Nerom

Re: Re: Pan Steigerwald je

Jestli Ti něco neuniklo, pak se píše r. 2006 a Rudé Právo (díky Bohu) už nevychází. Vychází ale jiné plátky - např. pro pravicové bolševiky a intoleranty vychází MF Dnes. Haló noviny jsem již několik let neviděl. Ale klidně bych se poučil. Rád si přečtu i hlouposti a také to, s čím jinak nesouhlasím. Člověk si tak tříbí názory a lépe pochopí myšlení (a někdy i hloupost či dokonce paranoidní nenávist) jiných. Pro také čtu MF Dnes.

0/0
19.5.2006 14:09

donalduck

Re: Pan Steigerwald je

asi nevíš co znamená slovo "bolševik" ... neznalost tě však neomlouvá:-P

0/0
19.5.2006 13:30

Albert Nerom

Re: Re: Pan Steigerwald je

Bolševik je slovo ruského původu. Každý vzdělanější člověk ví, kdy a proč nento termín vznikl. Má to ale i jiný, aktuální obsah. Je jím "převálcování" menšiny většinou, absence pro pochopení menšinového názoru vůbec a intolerance pro oprávněné požadavky minoritní skupiny. Pan Steigerwald je typický bolševik; za totality pracoval v bolševickém médiu a dnes opět (byť v obráceném gardu) projevuje svou intoleranci.

0/0
19.5.2006 14:19

inzinierbula

Pan Steigerwald opět přesně vystihl podstatu věci!

Ať už se to někomu líbí nebo ho to možná i uráží. Pravda však těžko může být urážlivá. Pouze její poznání může být někomu nepříjemné, pokud rozbíjí "příznivý obraz, který si dotyčný o sobě vytvořil. Těžko si někdo přizná, že patří k chudé lůze (nebo že se chová jako diktátor), přestože to tak objektivně je. Problém je v subjektivitě pohledu na sebe sama. (Duševně) chudou lůzou však může zůstat i český Honza, který skrze vlastní nepoctivost a správné kamoše k velkému štěstí (a jmění) přišel.

A to, že populistický premiér rozdává z veřejných prostředků (tedy z cizího) jedné zájmové skupině, aniž by z toho společnost jako celek mohla profitovat, by už samo o sobě mělo stačit k tomu, aby jednou provždy odešel do politických věčných lovišť.

0/0
19.5.2006 12:13

Pongo

Co dodat?

Potřebuje Sparta nový stadion? NE.

Potřebuje ČR Národní stadion? ANO.

Měla by kapacita nového stadionu být větší než 50000? ANO - na repre zápasy + poháry + případné finalové zápasy LM nebo UEFA

Stojí za současným plánem Košťál s Paroubkem? ANO - Košťál chce nový stadion pro Spartu, Paroubek politické body.

Mají jít Košťál s Paroubkem do prdele? ANO, ANO, ANO!!!

0/0
19.5.2006 12:06

Majkyho_pupik

Re: Co dodat?

no nezbyva nez souhlasit...zato s tim jak pan autor napsal ten clanek nezbyva nez nesouhlasit. Fotbal je zabavou pro miliony lidi na celym svete, pral bych autorovi zazit atmosferu na anglickych stadionech,az vam mrazi v zadech z ty krasy. To ze u nas je fotbal v tak sileny situaci je pravda a je to smutny, zvlast kdyz si uvedomime jak dobry fotbalisty ted vlastne mame a k tomu kontrast tech nenazranych gauneru co u nas ten samy sport ridi.ale nesrovnavejte prosim konec evropske civilizace s bordelem ve sportu v jedny miniaturni zemi uprostred Evropy

0/0
19.5.2006 12:49

jajaja00

Re: Co dodat?

Beru to jako ironii. Jinak by to s tebou bylo špatné, moc špatné......

0/0
19.5.2006 12:55

Majkyho_pupik

Re: Re: Co dodat?

bohuzel ma pravdu ve vsem

0/0
19.5.2006 12:57

jajaja00

To nemyslíš vážně, i v tomto ? :

Potřebuje ČR Národní stadion? ANO.

Měla by kapacita nového stadionu být větší než 50000? ANO - na repre zápasy + poháry + případné finalové zápasy LM nebo UEFA

0/0
19.5.2006 13:43

Majkyho_pupik

Re: To nemyslíš vážně, i v tomto ? :

neco v neporadku?

0/0
19.5.2006 13:54

jajaja00

Re: Re: To nemyslíš vážně, i v tomto ? :

Myslíš, že UEFA, příp. FIFA bude měnit místo konání

finálových zápasů, nota bene je přenese na stadion s kapacitou 50000 diváků? Kolik

repre zápasů se odehraje za rok ? Bude na ně chodit 50000 diváků ? Mužstva

např. z Moravy budou jezdit svá pohárová utkání hrát do Prahy ? Nezlob se,

ale vrať se na zem

0/0
19.5.2006 14:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.