Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

STEM: ČSSD překonala 25 procent, dotahuje ODS

ČSSD se v preferencích dotáhla na ODS, zjistil průzkum STEM. Volilo by ji 25,2 procenta lidí, ODS 26,7 procenta. Komunistům chce dát hlas třináct procent voličů, zeleným 7,1. Do Sněmovny by těsně prošli ještě lidovci, získali by 5,4 procenta hlasů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

idnesKROKODYL

Bude jeste do voleb nejaky pruzkum od jine nez Paroubkem rizene agentury ?

Bude jeste do voleb nejaky pruzkum od jine nez Paroubkem rizene  agentury ?

0/0
18.5.2006 10:35

eloš

No když se k tomu spojili Puchejř a slizoun Košťál,

tak to bude jedna z nejkřišťálovějších akcí v historíí ČR.   ;-D

0/0
17.5.2006 13:51

jekal

A budou další %

Národní fotbalový stadion, který bude moderním sídlem české reprezentace, vyroste oproti všem předpokladům na Letné na místě dnešního stánku Sparty. Dohodl se na tom místopředseda fotbalového svazu Vlastimil Košťál s premiérem Jiřím Paroubkem. Nová aréna, která má vyhovovat evropským parametrům, bude mít kapacitu 35 tisíc diváků.

0/0
17.5.2006 13:36

mayoq

Re: A budou další %

dyt to je skvely, horsi misto uz vybrat nemohli ;-D, jen tak dal ;-D

0/0
17.5.2006 13:38

smotitak

Re: Re: A budou další %

Je to kec.

0/0
17.5.2006 13:40

Kleki Petra

Re: A budou další %

Národní fotbalový stadion postaví Slávie, a za své. Od státu ani nic nebude chtít. Bude mít kapacitu 150 000 diváků a první zápas se na něm odehraje v říjnu letošního roku. Bude to zápas "zabij svého Lešku".

0/0
17.5.2006 13:41

Deleter

Re: A budou další %

To máš zase popletený, miláčku. Paroubek způsobil, že se bude stavět nový stánek v Ruzyni, pro 35 tisíc vězňů.

0/0
17.5.2006 14:20

Láďa Rejpal

Stranické preference vs. Volební prognóza

Je OBROVSKÝ rozdíl mezi preferencemi a volební prognózou. Občas se mi zdá, i z této diskuze, že to častokrát zaměňujeme.

http://rejpal.xf.cz/go.php?clanek=060517-1&rub=7

0/0
17.5.2006 12:24

jekal

Re: Stranické preference vs. Volební prognóza

především je rozdíl mezi předpovědí počasí a skutečným počasím, no a stejně je to i s volbama, furt platí volební zákon, ve kterém se o preferencích ani o prognóze nic nepíše

0/0
17.5.2006 12:27

habit

Re: Re: Stranické preference vs. Volební prognóza

R^... naprostý souhlas...

0/0
17.5.2006 13:07

Diskutervas

Přátelé

Já si myslím, že ty rozdíly v průzkumech jsou dány nespolehlivostí některých z těch mnoha pracovníků v térénu. Prostě to nevydrží a vychílí to ke své oblíbené straně. Před volbama 2002 měli komunisti asi okolo 13% a pak měli téměř 19%. ČSSD měla asi o 1% nižší preference než ODS a pak vyhrála s náskokem téměř 6%.

0/0
17.5.2006 11:23

Gabidos

košťátka

Co se stalo s tou pevnou vírou příznivců ODS? Tak horké to zase nebylo :-)

0/0
17.5.2006 11:01

Ulrich

Re: košťátka

ODS porazí sociální demokracii rozdílem nejméně pěti procentních bodů. ČSSD udělala v posledním roce velké chyby, které ji připravily o možnost získání hlasů politicky nevyhraněných příslušníků střední třídy. Přitom právě těmito hlasy vyhrála minulé volby.

0/0
17.5.2006 11:17

jekal

Re: Re: košťátka

střední třída v ČR neexistuje

0/0
17.5.2006 11:46

Kleki Petra

Re: Re: Re: košťátka

Však se na to taky socani v posledních osmi letech něco nadřeli! Prakticky to je jediný opravdu hmatatelný výsledek jejich působení.

0/0
17.5.2006 11:48

morrissey

Re: Re: košťátka

to jen potvrzuje že nejextrémnější voliče mají komouši a ods.:-)

0/0
17.5.2006 12:05

mayoq

Re: Re: Re: košťátka

komouse voli lidi bez rozumu, ODS ti co ho maji naopak tolik, ze je nezblbnes demagogii, ostatni voli podle slibu, pocasi, nalady, lzi nebo depresi ;-D;-D;-D

0/0
17.5.2006 12:12

jekal

Re: Re: Re: Re: košťátka

ODS volí modří sektáři bez ohledu na program a na to kdo ho předpokládá, prostě modrá sekta, která zahrnuje cca 20% furt stejných

0/0
17.5.2006 12:30

mayoq

Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

jak jsem napsal vys, u ODS plati z epouzivaj rozum na rozdil od volicu KSCSSD, tem staci vira ;-D

0/0
17.5.2006 12:37

JituleD

Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Nechápu, z jakého důvodu považuješ voliče ODS za sektáře? To by museli být sektáři všichni stálí voliči všech stran. Asi jsi nepochopil, proč člověk volí určitou stranu - tak tedy je to proto, že jejich program je mu nejbližší. Můj muž podniká a já jsem zaměstnaná v malé soukromé firmě - nejsem sektář, ale ODS je pro mě i mého muže jediná šance

0/0
17.5.2006 12:38

mayoq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

tomu Jekal nerozumi, z ma nekdo duvod nekoho volit, jemu skutecne staci vira ;-D

0/0
17.5.2006 12:43

JituleD

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Jak říkala moje babička "Blahoslavení, chudí duchem". Průšvih je, že takových je spousta

0/0
17.5.2006 12:52

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

máš pravdu je , např. Lucinka obdivovatelka čestnýho, která po volbách v 2002 zcela bezelstně prohlásila  .... pan profesor vám to vysvětlí ....., a furt ODS nadšeně podporuje. Anebo pan senátor Julínek , který ani netuší co je to a.s. a komediant Kraus ho musí doškolavati......, no tací jsou rozprostřeni všude  

0/0
17.5.2006 13:09

JituleD

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Potrefená husa?

0/0
17.5.2006 13:14

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

to bych si k dámě nedovolil, no když jsi se přihlásila, co s tím ?

0/0
17.5.2006 13:19

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

to je trefné od tvora, kterému dar rozumu dán nebyl

0/0
17.5.2006 13:10

mayoq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

sice ti nebyl dan ale stale s tim jde neco udelat, tvrdis z mas zamtnance a ja tvrdim ze lzes, jinak bys byl sam proti sobe kdybys volil sockomance, dalsi varianta je ze te nad vodou drzi statni zakazky tvych pritelicku z KSCSSD a pak si obycejny zlodej Rv

0/0
17.5.2006 13:29

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

nejde o tvrzení, jen žvaníš

0/0
17.5.2006 13:33

mayoq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

to je moje tvrzeni ze lzes, pokud bys mel jen jednoho zamestnance tak by ti bylo jasny ze doleva cesta nevede ;-D

0/0
17.5.2006 13:39

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

jistěže ne, platí totiž .........masarykovské „ani nalevo, ani napravo, nýbrž vpřed“

0/0
17.5.2006 13:48

mayoq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

od tebe je to drzost brat Masaryka do huby Rv

0/0
17.5.2006 13:52

mayoq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Rvjeste rekni ze Masaryk podporoval koministy jako ty a pobliju se...Rv

0/0
17.5.2006 14:00

morrissey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

"nejsem sektář, ale ODS je pro mě i mého muže jediná šance";-D

to zní drsně:-)

0/0
17.5.2006 12:53

JituleD

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Proč drsně? Je to tak - její program je pro lidi jako jsem já a můj muž šance žít po svém a nemít pocit, že stát mi příliš kecá do života.

0/0
17.5.2006 13:06

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

tož někdo rád věří pohádkám celej život anebo mu nesloží paměť a nedokáže či nechce si zanylazovat tu nádhernou modrou jízdu do roku 1997. A ODS míní pokračovat tam, kde v roce 1997 skončila. 

0/0
17.5.2006 13:18

gaDzin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

ja si ji klidne zopakuju, lepsi nez posledni 8 let nebo tech 40 let pred onou jizdou ... zda se ze spis Vy mate rad pohadky, coz na tyhle diskusi o Vas vi uz kazdy ;-)

0/0
17.5.2006 17:07

JanSlanina

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Hele jekule vymázni od obrazovky ,zaměstnavetel o tom neví ,že mu neděláš co máš a flákáš se na netu tak maž ke strojům;-€

0/0
18.5.2006 8:38

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

vážená, samozřejmě, že jde o určitou nadsázku. Nejvíce stálých voličů u nás mají ODS a KSČM - proč asi, to si zdůvodni sama. Proč člověk volí určitou stranu , a to vždy a za všech okolností je právě projev toho sektářství , a to opravdu já nepochopím, protože partaje jako takové nepovažuji pro svůj život za důležité. A já již 14 roků nemám zaměstnavatele , nýbrž mám zaměstnance. No osobně je mi jedno kdo vládu sestaví, nejsem ovšem škodolibý, abych občanům přál Topolánka a spol. A prohlášení, že ODS je jediná šance zavání oním sektářstvím, chceš tím říct, že pokud ODS nesestaví vládu skončíš se životem, či nastane živelná pohroma. Nic takového se nestane, demokracie v ČR již funguje. 

0/0
17.5.2006 13:05

JituleD

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Chci tím říct, že pokud se k moci dostane ČSSD, tak změním zemi, kde chci žít. A mimochodem si nastuduj, co je to sektářství - myslím, že nevíš o čem mluvíš. Mít stejný názor není sektářství, ale to ti asi těžko někdo vysvětlí.

0/0
17.5.2006 13:10

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

migrace obyvatel je zcela přirozená, já osobně bych trvale nikde jinde žít nechtěl. Již před tím jsem psal , že sektářství v tomhle případě je určitou nadsázkou a mít stejný názor jistě není sektářství, ovšem prohlásit 16 let po pádu totality, že nějaká partaj je jedinou šancí, již tím sektářstvím zavání. V roce 1998 rádoby pravicová ODS a většina médií předvídala , že ČR čeké krach na všech frontách, pokud budou vládnou socani, no a dnešní realita je zcela jiná. A za pár dnů si moudří občané krásné ČR zvolí svobodně v demokratických volbách své zástupce v parlamentu a vznikne vláda, v čem je problém?

0/0
17.5.2006 13:32

mayoq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

problem je v tom, ze CSSD otevrene spolupracuje s nereformovanymi komunisty, kdyby fungovala stejne jako normalni levicove strany na zapad od nas tek ji kazdy bere za normalni souscast politickeho spektra, takhle je to jen vytah k moci pro komunisty, tve srovnavani obdobi transformace a soucasnosti je sprosta demagogie a ty to dobre vis, blbej nejsi, akorat lzes Rv

0/0
17.5.2006 13:42

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

hlavně , že dle Tebe zřejmě ODS funguje jako strany na západ od nás, že - to není demagogie, ani náhodou ?

0/0
17.5.2006 13:51

mayoq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Nevim o tom ze by se chystala spolupracovat s komancema, to je snad nejdulezitejsi, a v programu alespon nelze jako KSCSSD, nema tam zadne nesmysly jako BEZPLATNE ZDRAVOTNICTVI, SKOLSTVI a pod., takze nevi mo cem mluvis ted ;-DRv 

0/0
17.5.2006 13:55

JituleD

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Však to také všude krachuje a socialismus bez tváře tu bude cobydup.Je mi přes 40 a reálný socialismus mám v čerstvé paměti. Už teď mi ta rudá lůza ve vládě diktuje co musím a co nesmím a to teda fakt nechci. Po 89´jsme dostali šanci žít svůj život, tak přeci nebudu tak hloupá a nebudu to chtít vracet. Těch líných žít vlastní život, jako jsi ty, je dost, ale doufám, že ne tolik, aby se to Paroubkům a Rathům podařilo

0/0
17.5.2006 14:20

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Bla, bla žili jsme v komoušovské totalitě, která nemá se socialismem nic společného. A to , že nedokážeš svobodně žít je Tvůj problém ne vlády, trochu sebevědomí a míň mindráků to chce nic jiného, no a trapným osočováním bez důkazů jen dokladáš svoji příslušnost k modré Klausově sektě. Nauč se statrat sama o sebe a své blízké a nebudeš svalovat vinu na druhé. Já jsem to dělal vždy a Tvé problémy jsou mi cizí a nepochopitelné.

0/0
17.5.2006 14:35

mayoq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

tak na tohle fakt nema smysl reagovat, jses uplne blbej Jekale Rv;-D

0/0
17.5.2006 17:19

smotitak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

R^

0/0
17.5.2006 13:23

JanSlanina

Re: Re: Re: Re: Re: Re: košťátka

Jestli volby nevyhraje ODS tak tady zavládne rudý teror , korupce se vyžene do nejvyšších obrátek a my můžeme rychle opustit republiku tak jako v 48.Vidím to špatně,Socany bude volit lůza ,které se nechce dělat a těch je moc

0/0
18.5.2006 8:36

Kleki Petra

To to lítá, to to lítá,

jeden týden pět procent sem, druhý týden pět procent tam... Směšnost průzkumů preferencí už musí být zřejmá i tříletému dítěti. Minulý týden jsem se smál zprávě, podle které ODS výtazně zvýšila náskok před ČSSD, a hle, další důvod k pousmání je tu.:-)

0/0
17.5.2006 10:53

celtic

Re: To to lítá, to to lítá,

Já se tomu taky směju...KDU osciluje od 4,9 až k 12%....;-D To chce klid a nohy v suchu....:-)

0/0
17.5.2006 10:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.