Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krejčíř ukázal směnku s údajným podpisem Grosse

Uprchlý podnikatel Radovan Krejčíř dnes vůbec poprvé ukázal dvě směnky, které mají dokázat, jak si od něj ČSSD v roce 2002 tajně půjčila 60 milionů korun na předvolební kampaň. Kopie směnek Krejčíř předal MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kokrhalek

*

A nádražák Standa už á naděláno v gatích...;-D 

0/0
3.6.2006 11:37

vencac

datumy

Asi sem mimo, ale může mi někdo vysvětlit jakto že jedna strana směnky má datum 28. března 2002 a druhá s Grosovo podpisem 26. březen 2006 tady dobu kdy byl Krejčíš už trestně stíhán mimo hranice naší republiky. 

0/0
3.6.2006 9:43

REKINM

Re: datumy

VENCO 

1. směnka má jen jednu stranu

2. datum 26.březen tam není.

3. jsou zobrazeny 2 směnky.

0/0
3.6.2006 11:33

Jim.Papin

Re: datumy

Na kazde smence jsou datumy 2

28. brezen 2002 a 28. brezen 2006

vysvetluji si to tak, ze podle uvedenych smenek 28. brezna 2002 byly penize zapujceny a 28. brezna 2006 mely byt vraceny

Je to tam i napsano. "Misto a datum vystaveni" a "Dne ..... za tuto vlastni smenku zaplatim". Takze zas tak slozite a nepochopitelne mi to neprijde.

0/0
5.6.2006 13:13

Klidné monstrum

Skutečná pravda

Tu směnku jsem podepsal Já .:-)

0/0
16.5.2006 13:28

Rebka

Re: Skutečná pravda

V to případě máte smůlu.Ty prachy musíte vrátit.Žádný Simkanič Vám ji už nespálý.:-D

0/0
16.5.2006 13:30

Logic

:-)))

No at to bylo jakkoliv, je videt ze CSSD proste zakreje cokoliv i kdyby mel pravdu Krejcir....presne to vystihuje ta veta "mel kriminalni minulost, a tak se neni cemu divit"...no jiste, nejdrive z nej udelame kriminalnika, pak ho zdiskreditujem, my se sami stahnem aby to verejnost dal neresila a 60 milionku je doma!!! :-)

Panove na to jsou Krejcir i Kozeny kratci, jak to u nas zvladne delat vlada !!! :-D

0/0
16.5.2006 13:25

Rebka

Re: :-)))

:-DR^R^;-P

0/0
16.5.2006 13:28

Rebka

Já myslím,že začíná přituhovat.

Tři zmrzlí jsou už za námi,ale ještě se dočkáme před volbami parádní zimy,až z toho budem mít husí kůži.:-D

0/0
16.5.2006 13:22

Lks

NE NEPLATI

Gross to však popírá a tvrdí, že Krejčíř jeho podpis zfalšoval. "Pan Krejčíř se tímto dopouští trestného činu padělání a pozměňování peněz. Vzhledem k jeho kriminální minulosti to není nic překvapujícího. Platí závěr policie a státního zastupitelství, že se pokusil můj podpis zfalšovat, protože jsem nikdy nic takového nepodepisoval," řekl v neděli Stanislav Gross. NE NEPLATI NE NEPLATI NE NEPLATI bude platit grafologicka expertiza soudu Gross to jail

0/0
16.5.2006 13:09

Rebka

Re: NE NEPLATI

Můžete zde napsat,za co a kdy byl pan Krejčíř odsouzen,že o něm mluvíte jako o kriminálníkovi?Měl zatím jediný soud a ještě byl zbaven viny.

0/0
16.5.2006 13:13

Muchomet_Allahovic_Akbarov

je to tak.....

ja nahodou verte nebo ne chodil se Standou na dopravni prumyslovku.... a ze je to slizskej had vim vic nez dobre....a pokud me pamet neklame-ten podpis je jeho.....;-P

0/0
16.5.2006 11:03

Ruger

Vzhledem k tomu, jak krásně bylo siamské dvojče ČSSD - Krejčíř roky

srostlé a vzhledem k tomu, jak krásně si šly (až do výměny Grosse na ruku) a vzhledem k tomu, jak probíhal zásah a zatýkání krejčíře  v jeho vile , a to naší nespecializovanější jednotkou budou směnky s vysokou pravděpodobností mít něco do sebe. To nic nemění na faktu, že  HAjzlíci z ČSSD vytvořili korupční systém, ve kterém zpolupracují právě s lidmi formátu Krejčíře. O to vtipnější je, když se své průšvihy snaží přišít ODS..

0/0
16.5.2006 9:47

Rebka

Re: Vzhledem k tomu, jak krásně bylo siamské dvojče ČSSD - Krejčíř roky

Ještě se dočkáme jinačích hajzlovin od ČSSD.Věřte tomu.O to více si lidé musí při volbách uvědomit,koho chtějí a koho ne.Já mám jen strach,že těch zaslepených bude moc.R^

0/0
16.5.2006 13:17

Logic

Re: Re: Vzhledem k tomu, jak krásně bylo siamské dvojče ČSSD - Krejčíř roky

Ano, to urcite bude, asi tak 50% obyvatel tyhle zeme jsou duchodci, kterym jejich socialne-nevedomej system vyhovuje...a ty jim daj moc zas a zas...

0/0
16.5.2006 13:26

Rebka

Re: Re: Re: Vzhledem k tomu, jak krásně bylo siamské dvojče ČSSD - Krejčíř roky

Znám spousty důchodců,ale volit socany nebudou.Ty bude spíš volit ta líná spodina.

0/0
16.5.2006 13:31

Lks

TY Penize tam jsou... u familie grosse

GROSS GATE by meli novinari poradne rozjet.

To mame byt za 6 mega + vybava uvnitr jednou tolik + barak na vlastni bordel - protoze to nese to vedela jeho stara od Barkovy dalsich 10 atd. Strejda Vik je v kredenci nemel ze a Standik si je NEVYDELAL ANI NAHODOU. A ja furt proc musel mit Gross pul roku tu ochranku ono mu lepilo potom co ztopil tech 60 Mega protoze mooc dobre vedel komu ztopil... Myslim je pomerne jednoduche prokazat zda podpis je falesny ci nikoliv....

0/0
16.5.2006 9:34

sprav

směnka na 60 mega

a vyplněná psacím strojem... takt o je hlínáááááááááááááááááááá RvRvRv

Ti si museli věřit...

V právu směnečném mám nějaké menší zkušenosti, ale zásada č. 1 platí: VŽDY A ZA VŠECH OKOLNOSTÍ VYPLNÍ CELOU SMĚNKU VLASTNÍ RUKOU SMĚNEČNÝ DLUŽNÍK (ten komu půjčuji peníze) a NIKDE JSEM NEVIDĚL SMĚNEČNÉ RUKOJMÍ (ručitele).

K...A KDO MI DÁ 60 MEGA NA SMĚNKU BEZ RUČITELE zn. Myslím to upřímně ;-D

0/0
16.5.2006 8:00

Jen Aby

Re: směnka na 60 mega

víš o tom prd ... směnky se na stroji vyplňují běžně - dokonce většinou - jenom podpis musí být vlastnoruční.

A aval neboli směnečný ručitel je na směnce uveden tehdy, pokud nějaký existuje .. když není, tak prostě není na směnce uveden.

Tak v čem je problém?

0/0
16.5.2006 8:04

celtic

Re: Re: směnka na 60 mega

stačí i podpis strojem....ale musí to být stroj dlužníka....;-D

0/0
16.5.2006 8:06

babacek

Re: Re: směnka na 60 mega

Ty alespoň víš o čem mluvíš.R^

0/0
16.5.2006 8:08

celtic

Re: směnka na 60 mega

najdeme si nějakého prostředníka (nejlépe zalitého do betonu) a v čem je problém...?;-D

0/0
16.5.2006 8:08

aloisq

Re: směnka na 60 mega

uz jsem smenku u banky podepisoval a rozhodne jsem nic nevyplnoval rukou. Byla to pravda podstatne mensi castka a jeste se pojistili druhym podpisem.

0/0
16.5.2006 8:28

Jen Aby

jsem toho názoru

že policie lže jako když Krejčír tiskne své knihy v těšínské tiskárně .... nedávno tvrdila (a Bublák taky), že zabavila fax, kde dešifrovala pokany týkající se grafické úpravy těchto "zfalšovaných" směnek.

Jenomže pokud to, co je zveřejněno na Internetu jsou opravdu kopie těch směnek, pak jsou vypsány na standardních formulářích koupených za 2,50 Kč a vyplnilo by je i malé dítě - jde jenom o úplné a správné vyplnění údajů /a na to si jistě Krejčíř dal majzla, než přijmul směnku proti 60 mil Kč/, a není na tom s nějakou grafikou co vymýšlet !!!

0/0
16.5.2006 7:58

Jen Aby

Re: jsem toho názoru

ještě doplňuji: jediná otázka může znít - je podpis pravý nebo ne? Jak znám Standu Grosse, tak si osobně myslím, že jo.

Ale kecy o nějaký grafice a související šaškárny a histerii, jako předváděli policajti, to je jenom komedie.

0/0
16.5.2006 8:01

Rebka

Re: Re: jsem toho názoru

A navíc je ta komedie za naše prachy a ještě k tomu se na ni nesmíme podívat.To je ale šaškárna,co?:-DR^

0/0
16.5.2006 13:20

babacek

V anketě ,,koupíte si knihu R.K.´´

většina hlasuje ne.Již však dopředu vidím ,že právě tyto lidé budou zde největšími odborníky na obsah této knihy.:-)

0/0
16.5.2006 7:51

tajnakontrola

Kdyz neco tvrdí pan Gross,

tak si vzdycky vzpomenu na strycka Vika R^

0/0
15.5.2006 23:52

komunisti_sou_svine

Veřejný vzkaz pro pana Krejčíře.

R^:-P>- GOOD JOB :-PVV

0/0
15.5.2006 23:05

fryfa

pan Kmenta

opět předkládá své oblíbené téma - Krejčíř. Co tahle zveřejnění odposlechů v kauze " Kořistka" pane KMENTA. To by bylo téma dne.Obvzlášť v současné době kdy ODS hrozí advokáty všem, kdo by tyto odposlechy uveřejnili.Tady je přece vaše parketa, vy se přece konfliktů nebojíte.Novinář svůj zdroj neprozradí, tak čeho se bát.Nebo jste natolik zpřízněný s ODS že do toho nepůjdete? Novinář by měl informovat své čtenáře a vnášet jasno do takovích to případů.Věřím vám a držím palce, zajímalo by mě jak to pan Topolánek s Dalíkem vlstně chtěli všechno zařídit. Alespoň by nám všem bylo jasnější, jak by to dělali v případě volebního vÍtězství ODS.R^

0/0
15.5.2006 22:51

Jindrich Hojer

Re: pan Kmenta

naprosty souhlas. R^

0/0
15.5.2006 23:17

stamm

Re: Re: pan Kmenta

Co to ma spolecneho s udajnymi 60mil pro CSSD?;-O

0/0
16.5.2006 7:13

Rebka

Re: pan Kmenta

Jsem pro,ale jen pod tou podmínkou,že budou zveřejněny všechny odposlechy a na všechny.Myslím si,že by kauza Kořistka byla jen slabý odvar toho,co bychom se dozvěděly,na co byly Mlýn a Zubr.Dodnes námto svazák Gross a Bublan neřekli,ale o Mlýnu se šeptá,že to mělo souvyslost s osobou pana Topolánka a pokud by se to potvrdilo,tak by to byla neuvěřitelná hajzlovina od ČSSD a hlavně Upřimného Grosse.Proto si k sebe bral bývalé STBáky.Je vidět,že se dobře učil.;-D

0/0
16.5.2006 13:28

abysser

ačkoliv bych si z celého srdce přál....

... aby byla směnka skutečná, je to pouze přání.. Lidi neblázněte = tady nemá nikdo jistotu objektivní informace a vy už děláte závěry...

0/0
15.5.2006 22:36

komunisti_sou_svine

Re: ačkoliv bych si z celého srdce přál....

Jisté není nic, ale Krejčíř má směnku a ČSSD stejně lhala a lže, takže ať už je pravá nebo ne, já věřím ,že je a i kdyby nebyla tak věřím, že jim pujčil 60 mega a ,že kvuli tomu zabili Konečného, zaprvé to do sebe v pohodě zapadá , zadruhé to odpovídá jejich stylu a zatřetí silně pochybuju, že je to v zásadě moc jinak.... kdo je tady z těch "dvou stran" "sporu" větší gauner je totiž naprosto bez diskuze a veřejně známo a když Paroubek , Bublan a další rudé svině zarputile tvrdí, že něco neexistuje, je to skoro důkaz ,že směnka je pravá i kdyby nebyla ověřená od Švýcarů a všechno nejspíš bude tak nějak jak tvrdí Krejčíř...;-(

0/0
15.5.2006 22:57

Jindrich Hojer

Re: Re: ačkoliv bych si z celého srdce přál....

K tomu snad neni treba nic dodavat... Jsi typicky nekriticky volic ODS.

A jeste neco: "Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy...". Moderator spi, nebo je slepy ve snaze co nejhloubeji zastrcit hlavu do urciteho otvoru (Y) ODS...  Smutne, ale priznacne.:-/

0/0
15.5.2006 23:25

tajnakontrola

Re: ačkoliv bych si z celého srdce přál....

Obe strany sporu jsou jiz proflaknute. Otazkou zustava, kdo vic.

0/0
15.5.2006 23:56

stamm

Re: Re: ačkoliv bych si z celého srdce přál....

At jiz to je jakkoliv, neco tam mezi nima bylo ( KrejcirxGross)Rv jinak pro by se kolem toho delalo takove divadlo(Y)

0/0
16.5.2006 7:24

incisivus

On je ten podpis

opravdu trochu nestandardní. Standovi totiž při signování směnky vedla péro zdatná socdemačka.

0/0
15.5.2006 22:00

jajaja00

k jeho kriminální minulosti....

Stando, Stando, nepleteš se ? On má kriminální minulost ? Jen jestli ty nemáš kriminální budoucnost, chlapče.

0/0
15.5.2006 21:52

maddog23

Proboha lidi...

...v té anketě je už 107 těch co jsou ochotni si ten škvár koupit. To snad nemyslíte vážně?!?!?

0/0
15.5.2006 18:21

donalduck

Re: Proboha lidi...

já ano (tak jak jsem si koupil i obě knihy Zemana)

1. můžu si to dovolit:-P

2. Chci-li si utvořit názor, zásadně si vyslechnu obě strany sporu ...jiným nesjpíš stačí oficiální verze GroSStapa

0/0
15.5.2006 18:26

Sporadany_obcan

Re: Proboha lidi...

A jak víš, že je to škvár? Že to prohlásil sám křišťálově čistý Standa? Tak to jo, jistě to i myslel upřímně! ;-)  

0/0
15.5.2006 18:56

Baud

Re: Proboha lidi...

Knihu si nekoupím, ale už Biľak mi říkal, že chartysti jsou ......Zkus přemýšlet sám.

0/0
15.5.2006 21:16

donald007

Opravdu důkaz hodný Kmenty

nic jiného (blebějšího) se snad ani nedalo čekat. Ten Krejčíř si většího blba jako arbitra nemohl vybrat. O jeho knihu, kterou zřejmě Kmenta bude křtít je již nyní obrovský zájem. Bravo Kmenta.! ;-D

0/0
15.5.2006 18:18

doktor_bota

Re: Opravdu důkaz hodný Kmenty

Kmenta píše: "Není tedy vůbec jisté, nakolik se dá takovému potvrzení věřit." - kdybys nebyl socan, tak bys pochopil, že o žádném důkazu není řeč, naopak, autor článku několikrát poukazuje na to, že Krejčíř žádný důkaz nepředložil.

0/0
15.5.2006 18:21

donald007

Re: Re: Opravdu důkaz hodný Kmenty

Vyjímečně reguji. Ten Kmenta zásobuje tento chat kravinami, přesto že ..... "Není tedy vůbec jisté, nakolik se dá takovému potvrzení věřit." Zde se ukázkově snoubí primitivní zločin s žurnalistickou stupiditou.  

0/0
15.5.2006 18:27

donalduck

Re: Re: Re: Opravdu důkaz hodný Kmenty

stane-li se něco tak zásadního (ať už Krejčíř říká pravdu anebo ne) - novináři jsou povinováni o tom informovat (ale ty bys asi potřeboval tuto informaci tzv. vyvážit a půlku odstřihnout, ne???);-D

0/0
15.5.2006 18:29

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Opravdu důkaz hodný Kmenty

Sakra, proč mi to připomíná antichartu?;-D

0/0
15.5.2006 18:32

donalduck

Re: Re: Re: Re: Re: Opravdu důkaz hodný Kmenty

sorry, doktore, ale teď ti nerozumím ... to jako můj příspěvek ti připomíná něco tak ubohého, jako je Anticharta???8-o

0/0
15.5.2006 18:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.