Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do nové stanice přijede metro po povrchu

Na trase pražského metra A se cestujícím 26. května otevře nová stanice Depo Hostivař. Spolu s ní vyroste i rozsáhlý terminál, který odlehčí přetížené Skalce od autobusové i automobilové dopravy. "Depo Hostivař je unikátní stavba," říká mluvčí Metrostavu František Polák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aladinn

Zmatky na Skalce...

"Depo Hostivař je unikátní stavba," říká mluvčí Metrostavu František Polák.

Ano, je to UNIKÁTNÍ HEGEŠ, kterej nemá v dějinách metra obdoby !!!!!!!!!!!!!

Mimochodem šou nastane na Skalce, kdy člověk nebude vědět jestli souprava jede do Depa Hostivař nebo depa Hostivař :-)))))))))))))))))

0/0
23.5.2006 19:41

Uzovka12

Re: Bydlím v Hostivaři a vůbec netuším, kde to je :-(

Je to na Černokostelecké směrem z centra za Pragovkou cca 300 metrů.

Jsem zvědav jak se tam ti lidé vejdou má tam končit snad každý autobus navíc P+R a nástupiště je nejmenší z nejmenších.

0/0
18.5.2006 9:34

celtic

a National acrobat...

Metro dobrý den....:-)

0/0
13.5.2006 8:58

orbital

asi neznáš

pokud nevíš kde je depo hostivař, tak těžko hostivař znáš, zapoj mozek, jakým asi směrem může být depo z konečné?

Hlavním účelem nové stanice Depo Hostivař je odlehčit dopravě na Skalce. Všechny městské a příměstské autobusové linky budou končit na terminálu u nové konečné a nebudou muset projíždět zástavbou Strašnic.

nečteš, z toho jsi vymyslel konečnou 26?

0/0
13.5.2006 2:21

babacek

Re: asi neznáš

Na místo moralizovaní co kdyby si mu to zkusil vysvětlit, např.takto.:-)

http://www.metroweb.cz/metro/d_hostivar/d_hostivar.htm

0/0
13.5.2006 7:56

kodox

Fakt super clanek..!!Kde v Hostivari je ta stanice asi redaktor zapomnel zjistit..

V Hostivari to znam, ze tam je metro je super, ovsem dodnes mi nerekli v zadnych zpravach, odkud to ma jezdit!!!

Bude to dole u konecne tramvaji 26 atd. a vlakoveho nadrazi nebo kde??? 

Takove clanky a fotky ci videa, ze kterych se vubec nepozna, kde to je mne fakt bavi;-€:-/;-€

 

0/0
12.5.2006 23:26

Pull Pull

Re: Fakt super clanek..!!Kde v Hostivari je ta stanice asi redaktor zapomnel zjistit..

To bych taky rád věděl;-O

0/0
12.5.2006 23:41

Bubly

Re: Fakt super clanek..!!Kde v Hostivari je ta stanice asi redaktor zapomnel zjistit..

Autobusy budou ukončené na dnešní stanici "Hutní základna", staví se tam v současné době nové obratiště. Stanice se ovšem těsně před otevřením přejmenuje na "Depo Hostivař" - včetně tramvajové zastávky.

Pikantní ovšem je, podíváme-li se na mapu. Stanice je pojmenovaná (dost nešikovně) podle depa ležící v těsném sousedství. Na mapě se ovšem dozvíme, že je to v Malešicích, katastrálně to ovšem spadá do lokality Nové Strašnice...

0/0
13.5.2006 7:46

babacek

Re: Fakt super clanek..!!Kde v Hostivari je ta stanice asi redaktor zapomnel zjistit..

Možná to podle tohoto poznáš lépe.:-/

http://www.metroweb.cz/metro/d_hostivar/d_hostivar.htm

0/0
13.5.2006 7:53

Robin Ood

asi jsem blbej a slepej

ale je tu někde odkaz na mapu, kde ta stanice vlastně je? jaké linky tam budou jezdit a odkud? nemyslím že by to byly úplně zanedbatelné informace i když je mi jasné že obyvatelé Bystřice pod Hostýnem to asi neocení tajak já:-):-)

0/0
12.5.2006 22:22

chromozom

Ruský styl

Každopádně oceňuji "ruský" styl stavby metra, kdy je peron uprostřed a koleje po stranách. V cizině je to většinou naopak - podobně jako na Hlavním nádraží v Praze.:-/

0/0
12.5.2006 19:27

von Kleist

Re: Ruský styl

Jo ma to neco do sebe a navic ty stanice jsou pekne prostorne (mimo tech hodne hlubinnych) a to vcetne chodeb, zadne smrdute stisneniny...

Ale nejspis to znatelne drazsi, takze mnoha takovych stanic nedockame...

0/0
12.5.2006 20:17

nbsk888

Re: Ruský styl

Právě naopak. Stanice typu Vyšehrad a Hlavní nádraží - tj. nástupiště odděleně jsou lepší - nestřetávají se nesouvisející proudy cestujících.

Jiná věc je, že pro přechod na opačný směr by nemělo být nutné opouštět tarifní prostor to je hovadina, pochopitelně.

Jinak u všech staveb pražského metra, zejména nově staveného, se zdá, že hlavní kritérium je, aby to co nejvíc stálo...

0/0
13.5.2006 6:16

Auggiecz

Re: Re: Ruský styl

Ne že bych měla něco proti stanicím Vyšehrad nebo Hlavák, ale proběhnout si dvoje schody při přestupu na druhý směr mě moc neba ;-) 

0/0
13.5.2006 8:45

PatrikChrz

Re: Re: Ruský styl

Jinak u všech staveb pražského metra, zejména nově staveného, se zdá, že hlavní kritérium je, aby to co nejvíc stálo...

Taky mám ten pocit. Typickým příkladem je Rajská zahrada. Architekt si za peníze DP postavil hezký "pomníček".

0/0
13.5.2006 8:56

nbsk888

Re: Re: Re: Ruský styl

Nebo Ládví, které má primát, že je to jediná jednolodní stanice... široká jak kráva:( vzhledem k předpokládaným počtům cestujících

0/0
13.5.2006 14:24

Petulak_1980

Re: Re: Re: Re: Ruský styl

Ládví ne, ale Kobylisy ... no ale ještě větší pomníček, než je rajská zahrada, bude mít pan architekt v nově budované stanici na Proseku u současné zastávky Liberecká ... to je přehnaná konstrukce ... absolutně nesmyslně složitá a megalomanská a nehodí se to vůbec do okolní hranaté panelákové zástavby.

0/0
25.5.2006 12:53

Thorough

Koleje tu končí přímo "do zdi".

Koleje tu končí přímo "do zdi".

No a ví o tom řidiči metra? ;-D

0/0
12.5.2006 19:03

erben3

Re: Koleje tu končí přímo "do zdi".

;-DR^

0/0
12.5.2006 20:55

Bubly

Re: Koleje tu končí přímo "do zdi".

1. řidič metra neexistuje, když už, tak strojvedoucí.

2. termín "do zdi" je použit pro velmi širokou laickou veřejnost, které by se jinak muselo složitě vysvětlovat, co znamená oficiální termín "kusá kolej".

0/0
13.5.2006 7:38

Maxx-IP

Šturc.

0/0
13.5.2006 7:42

Auggiecz

Re: Re: Koleje tu končí přímo "do zdi".

Ale " do zdi" je pro představivost takový vtipnější ;-)

0/0
13.5.2006 8:48

_Franklin_

Mluvčí Polák lže

"Protože jsou intervaly na trase A poměrně krátké, nestačily by se zde soupravy normálně střídat," vysvětluje mluvčí Polák.

Tak to je neskutečná lež. Stanice Depo Hostivař je stavěná na interval 105 sekund. Na trase A je minimální interval 155 sekund, takže zbývá 50 sekund rezerva. Jediný důvod, proč do stanice bude jezdit jen každé druhé metro, je snaha ušetřit za každou cenu. Spokojený cestující je až na posledním místě.

0/0
12.5.2006 18:52

ToddBertuzzi

Re: Mluvčí Polák lže

Tak se nepos/er že budeš čekat a minutu déle ty troubo

0/0
12.5.2006 19:50

von Kleist

Re: Re: Mluvčí Polák lže

Nejde ani tak o minutu, ale o pripadne "narvano"....

0/0
12.5.2006 20:18

_Franklin_

Re: Re: Mluvčí Polák lže

Je zajímavé, co všechno může jediná věta prozradit o inteligenci člověka :-)

Zpět k tématu: čekat 1 minutu jistě nikomu vadit nebude. Ale pásmový provoz bude platit každý pracovní den od 7 do 19 hodin. Přes poledne a po šesté hodině večer je na trase A interval 5 minut. Ve stanici Depo Hostivař bude v té době interval dvojnásobný - 10 minut. V kombinaci s úzkým nástupištěm to vychází opravdu zajímavě :-)

Celé to vzniklo snahou ušetřit vozokilometry, potažmo peníze. Jenom pan Polák z Metrostavu tu lže (schválně nebo z neznalosti) a snaží se nám vnutit představu, že nízký interval by se dal vyjet.

0/0
12.5.2006 20:32

_Franklin_

Re: Re: Re: Mluvčí Polák lže

Oprava: ...že nízký interval by se nedal vyjet.

0/0
12.5.2006 20:33

vladino

Re: Mluvčí Polák lže

To, že do některých stanic jede pouze každé druhá souprava (už se stalo, že až třetí!!!), považuji za SPROSTOU DISKRIMINACI! ;-O;-O;-O

Jen se divím, že doposud za to nikdo Dopravní podniky nezažaloval.

0/0
13.5.2006 4:43

captain cook

Re: Re: Mluvčí Polák lže

Jo, cestujici verejne dopravy vsech zemi, spojte se!;-O

;-D

0/0
13.5.2006 6:11

Bubly

Re: Mluvčí Polák lže

No to by mě vážně zajímalo, kam na takovéhle nesmyslné informace chodíš..? Podotýkám, že jsem silný odpůrce této "nové stanice", ale vážně mě namíchne, když tu někdo šíří prachsprosté nesmysly a hraje si na odborníka! DH NENÍ projektováno na 105s, na trase A je plný vozový park a není důvod šetřit zrovna na tomto místě. Jediné v čem se "někdo" spletl, je rychlost jízdy souprav po zhlaví depa - ta je 40km/h a nikoliv 60. záměrně píšu že se "někdo" spletl, ale jinak tvrzení že pan Polák lže jsou postavena na vymyšlených protiargumentech!

0/0
13.5.2006 7:36

s(h)arka

říká se tomu vzduchová clona a v menším je má každej super-hyper...

takže nechápu, proč to vysvětlujete lidem, jako by to neznali....:-/

0/0
12.5.2006 18:35

s(h)arka

Re: říká se tomu vzduchová clona a v menším je má každej super-hyper...

Před nepohodou ji bude chránit "větrná stěna" ve vjezdových vratech.;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
12.5.2006 18:36

SeeM

Promakaný to mají frantíci

v paříži, celkem slušně popracované metro s lokálkou

0/0
12.5.2006 18:22

dislektik

se z toho metra jednou potento

;-D

0/0
12.5.2006 17:56

marte

Brno chce mít své metro...

a 100 procent musí zaplatit vláda. A nejméně 40 tras a jednu okružní... :-DR^VV>-

0/0
12.5.2006 17:11

Dan Marino

Re: Brno chce mít své metro...

K čemu metro na vesnici?;-P

0/0
12.5.2006 17:23

payos

Re: Re: Brno chce mít své metro...

praha, takova dira ;-P(Y)

0/0
12.5.2006 18:34

monarchista

Re: Brno chce mít své metro...

V tom případě ale budou okrajové zastávky v Olomouci, Bratislavě, Vídni a někde u Humpolce ;-D

0/0
12.5.2006 17:25

Dan Marino

br

Akorátže je fakt na nic, že tam pojede jenom každý druhý metro, ty budou ve špičce totálně přeplněný, protože teď bude na skalce vystupovat minimum lidí a všichni pojedou až na konečnou. To je nedomyšlený.

0/0
12.5.2006 16:51

Pull Pull

Re: br

Hmm, další "chytrý" příspěvek. Kolikrát přijede narvané metro na Skalku? Ach jo.

0/0
12.5.2006 23:39

Bubly

Re: Re: br

Než začneš machrovat na druhé, tak se laskavě zamysli nad tím, co píšeš. Právě proto, že na Skalku přijíždějí všechny soupravy, jsou lidé rozložení do více souprav a proto nejsou vozy přeplněné. Až pojede do Depa Hostivař každá druhá a v některém období i každá třetí, tak to bude rozhodně plné a navíc to deklarované "šetření času" vyjde pro většinu cestujících vniveč.

A když už tu reaguju na ten výplod fantazie, zvoucí se Depo Hostivař, tak bych rád upozornil, že zhlaví depa bylo sice zrekonstruováno, ale rychlost se z 20km/h zvýšila POUZE na 40km/h a nikoliv na 60, jak uvádí "mluvčí Metrostavu".

0/0
13.5.2006 7:29

looki25

a 1/100 maj hotovou..ale 99/100 je teprve pred nima!

STÁT MUSÍ FINANCOVAT 50% STAVBY METRA!!

Nutně se totiž musí dostavět:     původní (Skalka - Depo je prakticky větev A2!konečný úsek A  Strašnická - Zahradní město - Nádraží Hostivař (? - H.Měcholupy)

      +

Dejvická - Červený Vrch - Petřiny - Vypich - Liboc - Dlouhá míle      aby "A" nekončilo v centru a Dejvická nebyla totálně přetíženou stanicí, navíc všechny ty BUSy na Kulaťáku, to je moc..

Trasa D obsluhující hlavně velikostně menší krajské město a hlavně varianta na Nuselák, který bude brzo potřebovat generálku!    Hlavní Nádraží - Náměstí Míru - Synkáč - Pankrác - Olbrachtova - Nádraží Krč - Zálesí - Nové Dvory - Písnice (s depem, protože by bylo levnější stavět tzv. lehkou cestou)

0/0
12.5.2006 16:44

Dan Marino

Re: a 1/100 maj hotovou..ale 99/100 je teprve pred nima!

No jo, to je fakt, ale to musíš chtít po vládě. Tahle vláda dokázala, že na to zvysoka kašle.

0/0
12.5.2006 16:47

animator

Re: Re: a 1/100 maj hotovou..ale 99/100 je teprve pred nima!

a co prodlouzeni z Holesovic??? Tak zase nekecej.

0/0
12.5.2006 17:39

Dan Marino

Re: Re: Re: a 1/100 maj hotovou..ale 99/100 je teprve pred nima!

To si opravdu myslíš, že to platila vláda?8-o8-o Asi tak z 1/10.

0/0
12.5.2006 17:43

mr. Young

Re: a 1/100 maj hotovou..ale 99/100 je teprve pred nima!

Souhlasim. Vydel jsem projekty metra na 100 let dopredu a vypada to opravdu monumentalne. Myslim ze dulezite je aby metro vedlo na Ruzyni. Je opravdu otravne jezdit na letiste taxikem, nebo budem.

0/0
12.5.2006 17:38

Don_Alex

Re: Re: a 1/100 maj hotovou..ale 99/100 je teprve pred nima!

:-))))))))) no ty jsi videl tak maximalne kulovy, jestli myslis ty navrhy studentu, ktere jsou pekna utopie, tak se tim ani nechlup. Navic rozhodne nejsou zpracovane projekty na 100 let dopredu

0/0
12.5.2006 17:44

Dan Marino

Re: Re: Re: a 1/100 maj hotovou..ale 99/100 je teprve pred nima!

Chlup?8-o

0/0
12.5.2006 17:47

payos

Re: Re: Re: Re: a 1/100 maj hotovou..ale 99/100 je teprve pred nima!

tos nikdy neslysel chlupit se cizimi chlupy? :-))

0/0
12.5.2006 18:37

Pull Pull

Re: Re: Re: a 1/100 maj hotovou..ale 99/100 je teprve pred nima!

Milý Nechlupe, nejdřív se nauč česky, a pak si tady hraj na chytrého.

0/0
12.5.2006 23:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.