Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Měl ve škole tři gramy marihuany, dostal vyhazov

Kvůli třem gramům marihuany má teď starosti se studiem středoškolák Jan Chromý z Českých Budějovic. Důvodem nejsou důsledky užívaní konopí, ale fakt, že jej u něj našli ve škole. Ředitel Integrované střední školy stavební Pavel Veselý zavolal policii a Chromého vyloučil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Isbjoerna

učitel na záchodě?

"Kvůli malé dřevěné krabičce se třemi gramy marihuany, kterou u něj našel v únoru učitel ve škole na záchodě..."

Jake jsou v te skole pomery...8-o

0/0
19.5.2006 11:10

pinguinone

Re: učitel na záchodě?

..i ucitel chodi nekdy na zachod..;-P

0/0
19.5.2006 12:33

Sexstorm

A ještě něco!

Dnes jsem na stanici Radiožurnál slyšel studenta Chromého "life". Byl jsem otřesen. Chlapec byl trestem překvapen. Vždyť přece, "ve škole se dělá spousta zakázaných věcí", tak proč se to trestá. To je, jako bych jezdil na červenou autem a až by mě policie chtěla pokutovat, argumentoval bych tím, že rozhodně nejsem jediný, kdo to dělá.

Mimochodem z projevu pana studenta v rozhlase se dalo s vysokou mírou pravděpodobnosti usoudit, že ono to s ním tak růžové nebude. Na otázku, co teď dělá, řekl, že je na úřadu práce. Když se ho zeptali, co dělá pro to, aby si tu maturitu udělal jinde, nebyl schopen odpovědět. Nedělá nic. Šel na podporu, pracovat patrně nehodlá a odevzdaně čeká, až ten problém za něj někdo vyřeší. Já bych za svého mazánka nesepisoval petici, já bych byl naštvanej na něj a ne na pana ředitele. To neznamená, že svého syna nemiluji, ale žez chyb se má člověk poučit a peticemi studentu Chromému tatínek pomáhá, ale neprospívá. A v tom je veliký rozdíl!

0/0
19.5.2006 10:51

pinguinone

Re: A ještě něco!

.ze se tresta.. tudiz se asi dodnes netrestalo ,vymklo se to z ruky a prvni trest ,rana exemplarka od soudruha reditele..;-P

0/0
19.5.2006 12:33

Sexstorm

Nerozumím téhle debatě!

Tady se všichni hádají, co je nebezpečnější, zda alkohol, marihuana a já nevím co ještě. Tím ovšem uniká podstata problému. Je to jednoduché jako facka: Studentu Chromému nikdo ze školy nezakázal požívat jakékoliv drogy, tedy ani marihuanu. Škola nesmí mluvit svým žákům a jejich rodičům, co jejich frekventanti dělají mimo dobu vyučování. Problém byl ale patrně v tom, že student na začátku roku přečetl a podepsal Školní řád. Tam se dočetl, že nosit drogy do školy (alkohol jistě také) a na školní akce je hrubé porušení pravidel a může za to být vyloučen. Ergo věděl, co se VE ŠKOLE nesmí. Až nastoupí do práce (což zřejmě nenastoupí, protože už je na podpoře), bude nucen podepsat Pracovní řád a bude tam prakticky totéž. Kdyby ředitel ISŠ mluvil studentovi do toho, co dělá ve svém volném čase, byl bych tvrdě proti. Ale kdybych měl syna ve škole, kam studenti beztrestně nosí marihuanu nebo alkohol, a ředitel by proti tomu tvrdě nepostupoval, stěžoval bych si na pana ředitele!

0/0
19.5.2006 10:44

bajsikl

vzorny student

tipl bych si, ze byl bezproblemovy student, co se prospechu tyce - mel to na haku. jen v te lavici se mu moc sedet nechtelo, tak se mu pani profesori takhle pomstili. btw znam to od nas z gymplu

0/0
13.5.2006 17:20

miciangora

Re: vzorny student

chceš říci, že mu tu marihuanu podstrčili? U vás na gymplu se tohle děje?

0/0
13.5.2006 22:09

Deleter

Re: Re: vzorny student

Ne, že ho vyhodili.

0/0
13.5.2006 22:36

captain cook

uvedomuji si danovi poplatnici v Cesku...

ze z jejich dani jsou placene skoly a studenti ziskavaji vzdelani; tj "budoucnost" nebo aspon zaklad do ni.

Kdyz chcete ze svych dani podporovat budouci fetaky, je to vase rozhodnuti a vase prachy.

0/0
13.5.2006 5:51

nenápadně maskovaný Kei

..

Že je marihuana návykový sajrajt, co rozleptává mozek, dokazuje svou osobou JXD... ;-D

0/0
12.5.2006 14:49

pinguinone

Re: ..

..mozna ,ze by Ti ale pomohla na Tvoji roztrousenou sklerozu..;-P

0/0
12.5.2006 14:52

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: ..

Tím skutečně netrpím... nevím, co si tím léčíš ty, ale JXD mindráky a slouží jako zářnej příklad toho, kam to vede (a taky se tím netají)... stojí za to ho vidět v televizi, kdy během minuty nevyplodí větu jednoduchou, ruce mu šijou po celý místnosti, hlavu naklání jak Zeman po becheru a k tomu výraz chovance Bohnic ;-D

0/0
12.5.2006 16:31

Deleter

Re: Re: Re: ..

Což je pro tebe důkaz, že tak skončí libovolný hulič a THC je děsné zlo.Rv

0/0
12.5.2006 16:38

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: Re: Re: ..

omyl, že tam skončí potenciálně každý hulič, který nezná míru... jako s alkoholem. Každý, kdo si občas dá, je potenciální alkoholik, nebo snad ne? A zrovna JXD je reklama na závislost a když takovej člověk řve "LEGALIZACÉÉÉ", tak je to jak dítě s posranou prdelí v reklamě na plínky ;-D

0/0
12.5.2006 16:40

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: ..

..jsem rad ,ze oba vidime paraleru travy a chlastu..R^   jenom ten vseobecny pristup je jaksi jiny..:-/

0/0
12.5.2006 16:46

Deleter

Re: ..

Nojo, radši ať se lidi nalívají chlastem a když tak si fouknou jedno havano.Rv

0/0
12.5.2006 15:45

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: ..

Chlast otupuje smysly, to je zřejmý, ale dá se zhulit cigaretama do bezvědomí? 8-o Maximálně se z toho dá dostat rakovina, ale kuřák za volantem a osoba pod THC, to je trošku rozdíl, ne?

0/0
12.5.2006 16:29

Deleter

Re: Re: Re: ..

Jejda on byl ve škole a ne za volantem. Jinak samozřejmě po huli se nejezdí, to je jasné.

Zhulit do bezvědomí lze čímkoliv. Jestli to mělo být na trávu, tak to slyším prvně.

0/0
12.5.2006 16:37

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: Re: Re: ..

A už jsme u toho, ve školních řádech je napsáno, že žák chodí do školy slušně upraven...blabla... střízlivý a ne pod vlivem psychotropních látek...blabla... tyto látky ani alkohol do školy nenosí...blabla.... psal jsem to za trest tolikrát, že to ještě umím ;-D;-)

0/0
12.5.2006 16:39

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: ..

..a vyhodili Te..?8-o

0/0
12.5.2006 16:47

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Proč, já to měl permanentně za hraní floorballu po chodbách, za předbíhání prcků v jídelně apod... u nás byl přísný řemen...

0/0
12.5.2006 16:50

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

No ale nemusel ho říďa vyhazovat.

0/0
13.5.2006 22:03

celtic

dost přísný....

nechal bych ho uklidit celou školu a hotovo....:-)

0/0
12.5.2006 11:01

j@ck

-

ten ředitel je debil, o tom nemám pochyb. já jsem trávu kouřil celou střední a na výšce taky. střední jsem vystudoval téměř se samýma jedničkama a výšku s červeným diplomem. teď už na to nemám čas ani chuť a vůbec nic se nestalo, zapadl jsem do pracovního poměru jako všechny starší generace přede mnou. nebezpečnost marihuany je úplně stejná jako alkoholu, ne-li menší. většina úrazů, havárek, rvaček apod. se stává pod vlivem alkoholu a ne marihuany, přestože je její rekreační kouření poměrně dost rozšířeno. já bych vyhodil ze školy toho ředitele za jeho předpotopní názory a zkostnatělý mozek.

0/0
12.5.2006 10:58

nenápadně maskovaný Kei

Re: -

Copak, ekonomku, co? To je vejška, panečku ;-D

0/0
12.5.2006 14:50

pinguinone

..ze zdola..

(ZdendaB, , 11.05.2006 17:34 ) |

Asi bych měl nějakou přečíst, abych věděl co papouškuji.

Dostupnost drog je velmi důležitým činitelem pro jejich užívání. O vztahu mezi ředidlem a mariuhanou bych se nebavil. Podle mne je jen okrajový. O uniku pomocí drog v některém životním obdbý uvažuje skoro každý a jejich případná legalita či dostupnost by tyto rozhodnutí více než jen pravděpodobně ovlivnila.

Souvislost legalnosti alkoholu a legálnosti THC nevidím.

No já netuším jestli ten řiditel řval a už vůbec netuším jak by se zachoval daný učitel při nálezu pilulek. Je nesmysl vytvářet virtualní situaci když je k diskusi k dispozici situace skutečná. Ale dobře můj nazor je, že spousta pilulek by ničemu nevadila (B-komplex) některé by byly na podobném stupni rizika a některé na daleko vyším a až dle toho by musela následovat reakce.

0/0
12.5.2006 10:25

pinguinone

Re: ..ze zdola..

.. redidlo a marjanka : pro  nechapave , kdo si chce neco obstarat ,obstara si a divil by jsi se co vsechno se necha zneuzit

neni pilulka jako pilulka , s tim be vitaminem jsi se dost ztrapnil.Nebezpecnost alkoholu je mnohem vetsi nez u travy ,jenze to jaksi meteme vsichni pod koberec

takze ,asi hur ,papouskujes nazory z ucebnice psychiatrie ,ktery Ti nekdo predzvejkal..

0/0
12.5.2006 10:29

Ftipnejj

Kdysi

Kdysi jsem dostal podminene vylouceni za to, ze jsem nejel na vejsce na chmel a misto toho se ucil na opravky ... podminka by byla na miste

0/0
12.5.2006 9:21

nenápadně maskovaný Kei

Re: Kdysi

Přečti si zákony, co se tam píše o marihuaně a pak mluv...

0/0
12.5.2006 9:23

pinguinone

Re: Re: Kdysi

..kazdy zakon ma jen omezenou platnost.. tedy krome prirodnich..;-D takovy dobry byly ty z Norimberka..

0/0
12.5.2006 9:25

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: Re: Kdysi

Tak to je fakt kvalitní odůvodnění :-/

0/0
12.5.2006 9:27

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Kdysi

..asi jako ten zakon o mekkych drogach..;-P

0/0
12.5.2006 9:32

Ftipnejj

Re: Re: Kdysi

v zakone se pise o tom, ze za drzeni marihuany ve skole je vyhazov ??? to snad ne !!!

0/0
12.5.2006 9:28

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: Re: Kdysi

V zákoně je blabla a blabla o množství a blabla o zákonosti a nezákonosti a jak se k tomu postaví škola, je její věc. Za kouření za školou za nás bylo 3 z chování....

0/0
12.5.2006 14:47

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Kdysi

..sem nevedel ,zes chodil do skoly za Rakouska-Uherska..;-D

0/0
12.5.2006 14:51

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: Re: Re: Re: Kdysi

Nevím, kde žiješ, to je realita z před 20-ti lety...

0/0
12.5.2006 16:28

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdysi

:-/

0/0
12.5.2006 16:31

Ftipnejj

Zdalipak

Zdalipak by ho reditel vyhodil za drzeni alkoholu ci tabakove cigarety - jiste taky ve skolnim rade zakazene latky

0/0
12.5.2006 9:17

nenápadně maskovaný Kei

...

Za alkohol ve škole je taky vyhazov (nebo aspoň za nás byl), tak čemu se divit?

0/0
12.5.2006 9:17

Toníček

Školy očistit od feťáků, tak to má být.

Souhlasím.R^

0/0
12.5.2006 9:06

pinguinone

Re: Školy očistit od feťáků, tak to má být.

..nevim jestli muzu souhlasit ,neznam totiz definici fetaka.. :-/

0/0
12.5.2006 9:11

Deleter

Re: Re: Školy očistit od feťáků, tak to má být.

Myslím, že nebudu daleko od pravdy, když prohlásím, že pro Toníčka je to každý, kdo holduje něčemu jinému, než tabáku, pivu nebo endorfinu.

Jak já miluju tyhle výkřiky do tmy...

0/0
12.5.2006 9:14

Kleki Petra

Re: Re: Re: Školy očistit od feťáků, tak to má být.

Mimochodem, je feťákem taky pravidelný konzument čokolády v množství větším, než malém?

0/0
12.5.2006 9:15

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Školy očistit od feťáků, tak to má být.

..Kleki , ja Ti nevim ,mam tu vahu na travu co meri male mnozstvi ,ale na cokoladu nemam chlivecek..;-D

0/0
12.5.2006 9:21

Deleter

Re: Re: Re: Re: Školy očistit od feťáků, tak to má být.

To ti nevím, ale pan Toníček v tom má nepochybně jasno.

0/0
12.5.2006 9:41

Dr. MoreBit

Taky debil

Nicmene, ten reditel je taky stara struktura s rozpadajicim se mozkem.

* Nechtěli jste tímto případem zastrašit ostatní žáky?

Rozhodně ne. Mrzí mě, že k tomu došlo u studenta, který měl před maturitou, ale nemůže se na něj vztahovat jiný metr než na mladší ročníky.

Čím je marihuana ve škole tak nebezpečná? Tím, že svádí děti k zanedbávání výuky. Už jsem řešil řadu případů, kdy děti nedokončily školu, a po důvěrném rozhovoru s jejich rodiči jsem zjistil, že důvodem bylo užívání drog. Tyto případy bohužel přibývají - většinou to začíná tím, že se dítěti nechce vstávat do školy a začne zameškávat vyučování, ačkoli má na to, aby školu zvládlo.

Opravdu si jeste nekdo mysli, ze marihuana naseptava: "Ser na skolu, ser na skolu"? ;-D

0/0
11.5.2006 19:58

captain cook

Re: Taky debil

Kdyz jsi hulil vecer nebo v noci, tak se ti akorat chce rano krepce stavat do prace nebo do skoly, ze jo? A jestli preci jdes, mas ohromne cistou hlavu na uceni nebo delat jak mas, ze jo?

Marijuana nesepta s*r na to, marijuana te presvedci, ze zivot je jedna pohoda a proc se namahat. To neni zrovna nejlepsi priprava na maturu. To bys mel vedet!

0/0
12.5.2006 5:54

Deleter

Re: Re: Taky debil

Promiňte, ale vy víte, jaké je ráno po večerním, či nočním užití THC?

0/0
12.5.2006 9:42

captain cook

Re: Taky debil

"...Mrzí mě, že k tomu došlo u studenta, který měl před maturitou, ale nemůže se na něj vztahovat jiný metr než na mladší ročníky..."

K tomu jeste navic. Predpoklada se, ze studenti z nejvyssiho rocniku maji davat vzor mladsim. Kdyby byl student-maturant potrestan mirneji "protoze ma pred maturou", jaky vliv by to melo na celkovou skolni disciplinu? Co by si z toho mladsi studenti odnesli? Kdyz me chyteji pred maturou,  neodvazi se mi udelat nic horsiho nez me "placnout pres prsty", protoze mi nechteji pokazit budoucnost? Studenti si museji uvedomit, ze ten kdo jim "kazi budoucnost" jsou oni sami a jejich chovani, ne nejaky reditel.

 Dneska uz tam nemate komouse, kteri by kazili budoucnost skrtnutim pera v posudku protoze student "prokazal zaporny pomer k socalisticke pracovni moralce". Cti : student na povinne chmelove brigade parkrat neodevzdal denni normu vertelu.:-/

0/0
12.5.2006 7:43

pinguinone

Re: Re: Taky debil

..z vlastni zkusenosti vim ,ze je podminka nejucinnejsim prostredkem pro studenta ,ktery chce skolu dodelat ,on staci jaksi jeden pozdnak a jde tak jako tak..;-P  spis si myslim ,ze soudruhu rediteli ruply nervy pote co se mu situace vymkla z rukou..,jina otazka je legalisace drog a noseni zakazanych predmetu do vyucovani.. jo a v lidove reci ,se tomu rika chodit s kanonem na spacky..;-D

0/0
12.5.2006 9:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.