Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rádio vyměnilo moderátora, nezarazil kritiku premiéra

Populární moderátor Aleš Cibulka slyšel od svých šéfů v Českém rozhlase nepříjemnou zprávu. Cibulka musel podle informací MF DNES okamžitě skončit s moderováním ranního pořadu Host do domu kvůli tomu, že jeho host mluvil nelichotivě o politicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

utmcr

www.kohoutlukas.wbs.cz

www.kohoutlukas.wbs.cz

0/0
14.6.2007 13:16

vysypany_lozisko

no trochu;zavádějící článek.

pokud si matně vzpomínám, nechce se mi to prověřovat, tak roteklá káča přenosilová se o paroubkovi - musolinim zminovala ve vice vetach. ze ma podobna gesta, vime jak musolini skoncil atd.... byla to vazne do nebe volajici kravovina od teto nemozne mareny. a pokud ste nekdo shledli jeji caste vystupy na primacke dementi, obrazek si udela. rozhlas mel v teto kauze tu vyhodu, ze ji clovek nemusel alespon videt

0/0
16.5.2006 14:50

153624

Re: no trochu;zavádějící článek.

Je snad legitimní nemilovat bolševiky, jako je legitimní,seč s podivem, je obdivovat,ne?(Y)Rv

0/0
18.5.2006 20:30

miciangora

Re: no trochu;zavádějící článek.

no, to máš pravdu, já bych Paroubka nepřirovnávala ani tak k Mussolinimu, jako spíš k Josefu Vissarionoviči...

0/0
19.5.2006 8:01

ferdapytlik

no toto

http://virtually.cz/?art=11284

0/0
13.5.2006 23:38

Marmeladeee

Kauza Aleše Cibulky kontra kauza Petra Cibulky

Odvolání Aleše Cibulky z moderování pořadu bylo jasným tahem post-totalitní moci. Oprávněně se ho zastal  poslanec Svatopluk Karásek. Proč se ale Svatopluk karásek nezastal Petra Cibulky  v případě jeho politicky motivovaného dosouzení k 6 měsícům vězení za pět pravdivých slov, tj. za to, že o agentovi StB napsal, že to je agent StB? jaká jsou kritéria spravedlnosti a svobody, která S.Karásek - údajný disdent a údajný bojovník za svobodu - vyznává?

ODSOUZENÍ NOVINÁŘE PETRA CIBULKY NA PŘEDVOLEBNÍ POLITICKOU (A ŠPIONÁŽNÍ) OBJEDNÁVKU! Společné tiskové prohlášení VONS a Pravého Bloku!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006041001

0/0
13.5.2006 23:00

rozoooumek

Kdo je vlastně ten opravdový Petr Cibulka

http://mujweb.cz/www/hubert.rozmanity/akt_01.htmElitním agentem byl HR proto, že učil na učilišti na letišti Ruzyně…“ a další hříchy. V průběhu druhého soudního jednání (dne 5. 4. 2006) jsemdokázal, jak PC lže! Rodným listem jsem prokázal, že jsem se narodil na Slovensku, nikoliv v SSSR. Mí rodiče nikdy v SSSR nebyli, bratra jsem neudával a tento proto nikdy v Cibulkových seznamech nebyl. Doložil jsem svou profesionální kvalifikaci inženýra. Učení na učilišti žádná zvláštní „elitnost“ není. Na závěr Petr Cibulka prohlásil, že soud neuznává a proto se odvolává! Proč tedy takový cirkus ze strany Petra Cibulky? Kdo je vlastně ten opravdový Petr Cibulka? V oficiálních svazcích spolupracovníků StB – vydaných MV-ČR – je matička Věra Cibulková, uvedena jako dvojitý agent StB. V Cibulkových seznamech však uvedena není – račte se prosím přesvědčit sami!

0/0
14.6.2007 12:52

rozoooumek

Re: Kdo je vlastně ten opravdový Petr Cibulka

 V roce 1968 s e otec Bedřich rozvedl a vycestoval do Rakouska. Jeho majetek přitom nepropadl státu. Proč? Vycestoval z pověření a souhlasem StB? Matka Věra Cibulková v roce 1975 poslala mužíčkovi (bývalému) převodem České spořitelny na účet devizového cizince částku 24.782 Kč, a to prosím emigrantovi! Bylo něco podobného možné u kteréhokoliv občana, který třeba žádného příbuzného (nedej bože emigranta!) v zahraničí neměl? Dále: Petr Cibulka v roce 1969 (rok po otcově emigraci!) maturoval! Moje děti – např. – nesměli dělat maturitu, neboť jejich otec byl pravicový oportunista a osoba státu nepřátelská! To ještě nebyl elitní agent! V roce 1985 (tedy v době, kdy byl PC údajně disidentem) bylo Petru Cibulkovi povoleno emigrovaného otce navštívit! V téže době nebylo nikomu, kdo nebyl v milosti vrchnosti, povoleno vyjet na Západ. A emigrantům nebylo dovoleno – i když měli již jiné občanství – navštívit ani umírající rodiče! Povolení vyjet za emigrantem mohl dostat pouze agent StB!

0/0
14.6.2007 12:55

Irish Stout

Yvonne to řekla správně

a protože každý diktátor má své věrné mameluky, nemusel asi opravdu ani hnout prstem a přesto moderátora Cibulku na hodinu vykopli. Stejné jako za komančů: okresní tajemníček se třásl před krajským a oba dohromady měli klepotici před tím generálním. A generálním je teď pro servilní šéfíčky jeho veličenstvo ParouBack.

0/0
13.5.2006 15:59

usi.fatel

komix Český rozhlas

http://comix.spaceport.cz/index.php?action=show&id=2732&PHPSESSID=7ebb9477fecec923a86f85f591329cdf

0/0
12.5.2006 1:30

lukejs

CRO by se mel omluvit

Stale cekam,kdy se Alesi Cibulkovi rozhlas omluvi za nehorazne tvrzeni,ze po x letech moderovani "Jak to vidi" se ukazalo, ze na ten porad nestaci. A vubec, melo by se to prosetrit, uz jsem v radiu slysel horsi prirovnani a nikoho takhle neodstavili. Kocickovou komousi dokonce zalovali a myslim, ze to ustala.

0/0
11.5.2006 19:54

alefik

Neumětel Cibulka

Se svobodou slova to nemá nic společného. Cibulka prostě není moderátor.

0/0
11.5.2006 19:04

Konstrukter

Správně

Když jsem ještě poslouchával Český rozhlas, tak tam bylo vždy zvykem, že se sposťák na telefonu odstřihl a redaktor se za to omluvil. Když se Přenosilová neumí chovat a Cibulka jí k tomu ani nic neřekne, tak ať letí.R^ Může letět do nějakého soukromého média, kde se sprosťáctví meze nekladou.

0/0
11.5.2006 16:05

liason

Re: Správně

Pěkná konstrukce...

0/0
11.5.2006 16:05

killy

No, když pravda je taková:

A vůdce není ani v jedné straně, takový ten rasantní. Pan Paroubek si trošku hraje na Mussoliniho, ale to mu,spíše

uškodilo, než aby mu to přidalo. Jsou tací, kteří ho budou volit za to,

že se s nikým nehrabe, že si s nikým nehraje, že nazývá věci správnými

slovy, ale to jsou ty hospodský kecy.

0/0
11.5.2006 18:57

231

Re: Správně

Zkuste citovat, co se dá z výroků pani Přenosilové označit výrazem výrazem neumí chovat. Ledaže by pro Vás bylo správné chování lézt Paroubkovi do (Y).

0/0
16.5.2006 14:37

killy

No, mě se zdá taky, ......

...že tu někde obchází Benito. Právě šel kolem rozhlasu.....

0/0
11.5.2006 15:59

mr_youda

Co dodat?

Podle nadrizenych mel Cibulka reagovat vetou: "Pripada vam vas nazor spravny?" Tak nevim, jak si predstavuji, ze na takovou otazku soudny clovek odpovi? Mozna: "Ne, muj nazor mi pripada naprosto chybny". Pokud se chce rozhlas pred volbami vyhnout nejake kontroverzi, tak maji vysilat Hajaju nebo pisnicky Dady Patrasove.

0/0
11.5.2006 14:42

schup

Změna, změna a zase změna

Změna, je heslo dne, změna vlády je potřebná pro tuto zemi i pro každého z nás! Nevolte KSČSSD! Volte pravici!

0/0
11.5.2006 13:44

MPecold

Cibulka

v záběru Otázek VM z Jihlavy tentokrát nebyl. Nejprve jsem se domníval, že se konečně organizátorům podařilo jej pozdržet tak, že se na privilegovaná místa nevešel. Později jsem se dozvěděl, že má domněnka byla správná jen částečně. Ve skutečnosti to proběhlo takto: Na OVM, které začínaly v 19:00 hod čekaly spousty  zájemců(včetně krajských špiček ODS, KDU-ČSL a již zmiňovaného Cibulky) už od 16.hodiny, aby tak podle pravidel fair play vybojovaly ta nejlepší místa. Jaké však bylo jejich překvapení, když po vpuštění do sálu zjistily, že ona nejžádaanější místa jsou už obsazena krajskými špičkami ČSSD. A to ještě uvaděčka měla tu drzost tvrdit, že se jedná o novináře...8-o;-O;-€

0/0
11.5.2006 13:19

Čibrida

Re: Cibulka

Chytrolíne, pleteš si Cibulky. Tento, Aleš Cibulka je moderátor ČR a ne lídr obskurní straničky Petr Cibulka, který se tímto způsobem zviditelňuje.Když se chceš projevovat, tak si nejdřív zjisti informace a nepiš o tom, co neznáš.

0/0
11.5.2006 15:36

clay

Paroubek zase lže

Vedení Českého rozhlasu Cibulku z pořadu stáhlo. Tím, že Přenosilovou nezastavil, prý porušil interní kodex. „V případě, že tam zazní názory, které jsou vyhraněné vůči jedné straně, on je povinen jim dělat protiváhu,“ řekl včera mluvčí rozhlasu Ladislav Pavlík. Stížnost ČSSD podle něj neměla na Cibulkovo odvolání vliv. „Ta reakce přišla až po našem rozhodnutí moderátora odvolat,“ řekl Pavlík.

0/0
11.5.2006 12:30

Pongo

BáZnička bez bázně a hany :)

Sedí Paroub u stolu, popíjí tam vodku, čte, co se dnes šustlo, mediální svodku.

Hle, zde mne chválí, to jsem ale rádo, libuje si v článku, co otisklo Rudé Právo.

Co to? Karikatura, kritika? Zmáčkne knoflík rudý. Rozlítnou se dveře, tajemník již stojí tuhý.

Zavolejte do redakcí, tohle přeci nejde, nechte je vyhodit, však je smích přejde.

Modří nechápou, že poslání mám od vyšší bytosti, však moje vláda ještě je dožene k lítosti.

0/0
11.5.2006 10:39

kocourmrzout

Re: BáZnička bez bázně a hany :)

Básnické střevo?;-D

0/0
11.5.2006 12:44

Pongo

Paroubek

nemusí nic přikazovat. Jako správnému premierossovi mu stačí projevit přání, nesouhlas nebo jen malou nevoli - jeho pohůnci vše zařídí. Takhle se vládne v diktaturách Lukašenkova typu, že Rocco?

doporučuji blog

0/0
11.5.2006 10:24

Yaroukh

A tohle platim?

Vem vas cert, smejdi rozhlasovy!

0/0
11.5.2006 10:08

Templ

Asi vstoupím

do ČSSD...tam je určitě přehršel demokracie...;-P

0/0
11.5.2006 10:04

axel125

Cenzura v rozhlase

Pravý Blok – strany za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI

byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii

WWW.CIBULKA.NET, protoze Cibulka ma pravdu! !!!!!R^R^>-

0/0
11.5.2006 9:54

roy_batty

Re: Cenzura v rozhlase

ale jo, to víš že má, a teď hezky polkni pilulku, nohy pod peřinu a ruce na deku a spát

0/0
11.5.2006 11:57

Templ

Dobře že ho vyhodili...

mlíčňáka....borcovi znalého terminologie Radia Jerevan by se to stát nemohlo...;-)

0/0
11.5.2006 9:46

Templ

EZOP

jen si mě klidně kritizuj, řekl lev myšce...

0/0
11.5.2006 9:37

miciangora

jak to tak šacuju

tak nám  tyhle diskuse brzo zrušej. A můžeme být rádi, když nezrušej internet vůbec...už jen těch legračních emailů týkajících se Paroubka, co jsem dostala...a ty byly daleko ostřejší, než nějakej Mussolini.Myslím, že jestli to takhle půjde dál, budeme tu mít druhého Josefa Vissarionoviče kříženého se Zelenkou (pamatujete?:Prase ničí červenka - televizi Zelenka) .No máme se opravdu na co těšit.

0/0
11.5.2006 9:36

Templ

Paroubek...Paroubek

všude jenom Paroubek. Už se bojím otevřít i konzervu s vepřov¨ým ve vlastní šťávě...

0/0
11.5.2006 9:35

smotitak

Re: Paroubek...Paroubek

;-DR^

0/0
11.5.2006 9:36

ferdapytlik

OKO ZA OKO, ZUB ZA ZUB

a když to vyjde, tak by se po volbách mohl vyměnit ředitel ČRo  ;-O

0/0
11.5.2006 9:33

jkzrt

táhne

Přenosilová ať táhne tam,odkud přišla.Tam se může svobodně vyjadřovat!

0/0
11.5.2006 9:24

smotitak

Re: táhne

Blbe.(Y)

0/0
11.5.2006 9:28

Hans59

Re: táhne

Nesouhlasím, ať si dělá co chce, ale měla by vědět, že v očích lidí může za svoje názory vypadat jako blbec, zrovna jako Paroubek, Klaus nebo kdokoliv jiný. A že myslet pořád, že tí ostatní jsou jenom tlupa, která sežere každý názor jenom proto, že ho vyslovila mediálně známa osobnost, je už pasé a zpěvačka je mírně mimo obraz sama.

0/0
11.5.2006 9:32

kasavaros

Re: táhne

A odkudpak přišla, tedy původně?

0/0
11.5.2006 9:41

Deleter

Re: táhne

Jistě! Socialismus si rozvracet nenecháme!

0/0
11.5.2006 10:01

godycz

Re: táhne

nemas nador ?

0/0
11.5.2006 10:13

kocourmrzout

Re: táhne

To těžko, kdo by tam  ty keci paní baronky poslouchal.?

0/0
11.5.2006 13:26

Hans59

opravdu hrůza

ovšem z toho množství hloupostí, primitívy, nedovzdělanosti,oslích můstků, nelogičnosti a zejména z té přemíry chtění pomocí ODS i za cenu primitivního lhaní a přízemní vulgarity. Promíjím dětem, u dospěláku je to prostě katastrofa, kam až může zajít český človíček, jakého troubu dokáže dělat. Porovnáním s vírou a nenávistí komunistů s "pravými" diskutéry nacházím jen ztěžka rozdíl v zabejčenosti do své pravdy a v nenávisti k lidem s jiným názorem. Pravda, logika a fakta už vůbec nehraji roli, natož objektivita a úsudek na základě zkušenosti s ODS za její vlády. Prostě totální run na nepřítele. Předpokladám, že o nějaké demokracii není vůbec řeč, není na pořadu dne. Úbohost nad úbohost. A jen jako směšný kolorit vzajemné přesvědčování přesvědčených.

0/0
11.5.2006 9:16

ferdapytlik

Re: opravdu hrůza

jdi si metorovat k někomu, kdo tě musí poslouchat, ty přemoudřelý blbe

0/0
11.5.2006 9:36

kocourmrzout

Re: Re: opravdu hrůza

Myslím,že právě takové inteligenty jako jste vy a vám podobní, má pan Hans na mysli. Poučovat se od něho však rozhodně nenechte, protože  na vás žádné poučení nezabere, neboť k tomu je potřeba mozek.

0/0
11.5.2006 13:41

mhh

Re: opravdu hrůza

Nevím, jestli zrovna já bych měl v tuto chvíli "zakejhat" (Váš příspěvek je poněkud méně adresný), ale rád bych Vás upozornil, že ODS není jediná alternativa (a souhlasím s tím, že za dobu svého kralování toho hodně pokazili) - takže jít k volbám nutně neznamená "buď ČSSD nebo ODS". Navíc slovo demokracie je poněkud zavádějící - vláda dělnické třídy je přece také "demokracie" - problém vidím v otázce svobody -  cenzura je dle mého názoru nepřípustná, ale to zřejmě souvisí s mírou vnitřní svobody každého, kdo má tendenci ji zavádět. Co se "socialističnosti" týká, je dle mého názoru v průseru celá Evropa - chceme si žít na vysoké noze, ale namísto podpory férové hospodářské soutěže (malé a střední podnikání) se uchylujeme k centralistickým regulacím, dotacím, zadlužování, drancování přírody a levné pracovní síly.. A to je "opravdu hrůza"

0/0
11.5.2006 9:46

kasavaros

Re: Re: opravdu hrůza

Nojo, mezi demokracií a lidovou demokracií je podobný rozdíl jako mezi kazajkou a svěrací kazajkou (taky jeden pomětnický).

0/0
11.5.2006 11:09

fryfa

lidi běžte k volbám

a svobodně dejte najevo svůj názor a nenechte se přesvědčovat lidmi jako jsou někteří na to této diskusi.>-

0/0
11.5.2006 8:54

mhh

Re: lidi běžte k volbám

a kteří jsou na volebních bilboardech

a v televizi

v tisku

všude...

/ušetřilo by se tím dost peněz ;-)

0/0
11.5.2006 10:07

mhh

rudý vítr a stádo slepců

- tak bych nazval současný politický směr v naší zemi a levicovou voličskou základnu - kam se to zase řítíme? Do pr.dele, přátelé, do pr.dele...

LIDI, BĚŽTE K VOLBÁM A NEDOVOLTE, ABYCHOM SE STALI OTROKY SAMOSPASITELNÝCH SOCIALISTŮ, KTEŘÍ JSOU AŽ PO ZUBY OZBROJENI NEJEN IMUNITOU A KTEŘÍ NEPUSTÍ NIKOHO KE SLOVU!!!!!!

0/0
11.5.2006 8:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.