Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie ve volebním boji

Přestože má policie být nestranná a apolitická, zapojuje se do předvolebního klání s nebývalou měrou. Nejdříve policista Tomáš Čermák prvního května na demonstraci neonacistů zbil Kateřinu Jacques, která proti náckům protestovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marmeladeee

PRO SROVNÁNÍ: 2006.05.07. - 13:05: Vystoupení předsedy a volebního lídra politické strany Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET Petra C

PRO SROVNÁNÍ: 2006.05.07. - 13:05: Vystoupení předsedy a volebního lídra politické strany Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET  Petra Cibulky v televizním předvolebním diskusním poředu "Otázky Václava Moravce 2.část" při obhajobě volebního programu švýcarské a americké PŘÍMÉ demokracie "NEVĚŘÍTE POLITIKŮM A JEJICH NOVINÁŘŮM? NO KONEČNĚ! VĚŘME SAMI SOBĚ!!!" je k disposici na Internetu na:

http://www.ct24.cz/vysilani/?id=106458&datum=2006-05-07&porad=

0/0
8.5.2006 10:06

Pongo

Nikdo neví

co vlastně zákroku předcházelo. Určitě sama Žako přiznala, že nerespektovala výzvy cajtů k opuštění prostoru. Kdoví, co mu řekla. Jestli použila nějaká slova označující hanlivě pánské přirození nebo ho poslala jen o kousek dál směrem vzad, to ví jen ti, kteří u toho byli. Tzn. cajti a zelení. A obě skupiny budou tvrdit opak. To ci je vidět z fotek a videa není nic brutálního a jde spíš o běžný policejní postup proti odpor kladoucí zadržené osobě.

Faktem je, že Paroblb rozhodl o osudu cajta hned 1.5. Když teď Inspekce MV navrhla obvinit cajta, tak Paroblb řekl, že se mu to zdá málo.

Asi by ho chtěl rovnou demokraticky postavit ke zdi...

doporučuji blog

0/0
7.5.2006 8:15

Bouše

Vyjímečně s J.X.D.

souhlasím bez výhrad. R^

0/0
6.5.2006 23:58

pinguinone

Re: Vyjímečně s J.X.D.

R^

0/0
8.5.2006 12:12

Baud

Nejel okolo autobus s dalšími svědky?

0/0
6.5.2006 23:23

Marmeladeee

Volič politické strany Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET: Další předvolební politické manipulace idnes.cz!!!

Volič politické strany Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET: Další předvolební politické manipulace idnes.cz!!!

Na stránkách idnes.cz  je uveřejněn tzv. volební rádce, který podle vyplněného dotazníku napoví, koho máš volit. Je zajímavé, že když dotazník vyplníš, dostaneš nabídku jen cca 7 politických stran, mimo parlamerntní strany ti to nabídne jen Nezávislé demokraty, Evropské demokraty a Zelené.  

Sám jsem to zkusil, vyplnil jsem dotazník tak, aby to nejvíc odpovídalo našemu volebnímu programu v očekávání, že mi to nabídne Pravý blok. Omyl, jako nejvhodnější nabídku jsem dostal Železného !!!

Však vyzkoušej sám: http://volby.idnes.cz/dotaznik.asp

0/0
6.5.2006 12:43

Babul

Re: Volič politické strany Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET: Další předvolební politické manipulace idnes.cz!!!

Johne Boku, jdi už s tou reklamou na nevolitelnou pidistranu někam na veřejnost - třeba záchody na Václaváku, tam to máš v hrsti.

0/0
6.5.2006 15:51

Muslym

Načasování změny Grosstaga na

oranžové Lidové milice se Paroubkovi nepodařilo o 5 týdnů...

0/0
5.5.2006 13:56

Qesospi Cobigan

Divim se redakci...

ze s timto clovekem vubec nejak spolupracuje. Myslim, ze by bylo lepsi tento prostot venovat prezentaci del lidi z bohnicke lecebny... Mozna by to bylo prinosnejsi.

0/0
5.5.2006 11:29

tojeostuda

Re: Divim se redakci...

Bastarde JXD je jeden z nejlepsi komentateru v Cesku ale jsi takove blbecek ze nemuzes rozumet tomu co on pise.

0/0
6.5.2006 8:08

Andee

Výjimečně nesouhlasím

Tentokrát s JXD nemůžu souhlasit. P. Jaques je hysterka a celý konflikt zavinila sama. Reakce policisty asi nemusela být tak důrazná, nicméně kdyby ta slepice neporušovala zákony, nikdy by se nic takového nestalo... (Y)

0/0
5.5.2006 10:53

[eT]

Souhlasil jsem, že na CT se chovali policajti jako prasata ...

ale ta hystericka, nezodpovedna pubertacka je jen nana, ktera zneuziva a vyuziva media ... Videli jste video? Jak tam stoji, plicajt o kus dal, ona najednou krici, volejte TV, lame mi ruce ac ten policajt jen stoji a drzi pouta? Pche. Zeleny magori. :-P

0/0
5.5.2006 10:05

siskol

Jirka má zase jednou 100% pravdu

R^R^

0/0
5.5.2006 10:02

primozic

Re: Jirka má zase jednou 100% pravdu

To by zajímalo včem.Například kdy někdo řekl že je fajn že byla zmlácená?Primární cíl se podařil zajistit.Ty její dvě modřiny oproti škodám které mohli vzniknout kdyby se obě skupiny setkaly jsou zanedbatelné.

0/0
5.5.2006 10:08

Borg2of3

JXD

me te stacilo jednou pred lety slyset a mel jsem z toho trauma na rok do predu. Nekdy mas dobry nazory... ale dneska si to s tim hulenim trochu prehnal

0/0
5.5.2006 9:56

metafrik

:

to je prisernej clanek

0/0
5.5.2006 9:54

icebear

dalsi

pitomec co dela soudy bez toho aby vedel podstatu veci. v teto zemi asi uz neexistuje presumpce neviny. nejsou znamy okolnosti zakroku inkriminovaneho policisty ale uz vsichni vedi jak a za co bude potrestan. nejsmutnejsi je ze tyto zavery sdeluje jako prvni MV bublan a PP husak a pritom tito panove by meli byt zdrzenlivi a pockat jak dopadne prosetreni cele udalosti. po zaberech z czechteku a MMF jiz nehodnotim a nesoudim protoze si media upravuji zpravy k obrazu svemu. >-

0/0
5.5.2006 9:47

Swooppy

Příklad využití policie a její neoblíbenosti v rámci..

..volebního souboje a zviditelnění se.A to jak p.Marvanovou,tak i p.Jacques.Mimochodem-do teď nikdo nevysvětlil, co bylo důvodem zásahu policie vůči zelené aktivistce.Za to každý "okouňa",že p.Marvanová,vydává svá očitá svědectví z tramvají a z pohledů z druhého konce náměstí.Ale kde je pravomoc policie?Kde je respekt před policií?Nebo se každý,komu se něco nelíbí,může beztrestně o polici otřít a vykřikovat hesla o policejním státě za podpory "neuznaných politiků"?Za pobytu v  USA jsem byl přímo šokován pravomocí policie v USA.Kamarády jsem byl pozván na mejdan s koncikem jejich skupiny.Sešlo se pár stovek lidí.Pilo se,blblo a někteří to i přehnali.Ve 22:15 dojeli poliši,zahlásili konec a věřte nevěřte.Během 5 min konec byl.Některé,kterým se to nelíbilo,poliši hodili na auto,prošacovali a skončili na noc na stanici.Můj kámo taky./alkohol/A nikdo ani nepíp. Ani slovo o brutalite a policejním státě.Co myslíte:byla tam pošlapaná lid. práva.A co tady?

0/0
5.5.2006 9:33

PeKo2

Re: Příklad využití policie a její neoblíbenosti v rámci..

No jestli nevidíš rozdíl stát na okraji silnice a řvát něco popti náckům s brajglem po 22 hodině, tak to tě lituju. Akorát u nás když se toto děje, tak policie "domlouvá" a paří se dále.

0/0
5.5.2006 9:38

babacek

Policejní sbor

nemůže mít ani žadný kredit když s ním cloumá jeden skandál za druhým.Aby ho občané respektovali to si musí zasloužit a k tomu má ještě na míle daleko.

0/0
5.5.2006 9:29

Edmund Černá Zmije

Politiku bych do toho netahal,

ať je u koryta ČSSD nebo ODS, tak s naší policií těžko něco udělají, protože pověst této organizace naprosto odrazuje slušné lidi od zájmu práce v policejním sboru.

Je ovšem pravda, že za Standy Grosse se stav ještě zhoršil, protože používal policii velmi svérázným způsobem. ;-)

0/0
5.5.2006 9:21

koristka

Policie socdemokratická až socbolševická..

Děkuji policii, že před volbami ukazuje, jak vypadá po letech vlády sociální demokracie úcta policie k základním právům občana

0/0
5.5.2006 9:08

Pasterrr

Re: Policie socdemokratická až socbolševická..

Nelíbí se mi současná vláda, ale připisovat rozhodnutí jednoho policisty na její vrub je neobjektivní. Víte snad zda  byl důvod k předvení oprávněný? Jestli ano, tak se nelze postupu zakročujícího policisty nelze divit. Jestli bylo paní Žako ublíženo na policeiním oddělení pak se bez pochyby jednalo o surovost, za kterou si musí někdo nést následky. To se však musí prokázat. Jednalo se tedy osporný zákrok a jeho oprávněnost bude teprve vyhodnocena. Proč se do tohoto problému tahá politika? protože je před volbami, Kdyby bylo stejně zakročeno proti anarchistovi či nacionalistovi, nikdo by si toho ani nevšiml. Jestli si paní Žako myslela, že má vyšší práva než ostatní, protože je zelená a možná bude v parlamentu, tak se spletla, protože toho policajta to evidentně nezajímalo.

0/0
8.5.2006 8:55

mr_youda

Aha,

Ke kauze té uřvané hysterky se, koukám, vyjadřuje celý národ tak zasvěceně, jakoby byli všichni stáli Čermákovi za zadkem. Jestli věříte interpretaci médií (vč. pana Doležala). A ještě dotaz na autora: Poznáte rozdíl mezi reportáží a komentářem?

0/0
5.5.2006 9:03

Hans59

Policajt odéésák

Kdybych posuzoval tak "nestranně" jako předdiskutéři, musel bych dojít k závěru, že policajt je odeésák a celá akce od něj byla provokace. Protože z VB odešel v osumdesátych letech a k polícii znovu nastoupil za vlády ODS, jako spousty dalších v polícii, tajných službách, na NBÚ a taky ve vládě je dost lidí, kteří nebyli ČSSD vyměněni, ačkoliv nastoupili do institucí za vlády ODS. Jináč je hanbou nejen Zelených, ale i dalších stran, že se neúčastnili protestu proti náckům, kromě čtveřice Zelených, kde shodou divných okolností byla právě volební dvojka a syn kandidáta Uhla.

0/0
5.5.2006 8:54

ChápanKlouzavý

Přesně tak.

Naprosto souhlasim s tim co Jiří X. Doležal napsal, ten policajt nemá ve službě co dělat.

0/0
5.5.2006 8:35

Babul

Re: Přesně tak.

Ten policajt by měl dostat medaili, protože se nebál zakročit i v této pro policii nepříznivé době. Takových policajtů rychle ubývá a bude jich čím dál míň, protože mají vážné obavy o svůj další policejní život. Také musí živit rodinu a musí tedy zvažovat, zda ano - zákrok, který mu nařizuje zákon a milion prováděcích předpisů, mnohdy si navzájem odporujících, nebo ne, předstírat, že nic nevidí ani neslyší a má pokoj. Samozřejmě začnete hned řvát, že takový člověk nemá co dělat u policie. Ale kdo to dělat bude? Snad Chápan Klouzavý spolu s ostatními "bojovníky" za demokracii?

0/0
5.5.2006 9:31

ChápanKlouzavý

Re: Re: Přesně tak.

Já si myslim že u nich jde hlavně o inteligenci a neschopnost řešení situace jinak než násilím, na které jsou zvyklí ... když se budeme bavit na konkrétní úrovni tak případ zmlácené K.J. je naprosto přesný, šlo to řešit jinak a nemuset se vůbec ničeho bát. ;-)

0/0
5.5.2006 10:02

Babul

Re: Re: Re: Přesně tak.

Chápane, to co jsi teď napsal je jedna velká lež, ale z toho, co píšeš tady i jinde je těžké s tebou vést jakoukoliv diskusi. Blbce najdeš všude, nejenom u policie. Potkal jsi někdy blbce doktora, poslance, novináře?  Já ano.  Ale nikdy jsem negeneralizoval, že když je vůl jeden, tak jsou voli všichni této profese. A to se tady zcela běžně děje. Všichni by to řešili jinak, ale ani jeden tady nenapsal jak, aby byl účel zákroku splněn a nebyl porušen žádný předpis. A zatím nikdo neprokázal, že ten policajt něco porušil. Byl to standardní zákrok a o brutalitě nemůže být řeč. V jiných "vyspělých" demokraciích by byl daleko tvrdší a nikdo by kolem toho nesbíral politické body. Pan Paroubek s panem Bublanem chtělí vyhrát volby, proto lezou některým skupinám obyvatelstva do tepla, ale policajtů je taky na 40000, a příbuznými a známými, kteří umí "číst mapu" je to na čtvrt milionu hlasů.  A dál -myslíte si, že policie nebude dělat podobné zákroky za vlády ODS, pokud k tomu dojde?

0/0
5.5.2006 10:48

36903690

Zabijaci v uniformě

Musí to být skrytá síla, když drobná neozbrojená žena, napadne ozbrojeného násilníka v uniformě u kterého je jediná touha,někoho zmátit a navíc si netroufne na muže.Celá policie je silně skorumpovaná. jen tak dál soudruzi z ČSSD.

0/0
5.5.2006 8:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.