Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista bil ženu, teď se hájí: Napadla mě

Policista Tomáš Čermák, který na demonstraci zbil Kateřinu Jacques ze Strany zelených, se hájí. V protokolu o akci vypovídá, že žena odmítala poslechnout jeho pokyny a napadala ho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

deda007

Neadekvátní reakce

.Pokud policista někoho k něčemu vyzve a nejedná se při plnění této jeho výzvy o spáchání nějakého trestného činu, tak je povinností každého občana, který je vyzván neprodleně uposlechnout.V opačném případě musí policista svůj zákrok dokončit a vyvodit z chování vyzvaného nějaké závěry.V danémm případě se jednalo o předvedení podezřelého ze spáchání konkrétního přestupku.Odmítal-li se podrobit,je ze zákona možné použít mírnější prostředky.Byly použity a nyní se z toho má policista zpovídat.Je sám a proti němu stojí strejcové z inspekce, kteří ani nevědí která bije, ale protože je to politicky zrovna zapotřebí, tak ho sejmou ani chudák nemrkne.Kdyby jmenovaná nekladla odpor a to jak fyzický nebo jiný, tak určitě nebyla terčem zájmu policie, která prováděla opatření k zajištění klidu a pořádku.Když je to politicky potřebné, tak se policie může chovat dle potřeby, když ale ne tak jí budeme za každý zákrok kritizovat a tím všeobecně likvidovat v očích veřejnosti.Je to ubohost.

0/0
8.5.2006 16:31

busty

brutalita

pro me je to jasny, policie je tu od toho aby hlidala dodrzovani zakonu a zatykala ty co je porusujou, pokud nekdo zakony neporusuje nebo nedela neco protipravniho, nema si ho policajt co vsimat (nemuze nikoho ani bezduvodne legitimovat, proto pouzivaji klasickou frazi "jestli neodpovidate popisu hledane osoby" a uz ubec ne zatknout

0/0
5.5.2006 18:53

Mik8

Policistka: Jacques předvedla na služebně divadlo

http://www.novinky.cz/84568-.html

0/0
5.5.2006 11:52

miguels

FUUUUUUUUUUUJ!

Zřejmě si soudruh policista vzpomněl na své začátku u pohotovostního pluku SNB. Tenkrát takový zákrok proti bazbraným byl označován za adekvátní. A jestli mu ta žena řekla svůj názor, že porušuje svoji pravomoc, tak za to jí chtěl zatknout? Tak to už mluví za všeRv FUUUUUUUUUUUJ!Rv

0/0
5.5.2006 10:47

Mik8

Re: FUUUUUUUUUUUJ!

Neměl bys skočit na každé divadlo. :-/

0/0
5.5.2006 11:53

busty

Re: Re: FUUUUUUUUUUUJ!

nejlepsi divadlo hraje stejne soudruh Paroubek, to je iluzionista prvni tridy :)

0/0
5.5.2006 18:55

Ioio

Zranění

Zřejmě jeho psychiku vyprovokovalo to, že byl předtím sám raněn. To myslí ten utržený odznak?

:-)

0/0
5.5.2006 8:33

busty

Re: Zranění

rekl bych ze ten kopanec do zadku kvuli kteremu je v neschopnosti ;-D

0/0
5.5.2006 18:50

DeWalt

ještě párdnů musíme vydržet

než skončí to otřesné divadlo v režii ODS a jejích nohsledů. Ku_va to mě zase včera dement Tuna a slípka Marvanová zvedli kufr. Fujtajxl je mi blivno z vás "milí" modrásci!!!!!!!! ;-€

0/0
5.5.2006 7:36

convict

Je to zinscenovany politicky divadylko k zisku preferenci pro obe jiz ted odpadle strany!

za par dni uz po nich ani policista nestekne. Marvanova lze, ale nic novewho pod jarnim sluncem.Rv

0/0
5.5.2006 6:23

habit

Opravdu nevím...

... sám jsem ten průvod potkal, když zrovna mířil na Smíchov - byl spíš k smíchu, bylo tam víc policajtů než skinů, fakt hoši potřebovali ochranu. A když jsem přecházel ulici těsně za ním, neměl jsem žádné problémy, nikdo mi nebránil, policajti jen odkláněli dopravu... takže jestli chtěla jít jen za průvodem, jak tvrdí, asi to byl jiný průvod....

0/0
5.5.2006 0:29

Isbjoerna

Re: Protestoval jste, nebo jste byl hodnym poslusnym "chlapcem"?

"A když jsem přecházel ulici těsně za ním, neměl jsem žádné problémy..."

Pani K.J. drzela protestni napis: "Zeleni proti nacismu", a proto ji policista nasilne napadl - a v tom je ten rozdil.

0/0
5.5.2006 10:55

Marmeladeee

Bystrozrakost ...

A najednou se vynoří svědkyně H.marvanová, která, jako politička, čistě náhodoujede kolem tramvají, a tři dny poté se na tomto serveru objeví zpráva, že H.marvanová nahlásila na policii, že skrz policisty, kteří stáli kolem K.Jacques, viděla, jak jí policista mátí. fakt bystrozrakost...

0/0
5.5.2006 0:07

Marmeladeee

NEZAKÁZANÝ ROZHOVOR: P. Cibulka odpovídá na otázky iDNES o předvolebním seriálu Otázky Václava Moravce SPECIÁL-zmanipulovaném na politickou objednávku

NEZAKÁZANÝ ROZHOVOR: P. Cibulka odpovídá na otázky iDNES o předvolebním seriálu Otázky Václava Moravce SPECIÁL-zmanipulovaném na politickou objednávku

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006043001

Tento rozhovor P.Cibulky  ráno po osmé hodině z internetu zmizel a správce serveru ho tam dal až večer někdy kolem půl dvanácté. Co tyto zamnipulace mají znamenat?

0/0
5.5.2006 0:00

pius99

a zelení ?

stejná verbež jako ostatní strany. jde jim jen o korýtka. Ale maj to marný, stejně se do parlamentu nedostanou :-))))

0/0
4.5.2006 23:44

MM06

Policajti jsou fakt hajzlové

Jsou to hajzlové, kteří si léčí své mindráky na občanech této země..., jojo, přála bych mu, aby mu nějaký jeho kolega zmlátil takhle jeho ženušku, to by asi vyskakoval a dovolával se spravedlnosti

0/0
4.5.2006 23:29

pius99

Re: Policajti jsou fakt hajzlové

Paní Kateřina je akorád pěkná mrcha matka, když si na takovou provokačku vezme sebou děti. Kdo má právo porušovat zákony ? Nikdo. Pak jistě, pokud policista surově zbil, ať je potrestán, ale současně - je v souladu se zákony to, aby někdo (Kateřina) neuposlechl výzvy policie ? Takže pokud porušila zákon ona, a jsem si jist, že ji policie na začátku vyzvala slušně aby "zmizela"  pak se nedivím, že policista použil donucovací prostředky. Vinna je primárně ona, chtěla se zviditelnit a zviditelnila. Syn chtěl volit zelenáče, už je volit nebude.

0/0
4.5.2006 23:44

MM06

Re: Re: Policajti jsou fakt hajzlové

nemáš pravdu, poldové jsou vygumovaný mozky, nebudu poslouchat debilní příkazy debilních poldů..., ale to je neopravnuje někoho mlátit, a k tomu ženu

0/0
4.5.2006 23:53

numbnuts

Re: Re: Re: Policajti jsou fakt hajzlové

asi chtela byt rovnopravna tak ji dal na drzku jako by dal chlapovi

0/0
5.5.2006 6:18

hulka01

Re: Re: Re: Policajti jsou fakt hajzlové

ale budeš hošánku.

0/0
5.5.2006 8:18

Furra

VELKÁ PROVOKACE ZE STRANY ZELENÝCH !

Myslím si, že paní Jacques moc dobře věděla, co chce způsobit a také se jí to povedlo. Jedná se o velmi dobrou předvolební kampaň. Mimochodem, je velká náhoda, že to bylo zrovna natočeno "celé" na video, a pak důkladně prezentováno v pravicových médiích.8-o

0/0
4.5.2006 23:09

KellyBunda

Re: VELKÁ PROVOKACE ZE STRANY ZELENÝCH !

celosvětové spiknutí grinpízáků:-)

0/0
4.5.2006 23:10

Marmeladeee

Re: Re: VELKÁ PROVOKACE ZE STRANY ZELENÝCH !

V tištěné podbě MF p.Jacques o sobě řekla, že jí naražená žebra velice bolela při každém nadechnutí, tak nemohla nic dělat, a tak si sedla k počítači asldovala, co se kolem ní kvůli tomu zásahu děje. byl by schopen normální člověk s bolestivě naraženými žebry sedět u počítače a dívat se zřejmě na internet? S opravu naraženými žebry bude hekat v posteli, a nebud ebrouzdat po netu.

0/0
5.5.2006 0:02

busty

Re: Re: Re: VELKÁ PROVOKACE ZE STRANY ZELENÝCH !

asi ma notebook, to dneska neni nic vyjimecneho. ja taky rad brouzdam na netu v leze a uzivam si vyhod bezdratove domaci wifi site :)

0/0
5.5.2006 18:46

Marmeladeee

JEFF NYQUIST: SVĚT PŘED III. SVĚTOVOU VÁLKOU! "KDO STOJÍ ZA "ISLÁMSKÝM" NUKLEÁRNÍM TEROREM PROTI SVĚTU, ZVANÉM SVOBODNÝ!!!"

JEFF NYQUIST: SVĚT PŘED III. SVĚTOVOU VÁLKOU! "KDO STOJÍ ZA "ISLÁMSKÝM" NUKLEÁRNÍM TEROREM PROTI SVĚTU, ZVANÉM SVOBODNÝ!!!"

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004011502

0/0
4.5.2006 20:51

zahorak1

Spomínam si

Na jar 89-tého som bol v Prahe. Vchádzal som z Václaváku  do vchodu do metra, pri múzeu, keď ma zdola začali tlačiť demonštranti. Čo ma však zarazilo, a nezabudnem na to celý život, prekvapila ma ich organizovanosť, doslova vojenská. Krátke povely. Mladí fešáci, dobre vyzerajúci. Minimum žien. Zisťoval e niekto, kto boli tí demonštranti. Počuli, čítali ste niekedy po revolúcii,  ako skončili tí zadržaní? Mám pocit, že to boli ľudia z ozbrojených zložiek. Na jednej strane ani študenti, na druhej strane ani robotníci sa tak ani neobliekali a ani nečesali.

Druhý zážitok,  znova Praha, teplý letný večer, plný Karlov most, niekedy v 88-mom. K našej skupinke prišiel sa pridal slušný mladý človek, pekne vystrihaný, vyholený, či nepodpíšem chartu. Nemal som nikdy veľkú mienku o bande chartistov, preto nie. Ale on slušne nevtieravo, ale s - vojenskou - vytrvalosťou, skôr policajnou, nič sa Vám nestane.

A tak sa človek pýta, aké bolo vlastne pozadie 17.novembra. Vieme to?

0/0
4.5.2006 20:41

Marmeladeee

Re: Spomínam si

Tajný rozkaz ministra vnitra JUDr. Richarda Sachera o "Fondu Z" z 2.4.

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003091802

0/0
4.5.2006 20:49

pancho10

Re: Spomínam si

Naplánovaná nutnost a rozkaz z Moskvy.Ale tohle je jedna teorie.

Opravdu se stalo neuvěřitelné a systém kolapsoval.

Ovšem při obou alternativách stále struktury systémů zůstavají a mají apriotní přísun informací ke své flexibilní asimilaci do nového systému.

;-( Mě to připadá stejné jako viry.Jo a ještě detail chaty jsou monitorovány a IP nebo změna nick je nepodstatná.....

0/0
4.5.2006 20:49

Marmeladeee

Re: Re: Spomínam si

systém, v němž byly ozbrojené milice - úderná pěst dělníků, Čsl.lidová armáda, policie /veřejná i tajná) a ještě na našem území  ruští vojácí, hájící zde mír a socialismus, tak takový systém nemohl nemohl zkolabovat na základě jedné studentské demonstrace.

0/0
4.5.2006 20:53

pancho10

Re: Re: Re: Spomínam si

Jistě.R^No coment

0/0
4.5.2006 20:56

Marmeladeee

Když byl P.Cibulka odsouzen k 6 měsícům podmíněně za ř pravdivých slov v politickém procesu, noviny o tom mlčely.

ODSOUZENÍ NOVINÁŘE PETRA CIBULKY NA PŘEDVOLEBNÍ POLITICKOU (A ŠPIONÁŽNÍ) OBJEDNÁVKU! Společné tiskové prohlášení VONS a Pravého Bloku!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006041001

0/0
4.5.2006 20:41

rene1879

0/0
4.5.2006 20:23

pancho10

Re: Nic není třeba dodat:

rene1879 co jsi chtěl říct?Ptá se básník a poeta!Britské listy jsou ok.Ale nemůžež napadat celý svět!To fakt nejde.Jsem křesťan jak poleno ale ne fanatik.DEMOKRACIE a SVOBODA jsou pro mě nejvyžžžžší prioritou.

;-) A co ty?už jsi si vyndal třísku(nebo snad trám) z oka?To je z bible.....

0/0
4.5.2006 20:38

mosulský machredž

oo

Po zhlédnutí videa jsem přesvědčen, že slepice byla opravdu dřív než vejce (Y)

0/0
4.5.2006 17:43

idneol

Je zajímavý,

že ty záběry jsou celkově o dost kratší než ty, který vysílala Nova. I těch úderů nějak ubylo. Že by to přece jen dotáčeli pro zlotřilce z televize na Barandově?

0/0
4.5.2006 17:35

Marmeladeee

Re: Je zajímavý,

jak to, že "čirou náhodouů bylo natočeno či nafoceno i to, co bylo na začátku, tj. jak se Kateřina Jacques (za svobodna Pajerová - řekla na sebe že je sestrou Moniky Pajerové) baví s policisty. jako by novinář čifotograf tušil, že se z toho něco vyvine. Ehm, ehm...ta podezřelá předvídavost.

0/0
4.5.2006 20:43

Pongo

Zajímavý článek

sice s ním nesouhlasím úplně na 100%, ale asi na tom něco bude...

ZDE

0/0
4.5.2006 17:01

MP74

IDNES - to video není celé - ZDE JE ZAČÁTEK !!!

www.obrazovka.cz/volby/jacques_lze.wmv

Je důležité vidět i začátek akce ne až paní lhářka stojí s klepety na ruce !!! ;-€;-€;-€ 

0/0
4.5.2006 15:23

JendaBrno

Re: IDNES - to video není celé - ZDE JE ZAČÁTEK !!!

A kde je ve Tvem,pravem videu ta cast,kdy se spolu kamaradsky muchluji po zemi?Nebo je to taky jen nejaky utrzek?;-€;-O;-O

0/0
4.5.2006 15:49

BenediktSpinoza

Musin konstatovat

ze ten policajt prokazal neobycejne sebeovladani kdyz to jeji hystericke vriskani tak dlouho snasel - beznej chlab se slabsimi nervy (jako treba ja) by se rychlou chuzi vzdalil (coz policista ve sluzbe jaksi nemuze) nebo ji vrazil par facek,  pripadne oboji ;-)

0/0
4.5.2006 16:19

idneol

Re: Musin konstatovat

Chápu to dobře, že policajt se nemůže vzdálit, ale fackovat samozřejmě ano?

0/0
4.5.2006 17:37

Isbjoerna

Re: Vy nejste meritkem normalniho cloveka ani "bezneho chlapa". :-/

Normalni muz zenu nebije.

Normalni clovek nebije cloveka, ktery lezi bezmocne na zemi.

0/0
4.5.2006 20:40

231

Re: IDNES - to video není celé - ZDE JE ZAČÁTEK !!!

Až k vám přije policajt, začne Vás mlátit a srazí na zem, tak buď se podělátem, nebo budete bránit. Pokud se budete bránit, tak věřtem že mu urvete nejen odznak, ale asi i rukáv a nějakou kapsu. Prostě se budete snažit chytit za cokoliv na co dosáhnete a nebudete vnímat co to je. Až bude situace uklidněná tak uvidíte že policista nemá

číslo. Co z toho usoudíte. Protoze policité chodí řádně upravení, bude Vám jasné, že tu kasu jste urval vy, ale protže občas jsou prokazatelně bez čísla, záleží na Vás jak to budete interpretovat.

I kdyby vědomě lahala, tak to neznamená, že ji můžou zmlátit, či jinak porušovat její práva.

P.S. Když jsme u lži, tak na tom videu není začátek. Před videem jsou jen přidány známé fotky a i z nich nevyplývá jak to začalo.

0/0
4.5.2006 16:19

vaclav13

Re: IDNES - to video není celé - ZDE JE ZAČÁTEK !!!

Proboha přestaňte sem už cpát ten odkaz. Jako člověk, který alespoň částečně ví co všechno jde v počítači udělat s videem za kouzla, apriori moc nevěřím nečemu, co se objeví s třídenním zpožděním, a u čeho je na první pohled jasné, že se s tím manipulovalo.

0/0
4.5.2006 17:11

jack_rupnick

,

policisté běžně bijí své manželky, takže nic překvapujícího

0/0
4.5.2006 15:22

pinguinone

Re: ,

..nekde musi trenovat..:-/

0/0
4.5.2006 16:15

jarini

Re: ,

to nevím, žádného neznám, ale je možné, že paní Čermáková není delší dobu doma...

0/0
4.5.2006 20:29

chromozom

Video

Na tom delším videu ze zásahu to policista řekl dobře - zbytečná komedie. Jenže právě komedie, co největší a nejzbytečnější, tyhle aktivistické štěnice živí. Na záběrech se objevuje nějaký další šupák - v béžových kalhotách a červeném sepraném svetru. Chvíli stojí opodál a pak strká do policistů. Co to je za vola?

0/0
4.5.2006 15:06

okurky

Re: Video

zeleni.;-D

0/0
4.5.2006 15:07

idneol

Já bych

si přál, aby byly na ulicích zase dvoučlenný hlídky jako kdysi. Jeden by uměl psát, druhej číst. Ale mohli by ještě zastavovat občany: Vzhledem k tomu, že nenarušujete pravidla občanského soužití, nebude proti vám použito dokonce ani mírných donucovavcích prostředků.

0/0
4.5.2006 15:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.