Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista zbil kandidátku zelených

Při demonstraci anarchistů a neonacistů v Praze zbil policista Kateřinu Jacques. Volební kandidátka Strany zelených, která na akci protestovala proti extremismu, skončila v nemocnici. Podle policie se chovala protiprávně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomach

"Vyzval nás, ať se rozejdeme, zůstali jsme stát,"

No tak uz alespon bude <|> jedna hystericka pro priste vedet ze prikazy policistu se maji plnit! (Teda pokud se CR chce vydat k civilizovanym zemim, pokud chce anarchii a bordel -tak jak dosud- tak samozrejme ne)

0/0
9.5.2006 17:22

peepakuk

Re: "Vyzval nás, ať se rozejdeme, zůstali jsme stát,"

R^, + Pani by se mela radeji zamyslet nad sebou a nechodit na demonstrace neonacistu s detickama

0/0
11.5.2006 0:02

hovnoval-

@@

no z toho zaznamu to spis vypada, ze jendal zcela opravnene.

vubec jsem tam nevidel zadne lamani rukou, jak tam hystericky kricela.

0/0
4.5.2006 18:10

Pongo

Zajímavý článek

sice s ním nesouhlasím úplně na 100%, ale asi na tom něco bude

ZDE

0/0
4.5.2006 16:23

pinguinone

Re: Zajímavý článek

.. jo ty reklamy v textu jsou supr..Rv

0/0
4.5.2006 16:36

kiliannedory

Re: Zajímavý článek

no mně to připadá jako totální blbost....

0/0
4.5.2006 16:38

Pongo

Re: Re: Zajímavý článek

A v čem? Ona snad cajtovi odznak nestrhla? Nekladla odpor při nastupování do auta? Neřvala hystericky, že ji láme ruce, když ji držel za řetízek spojující pouta?

0/0
4.5.2006 17:12

stile

?

Tak nevím, platí v ČR presumpce neviny nebo ne. Stále v médiích postrádám vyjádření a názor zakročujícího policisty (on chudák nesmí ani špitnout).

Nevím jak ostaní, ale já jsem na vidozáznamu viděl pouze hysterickou ženštinu, která se urputně brání služebnímu zákroku a nic jiného. Dokonce i ten odznak mu strhla  ona sama. Jediné, co mohu policistovi z poskytnutých "zaručených" informací a fotografií vytknout je zcela nedostatečná razantnost služebního zákroku, pokud se v rámci zákonných ustanovení rozhodnu někoho předvést k podání vyvětlení, musí být samotné převedení provedeno na odpovídající úrovni a né se s předváděnou osobou přetahovat jako při vesnické rvačce (nejspíš se bál razantního a zákonného použití DP). A o jejím napadání na služebně PČR si myslím své - výpovědi lidí, kteří si z různých důvodů stěžují na "policejní brutalitu"  na obvodním oddělení PČR vesměs nemají s pravdou pranic společného - vlastní zkušenost.

0/0
3.5.2006 23:41

Pongo

Re: ?

;-);-D zákonné použití DP - chudák Dopravní podnik ;-D;-D

0/0
4.5.2006 15:29

pinguinone

Re: Re: ?

..co se tlemis na policejni zargon..;-D

0/0
4.5.2006 16:36

ASVSka

Re: ?

Souhlasím s Vámi, jen se mi zdá, že i ta razance zákroku byla přiměřená vzhledem k situaci.R^

0/0
4.5.2006 15:50

kiliannedory

Re: ?

Co by ten policista měl těm médiím vykládat ? Jsem kretén kterej natloukl jedný mámě před jejíma dvěma dětma ? Jak by odopvěděl třeba na otázku, jestli to fakt bylo nutné a jestli se to nedalo řešit nějak jinak ?

0/0
4.5.2006 16:28

adamekz

Re: Re: ?

ja nevim jestli jsi nekdy byl na nejaky demonstraci, fotbalovym utkani, nebo necem podobnym. Proste policajtu je min a musi chranit majetek a zdravi i zrovna tech co "pokojne" neprotestuji. To je nejhorsi ze tato histerka si mysli ze muze vsecko, podle videa odmitla nastoupit do auta, odmitla jakoukoli spolupraci. a jestli pri demonstraci ma kazdej policajt kazdou takovouhle histerku PROSIT, aby hnula svym pozadim, tak potes koste. Jina vec je ten uchyl co nechtel byt focenej, toho bych uz u policajtu nikdy videt nechtel. ale hold oba chlapci jsou trosku jednodussi no, co nadelate.

a to jak kricela... to uz veci komedii muze clovek zazit jen od nasich simulujicich fotbalistu. do nemocnice taky sla jen tak aby to bylo teatralni. a jestli v aute vyvadela tak jak vyvadela pri nastupovani, tak se nedivim, ze ji pripoutaly. bych ji tam nechal pres noc vychladnout...

0/0
4.5.2006 18:07

Velho

Re: Re: ?

vše se dá řešit jinak, i protesty!

0/0
9.5.2006 18:23

admin.beranek

Je ta baba normální?

Brát děcka do "průvodu" ? Buď je to nadutá vypatlaná nána, nebo je to fakt Rudozelená agitka !

0/0
3.5.2006 22:21

barbudo

Re: Je ta baba normální?

... rozesmáté děti po desítky let patřily k prvomájovým průvodům ...

0/0
4.5.2006 6:57

peepakuk

Re: Re: Je ta baba normální?

;-DR^

0/0
10.5.2006 23:54

siorac123

4 Gottwald

No já tedy nevím, ale viděl jsem na videu ty modřiny, jsem zdravotnicky vzdělán, takže jsou tak dva dny staré a také tvrzení, že "držela jsem v rukou transparent a za ruce se mě držely dvě děti " je přinejmenším zvláštní. Mají snad volitelní kandidáti SZ více rukou než ostatní? Na závěr: Vzal by si někdo z Vás na silně pravicovou demonstaci, u které je velice pravděpodobný střes s anarchisty, své dvě malé, ještě nestresované děti??? Tzn Agitka(Y)>-(Y)

0/0
3.5.2006 21:00

Monika R.

Kateřina Jacques

Paní Jacques na sebe jen

hystericky poutala pozornost. Jistě jí to za ty titulky stálo. Vzpomeňme si na

Czechtek, kdy pan Paroubek požehnal zásahu proti mladým lidem a nyní bude kárat

policistu, který oprávněně zakročil proti ženě, která neuposlechla jeho výzev?

0/0
3.5.2006 20:29

ASVSka

Re: Kateřina Jacques

Přesně tak.R^

0/0
4.5.2006 15:51

racional

levicová extrémistka patří do vězení

;-€

0/0
3.5.2006 12:03

Ruger

Re: levicová extrémistka patří do vězení

Když se daří, tak se daří! :-D

0/0
3.5.2006 15:17

paja.g

dyt neonacismus je snad protizákonnej,

tak o čem se pořád bavíme. Proč je policie nerozehnala? Podal bych stiznost primo na policejniho prezidenta!

0/0
3.5.2006 11:36

jsanco

Re: dyt neonacismus je snad protizákonnej,

Protože by ji okamžitě zažalovali za porušování zákona,a byli by v právu.Zákony jsou jeden paskvil a místo lynčování řadových policistů bychom se měli ptát KDO a PROČ takové paskvily vymýšlí a nezabývá se třeba tím, že jsou v příkrém rozporu s ústavou.

0/0
3.5.2006 11:53

Vážný

Re: dyt neonacismus je snad protizákonnej,

Není. Musíš nejprve ve složitém řízení (znalci apod.) prokázat, že názory prezentované na shromáždění opravdu podporují hnutí směřující k potlačení práv osob. A pokud shromáždění svolá Franta Vocásek z Horní nad Dolní, tak ani nemáš podle čeho situaci předběžně posoudit.

0/0
3.5.2006 13:07

Vážný

Shrom. zákon

Myslím, že základem problému je příliš úzký výklad shromažďovacího zákona. Policie vlastně politická shromáždění chrání od názorových odpůrců... a to je pitomost. Pokud někdo neprovozuje násilí, nebo neruší politické shromáždění vyloženě reprodukovaně, tak to že někdo na fašisty zařve, že jsou fašisti, nebo na komunisty, že jsou komunisti je pouze a jen součást veřejné diskuse. Natožpak pouhá přítomnost s transparentem.

Druhá věc, nelze se divit, že se ženská (moc jí jinak nefandím) brání, když policista nechá na placu její děti. A navíc koná zákrok před dětmi uvedeným způsobem. Za to by šel od sboru všude ...

Ale myslím, že asi pravdu mají ti, kdo říkají, že je to průšvih i velitele, který poslal řadové policisty do této situace...

Myslím, že je potřeba: zpřesnit zákon o policii (aby dával naprosto přesný postup při zadržení, ukládal povinnost monitorovat policejní místnosti, řešil přístup k lékaři, právníkovi, telefonát rodině, povinnost řešit otázky co s dětmi,  atd...) 

0/0
3.5.2006 11:22

Vážný

Re: Shrom. zákon

A zpřesnit shromažďovací zákon a jasně vymezit, před jakým rušením má policie chránit politické shromáždění a před jakým ostatní shromáždění...

0/0
3.5.2006 11:22

palantir

Re: Re: Shrom. zákon

tvůj příspěvek jen prokazuje tvojí neznalost, ale to nic, jen dál piš, třeba ti někdo napoví

0/0
3.5.2006 11:29

Vážný

Re: Re: Re: Shrom. zákon

V čem prosím?

0/0
3.5.2006 12:43

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Shrom. zákon

.. sdilim Tvuj nazor R^

0/0
4.5.2006 16:44

jsanco

Nechť je slyšena i druhá strana

Už před dvěma tisíci lety ve starém Římě platila tato Cicerova věta jako jeden z pilířů římského práva, které si tzv."západní"demokracie tak často berou za základ svého zřízení. Po 2000 letech na to někteří lidi moc rádi zapomínají. V Americe nikoho ani nenapadne nereagovat na výzvy policie,protože ví,že v tom případě mu hrozí silně neadekvátní reakce.Tady jsme si holt zvykli na zákony kašlat, ale běda, jak se někdo snaží vymoct jejich dodržování.To je hned gestapák.Když se pak zjistí že jednal zcela v souladu se zákonem,vše utichne,a po čase to nějaký chytrák nenápadně podsune,že vše utichlo do ztracena.Ano protože nadřízený zakáže policistovi podat žalobu pro křivé obvinění.

0/0
3.5.2006 11:10

Ruger

OK

ale k tomu u nás nedojde. Jistě mi dáš za pravdu, že policie v USA se chová nekompromisně, ale korektně. Pokud by člověk neuposlechl policistu, třeba při silniční kontrole , koleduje si o zinkovou rakev, pokuid ale jedná korektně, dočká se téhož  od policie. U nás je to jako v kocourkově, policie je podhodnocená, přetížená a špatně   školená. Řadoví policisté jsou za bfackovací panáky politiků, bez řádného vybavení a podpory. Současné situace vyhovuje jenom té části policie, která plní politické zadání RaJ premiéra. Ale u nás odnese  to, že odělovali dvě  přiblblé smečky fanatiků řadový policista.

Rád bych věděl ve které tradiční západní demokracii by měl  kandidát formátu Kateřiny Jacques vůbec šanci na zvolení........

0/0
3.5.2006 11:20

jsanco

Re: OK

Naprostý souhlas.

U nás převládá jakýsi kolirit kašlat na zákony,což poslanci svými paskvily jen podporují,protože některé zákony ani dodržet nelze,aniž by člověk neporušil jiný zákon.

0/0
3.5.2006 11:56

Vážný

Re: Re: OK

Navíc zákony u nás neplatí jen jaksi sami o sobě ale musíte znát souvislosti (který zákon je speciální ke kterému).

Tj. i když jednáte v souladu se zákonem (tj. přímočarým výkladem) můžete být nezákonní.

Navíc platí, že zákon musí být vykládán ústavně konformě, tj. Ústavní soud se rozhodl, že nebude rušit neústavní zákony, pokud se dají výkladem "přihnout" do ústavnější podoby, což přidává povinnosti úředníkovi i policistovi, které sotva může dostát...

0/0
3.5.2006 13:05

Vážný

Re: OK

Mohl. Min. zahr. věcí SRN Joschka Fischer  za zelené byl v mládí členem skupiny pohybující se na hranici terorismu...

0/0
3.5.2006 13:00

pinguinone

Re: Re: OK

;-)

0/0
4.5.2006 16:40

Vážný

Re: Nechť je slyšena i druhá strana

Jenže reakce na násilí policie (1989) je základem současného zřízení, proto jsme citlivější.

Státy se udržují ideami na nichž vznikly...

0/0
3.5.2006 11:26

jsanco

Re: Re: Nechť je slyšena i druhá strana

No já myslím,že stát je soubor pravidel,na jejichž dodržování se dohodlo určité společenství lidí a základ všeho je ochrana lidí dodržujících pravidla před těmi co je jakýmkoliv způsobem nedodržují.

0/0
3.5.2006 11:50

Vážný

Re: Re: Re: Nechť je slyšena i druhá strana

Ty ses na něčem dohodl? Ty jsi hlasoval třeba v referendu o Ústavě? Nebo o Listině? Já ne...

Já prostě vnímám současný režim jako spravedlivější a svobodnější (výrazne), než předchozí a to je jeho právo na existenci. To ospravedlňuje převrat 1989. 

Ta věta, že státy se udržují idejemi na nichž vznikly je jinak od TGM. A náš vznikl mj. jako odpor vůči policejní brutalitě....

Myšlenka Ústavy jakožto společenské smlouvy je jedna z teorií, ale nikoli jedinná.

0/0
3.5.2006 12:55

Ruger

Prevít PAroubek

už chudáka policistu pohřbil, aniž by počkal na vyšetření  incidentu prohlásil, že pro takového člověka není v policii místo.  No volby se blíží...(Y)

0/0
3.5.2006 10:53

pinguinone

Re: Prevít PAroubek

..jo chudak to bude , jinak by se choval slusne..;-P

0/0
4.5.2006 16:42

racional

jak to že ta extrémistka není ve vazbě?

tohleto svinstvo, zelení a spol. je horší než bolševici, chtějí naší civilizaci zničit úplně: zfeminizovat, zhomonizovat, začmoudit atd...

0/0
3.5.2006 10:08

paja.g

.

dojdi se vysetrit!

0/0
3.5.2006 10:22

Vítěžslav Jandák Mgr.

Budu to muset na vládě probrat s Franckem Bublinkovým

Sice táhneme s Frantíkem za jeden provaz,ale taky se mi nelíbil ten zásah...jen doufám že to Francek smete pod koberec(volby na krku), nechá to tak měsíc uležet-ten policajt půjde na dovolenou a pak v klidu může nastoupit zpět...A těch jeho přihlížejících kumpánů se to doufám ani slovem nedotkne!!!!!Vivat modří pendrekový přizdis*áči a ploskohlavé trubky!!!!!!!!!!!

0/0
3.5.2006 0:31

Babul

Husák-225974

Tak zase media vyhrála a policajti jsou předmětem předvolebního boje. A Husák opět zapěl píseň svých chlebodárců.

0/0
2.5.2006 23:09

kontrola

0/0
2.5.2006 22:54

ferdapytlik

Už se přiznala ???

Už se jí omluvil ???

0/0
2.5.2006 22:04

wigg

Re: Už se přiznala ???

Nemá k čemu. Už skončil.

0/0
2.5.2006 22:18

ferdapytlik

Re: Re: Už se přiznala ???

Ale má ... to, že by mohl být skončen, neznamená, že by se nemohl zastydět

0/0
2.5.2006 22:25

wigg

Re: Re: Re: Už se přiznala ???

Ten se nazastydí, jeho mysl je zparoubkována.

0/0
2.5.2006 22:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.