- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nehod na našich silnicích zaviní právě Poláci ? Domnívám se ,že bych byl číslem překvapen.
To nevim, ale u nas jezdi soferi maximalne s 8 promilemi, kdezto v polsku s 12ti...
jako druhy krok by mela znit tataz otazka na ridice vleceneho vozidla (samozrejme pri samostatnem vyslechu obou ridicu) a potom zmerit vzdalenosti k minulemu a budoucimu "exitu" od stavajiciho mista nehody a jako treti bod sebrat papiry minimalne ridici jerabu a polskeho autobusu do vyreseni pripadu. Dle meho nazoru, ta avie byla vlecena po dalnici pekne dlouho a podle prislusneho zakona a vyhlasky (ktere stale i po novelizaci plati) VLECNE VOZIDLO S VLECENYM VOZIDLEM NESMI NA DALNICI !!! Jenze, to by asi musela policie pracovat tak, jak ma....
pokud se porouchá vozidlo na dálnici tak ho musíš neprodleně odstranit např odtáhnout k nejblišímu výjezdu z dálnice(pokud nejsi schopen musíš to oznámit a oni zajistí správa dálnic označí překážku na vozovce)a pak nechápu co na dálnici dělá jeřáb V3S který má konstruční rychlost 60 km/h a na dálnicí smí auto s minimální konstruční rychlostí 80 km/h
tam byla odstavena ?¨To se smí ? jak dlouho ?Asi byla neosvětlena.K tomu nepozornost řidiče a tragédie je tady.
Text u fotky - "Avia se po nárazu převrátila", fakt dobrý.
Ono by třeba bylo i lepší, kdyby to byl opravdu podvozek Avie. Tohle je nějaký osobák.