Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

CVVM: Ze stranických lídrů lidé nejvíc věří Sobotkovi

Nejdůvěryhodnějším stranickým představitelem je podle průzkumu CVVM Bohuslav Sobotka. Úřadující předseda ČSSD s 43 procenty předstihl druhého Jiřího Paroubka. Výrazně si polepšili i šéf lidovců Kalousek a občanských demokratů Topolánek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marmeladeee

Průzkumy veřejného mínění jsou dělány tak, aby jejich výsledky vyhověly parlamentním stranám

Petr Cibulka pro www.idnes.cz o předvolebním televizním seriálu Otázky Václava Moravce SPECIÁL

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006043001

0/0
30.4.2006 1:03

dukeprvni

CVVM: Ze stranických lídrů lidé nejvíc věří Sobotkovi

http://zpravy.idnes.cz/sobotka-zajistil-podvodnikovi-kralovsky-odchod-fuh-/domaci.asp?c=A060428_211746_domaci_ad

taky jeden z kristalovejch;-DR^(Y)

0/0
29.4.2006 3:28

_Ufon_

Re: CVVM: Ze stranických lídrů lidé nejvíc věří Sobotkovi

von je sice vygumovanej retard, ale zase ma takovej sympatickej kukuc :-/

0/0
29.4.2006 3:29

pointre

Re: Re: CVVM: Ze stranických lídrů lidé nejvíc věří Sobotkovi

snad ze stranických VOLů - NE?

0/0
29.4.2006 9:29

schejborn

nejhorší

Ježišmarjá ten Sobotak je třetí největší prase c KSČSSD hned po Paroubkovi a Škromachovi a Emmerová je čtvrtá a Gross je pátej pak další... fůůuuuRvj

0/0
29.4.2006 3:23

pepe1000-1

Jak je to heslo???

Kdo nic nedela, nic nepokazi a tim padem by mel dostat odmenu. Tady v tomto pripade jsou to preferencni hlasy. Tech 50% bolseviku je furt jeste dost lidi...

0/0
29.4.2006 1:00

komunisti_sou_svine

CVVM: Ze stranických lídrů lidé nejvíc věří Sobotkovi

To je subjektivní, já třeba nejvíc věřím Felixovi.VV

0/0
29.4.2006 0:52

_Ufon_

Tak Sobotkovi verim uplne vsecho

snad je to ze neni ekonom

0/0
29.4.2006 0:44

MPecold

Šílené krávy a ptačí chřipka

Všichni to známe: objeví-li se ve stádu jedna jediná, je vybito celé stádo. Předpokládám, že stejným způsobem bude postupováno s hejnem slepic, objeví-li se u jedné z nich ptačí chřipka.

Poslední dobou mám pocit, že i bující korupce především v řadách naší největší vládní strany už přerůstá ve velmi nebezpečnou epidemii. Vypadá to, že virus, jenž ji způsobuje, je velmi nakažlivý a odolný. Může mi někdo vysvětlit, proč jsou v tomto případě poráženy jen nakažené kusy a zbytku toho dobytka se to netýká? 8-o?8-o? 

0/0
29.4.2006 0:29

baronfonlempl

Re: Šílené krávy a ptačí chřipka

Protože v tomto případě rozhoduje o porážce nakažených kusů zbytek dobytka.

0/0
29.4.2006 0:33

MPecold

Re: Re: Šílené krávy a ptačí chřipka

Díky za vyčerpávající, leč nepříliš uklidňující vysvětlení. Tušil jsem to správně. 

0/0
29.4.2006 0:49

emerson

a

Odborníci analyzovali jednak Paroubkovy a Topolánkovy projevy přednesené na stranické půdě, jednak jejich televizní debatu. "Pro většinu pamětníků převratových časů jsou velmi negativní Paroubkovy exkurzy do tehdejší rétoriky. Profiluje se jako typický aparátník," míní profesor Oldřich Uličný z Ústavu českého jazyka. Má na mysli pasáže, kdy premiér Paroubek loni v září na jednání vedení ČSSD vyjmenovával své nepřátele: "Páni Steigerwaldové, Mášové a jim podobní, ale i páni Kalouskové a Topolánkové." "Kupodivu se mu tam vloudily i staré gottwaldovské výrazy jako reakční přístup a reakcionář," všiml si Uličný. Premiér Paroubek totiž stejně jako komunistický prezident Klement Gottwald v uvedeném projevu vyzýval spolustraníky, aby "vyšli z oportunistické pasivity". "Jeho některé pasáže mohou zvláště starším připadat nepříjemně povědomé, zřejmě jsou však běžnou součástí řečníkova způsobu vyjadřování," souhlasí Jiří Kraus z Karlovy univerzity, který se zabývá rétorikou a řečovou kulturou.

0/0
28.4.2006 23:51

baronfonlempl

Re: a

Nesmíš všemu věřit, "odborníkům" zvláště.

0/0
28.4.2006 23:52

baronfonlempl

Buďte nad věcí.

Je tomu asi tak tři hodiny, co byl u mne zeťák, který se mimo jiné přiživuje jako tazatel pro jednu agenturu výzkumu veřejného mínění. Zrovna dostal úkol zkoumat telefonování a internet. Jeden dotazníček 600,- Kč a cestovné (ne pro mne, pro něho). Měli jsme to hotové raz dva. Maličkosti jsme neřešili, přehlédli jsme vzdělání (musel jsem být vyučený bez maturity), moje vesnička má ode dneška více než 1000 obyvatel, telefonní účty jsem nenašel žádné, přesto jsme přesně zapsali tři měsíce zpět  kolik do vlastní sítě, kolik do jiných sítí, ... , ... .

0/0
28.4.2006 23:44

sibidlo

Re: Buďte nad věcí.

nemáš nějaký dodatek?

0/0
29.4.2006 0:09

baronfonlempl

Re: Re: Buďte nad věcí.

To jsem to nepopsal dost podrobně?

0/0
29.4.2006 0:12

Malcolm X

Volební vítězství levice je nevyhnutelné.

Ministr zdravotnictví navrhuje zavést po volbách spotřební daň na sedativa, jelikož je budou ve zvýšené míře potřebovat frustrovaní voliči ODS :-).

0/0
28.4.2006 23:28

zo

Re: Volební vítězství levice je nevyhnutelné.

Taky to tak vidím.Ale tak po roce jejich vlády to vidím na velkolepou defenestraci ve Strakovce.Já bych jim to vládnutí dal i bez voleb.Jenom by mě zajímalo kde ty rudoši by vzali prachy na všechno nesmysly co mají ve svém programu.To mi kolego objasni.A Filipa předsedou vlády.to by teda byl mazec.Jéžiši jak já těm komančům přeji to vítězství.Za nic nezodpovídají, jenom slibují hory doly.Ale běda vám soudruzi jak to nesplníte.;-)

0/0
29.4.2006 11:59

papanikula

Tlustoch je posledni

a na jakem miste skoncil rudy -nyni modry mechanizator Tlusty?

0/0
28.4.2006 22:24

LimonadovyJoe

Ono je to logické

Je to sockomouš, takže levičáci ho mají rádi a přitom nevypadá jakoby právě vylezl z chlíva(jakási norma pro sockomoušské politiky), takže může zaujmout i pár pravicových voličů.

0/0
28.4.2006 21:27

lynxxx

Re: Ono je to logické

Pravicových? Proboha kterých? Maximálně nerozhodných bez názoru.

0/0
28.4.2006 21:44

LimonadovyJoe

Re: Re: Ono je to logické

Ano, ale nerozhodnutý bez názoru ještě neznamená bolševik. Nerozhodnutý by těžko dal hlas sockomoušům kvůli Paroubkovi nebo Škromachovi, ale dá ho kvůli Sobotkovi.

0/0
28.4.2006 21:52

Thyronx1

Sobotka

Rozumu (ekonomickeho) moc nepobral ale k jeho prednostem patri ze neumi lhat. Interview pro tisk o Unipetrolu musel byt pro neho neco jako "skvareni ve vlastni stave". I on pochopitelne vi, ze to byla lumparna za zavrenymi dvermi. To ze zvlada sotva trojclenku z matematiky se mu nemusi mit za zle. Nezapomente ze kazda levice stavi odnepameti na nevzdelanych lidech, a nic jineho jim ani nezbyva. Lide vzdelani tuhle svoloc nevoli.

Pokud se nekdo domniva ze rust a HDP je dilem "strany a vlady" pak se dostavame opet k te trojclence. Max. rovnici o jedne nezname a vzdelani.

0/0
28.4.2006 20:39

navsteva

Jak je to mozne??

Soudruzi vedou na vsech frontach a pritom prohravaji na plne care??

0/0
28.4.2006 19:56

merkbar

Re: Jak je to mozne??

Oni jen volí koordinovaný, předem naplánovaný a promyšlený taktický ústup....:-)

0/0
28.4.2006 21:31

celtic

ministr financí Sobotka...

a stínový ministr financí Tlustý....myslím že Sobotka je lepší než Tlustý....:-)

0/0
28.4.2006 18:51

liason

Re: ministr financí Sobotka...

Nejlepší ministr financí byl Lojza Rašín.

0/0
28.4.2006 18:58

celtic

Re: Re: ministr financí Sobotka...

asi jo...

0/0
28.4.2006 19:00

lynxxx

Re: ministr financí Sobotka...

Tlustý není ministr financí a ani nebude.

0/0
28.4.2006 21:16

žemlík

Re: ministr financí Sobotka...

celtiku, tohle si nemyslí ani kalousek:-D

0/0
29.4.2006 7:20

Delfino15

Pro vsechny lhare z ODS.

Abych uvedl na pravou miru blaboly nekteryuch prostacku z ODS - viz diskuse nize. Ani Spojene staty, ani Svycarsko, Norsko nebo Island nemaji rovnou dan z prijmu fyzickych osob.

Takovou maji pouze ve vychodnich chudych a zkorumpovanych zemich, jako je Slovensko, Rumunsko, Estonsko nebo Rusko.

0/0
28.4.2006 18:48

Thyronx1

Re: Pro vsechny lhare z CSSD

Ale ma ji par let Slovensko. Tedy relativne nizkou protoze je znacnych 19%. a po dokoncenych reformach jde rust i prisun do statni pokladny znacne rychle nahoru a znacne rychle klesa nezamestnanost. Je otazka casu, kdy se jim bude CR divat na zada.

A ze je tam nizka zivotni uroven? Ze Slovaci odchazi pracovat i do CR ?? A co? I Cesi odchazi na Zapad za praci. Migrace je zdrava pro prijemce a nezdrava pro ty, kteri prichazeji o kvalitni pracovni silu, vedce,lekare,...

0/0
28.4.2006 20:42

merkbar

Re: Pro vsechny lhare z ODS.

Buď lžeš ty, nebo jsi jen tragicky neinformovám, protože Švýcarsko je konfederace dvacetičtyř kantonů! Každý kanton má svou vlastní autonomní daňovou politiku! Jednotlivé kantony vzájemně mezi sebou v daňové oblasti soutěží, což je jednou z hlavních záruk udržení daňových sazeb v rozumné výši! Ve Švýcarsku samozřejmě jsou kantony nejen s rovnou sazbou daně, tak dokonce i s degresivním daňovým systémem - tzn. čím více má daná osoba ke zdanění, tím menší procento daní zaplatí!

0/0
28.4.2006 21:35

Delfino15

Re: Re: Pro vsechny lhare z ODS.

nesmysl. Tzv. degresivni danovy system neexistuje v zadnem Svycarskem kantonu, maximalne jen ve fantazii soudruha Tlusteho.

0/0
28.4.2006 22:36

MPecold

Re: Re: Re: Pro vsechny lhare z ODS.

Ano! Jen blbci je vše jasné! Všechno vím, všechno znám, všechno umím! Brouk pytlík hadr, viď delfíne? To víš, že má s tou degresívní daní pravdu! Bože, nevěděl jsem, že i mezi delfíny jsou idioti;-(.  

0/0
29.4.2006 0:06

merkbar

Re: Pro vsechny lhare z ODS.

Mimochodem, ve svém výštu jsi zapomněl ještě na Lotyšsko a Litvu. Jo a maslím, že Litevci, Estonci a Lotyši by ti pěkně vypráskali kožich za to že tyto státy, ekonomicky nejrychleji rostoucí členy EU, nazýváš chudé a zkorumpované země.....

0/0
28.4.2006 21:38

Pete24

Máš problém s logikou

nezavedeme-li rovnou daň, máme tedy po problémech s korupcí?  Tos teda trefil hlavu hřebíkem.

0/0
29.4.2006 9:34

houk_lomi

a

Pokud budete volit ČSSD tak máte zdarma 1 hodinu v bordelu ESCADE od pí. Barkové. Vyzvedněte si proto poukázku v Lidovém domě u pana RODA.

0/0
28.4.2006 18:28

papanikula

Re: a

no hlavne nam pujci anonymove od Tlusteho

0/0
28.4.2006 22:25

V.Poustka

kluci socanští

se musí dneska hodně snažit, aby vyžehlili ten včerejší Potroubkův duševní průjem o fašizaci společnosti. Asi dnes bylo v Lihovém domě po ránu dusno a letec Tvďa rozdával texty, které musí vydržet až do pondělí, až půjdou kluci, co spolu mluví, manifestovat pod vedením Rocca a Falmera do Holešovic

0/0
28.4.2006 18:28

houk_lomi

a

Je extrémně pěkné jak Paroubek říkal že krajské nemocnice nebude znárodňovat a druhý den vyšel článek jak je pro něj Vítězný únor 1948 odkazem i výzvou! Důvěryhodný politik!;-D;-D:-D

0/0
28.4.2006 18:24

dislektik

PROČ protože o Sobotě se nemaká

;-D;-D

0/0
28.4.2006 18:19

Quasimodo-uzivatel kosmodisku

Re: PROČ protože o Sobotě se nemaká

tak to já mu nevěřím, protože zejtra makám:-P

0/0
28.4.2006 18:22

dislektik

Re: Re: PROČ protože o Sobotě se nemaká

jenom já až do další soboty včetně pondělí

0/0
28.4.2006 18:23

houk_lomi

a

Pravda o porodném!!!!!!

http://libinst.cz/komentare.php?id=227

0/0
28.4.2006 18:18

houk_lomi

Re: a

Koukám že nikoho nezajímá realita, jen socialistické žvásty!

0/0
28.4.2006 18:25

jekal

Je

to pěkný, že zdejší modrásci nezastírají lásku k východu, má to logiku, ODS je partají leninského typu

0/0
28.4.2006 18:15

MrViki

Re: Je

USA a Švýcarsko jsou východní agrární země? Odkdy?

0/0
28.4.2006 18:16

houk_lomi

Re: Re: Je

Socani to myslí tak že když půjdeš od nás směrem na východ tak do USA taky dostaneš!:-)

0/0
28.4.2006 18:19

karel60

Re: Re: Re: Je

Musíš ale obejít Kamčatku, jinak tam skončíš ve vězení.

0/0
28.4.2006 22:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.