Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dcera zemřela v léčebně, rodina hledá viníka

Třicetiletá Věra Musilová, která žila v síťovém lůžku v psychiatrické léčebně v pražských Bohnicích, se tento měsíc udusila vlastními výkaly. Její případ má zatím jediný výsledek: psychiatrická léčebna se podle slov jejího ředitele Ivana Davida bude propříště podobným případům bránit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

adrajka

Když se to rodičům nelíbilo

Tak se o svoji dceru měli starat sami.8-o

0/0
31.8.2006 7:02

j@ck

-

o čem se tu všichni hádáte? stejně u toho nikdo z vás nebyl a nikdo přesně neví, jak to ve skutečnosti bylo. každá smrt je tragédie, ale nechápu, proč za to hned někoho žalovat? to se prostě stát může, stejně jako se může stát, že v nemocnici zmatený starý pacient spadne, zlomí si krček, následně po operaci dostane zápal plic a zemře. proč za vším hledat viníky? rodina ať si klidně volá po krvi, ale ať si sáhne taky do svého vlastního svědomí.

0/0
27.4.2006 12:29

pinokolo

Kamery?

Proc nemaji kamery? Proc nemaji bezpecnostni systemy monitorujici stav lidi a prostredi? Ze je to drahe? nesmysl!

0/0
27.4.2006 11:33

pekelně masitý Higgsův boson

Re: Kamery?

Proč nemá pinokolo v hlavě mozek? Proč?! Že to není možné? Nesmysl! (Y)

0/0
27.4.2006 12:17

tyrael

Re: Kamery?

Kdo by je zaplatil? Kdo by je 24 hodin kontroloval? V léčebnách se počíta každá koruna, na 15 lnemocných je jeden ošetřovatel, nemluvě o poměru doktorů.

0/0
27.4.2006 12:35

_m-

Re: Kamery?

Protože by sis (jako pacient třeba) stěžoval na to, že si nemůžeš ani u..... aby tě nefilmovala kamera

0/0
27.4.2006 13:17

Kleki Petra

Re: Re: Kamery?

...usnout?

0/0
27.4.2006 13:20

_m-

Re: Re: Re: Kamery?

no...................třeba.;-P

0/0
27.4.2006 13:23

yxarinka

postižení

dementi se množej a normální člověk to nestíhá živit...(svými daněmi a platbami na sociální,zdravotní..) Solidarita na úkor zdravých??? kam spějeme?

0/0
27.4.2006 11:21

Kleki Petra

Nevím o tom nic jiného, než co se píše a vysílá, nicméně:

Čekám jen, kdy některá ze svatouškovských ochranářských organizací začne vykřikovat něco o tom, jak je nepřípustné, aby duševně nemocní byli v pokojích zamknuti, nebo aby byli léčeni v uzavřených pavilonech s mřížemi na oknech... Nebo pacienti na infekčním, kteří onemocněli nakažlivými chorobami a teď nesmějí ven z pokoje!!! A co vězni, odsouzení k trestům odnětí svobody? Zamčení a zamřížovaní??? Jaký skandál! :-/Rv

0/0
27.4.2006 11:05

pinokolo

Re: Nevím o tom nic jiného, než co se píše a vysílá, nicméně:

Proc to opovrzeni? Dal sis tu namahu a zjistils statistiku virovyznani pracovniku v tehle zarizenich? Asi ne, protoze bys takhle by jsi se urcite neprezentoval.

0/0
27.4.2006 11:31

Kleki Petra

Re: Re: Nevím o tom nic jiného, než co se píše a vysílá, nicméně:

Nevím, co je virovyznání, asi nějaký překlep, který se mi nepodařilo rozklíčovat. Docela slušný přehled jsem v minulosti získal v rámci své profese o fungování bohnické PL. Jako pacient mám zase jiné zkušenosti, například právě s těmi infekčními koutky. Ale hlavně nevím, kde je jaká souvislost s aktivistickými skupinami, o kterých jsem psal v úvodu svého příspěvku.

0/0
27.4.2006 11:34

bl99

Re: Re: Re: Nevím o tom nic jiného, než co se píše a vysílá, nicméně:

čemu se divíš? ozval se ti jeden pacient, to snad píše za vše ;-)

0/0
27.4.2006 12:23

miciangora

Re: Re: Re: Nevím o tom nic jiného, než co se píše a vysílá, nicméně:

já bych řekla, že jsou to lidi, který znají, kterej virus je napadl....nobo tak něco

0/0
27.4.2006 12:25

Montaigne

Rodina hledá

na kom se finančně zahojit. Ať se přeptá JUDr Samkové-Veselé. Ta má praxi. Nejen advokátní!Rv

0/0
27.4.2006 11:00

yxarinka

rodina

Tak si to shrňme - rodina dala před rokem do ústavu dceru,protože jí bylo obtížné se o ni starat. Teď na její smrti chtějí vytřískat "trochu" peněz.

Není jejich vina,že byla nemocná-to je bohužel vina doktorů,kteří v honbě za senzacemi a "pokrokem" za každou cenu uchovávají při životě nedonošené děti s poškozeným mozkem a bůhví čím... Lidstvo degeneruje. Příroda by něco takového při životě nenechala.

Vím,že můj názor bude pro spoustu lidí neskousnutelný,ale ohrožujeme takhle sami sebe!

0/0
27.4.2006 10:37

prehistorik

Re: rodina

docela s tebou souhlasim, rodina by mela byr rada ze uz jejich dcera netrpi.. podle me z toho chteji vytriskat nejaky manyRvRvRv

0/0
27.4.2006 10:44

doktor_bota

Re: rodina

To platí jen v některých případech, že je ještě před porodem zřejmé, že dotyčný člověk bude idiot.

0/0
27.4.2006 10:52

b.bombicka

Re: rodina

Souhlasím s tebou. Taky nechápu, proč se udržujou při životě "děti", který váží ani ne půl kila a který se dostali ven z matčina lůna ani ne v polovině těhu a víc jako polovina orgánů není dovivinutá. Vím, že je to hrozný, ale pak jsou takovýhle děti chudáci-trpěj mnoha chorobama, jsou třeba slepé, s mnoha alergiema a dalším postižením. A ceny za léčbu jen lítaj..................Je to hnusný, já vim, ale jak řekla yxarinka-příroda  ví, co dělá, když takovýhle dítě nechce nechat donosit......Takhle to za chvíli dopadne tak, že z těhle nedonošenejch jedinců bude samj invalida a kdo pak bude makat??????;-) Já myslim, že nedonošený děti by se měly zachraňovat až ve chvíli, kdy už jsou téměř dovivinutý a riziko postižení nějakou chorobou je minimální.

0/0
27.4.2006 11:06

yxarinka

Re: Re: rodina

takhle nějak jsem to myslela. S tou přírodou ještě tak, že nikdy by nezůstalo naživu zvíře jakkoliv postižené... prostě fungující přírodní zákony, které člověk se svou nadřazeností porušuje a tím si ale pod sebou podlamuje větěv...

0/0
27.4.2006 11:20

grit

Re: Re: rodina

To dítě za to nemůže a rodiče se většinou snaží mu pomáhat starat se o něj. Nejsou jako ty nějaká zvířata, která svého potomka nechají napospas všemu...A co děti, kterým to postižení''zaručili'' doktoři při porodu, jenom proto že to byli doktoři kreténi? Ty bys taky zabila?

A nemíchej do toho prosím alergie ano? Nebo alergik je pro tebe taky na odpis?

0/0
27.4.2006 16:42

pekelně masitý Higgsův boson

Re: rodina

Milá slepičko, doktoři to dělají na společenskou objednávku ;-)

0/0
27.4.2006 12:20

tyrael

Re: Re: rodina

Můžu se zeptat co je "boson"?

0/0
27.4.2006 12:38

pekelně masitý Higgsův boson

Re: Re: Re: rodina

Google ;-)

Boson

Higgsův boson

0/0
27.4.2006 17:00

yxarinka

Re: Re: rodina

já si rozhodně nic takového u nich neobjednala.. to tedy NAOPAK.

Truhlíčku :-D

0/0
27.4.2006 13:19

pekelně masitý Higgsův boson

Re: Re: Re: rodina

Tak to, holka, nebudeš mít jednoduchý ... Zajdi za svým poslancem, ať ti fofrem uzákoní nějaké to právo veta ;-D Ale doktory si do zobáčku neber ;-)

0/0
27.4.2006 16:56

Karel2002

Kdo z vás by dal umělé dýchání této nezvládnutelné pacientce?

jediná naděje na její záchranu totiž spočívala kromě velmi rychlé reakce také v poskytnutí první pomoci ve formě umělého dýchání za situace, kdy si pacientka nacpala ústa svými výkaly. Jsem zvědavý na ty "chytré" organizace ty AI či spisovatelky dětské literatury, kteří zase budou vyhrožovat a odsuzovat naše zdravotníky.

0/0
27.4.2006 10:20

Mouchard

Re: Kdo z vás by dal umělé dýchání této nezvládnutelné pacientce?

souhlasím R^

0/0
27.4.2006 10:22

yxarinka

Re: Kdo z vás by dal umělé dýchání této nezvládnutelné pacientce?

naprostý souhlas! A jako prnví bych to nechala vyzkoušet přímo v soudní síni slavnou paní spisovatelku... poblili by se všichni včetně soudní stráže za dveřmi vč. vrátnýho v přízemí 8-o

0/0
27.4.2006 10:38

prehistorik

Třicetiletá Věra Musilová, která žila v síťovém lůžku v psychiatrické léčebně v pražských Bohnicích, se tento měsíc udusila vlastními výkaly.

dobrou chut pokud prave obedvate;-P;-P;-P;-P

0/0
27.4.2006 10:18

koga

Re: Třicetiletá Věra Musilová, která žila v síťovém lůžku v psychiatrické léčebně v pražských Bohnicích, se tento měsíc udusila vlastními výkaly.

Houby udusila, zalkla, protože se přežrala

0/0
27.4.2006 11:12

Crocodeele1

---

A ten pan exministr Ivan David - ten je v Bohnicích skutečně oficiálně ředitelem nebo je tam zavřenej jako pacient a pouze to sám o sobě tvrdí, že je ředitel ? :-D

0/0
27.4.2006 10:17

pekelně masitý Higgsův boson

Když je rodina tak chytrá, že ...

... s ní musí být veškerý postup konzultován, tak nechť si pacientku převezme do své vlastní odborné péče ;-)

0/0
27.4.2006 10:05

Bonelord

Zbyněk Svadba z Občanské komise pro lidská práva si to muze vyzkouset

Tenhle pan, ktery se udajne "pripadem zabyva" ma dle vseho vystudovane dve tridy mestanky a chce nekomu radit. mozna bysi mel spolecne s Rowlingovou, Uhlem, Havlem a dalsimi profesionalnimi "humanisty a vsevedy" vzit nejakeho psychiatrickeho pacienta domu. Myslim, ze by se do tydne pomatnul taky, ikdyz soude dle jeho vyroku se uz tak stalo.;-)

0/0
27.4.2006 9:43

iuos

hmm

řekl to dobře - média to nafouknou, lidi se na*erou a politici budou konečně muset začít reorganizovat zdravotnivtví, aby nebyl na třicet pacientů jeden zaměstnanec R^R^R^

0/0
27.4.2006 9:17

saldo

Je to

v podstatě velmi jednoduché. Nesvéprávný, těžce dementní pacient, který je nebezpečný sobě, ostatním pacientům i personálu, patří do izolace, ať už tomu říkáme jakkoliv. V těch klecových lůžkách je aspoň trochu na očích, i když absolutně uhlídat to nejde. Další řešení je odpovídající medikace tlumícími preparáty. Jinou možností je nechat je v péči rodiny, ať se na vlastní kůži přesvědčí o tom, jaký očistec to vlastně je. Obdivuji personál psychiatrických léčeben a divím se, že z toho nezcvokne taky.

0/0
27.4.2006 9:14

michalha

Re: Je to

Přesně tak. Pracovat v takovém ústavu musí být šílený.

Akorát mi rozhodně mi přijde víc lidské mít toho pacienta v sítovém lůžku než na samotce v prázdné místnosti a nebo po zbytek života pod práškama

0/0
27.4.2006 9:20

venomacek

Re: Re: Je to

naprostý souhlas. tihle pseudohumanisti, co si akorát přihřívaj vlastní polívku, jsou největší póvl. viz rozhovor s ivanem davidem v reflexu - trefil to přesně

0/0
27.4.2006 10:04

sisilein

!!!

Eutanasie je humanni!

0/0
27.4.2006 9:14

prehistorik

Re: !!!

souhlasR^R^R^

0/0
27.4.2006 10:15

michalha

:(

Jeden dotaz. Byl kdokoliv z těch úředníků a slavných osobností, kterým sítová lůžka příjdou nehumánní, někdy pracovat v podobném zařízení ??

Nebo jen krafou o něčem o čem nemají ani potuchu. Moc dobře všichni víme jak občas úředníci rozhodují ... a to už radši ani menluvím o celebritách a jejich představách o reálném životě.

0/0
27.4.2006 9:12

Englishman

Re: :(

A druhý dotaz: Proč v Česku klece jsou a v civilizovaných zemích nejsou? Nedělám si iluze o úrovni péče britských psychiatrií NHS, ale žvanění o tom, že jinak něco nejde, když to všude jinde jde, je opravdu jen žvanění. Mimochodem: Rowling(ová) představu o reálném životě určitě má.

0/0
27.4.2006 9:45

Eldi

Re: Re: :(

nadrogovat a prikurtovat k posteli ci zavrit do vypolstrovane mistnosti

0/0
27.4.2006 9:53

b.bombicka

Re: Re: :(

No jde to, protože v jiných "civilizovaných zemích" jsou pod sedativama a dalšíma sajrajtama a jen apaticky ležej. To je více humánní??? A Rowlingová ví možná o reálným životě, ale určitě nepracovala mezi magorama, co žerou vlastní výkaly a ohrožují personál i sebe. Možná by po pár dnech v takovymhle zařízení, kdy by jí chovanci několikrát napadli, mluvila jinak.

0/0
27.4.2006 11:00

Montaigne

Re: Re: :(

nedávej nám lekce o civilizovanosti, rozumíš anglický troubo ?(Y);-O

0/0
27.4.2006 11:03

koga

Laik žasne odborník se diví

Tady prostě někdo neuhlídal dementa, který žere vlastní ho...na, ono to vlastně ani nejde, být u něj každou minutu. Rodiče, kteří toto něco zplodili na tom chtějí vytřískat prachy,  a celá diskuse je zase o politice, Davida nemusím, ale že by za tohle mohl.... Nechte si dát studené obstřiky, nejlépe v Bohnicích  P.S. Jako dańového poplatníka, abych pravdu řekl, mě tento případ zase tak nebolí, jsou potřebnější

0/0
27.4.2006 8:55

kerpoff

Re: Laik žasne odborník se diví

jestli ty nejsi dement,kterej žere vlastní ho..a

0/0
27.4.2006 8:57

Bonelord

Re: Re: Laik žasne odborník se diví

Na to vypadas spis ty;-)

0/0
27.4.2006 9:44

gentlastwo

Maddog23a ostatní...

 Nechte se prosím   psychiatricky    vyšetřit...

Dovedete si  vůbec   představit, jak  to      asdi  vypadá

v   takové   léčebně?? 

0/0
27.4.2006 8:36

inzinierbula

Re: Maddog23a ostatní...

To ovšem není omluva pro nikoho. Je to jako omlouvat důstojníky, že jim vojáci kvůli šikaně páchají sbevraždy. Pokud pan David nemá na to velet takovému zařízení (a on zcela jistě nemá, podle toho, co předváděl jako ministr zdravotnictví - stačilo slyšet a vidět jeho ústní projev), má jít od toho a ne řešit problémy tak, že se jim bude vyhýbat.

0/0
27.4.2006 8:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.